Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

si eu?am o problema...cu furtunul de la EGR scos masina merge ok cat de cat...dar daca il bag in treapta 1 nu trece mai mult de 1900rpm...se blocheaza acolo si nu avanseaza in turatii...

deci log in treapta 3 cu furtunul in EGR...unde am probleme

post-14266-0-72837900-1346701067_thumb.j

si log in treapta 3 cu futunul scos si astupat cu un surub

post-14266-0-45759800-1346701114_thumb.j

ce se intampla?:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru Muale...

Daca era lipsa de vacuum ar fi trebuit sa aiba subpresiune (eventual deviatie negativa). Daca era tubulatura crapata avea din nou lipsa presiune.

Ori tija dereglata sau reglata prost (desi nu prea cred) ori geometrie cu probleme.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ca sa verific geometria trebuie desfacuta turbina (verificare vizuala) sau se poate si prin alt procedeu?

mersul turat nu ajuta foarte mult,nu?

(cred ca ajung la cipos)

Modificat de Muale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie: n75 are nevoie de vacuum disponibil pt a lucra.Surplusul e golit in filtrul de aer. El e controlat electric de ecu prin impulsuri electrice in functie de valorile citite de maf si map.

Deci cand nu are vacuum acesta nu poate actiona actuatorul chiar daca ecu il comanda la 100%.

Is curios si eu care e problema.

Muale, te rugam sa revii cu rezolvarea. Oricum o curatare a turbinei e recomandata,indiferent de parametrii inregistrati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa...si la mine? :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Revin cu 2 loguri dupa ce am scurtat tija cu doua spire.

Concluzii: trage mai tare de jos numai ca a incepus sa-mi patineze ambreajul. Au aparut si pierderi de presiune pe traseu. Dupa schimbarea ambreajului revin cu alte loguri .log.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru Muale...

Daca era lipsa de vacuum ar fi trebuit sa aiba subpresiune (eventual deviatie negativa). Daca era tubulatura crapata avea din nou lipsa presiune.

Ori tija dereglata sau reglata prost (desi nu prea cred) ori geometrie cu probleme.

Si eu sunt de aceeasi parere...la mine cand am avut actuatorul stricat imi dadea negative deviation...

La Muale cred ca agata geometria...si agata undeva la capat de cursa...de ia eroarea numai la 3800-4000rpm cand vanele sunt deschise complet...parerea mea

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va cer o parere vis-a-vis de aceste log-uri.

Mentionez ca din cand in cand masina intra in "limp mode" si am eroarea la turbina, "charge pressure control,positive deviation".

Multumesc!

iti face suprapresiune - dupa cum se vede din loguri, precum si din DTC-ul stocat - automat, intra in limp mode.

Trebuie data jos turbina si curatata.... de fapt, recomand inlocuirea geometriei, nu curatarea ei.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana nici cipos nu mai curata geometriile...le schimba direct...

Sent from my LWR-itza via Tapatalk 2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajutati-ma va rog cu o comparatie intre doua loguri… Masina a "beneficiat" de o resoftare ptr DPF OFF. Ceea ce ma roade insa este faptul ca s-a intervenit mai mult decat pentru a se anula filtrul de particule, cred ca s-a intervenit si pe partea de EGR. Masina merge bine dar consuma foarte mult in oras (daca inainte imi lua 9-10%, acum imi ia 14-15%). Am atasat doua loguri facute in treapta a 3a, unul inainte si unul dupa anularea DPF-ului.

Imi puteti spune va rog ce modificari s-au facut in soft si cum ma afecteaza acestea?

3 inainte.xls

3 dupa.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am nevoie si eu de niste interpretari pt logurile atasate.

Este vorba de un A4(B7) 2.5 TDI V6 , cu cutie automata.

Sper sa fie bune logurile pt ca fiind cutie automata am intampinat o problema si anume: puneam pe schimare manuala a vitezei dar daca apasam pedala pana la fund de la 1800-2000 rpm schimba automat intr-o treapta inferioara. Asa ca am apasat pana punctul de "kick off" de unde daca continuam retrograda automat.

Masina ar trebuii sa aiba softul rescris (tuning) insa nu sunt sigur ca valorile indica asa ceva.

Va rog sa va uitati in acest sens pe loguri si anume daca valorile indica uzuri la MAF, Turbina; si daca valorile cerute de soft ar reprezenta unele scrise pt tuning.

1.2-Vitez 3-a.xlsx.txt

1.1-Vitez 4-a.xlsx.txt

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca o parere pentru mine va rog. vineri vreau sa bag turbina la curatat pe langa schimb distributie :icon_thumleft:. mersi.

05.09LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam tarziu ai inceput sa apesi acceleratia. Daca o apasai de la 1500 rpm atunci n75-ul nu mai reusea sa-ti scada presiunea si luai limp.

Cu alte cuvinte, e recomandata curatarea turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi. nu stiu ce sa zic, nu cred ca luam limp(cine stie?!),cand luam limp aveam si codul 17958 - Charge Pressure: Control Deviation

P1550 - 08-10 - Control Limit Surpassed - Intermittent, care de altfel a disparut singur. si nu s-a mai intamplat din martie-aprilie sa iau limp.

dar sunt tare curios dupa ce o voi curata cum va fi. vineri dupa ce o scot din service vom vedea; revin cu log si atunci.

oricum masina merge bine, n-ai zice, dar nu mai trage ca acum 40.000 km. sper vineri dupa distributie noua si curatare turbina sa se simta bine diferenta, ce zici ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca vei simti vreo diferenta. Acum turbina lucreaza bine insa esti aproape de limp mode. De aceea e bine sa o cureti.

Probabil te-ai obisnuit cu masina de zici ca parca nu mai trage asa bine. Eu stii ce fac cand simt ca nu trage bine? Dau o tura cu masina lui maica-mea un Opel Astra 1,7 dti de 75 cp. Sa vezi cand ma urc inapoi in masina mea ce simt ca trage :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, asa e, zici tu ceva... imi place si mie mai mult daca o las o saptamana si apoi ma urc iar la volan parca nici nu mai e asa zgomotoasa. :icon_cheesygrin:

cu limpu asta e greu- apare si dispare, ca astenia de primavara-toamna, sper sa nu-l mai vad, mai ales ca vine toamna...

acum am emotii pt. "operatie", dar am mers pe mana ta. asa ca ai grija-vineri- roaga-te la Doamne-Doamne. :icon_thumleft:

apropo: turbina, tubulatura in general cum e daca EGR-ul e curat cand il verifici?

Modificat de wolfalex
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin dupa cum spuneam.

azi am schimbat distributie si am bagat si turbo la curatat. se pare ca turbo e curat, n-a avut ce curata:

mecanicul spune ca poate este mizerie mai multa pe catalizator, pe esapament si cica sa continui sa merg sportiv mai mult, oare asa sa fie?

atasez din nou un log cu 2 teste,

la al doilea test am ridicat un pic piciorul la un moment dat, sper ca nu-i problema. :icon_cheesygrin:

multumesc.

pt. cei care se uita la meci: - Hai Romania :RO flag:

07.09LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca spui ca turbina/geometria este curata atunci ramane sa verifici sau sa reglezi actuatorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceva nu e in regula nici acum. Tot mai ai suprapresiune. Inca esti aproape de limp mode. Asa cum zice si @cuiuda verifica actuatorul. Mecanicul nu ti-a zis nimic de actuator daca tot a desfacut turbina? Daca nu, inseamna ca trebuie reglat putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu a zis nimic, repet: zice ca poate catalizatorul sau pe esapament sa fie mizeria mai multa.

voi vedea/verifica si cu actuatorul cum e.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:RO flag: Hai Romania! Salutare la toata lumea. Referitor la postarile mele anterioare, 3750, 3752 si 3754, am revenit intrun final cu rezolvarea problemei. Am inlocuit senzorul de presiune de pe turbo si totul a revenit la normal, acum masina merge foarte bine. Daca nu se rezolva prin inlocuirea senzorului, urma sa mai demontez inca odata turbina si sa o mai verific odata, dar se pare ca nu a mai fost nevoie. Am calcat-o si am tinut-o repetat in sarcina si in depasiri si nu am mai primit niciun limp mode. Multumesc Laurentiu Utiu pentru pareri si sugestii. Iata si un log dupa rezolvarea problemei:

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. Arata bine acum, totul e ok. Cu placere. Bine ca ai rezolvat :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am nevoie si eu de niste interpretari pt logurile atasate.

Este vorba de un A4(B7) 2.5 TDI V6 , cu cutie automata.

Sper sa fie bune logurile pt ca fiind cutie automata am intampinat o problema si anume: puneam pe schimare manuala a vitezei dar daca apasam pedala pana la fund de la 1800-2000 rpm schimba automat intr-o treapta inferioara. Asa ca am apasat pana punctul de "kick off" de unde daca continuam retrograda automat.

Masina ar trebuii sa aiba softul rescris (tuning) insa nu sunt sigur ca valorile indica asa ceva.

Va rog sa va uitati in acest sens pe loguri si anume daca valorile indica uzuri la MAF, Turbina; si daca valorile cerute de soft ar reprezenta unele scrise pt tuning.

1.2-Vitez 3-a.xlsx.txt

1.1-Vitez 4-a.xlsx.txt

Multumesc.

Am facut 2 loguri noi, sper ca mai bune.

Daca se poate astept niste pareri.

LOG-v3-1-003-010-011.xlsx.txt

LOG-v4-1-003-010-011.xlsx.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

w00ki la tine e problema cu pompa de motorina din rezervor,am un prieten care are un passat ca tine numa de 2.0tdi si aceeasi problema o avut-o si el cu tremuratu,i s-a dus pompa de motorina si a schimbat-o si a observat ca a disparut si tremuratul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma ajutati si pe mine cu interpretarea unui log?dupa 130 km/h imi taie acceleratia si nu isi revine numai daca opresc motorul.am schimbat si valva n75 si la fel face,nu cred ca am pierdere de vacum pt. ca am eroare positive deviation-intermitent.MAF-ul este bun?turbina am schimbato in vara,am luato de pe un golf 4 automat.

SKODA.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!