Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

pop cristian

kirkus intradevar ai ceva probleme , presiunea pe turbina este destul de maricica si nu se corecteaza, dc nu iei inca limp mode sa stii ca esti la un pas de a lua, este doar o chestiune de timp

Verifica ca actuatorul sa lucreze liber si usor , iar dc e ok curata turbina, dc ai posibilitate as da sfatul sa cumperi o geometrie noua ca si rezolvare indelungata, sunt patit si stiu de ce spun asta

Odata ce vei curata turbina vei observa ca va scadea si valoarea la debitmetru mai aproape de ce se cere

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deoarece nu am reusit sa rezolv problema limp-ului revin cu rugamintea de a primi un raspuns de la cineva avizat.

am facut acum vreo 2sapt un drum bucuresti-ct si am avut timp sa observ cum se manifesta problema. Intre

LOG-01-003-010-011 29.06.20011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de interpretare.

Ce nu am zis e ca e turbina vnt20 acum pe masina. Cu tot cu ea pare cam mare boost-ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

@anged ceea ce am gasit eu despre eroarea cu nr 00145 e Right Rear Dampening Adjustment Valve (N339);

Possible symptoms:

Unknown

Possible causes:

Wiring and connections

N339 defect

Possible solutions:

Check Measuring Blocks

Repair wiring and connections

Replace N339

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de interpretare.

Ce nu am zis e ca e turbina vnt20 acum pe masina. Cu tot cu ea pare cam mare boost-ul

Valorile alea de 2601 mbar... S-ar putea sa ai chiar mai mult, dar sa nu poata citi MAP-ul mai mult de atat...Deci nu neglija problema...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmm...la asta nu m-am gandit.

Dar parca maf-ul de 2.0 tdi citea pana in 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bkd are map sensor de trei bari pe obdnuse poate citii mai mult. Iti rezolva voinea din aoft fara probleme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kirkus - ai chip de 170 CP pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chip de 170 si VNT 20 reglata din actuator pentru softul existent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a facut log in mers dupa ce au pus softul si au reglat actuatorul? Eu cred ca tot ei trebuiau sa rezolve si treaba asta cu cititul peste 2601 mbar daca ziceti ca MAP-ul poate, sa vezi exact cata presiune face. Ca daca au marit la 2468 mbar nominal, era de asteptat sa aiba si un varf de presiune mai mare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu un alt log, dar de data asta insotit de o eroare:

Address 01: Engine Labels: 038-906-019-AVB.lbl

Part No: 038 906 019 GL

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 1495

Coding: 00002

Shop #: WSC 00028

WVWZZZ3BZ3P246325 VWZ7Z0B6121631

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: 0 0 X X X

Despre care wiki zice:

17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Possible Symptoms

  • Reduced power output
  • Limp mode
<a name="Possible_Causes" id="Possible_Causes">
Possible Causes
  • Boost Pressure too High
  • Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected, blocked or leaking
  • Charger Pressure Control defective
    • VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck

    [*] Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

Possible Solutions

  • Check Hoses/Pipes to/between Components
  • Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)
  • Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
    • Check / Clean mechanism for variable nozzle

Raman dator!

30-JOE-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti agata geometria variabila , incerca sa schimbi vitezele la 3500 RPM pote se curata daca incepe sa faca figuri din ce in ce mai des trebuie curata turbosuflanta, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, chip de 170 si VNT 20 reglata din actuator pentru softul existent.

In viteza a 4-a nu mai apare acel overboost.

Din ce am inteles e din cauza ca a 3-a e foarte rapida si nu apuca sa compenseze. Oricum, o sa mai investighez :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a 3-a e foarte rapida, nici nu vreau sa ma gandesc la a 2-a :lol:

Lasand gluma la o parte, am avut si eu parte de plafonarea valorilor la boost actual.

La mine a citit un maxim de 2580.6 mbar, de 6 ori pana a inceput sa scada, tr. 3 intre 2300 rpm si 3000 rpm si s-a intamplat cand am lungit tija actuatorului cu 1/2 tura, VNT16. Am readus tija la lungimea initiala si am scapat de treaba asta. Nu-mi explic fenomenul, nici nu zic ca si la tine e aceeasi chestie, nu stiu. Poate te ajuta totusi experienta mea, daca turbina nu agata poate nu e buna lungimea tijei (daca zici ca s-a umblat la ea) ...

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-01-003-010-011.CSV.txtrevin si eu cu un log de la un a6 cu motor ajm. precizez ca masina a avut niste furtune vacuum rascoapte, iar turbina nu ma facea presiune deloc.dupa inlocuire pe log , de la vreo 2400rpm, presiune in admisie scade destul de mult, iar de pe la 3000rpm incepe sa scoata si fum, destul de mult. am verificat vizual furtunele de la intercooler, urmeaza sa fac o proba la intercooler, sa nu fie intepat... are cineva vreo idee?? Modificat de eclipsaus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sal. Isi poate cineva da cu parerea? Senzor radiator schimbat!

Log-Log.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor am si eu o problema care ma supara rau.am un passat 2.0 tdi bmp tip motor,si are o problema.trage foarte bine nu scoate nici pic de fum dar in schimb fasaie ceva de parca ar fi spart,asta ar fi bine dar uneori apare spirala si nu mai trage deloc,si nici nu mai fasaie.Chiar nu stiu ce sa ii mai fac.Asta e eroarea care mi-o da:Thursday,07,July,2011,19:12:39:59303

VAG-COM Version: Release 704.1

Address 01: Engine

Control Module Part Number: 03G 997 021 J

Component and/or Version: R4 2,0L EDC G000SG 2286

Software Coding: 0000072

Work Shop Code: WSC 62375

1 Fault Found:

008825 - Leak in Air Intake System

P2279 - 000 - - - MIL ON

Freeze Frame:

Fault Status: 11110000

Fault Priority: 1

Fault Frequency: 2

Mileage: 135511 km

Time Indication: 0

Date: 2011.05.18

Time: 14:50:58

Freeze Frame:

RPM: 2016 /min

Speed: 49.0 km/h

Load: 53.3 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00001000

Torque: 251.3 Nm

Temperature: 82.8

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o mica traducere cu google vedeai ca pierde aer pe undeva pe la admisie si nu are presiune suficienta. Verfifica furtune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

@Gabago

:offtopic: Ai mai primit raspunsuri si aici:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

axxa am cautat stiu si engleza stiu si ca pierde aer ca fasaie dar nu imi pot da seama unde.nu stiu ce furtune sa caut.e posibil sa fie si radiatorul intercooler?

da cuiuda dar inca nu ma lamureste nimeni ce furtune sa caut si cum sa le caut daca pierd daca ea fasaie decat in sarcina?sunt chiar disperat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizual ar trebui sa ai ulei in zona pe unde iese aerul; am mai auzit ca se poate face si test de presiune la tubulatura turbo pana in galeria de admisie (insa in cluj nu am gasit pe nimeni)

ceva in genul asta (daca cauti pe youtube gasesti si alte filme pe aceeasi tema):

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor si imi cer scuze, dar nu gasesc topicul cu erori ... Am pus aici un log acum cateva luni, si am inteles ca eram in regula/parametrii, de atunci n-am mai facut nimic la masina. Azi, am ramas mut cand am vazut cate erori am DIN NOU! Va rog daca aveti timp si nervi sa-mi explicati si mie de la ce mi se trag toate astea. MAF'ul l-am schimbat, MAP'ul la fel, furtunele le-am verificat! Erorile predomina, in special eroarea cu MAFu, DAR masina trage bine! Pe autostrada si nu numai, fuge si peste 2XXkm/h. Ce poate fi? Multumesc! :icon_thumright:

Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl

Part No SW: 03G 906 016 DJ HW: 028 101 188 3

Component: R4 1,9L EDC 0210SG 6250

Revision: 12345678 Serial number: SKZ7Z0E2919419

Coding: 0000071

Shop #: WSC 73430 790 00000

4 Faults Found:

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1974 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 72.0 km/h

Load: 0.0 %

Duty Cycle: 96.8 %

Bin. Bits: 11000011

Mass Air / Rev.: 230.0 mg/str

Mass Air / Rev.: 340.0 mg/str

18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation

P1592 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 0 /min

Torque: 8.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 12.39 V

Bin. Bits: 00000100

Absolute Pres.: 938.4 mbar

Absolute Pres.: 907.8 mbar

16621 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Signal too Low

P0237 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1974 /min

Torque: 30.0 Nm

Speed: 33.0 km/h

Load: 13.3 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 11000000

Absolute Pres.: 1081.2 mbar

Absolute Pres.: 1305.6 mbar

17056 - Cylinder 2 Glow Plug Circuit (Q11): Electrical Fault

P0672 - 000 - - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 924 /min

Torque: 96.0 Nm

Speed: 0.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.36 V

Bin. Bits: 11000100

Temperature: 16.2

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am atasat 2 loguri facute in mers. Unul dintre ele este cu AC pornit. Logurile facute sunt pe masina din profil (Golf V BXE 1.9 chip 6 trepte). Va rog sa imi spuneti daca sunt in regula valorile. Multumesc!

Log mers.csv.txt

Log mers AC pornit.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Vad ca intre 2000 si 3000 rpm turbo genereaza o presiune mai mare decat are nevoie ECU. Esti destul de aproape de un "Limp". Ar trebui sa verifici N75 si starea turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!