Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

asa e de cand am schimbat injectoarele

asap chinuiala e dat fiind ca tija cum am spus nu revine sus in momentul opririi motorului si dc o ajuti cu mana merge destul de greu

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa schimbi actuatorul vacuumatic de la turbo. Cam asa ceva am patit si eu la un A6.

Salut

Am nevoie de niste sugestii din partea voastra.

Log-ul e de la o Bora ASV (110). Mi se pare ciudat modul de functionare a MAF. Am observat ca MAF-ul existent pe masina are codul 038 906 461 B specific motoarelor ATD si AXR (asa spune ETKA). Am luat alt MAF de pe o Skoda ALH 2005 (cu acelasi cod 038 906 461 B :blink: ) si se comporta la fel avand aceleasi valori ciudate ca in Log. Am verificat tubulatura de aer, furtunele de vacuum si sunt ok.

Ramane doar sa caut un MAF care are codul 06A 906 461 specific motorului ASV (conform ETKA).

...la problema mea nu are nimeni vreo idee? :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost sa verific codul dar fara a desface MAF-ul nu am cum afla ca scrie in partea de jos, nevasta nu ma lasat sa il desfac ca e duminica

maine il dau jos si va spun codul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am codul 038 906 461 B la MAF pe motor BXE si nu am echivalent Pierburg. Dar pt. codul 06A 906 461 poti gasi si echivalentul lui Pierburg cu codul 7.22684.08.0 care e mai ieftin si la fel de bun. In logul tau valorile MAF arata cam obosite :)

http://www.air-mass-...eter-722684080/

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum faceti testul pentru atenuarea injectoarelor? Nu se face la relanti fara consumatori?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect, compensarea injectoarelor se verifica in grupul 013, la relanti, fara consumatori si cu motorul cald (in BC la 90 grade Celsius)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am codul 038 906 461 B la MAF pe motor BXE si nu am echivalent Pierburg. Dar pt. codul 06A 906 461 poti gasi si echivalentul lui Pierburg cu codul 7.22684.08.0 care e mai ieftin si la fel de bun. In logul tau valorile MAF arata cam obosite :)

http://www.air-mass-...eter-722684080/

Salut si multumesc de raspuns.

Am montat azi un MAF de la un Passat AVF (0 281 002 461). Parca s-au mai "inviorat" putin valorile...Oricum de la 2000-2500 rpm cu acc. la podea nu prea se misca masina iar variatia valorilor a cam ramas aceeasi. Incerc totusi sa caut un MAF de la o masina cu motor identic (ASV) si sa vad atunci ce valori are. Incep sa cred ca nu MAF-ul e "buba"...

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ce reprezinta compensarea in sarcinca cand este motorul ce efecte poate avea o compensare deficitara?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Revin...

Am pus azi pe Bora ASV un MAF cu codul 06A 906 461 (specific motorului ASV conform ETKA) si merge OK.

Concluzie:

Cand trebuie sa schimbati MAF este bine sa consultati documentatia service, nu sa luati "dupa ureche"... :icon_thumright:

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va rog sa ma ajutati si pe mine sa imi spuneti daca am ceva probleme.am facut un log si nu inteleg nimic din el , imi poate explica si mie cineva ? logul este facut in viteza 3 si 4

http://www.sendspace.com/file/wgemjf

va multumesc

Modificat de Flake
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

noi zicem sa faci altul numai in treapta a3a de la 1700 ture la 4000 cu acceleratia numai la fund. Dupa aia mai vorbim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poi de la 1700 fix nu poti face...si nici la 4000 fix nu pot opri...asa nu se poate da seama deloc??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

in aria Tdi Forum ai un topic denumit "Modalitatea de efectuare a unui log in mers la TDI" si gasesti acolo un fisier pdf care iti arata cum se face un log in mers. Citeste-l bine si da-i bataie. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu 2 log-uri facute pentru un coleg de pe forum.

Masina a intrat in limp mod la fiecare log.

1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca un alt debitmetru n-ar strica :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sanck ai erori in momentul aparitiei limpului si le rezolvi pe alea. Nu e pb la debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Presiune mare in turbina,dupa parerea mea iti agata geometria deoarece ecu nu ti-o poate corecta.E diferenta foarte mare intre specified si actual. Ins chimb debitmetrul arata bine, nu cred ca are probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc de raspunsuri.Sa inteleg ca cel mai bine se desface turbo si se verifica ce si cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sanck ai erori in momentul aparitiei limpului si le rezolvi pe alea. Nu e pb la debitmetru.

tie-ti place cum ai raspuns omului? normal ca are erori din moment ce-i da limp. Eu macar nu ma pricep prea bine la interpretare, dar tu i-ai raspuns cu ceva ce deja stia si el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

@Snack mai asteapta si alte pareri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pareri clar ca mai astpet..oricum nu sunt problemele masinii mele, sunt ale altui coleg de pe forum doar ca eu am facut log si am postat in locul lui.

Multumesc de ajutor baieti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai baieti nici mie nu-mi place sa imi puna cineva un log fara sa-mi scrie erorile. Daca stia sa rezolve intai erorile nu mai punea logul iar faptul ca iti dai cu parerea la un log in timpul unui limp nu ajuta pe nimeni cu nimic. Ai 4 linii la fiecare log cum poti sa-ti dai cu pararea? Debitmetrul ala e ok sau din alea 4 linii reiese ca e ok.

Eu zic ca ai pb cu turbina(adica geometria daca ai geometrie variabila) sau tubulatura sau actuatorul dar vezi mult mai clar din erorile pe care nu le-ai postat.

Ce te deranjeaza axxa84? Ca te-am contrazis?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura eroare pe engine ii '17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent'.

Modificat de snack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifici tot ce scrie aici si apoi vezi daca ai rezolvat eroarea si deabia atuni mai faci un log in mers.

Si apoi sa-i spui si lui axxa84 ca stiai si ai verificat dinainte sa-ti spun eu.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca am si eu o niste probleme daca interpretez bine logul atasat.

Parca face overboost cam mare turbina...in rest nu prea inteleg ce e pe acolo :)

LogMers.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • Sebytza2000
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!