Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Imi spuneti si mie ce parere aveti despre ce a iesit in logul meu? Daca puteti sa va uitati si pe cel de la injectoare ar fi minunat.

acc3-4.zip

injectoare.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai incercat si azi sa fac un log..la cutie automata nu cred ca poti face log de la 1900rpm cu pedala la podea deoarece cutia retrogradeaza automat si tot de la ~3000rpm porneste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si zici ca nu ai 1,2,3 manual?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am...dar chiar si pe tiptronic cutia retrogradeaza automat ca sa protejeze turbina probabil...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gasit pe cineva cu o eroare similara care spune ca era de la admisia infundata. Cand ai curatat EGR cat era de infundat pe o scara de la 0 la 10, ai curatat si galeria de admisie?

http://www.vwt4forum...?t=57707&page=3

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai incercat si azi sa fac un log..la cutie automata nu cred ca poti face log de la 1900rpm cu pedala la podea deoarece cutia retrogradeaza automat si tot de la ~3000rpm porneste...

Eu am tot automata si am putut face logul fara probleme. Pe manual. Am pus-o pe manual, schimbat pana in treapta 3, pregatit masina la 1200 RPM si talpa. Daca nu actionezi kick-down-ul, nu ar trebui sa retrogradeze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Johhny Bravo

La logul in mers. Nu e nevoie sa-l faci de la 1100 - 1200 rpm. Turbina ta incepe sa dea boost doar de pe la 1400 rpm, deci nu are rost. In logul postat ai un pic de lag, dar s-ar putea sa fie tocmai din cauza ca ai dat talpa de prea jos. In zona 2100 - 2900 rpm agata putin (nu corecteaza cum ar trebui). Dar per ansamblu e destul de bun logul, mai poti lasa turbina asa parerea mea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema de ceva vreme incoace ... simt ca nu mai trage motorul cum trebuie ... se ajunge la 150 km/h ... doar ca imi ia foarte mult timp ... stiu ca ceva nu e bine ... am scos mufa de la debitmetru aer si merge la fel, nici o schimbare,sa schimb debitmetrul? nu asi vrea sa arunc bani degeaba, ce parere aveti?multumesc anticipat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intai fa un log, ca sa putem interpreta parametrii in care lucreaza. Faza cu scosul mufei, funtioneaza doar daca debitmetrul este praf.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asap03: multumesc!

Vreo parere despre injectoare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele arata f.f.f bine! Banuies ca le-ai testat la cald cu motorul la relati fara consumatori. Oricum arata bestial injectoqaarele!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am stiut,mersi :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Injectoarele nu sunt rele dar nici stralucite

Cu cat un injector se departeaza de 0 cu atat este mai uzat

La tine dc urmaresti logul injectorul 1 si 3 sunt ok , iar 2 si 4 mai putin ok, la un moment dat trec ambele de + - 1, cateodata si injectorul 3 ajunge aproape de 1 dar merge

E ok totusi ca se compenseaza intre ele

Poti merge inca mult si bine cu ele, primul simptom cand vor cadea sau nu va fnctiona unul din ele este mers tremurat la relanti mai ales cand pornesti dimineata,

bafta

P.s. asta este numai parerea mea, dc are altcineva o parere este rugat sa posteze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asap03: multumesc!

Eventual din cand in cand mai fa niste reprize tr2, tr3, tr4 cu talpa de la 2000 in tr. 2 si tinut pana la 4000 rpm in toate 3 treptele, sa se mai curete geometria, daca n-ai facut asta pana acum. Daca tija actuatorului agata putin (si nu e geometria de vina) da-o cu ceva vaselina grafitata, vezi daca are cumva pete de rugina pe ea si curata.

Dar nu mai da talpa sub 1800 rpm niciodata, face rau la turbina! Ea oricum incepe sa dea boost doar de pe la 1400 rpm, dar la turatia aia motorul nu poate inghiti presiunea ce-o poate da turbina (flow rate-ul e mai scazut la turatia aia), de aia nu are rost sa dai talpa sub 1800 rpm.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pop cristian: am acel tremurat la relanti uneori. Se intampla si la cald si la rece. De doua ori, la manevre de iesire din parcare, deci scurt fata-spate, mi s-a oprit motorul. Dadeam cu spatele si apoi am schimbar in drive. Cand a cuplat treapta s-a oprit motorul.

@asap03: am inteles. Dupa ce-i fac geometria am sa-i mai dau niste talpa. Stiu ca nu se da de la turatii joase si de obiciei nu o fac. Am facut acum strict pentru acest log. Legat de geometrie, in toamna am fost pe la Cipos cu diverse probleme si s-a uitat si la turbina, ca doream eu sa mi-o curete. Mi-a zis ca nu agata si nu are rost sa o dea jos daca nu am probleme. Oricum, poate o schimb mai pe toamna ca e batrana deja, are 140.000 km aproape.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrei.toledo

Salut!

Am un prieten cu un Passat AVB care intra in limp mode.De tras tragea dar intra in limp mode.

A curatat astazi turbina insa acum nu mai trage deloc.Turbina se simte abia dupa 2500 rpm insa foarte slab si apare eroarea cu negative deviation.Am facut si un log.

http://www.sendspace.com/file/je7sf8

Turbina nu are probleme , este curatata si nu are joc in ax , insa masina nu trage.Ce trebuie verificat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica furtunel de vacum si N75 posibil sa fi spart vreunul sau nu ati pus ceva bine la loc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lipsa vacum in primul rand

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am nevoie de niste sugestii din partea voastra.

Log-ul e de la o Bora ASV (110). Mi se pare ciudat modul de functionare a MAF. Am observat ca MAF-ul existent pe masina are codul 038 906 461 B specific motoarelor ATD si AXR (asa spune ETKA). Am luat alt MAF de pe o Skoda ALH 2005 (cu acelasi cod 038 906 461 B :blink: ) si se comporta la fel avand aceleasi valori ciudate ca in Log. Am verificat tubulatura de aer, furtunele de vacuum si sunt ok.

Ramane doar sa caut un MAF care are codul 06A 906 461 specific motorului ASV (conform ETKA).

log ASV.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iritaxidriver

Salut!

Am un golf 4 1.9 SDI (380 000 km fara turbo = fara probleme) dar acum am urm. 4 erori:

17969 - Quantity Adjuster (N146): Control Deviation

P1561 - 35-10 - - - Intermittent

17970 - Quantity Adjuster (N146): Upper Limit Reached

P1562 - 35-10 - - - Intermittent

19559 - Motor for Intake Manifold Flap (V157): Malfunction

P3103 - 35-10 - - - Intermittent

17664 - Engine Coolant Temp Sensor (G62): Open or Short to Plus

P1256 - 35-10 - - - Intermittent

La ultimul punct inteleg sa fie sonda de temperatura apa, corect? La celelalte ce sa fie?

Multumesc!

In urma cu vreo 10 zile scriam asta. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Verifica avansul. Ai schimbat distributia recent? Majoritatea "mecanicilor" se limiteaza doar in a pune distributia "la punct" fara a mai verifica avansul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Eu zic ca e ok. Se vede ca ai inca fisierul "tunat" :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da , intradevar inca este bine, dar ce nu imi place este ca urca la 2500 si se corecteaza pe urma , la oprire nu se ridica de tot tija numai pana intr-un punct

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ciclul N75 mi se pare putin ciudat. Saltul ala la inceput de la 24 la 74 cred ca e cam mare, N75 isi face treaba totusi, desi cu un pic de chinuiala, parerea mea :)

Ce-ai facut de ai scapat de lag? Vad ca raspunde prompt acuma turbina la pedala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!