Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

nu ,nu.asta ie la modelele mai vechi,la astea mai noi, 2004-2005, este un bloc pentru toate 3. turbina,egr si racitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

inteleg. Mno asta n-am stiut-o . Scuze :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

2.0 TDI BKD stock

de curand am fost la al bundy, mi-a curatat MAPul. inainte citea niste valori cam aiurea, dupa curatare valorile erau mult mai bune (cel putin la relanti si la turatii joase).

probleme:

1. 3 erori pe modul engine pe care le am de multe luni bune. pur si simplu le sterg, reapar. chiar si acum dupa curatare MAP, au reaparut, desi mai rar ca inainte.

16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal

P0101 - 000 - -

Freeze Frame:

RPM: 1701 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 57.0 km/h

Temperature: 18.0

2011 06 03 loguri GMR.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul arata mai putin decat ar trebui, incerca un alt debitmetrul daca ai posibilitatea , curata contactele de la mufa, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gamer555

Mai e o masina cu eroarea 18000 pe forum de prin iarna trecuta si din cate stiu inca nu i s-a gasit rezolvarea (cu corelarea senzorilor atmosferic/map) nu vreau sa te descurajez, e o eroare mai nasoala poate ii dai tu de capat

La turbina mi se pare ca agata geometria sau actuatorul pe la 2500 rpm. Ciclul N75 nu e liniar cum ar trebui ci are un minim pe la 2500 si apoi creste iar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

atasez si eu aici un log... il interpreteaza cineva ,please! :vwrullz:

Modificat de kao29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gamer555: cumva ai soft la masina deoarece este foarte ciudat ce se intampla cu duty cycle si mai ales ca iiti intra in overboost zdravan de tot :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da,am un soft... ce inseamna?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

kao logul tau nu e bun deloc trebuie refacut dar si canalul 3 nu numai 10 si 11, dc nu stii cum gasesti pe site un tutorial

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar cand am facuit logul am selectat si grupul 003... despre ce e aici ce se poate spune? unde e tutorialul?

log r.txt

Modificat de kao29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

@asap03

stiu de un golf 1.9 cu eroarea 18000, am discutat mult cu proprietarul. in continuare nu se gaseste solutia la acea masina desi s-au schimbat mai multe piese. deocamdata eu nu m-am apucat sa schimb nimic, analizez cat mai bine problema, sa nu dau banii degeaba.

@andi B

nu am soft din ce stiu eu (personal nu i-am facut modificari). nici nu mi se pare ca ar trage mai bine ca alte masini de 140 cai. oricum, un soft sau upgrade la turbina e in plan si obligatoriu fac dyno inainte si dupa. probabil dyno ar fi singurul mod ca sa aflu daca am ceva soft, nu ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va rog putin ajutor.

Si daca s-ar putea si explicat unde sa te uiti si ce trebuie verificat intr-un log ca sa nu va mai bat la cap mereu cu intrebari, ar fi super!

Multumesc anticipat!

georg_LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

logul e bun , ca si la toate dupa un timp debitmetrul oboseste ,la fel si al tau e putin mai obosit dar mai merge mult si bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@andi B

nu am soft din ce stiu eu (personal nu i-am facut modificari). nici nu mi se pare ca ar trage mai bine ca alte masini de 140 cai. oricum, un soft sau upgrade la turbina e in plan si obligatoriu fac dyno inainte si dupa. probabil dyno ar fi singurul mod ca sa aflu daca am ceva soft, nu ?

Nu, poti afla si din logul in mers. Compari logul tau cu altele de la motor identic cu al tau (sigur gasesti in topicul asta) si te uiti la coloana specified de la turbina (grupul 011). Daca vezi valori marite la comparatie ai cip.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar justifica log-ul un consum marit cu pana 0,5-1 litru in oras si 0,5 pe exterior

la injectoare valorile sunt (0.5/0.12/-0.38/0.14)

acceleratia e liniara, nu simt probleme la capitolul asa

221.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ..daca ma poate ajuta cineva cu o parere asi fi recunoscator...simptome:.in treapta a treia la 3700 rpm nu mai trage... cred ca intra in limpmode... atasez un log din treapta 3 si a 4....trebuie sa opresc si sa repornesc motorul ca sa functioneze normal... ..touran 2005 bkd 140cp... multumesc anticipat...

LOG-01-03F-10F-11F.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

autoemocion57

@asap03 : mi-au confirmat si alte doua persoane specializate pe asa ceva care s-au uitat la log ca nu am soft. in schimb, am o problema cu un furtun crapat ceva, de aici si incarcarea mai grea a turbinei si ciclul ciudat. se pare ca si acel varf de presiune e ok pt BKD. exact o sa aflu marti cand ma duc la o inspectie a tuturor furtunaselor si tubulaturilor, o sa scriu rezolvarea, si eventual o sa atasez un log in mers dupa ce rezolv, pt comparatie (si pt mine, si pt altii care pot avea probleme similare).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hai cu helpul si la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dadu221---debimetrul e suspect,arata mai putin decat trebuie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

blestematul .. totusi, din experienta celor 117 pagini pe care imi este imposibil sa le citesc (am citit 10 la incepu si 10 la final :)) debitmetrul asta poate creste consumul atat de mult? Maina trage, din cate stiu nu fumega, e destul de scump ca sa ma bag sa il schimb daca nu am certitudinea ca el imi influenteaza consumul. Astept ceva pareri in continuare poate a mai patit-o careva si imi poate da o confirmare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai daca este obosit debitmetrul raporteaza mai putin si nu trage ,dar nu consuma mai mult.verifica avansul pentru consum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am urmatoarea eroare 17957- ludedruckregel ventil (cica e defect senzorul asta)

e vorba despre valva N75? nu am gasit un mecanic care sa vorbeasca si engleza si atat mi-a dat scris....

am pus un debitmetru nou si se simte ceva putere in plus dar masina tot greu accelereaza.

marti ma duc la vw sa vad ce zic si aia.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arata bine

TYBY1061 Cel mai bine iei un N75 de la inprumut si faci o tura cu masina sa fi sigur ca e deacolo, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!