Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

La tine @Johnny ice,am postat imediat dupa tine ,deci nu mai era cazul sa specific(conform regulamentului).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian - mulțumesc pentru sfat. turbina a fost curățată de puțin timp. voi verifica dacă actuatorul are cursa cum trebuie. baftă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atentie colegi: exista un buletin tehnic destul de recent de la VW pentru urmatoarea eroare:

01027 P0403 000

EGR Vacuum Regulator Solenoid Valve -N18-

Malfunction

sporadic

Eroarea duce la Limp Mode, rezolvarea se face prin update de soft care este furnizat de VW la reprezentante.

Cauza erorii este temperatura scazuta - erorile apar in sezonul rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviuplaton

Logurile in mers se fac in grupele 3, 10 , 11, bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

da stiu multumesc de informatie dar se mai fac si loguri in aceste grupe pentru a monitoriza cantitatea injectata la wot, probleme de amestec deci liviu mai trebuie sa te documentezi

iti postez dc vrei si logul pe care ai zis ca ar trebui sa il fac

P.S. Totusi rog pe cei care stiu sa interpreteze acele loguri sa ma lumineze si pe mine

Multumesc

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu nu am mai vazut pe nimeni sa posteze aici loguri de injectie, de aia e mai neobisnuit logul tau. Nu stiu sa-l interpretez dar pot sa te ajut cu o comparatie.

Mie nu mi se pare ca ti-ar injecta prea multa motorina pt. ~110 CP. Postez un log de-al meu pe grupurile 001, 004 si 010 si am cu 10 mg injectat mai mult la WOT (pt. ~135 CP) si nu am fum negru deloc. Dar cred ca conteaza si cum e injectata motorina aia, adica daca e pulverizata fin sau iese ca din robinet (daca sunt injectoarele obosite/infundate)

LOG-01-INJECTION.CSV.txt

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal !! Problema Golf 4 1.9 TDI.--Masina nu trage decat daca apas pedala de accc. la maxim dupa ficare treapta.

--Scoate fum negru MULT cand 'nu trage' cand demarez normal

--Pana in 2200 turatii masina nu trage si scoate fum dar motorul se tureaza in gol si merge cu sughituri

--Am schimbat Debitmetrul, am schimbat filtrele toate , am schimbat Turbina !!! 4500 m-a costat si piesa la schimb.:((

--Nu da nici 1 singura eroare pe testar VAG.

Am facut 1 log in 3;10;11;-Daca vedeti ceva in el v-a rog sa m-a ajutati !!

Multumesc!x26hyq.png">My link

Mai pun 1 data Logul , nu stiu daca se vede asta de mai sus.Log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Arata cam multisor debitmetrul tau. Cred ca ai o fisura undeva pe traseul turbo. Nu se aude un fasait cand mergi la WOT? Cauta de asemenea urme de ulei pe traseu, fa o inspectie vizuala, apasa furtunele moi, poate gasesti vreo crapatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da e adevarat ca debitmetru indica niste valori aiurea din ce vad cu VAG intre valorile 230-370 ( sau nu mai stiu care erau ) el indica 540 si sarea si la 1200 asta la relanti.O sa ma uit la toate furtunele alea de pe acolo da cum mia schimbat ala turbina a murdarit tot de ulei pe acolo.. tre sa le sterg si pe urma sa vad daca scapa p undeva.da oare sa fie infundat catalizatorul ? ma gandesc eu asha ? Voi verifica furtunele alea pe acolo.. ms d raspuns va tin la curent ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma scuzati ca ma bag aici, dar sunt nou si nu am voie inca sa deschid un topic nou.la sharan-ul meu din 1996 1.9 tdi 1z a aparut nu demult un "fum negru" la apasarea pedalei de acceleratia mai tare.am facut un log si va rog daca cineva poate sa scrie ceva despre acest log, ca eu nu vad car ar fi problema.va multumesc

mentionez ca trebuie sters .txt la sfirsit ca sa revina in formatul csv.

LOG-01-003-010-011cs.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pop cristian

diagram refa locul cu pedala apasata la blana de la 1800 la 4000, la tine e prea scurt momentul de apasare la maxim, din ce se vede turbina e ok , MAF-ul pare putin obosit, refa logul si se va vedea exact

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am si eu problema "Limp Mode" dupa 120km/h.

Am facut un log in mers.. Daca ma puteti ajuta cu o parere...

Multam.

post-90842-0-03276200-1305208383_thumb.j

post-90842-0-31278100-1305208738_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E prea mare presiunea in turbina si nu se corecteaza, de aia intra in limp.

Ceva de genul asta ar trebui sa fie graficul:

post-27283-0-88356600-1305268897_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Sent from my iPhone using Tapatalk

Se poate face un log in mers asupra injectoarelor? Daca da, atunci cum? Caci la accelerare am un nor de fum alb ingrozitor (numai la rece, dupa 2-3 accelerari dispare), si banuiesc unul dintre injectoare. Ms

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

De aproximativ 2 saptamani,ocazional am observat ca dupa o accelerare mai puternica in treapta a 2a( de la 2000 la 2500 rot/min),in momentul in care schimb viteza ( in a 3a)se aude un suierat identic cu asta http://www.youtube.com/watch?v=Lh7gbjPdSIg

Precizez ca nu la fiecare schimb se aude asa,ci doar ocazional.

Masina are 37000 KM,am protejat turbina cat de mult a fost posibil ( fara talpa sub 1800 ture si fara turatii peste 3500 ture)

EGR-ul a fost curatat acum 2 saptamani,nu avea cine stie ce mizerie in el.

Astazi am efectuat si o scanare de loguri,sper ca e buna,rog pe cei priceputi sa o traduca :icon_thumright:

Motorul trage bine,ma ingrijoreaza acel suierat,nu vreau sa ma fac ca nu-l aud si pe urma sa se defecteze turbina dintr-o dereglare sau mai stiu eu ce,ceva banal si ieftin.

Multumiri anticipate

Atasez si log-ul

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am si eu o problema. anul trecut am schimbat turbina de la vnt15 la vnt17. totul a mers perfect pana acum vreo 2 saptamani. am observat ca masina esta cam "puturoasa", turbina intra greu...creste greu turatia pana pe la 2500rpm, dupa aceea se tureaza normal. problema nu se manifesta mereu, are momente. cateodata merge normal, dar daca o opresc iar merge greu. motorul suna normal, nu bate nimic.

am fost la service si mi-au gasit ulei prin spatele motorului, in zona turbinei. dupa mai multe investigatii au gasit egr-ul care pierdea ulei. l-am schimbat, am spalat motorul si nu mai scapa. problema e ca ocazional imi baga fum in masina. am mers iar la service si avea ulei pe un furtun gros de sub turbina (banuiesc ca e cel care pleaca spre intercooler). mecanici mi-au zis ca e turbina, scapa ulei.

ce ar putea sa aiba? e posibil sa fie furtunul respectiv fisurat si sa scape presiune?

am cum verifica daca este vreun furtun, sau chiar pica turbina. data trecuta cand am schimbat-o se blocase si imi scotea fum mult alb.

inca o chestie ciudata a fost ca dupa ce au schimbat egr-ul au scos masina in teste dar nu tragea deloc. adica in a-3a mergea cu maxim 60. am zis ca nu e adaptat egr-ul. am mers la masa si cand am revenit masina tragea normal.

multumesc.

am revenit cu log-uri noi. facute cu un debitmetru de ASV. nu am gasit exact de ALH. Mi-a dat un prieten o idee, conteaza daca e facuta remapare la ea? e posibil sa afecteze faptul ca am schimbat EGR-ul, sa nu fie adaptat corect?

log-uri.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,

nu mai posteaza nimeni aici sau s-a schimbat zona de probleme?

multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu log-uri noi. facute cu un debitmetru de ASV. nu am gasit exact de ALH. Mi-a dat un prieten o idee, conteaza daca e facuta remapare la ea? e posibil sa afecteze faptul ca am schimbat EGR-ul, sa nu fie adaptat corect?

Ce vrei sa spui cu adaptarea EGR-ului? Din ce stiu eu la TDI nu se adapteaza EGR-ul. Explica te rog.

Referitor la valorile MAF-ului, nu prea sunt bune. Se vede o scadere, mult mai pronuntata la rpm mare, peste 3000. Acuma cauza exacta nu stiu sa ti-o spun, dar nu cred sa fie debitmetrul de vina. Si nici turbina, adica baga presiune destul de bine. In al treilea log se vede ca turbina tine presiunea bine si la rpm mare (desi totusi o problema cu ea ar putea fi ca are un pic de lag)

O posibila cauza pt. valorile MAF-ului ar putea fi sa ai admisia obturata. Ti-ai curatat vreodata galeria de admisie? Daca ai snow screen, e curat? De filtrul de aer nu vreau sa ma leg, banuiesc ca-l schimbi la timp... Nici la o fisura in tubulatura turbo nu ma gandesc, atunci logul ar arata altfel. Dar fiecare caz e aparte si nu exista o reteta. Aici primesti sugestii, iar in cazurile evidente primesti si solutia exacta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inca astept o opinie de la un cunoscator.... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai nu faci logurile bine...dar eu nu sunt un cunoscator asa bun... :blah_:

apesi pedala la fund si ramane la fund pana la 4000 de ture.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tin sa va anunt ca mi-am rezolvat problema :D Am inlocuit turbina cu una noua cumparata de la cipos... in 3000 km nu am mai avut nicio intrerupere a motorului. Turbina veche nu era prea plina de funingine sau sa agate geometria variabila, actuatorul era ok... a avut ea ceva... Important e ca acum nu mai am acele intreruperi puternice in jurul a 2000 rpm. Mentionez ca singura mea problema erau intreruperile bruste si ciudat de puternice intre 1800-2000 rpm.

Vreau sa ii multumesc pe aceasta cale lui cipos care m-a ajutat cu piesa si mi-a trimis exact ceea ce aveam nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara. din cand in cand(rar ce-i drept) mai prind cate un limp-mode (cateodata prin oras(la viteza mica), iar la drum lung rar ce-i drept prind si 3-4)

erorile sunt mai jos. are cineva idee ce ar putea fi? totodata as vrea sa va intreb ceva. acum am facut rost de un vag10.6.2, ideea e ca la autoscan scaneaza doar engine, autotrans, abs brakes. a trebuit sa intru eu in select control module si sa le iau pe fiecare in parte ca sa mai caut ceva erori. momentan am scanat doar o parte pt ca s=a terminat bateria la laptop si am intrat in casa. curios este ca pe o versiune mai veche de vagcom ( 8parca) la inceputul scanarii automate citeste si km..la versiunea mea nu citeste...mai precizez ca a trebuit sa selectez tipul masinii la autoscan deoarece pe auto nu recunostea auto.

Address 01: Engine Labels: Redir Fail!

Part No SW: 070 906 016 F HW: 028 101 125 8

Component: R5 2,5L EDC G000AG 5221

Revision: 12345678 Serial number: VWZ3Z0D1230182

Coding: 0011175

Shop #: WSC 10101 599 10101

VCID: 132EA3C80D2F9E84

2 Faults Found:

18033 - Powertrain Data Bus: Implausible Message from TCU

P1625 -- 000 -- -

Freeze Frame:

RPM: 1575 /min

Torque: 0.0 Nm

Speed: 65.0 km/h

Load: 0.0 %

Voltage: 14.74 V

Bin. Bits: 00001100

Bin. Bits: 11100000

Bin. Bits: 00100001

16620 - Manifold Pressure / Boost Sensor (G31): Implausible Signal

P0236 -- 000 -- - - Intermittent

Freeze Frame:

RPM: 2415 /min

Torque: 264.0 Nm

Speed: 92.0 km/h

Load: 49.0 %

Voltage: 14.21 V

Bin. Bits: 00001000

Absolute Pres.: 2050.2 mbar

Absolute Pres.: 1632.0 mbar

Readiness: 0 0 X X X

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stergi intai erorile si vezi care mai apar. Pentru turbina trebuie sa faci un log in mers.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez si eu un log (2.0 TDI PD 170).

Simptome: consum mare, putere mica (urca greu de tot la viteze mari pt. cei 170 CP "teoretici"), nu am niciun fel de eroare in grupul Engine si nici in alta parte.

Ciudatenii:

- valorile MAF Specified sunt absolut identice cu valorile MAF Actual pe tot parcursul log-ului;

- EGR Duty Cycle-ul mi se pare de asemenea dubios, pentru ca arata 0% pe toata plaja de turatii (cu 2 exceptii). In Idle si WOT inteleg ca e normal sa fie 0%, dar in rest trebuie sa aiba valori intre 15% si 70% (sursa: https://sites.google.com/site/1810martin/interpreting-b6-engine-data-log).

Ce concluzii pot trage?:

- probleme MAF

- probleme EGR

- (si de ce nu) probleme cu interfata? (vcds 10.6 chinezesc)

LOG-01-003-010-011_1_graphed.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!