Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

relu12

cum trage in sarcina? s-ar putea sa intre in limp! fa un log la torbo si poate ti-l interpreteaza cineva aici ,dar inainte de asta vezi sa nu ai scapari de vacuum, pe furtunasele alea subtiri si negre,vezi sa nu ai scapari de presiune pe la imbinarile furtunelor de la turbo,si verifica electrovalvele! bafta!

Modificat de kao29
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu se intelege nimic. 4 august si 25 mai

Scuze,iti atasez fisierul original si te rog incearca sa-l interpretezi.Masina nu trage si scoate fum ingrozitor.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Masina trage normal zic eu ..Adica nu stiu cum ar fi normal ca nu am mers cu alt g4 ca al meu sa vad diferenta.Am facut 1 log in tr 3 si 1 in tr4.Daca reusesc sa le pun.. poate le citeste cineva .Ms de ajutor.log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Petrica_N - ori e MAF-ul dus de tot, ori ai o fisura in tubulatura turbo. Oricum, MAF-ul are momente bune cand da semnal fals, mult mai mare decat ar trebui si de acolo motorina injectata in plus, amestec prea bogat ...

@relu12 - in primul log ai presiunea prea mare in turbina, al doilea log e bun

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc asap03,o sa verific tubulatura,MAF am pus de pe un 1,9,si a mers la fel.ar putea sa fie din EGR murdar sau blocat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms mult asap.. dar ce i de facut ??( daca presiunea e prea mare in turbo ) Care sunt cauzele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relu12

electrovalva N75 defecta,actuatorul turbinei gripat,dar cel mai probabil agata geometria la turbo. turbina se poate curata si reface planeitatea ,dar de preferat e sa-i schimbi vanele. Pentru asta poti vorbi cu Cipos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms .Kao cel mai sigur e ca agata geometria ..!Am miscat de boltu ala si pare ca agata putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E greu asa sa-ti dai seama ca agata, actuatorul se apasa destul de greu din cauza capsulei vacumatice, cand dai jos si desfaci actuatorul trebuis sa miste foarte usor, eu am avut turbosuflanta schimbata si dupa 60.000 km a inceput sa agate geometria, dupa o curatare ca la carte merge struna.Cam 90% din cei care iau LIM MOD e din cauza geometrie, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

relu ,inainte de a curata turbina si a reface planeitatea vanelor,incearca in trepte mici,a treia,sa o duci in 4000 ture si mergi asa cu ea! e posibil sa se curete singura! bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms kao voi incerca si varianta asta .. e mai putin costisitoare! Numai sa nu afecteze cu ceva mersul la 4000 ture.!Numai bine si La multi Ani celor cu nume de flori .. printre care si eu :P !! Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin si eu cu un log, dupa ce am curatat turbina/geometria, fiindca agata actuatorul, si printre altele si garnitura de chiulasa, pe care mecanicul nu o stransese bn cand a schimbat-o....alta poveste.

deci am facut un log azi si am reusit performanta de a prinde si un limp pe la 4000rpm.ce parere aveti de debitmetru? mie mi se pare ca masoara cam aiurea.multumesc anticipat:)

Modificat de eclipsaus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Din cate vad eu debitmetrul e bun, insa ai presiune prea mare in turbina.Ori iti agata din nou geometria,poate fi actuatorul sau n75.E aiurea si cu fisierul asta text care l-ai uploadat,nu se intelege mai nimic din el. Alta data pe langa extensia "csv" mai adauga si "txt" si noi vom sterge acel "txt" si il putem vedea ca lumea in Excel. In legatura cu logul,asteapta si parerea altora,eu am incercat sa descifrez cate ceva de acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu Utiu multumesc pt sfat.

am reusit sa instalez si eu excel, si vad ca de la 2100rpm la 3800rpm 'spec intake press' arata ca presiunea ar trebui sa fie de 2142mbar, iar 'actual intake press' arata o presiune de la 2244mbar pana la 2550mbar. precizez ca am desfacut turbina si am curatat palele si vanele de la geometrie acum 2 sapt. sa fie de la instalaria de vacuum, mai exact valva n75, ca daca era de la furtunase ma gandesc ca nu mai facea presiune peste, ci sub. problema este ca a crapat si valva de la egr, (asa a egr este anulat momentan) ca as fi schimbat-o cu cea de la turbo sa mai fac un log. vreo idee in plus?:D

LOG-01-003-010-011.csv.txt

Modificat de eclipsaus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Chiar daca era bun N18 de la egr eu nu iti recomand sa il pui in loc n75. Eu le-am inversat odata si actuatorul nu se misca cum trebuie si egr horcaia (deci la egr-n75 si la turbina n18). Oricum presiunea e prea mare dupa parerea mea.Daca tu zici ca ti-ai curatat turbina si stii sigur ca nu agata atunci verifica furtunasele de vacuum si cere in imprumut un n75 sa probezi. Daca cu n75 bun si actuator bun nu e nici o schimbare atunci ar trebui sa verifici iar turbina.

Deci presiune mare inseamna: n75 obosit sau nefunctional;furtune vacuum crapate,rupte,gaurite; membrana actuator rupta(scapa vacuum); agata geometria. Succes

Modificat de Laurentiu Utiu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cazul asta o sa verific instalatia de vacuum/n75 maine, si revin cu un rezultat. multumesc pt sfaturi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este log de limp. Daca tu zici ca turbina a fost curatata recent, mai exista si posibilitatea sa nu-ti fi pus corect inapoi geometria. Du-te inapoi la service si arata-le logul. De obicei face asa de la geometrie...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare baieti!

Am o rugaminte, daca aveti log-uri de Vw Transporter 2.5 tdi motor ACV 102 cp, va rog sa le postati pt comparatie.

Am sa postez si eu al meu.

Sunt ingrijorat pt ca masina este lenesa pana la 2400 ture. Stiu ca intra turbo in actiune atunci dar inainte tragea f bine si inainte de 2000 de ture.

Va rog poastati. Multumesc!

P.S. Stie cineva cat ar trebui sa fie valorile normale? Presiunea in intercooler (intake manifold pressure) ca varf, valoarea de 1866 mi se pare mica.

LOG-01-003-010-011.xls

post-88058-0-83336500-1303502316_thumb.p

Modificat de adriansnow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am incercat si eu cu ajutorul unui prieten sa-mi fac un log in mers. Daca mi-ati putea spune ce probleme se observa si daca reiese de undeva, din ceva din acest log cai/kw masinii! Am incercat de mai multe ori, si din a 2a viteza si din a 3a si din a 4a. Sper ca am procedat corect! Multumesc! :icon_thumright:

LOG-01-003-010-011.2txt.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul arata bine , o usoara scadere de presiune in turbo dupa 2800 rpm, cai nu are mai multi decat scrie in carte, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc Liviu! Referitor la ''o usoara scadere de presiune in turbo dupa 2800 rpm'' de la ce crezi ca ar proveni? Inainte de a face log'ul am sters o eroare de MAF! In specificatie cere 235 mg/str si mie imi da MAFu 335 mg/str in stationare! Sa fie de la el sau de la tubulatura? Multumesc inca odata!!! :icon_thumright:

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Daca facem o medie intre cele 5 log-uri, eu zic ca e ok totul.

Ce eroare ai avut la MAF? Sau ai considerat ca eroare valoarea putin crescuta a MAF-ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!