Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea unui log in mers la o Octavia 2 1.9 TDI 105 CP DPF.

logul e facut in treapta a patra...in ideea de a verifica turbina; de cateva zile parca suiera/fluiera in mers la acceleratie intre 1500-2500 rpm;

multumesc anticipat

LOG-01-001-007-011.txt

Modificat de DIPopa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa faci pe 003, 010 si 011. Si ne spui si erorile care apar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit ..cu 2 loguri tr3/4.Poate cineva se pricepe sa le citeasca .. Multumesc mult.http://fbx.ro/lyv7297ad6pr907i

log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum imi par ok, dupa cat ma pricep eu.

Totusi, ai fi putut sa le faci pana la 4000 rot/min, mai ales in tr. 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai aveam asfalt :) Leam facut prin cartier pe o strada cam nasoala si se termina asfaltul !Duminica ies din oras si voi face altele 2 la drum intins.Ms. de raspuns.

"Accept" si alte pareri !!:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, facui o diagnoza la o Octavia 1,6 CR TDI, i se aprinsese "Engine Fault" si intrase in "limp mode". masina nu are decat 28.600 km.

Mi-a zis VCDS-ul ca EGR sensor bla, bla. acu' am trims-o la service si pt ca am sters eroarea inainte, cei de acolo spun ca nici nu are senzor de EGR pe tipul asta de motor. Ma poate cineva ajuta, are senzor, unde e localizat si care-i codul piesei eventual?

Chassis Type: 1K0

Scan: 01 03 08 09 15 16 17 19 25 42 44 46 52 55 56

VIN: TMBCT21Z3AC013483

01-Engine -- Status: Malfunction 0010

03-ABS Brakes -- Status: OK 0000

04-Steering Angle -- Status: OK 0000

08-Auto HVAC -- Status: OK 0000

09-Cent. Elect. -- Status: Malfunction 0010

15-Airbags -- Status: OK 0000

16-Steering wheel -- Status: OK 0000

17-Instruments -- Status: OK 0000

19-CAN Gateway -- Status: OK 0000

25-Immobilizer -- Status: OK 0000

42-Door Elect, Driver -- Status: OK 0000

44-Steering Assist -- Status: OK 0000

46-Central Conv. -- Status: OK 0000

52-Door Elect, Pass. -- Status: OK 0000

55-Xenon Range -- Status: OK 0000

56-Radio -- Status: OK 0000

-------------------------------------------------------------------------------

Address 01: Engine (J623-CAYC) Labels: 03L-906-023-CAY.clb

Part No SW: 03L 906 023 AG HW: 03L 906 023 AG

Component: 1,6l R4 CR td H23 5697

Revision: -------- Serial number:

Coding: 00114016032400080000

Shop #: WSC 31414 790 00001

ASAM Dataset: EV_ECM16TDI02103L906023AG 001003

ROD: EV_ECM16TDI02103L906023AG.rod

VCID: 6BDE425A33ED

1 Fault Found:

7563 - EGR Sensor 1: Implausible Signal

P046C 00 [101] - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 28391 km

Date: 2013.14.08

Time: 10:22:49

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am revenit cu problema mea (masina care nu trage si intrerupe in mers) si cu 3 loguri noi. Am schimbat debitmetru aer pe masina mea (am marca pierburg), am luat de la cineva care are un Glof III, un debitmetru identic cu al meu, aceasi serie, aceasi marca, si am facut doua loguri cu maisina mea: un log cu debitmetrul de la el si un log cu debitmetrul meu si un log pe masina lui cu debitmetrul lui. Masina lui trage foarte bine, nu intrerupe, cred ca are probleme la turbina, fluiera, si parca nu mai trage peste 3600 de ture, dar mie mi se pare ca logul lui arata foarte bine in comparatie cu ale mele. Precizez ca masina mea nu trage, parca nu are vlaga, intrerupe undeva pe la 2500-2700 de ture, apoi parca isi revine, dar nu sunt multumit deloc de ea. Eu nu stiu foarte bine sa descifrez aceste loguri, asa ca am atasat cele 3 loguri intr-un format word pentru a fii mai usor de comparat. Va multumesc frumos!

Log Laurentiu treapta a treia bun-comparat.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca la colegul tau sunt probleme la turbina si chiar debitmetrul obosit. La tine se vede mai bine ca e debitmetrul obosit.

Relu eu zic ca iti agata geometria dar mai trebuie sa faci loguri. Nu se vede decat un pic de tot un 85,7% la n75 si poate ma insel.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in afara de debitmetru, la mine turbina egr-ul cum se prezinta? Este posibil sa nu aiba putere si din vreo electrovalva sau cine stie ce furtun de vacum? Va rog, dati-mi un sfat de unde sa incep, si ce sa fac sa gasesc si remediez problema, o sa o demontez toata daca este necesar, pentru ca va spun sincer, parca masina mea ari avea motor SDI nu TDI... :(

Modificat de Laurentiu-VL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ti-am zis ca parerea mea este debitmetrul la masina ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@asap03 Se pare ca ma rezolvat problema. era de la actuator. La 130 km/h deschidea, presupun ca era mare presiunea in intercooler, dar nu mai revenea inapoi de tot. L-a reglat un mecanic f cunoscut in Arad (Mircea de la Ford) si de atunci (3 zile) merge. Am mers f scurt si cu 150 km/h si nu a mai decuplat.

Multumesc tuturor pentru sprijin! Keep up the good work!

Modificat de adriansnow
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma ajuta nimeni si pe mine va rog? EU nu gasesc sub nici o forma codul acesta de eroare...este foarte ciudata...si am VCDS 10.6

1 Fault Found:

7563 - EGR Sensor 1: Implausible Signal

P046C 00 [101] - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 28391 km

Date: 2013.14.08

Time: 10:22:49

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Cu alta interfata ai incercat sa vezi daca iti apare codul acesta? Ai incercat sa-l stergi sa vezi daca mai apare? Daca cei de la service ti-au spus ca egr-ul nu are sensor probabil asa si e. Eu cred ca interfata e de vina (daca e o clona). Iti interpreteaza gresit ceva pe acolo si iti afiseaza prostii. Sunt cazuri in care clonele mai fac asa ceva. Sfatul e sa incerci si cu alta interfata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unui log la o Octavia 2,2.0tdi 140cp BKD?

Masina este remapata asa am cumparat-o nu stiu la cat este dusa,am schimbat in vara turbina fluiera foarte tare acum are VNT 18 mai mult nu stiu despre ea.Problema este ca masina nu cred ca trage bine urca destul de greu pana la 2000rot/min si are momente cand este mai zgomotosa are un sunet ca un rontait in zona curelei,compresor.Mentionez ca am constatat ca nu mai functioneaza clima baga rece cand vrea si nu la capacitatea ei.Multumesc

log.OCTAVIA 2.xls

Modificat de philip67
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu@...merci de parere...nu e prima interfata 2clona" pe care o folosesc si toate codurile de eroare le-am gasit pana acum. Se pare (au pus la service VAS-ul pe ea) ca era senzorul de EGR (nu e chiar denumirea exacta) se numeste N18, nu avea propriu zis o problema, era eroare din soft, aveau din fabrica avertizare. Au facut un update de soft si ziceau ca s-ar fi rezolvat. Vom vedea...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@philip67

E mare presiunea in turbina. Verifica geometria variabila si actuatorul. Este contraindicata talpa sub 2000 rpm la TDI-urile remapate. Daca nu vrei sa ai continuu probleme cu turbina... Acuma pt. un log merge, dar sa nu o faci tot timpul. Eu am aflat asta si pe pielea mea, dar o mai spune multa lume pe forum.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

Dragos1974@ Daca e vorba de N18 atunci e vorba despre valva solenoid care deschide si inchide Egr-ul la anumite turatii,pentru recircularea gazelor arse si absortia aerului curat. Uite o poza cu acea piesa,poate pe viitor te va ajuta.

post-55955-0-80484700-1300989504_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Cred ca la mine agata putin geometria la turbo..( am miscat cu mana boltul de le geom. si mi se pare ca agata putin.) Dar se poate agrava daca merg asa ?Pana gasesc pe cineva sa curete turbina ??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

Am o Skoda Octavia 1, motor 1.9TDI, motor ALH. De aproximativ jumatate de an are pierderi de putere la turatii mai mari (peste 2300-2500). Din ceea ce am citit inteleg ca este vorba despre un mod de protectie al motorului (limp mode). Am citit erorile si am gasit:

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 038 906 012 H

Component: 1,9l R4 EDC G000SG 3332

Coding: 00002

Shop #: WSC 31480

1 Fault Found:

17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Intermittent

Readiness: N/A

Am citit acest forum (cel putin o parte din el) si am facut un log in mers. Din pacate nu am reusit decat in tr.3. Am atasat 3 log-uri, unul cand mi s-a parut ca nu a intrat in modul de protectie (probabil ca a fost sub 5 secunde neconcordanta), unul in care a intrat in limp mode si mai apoi unul facut doar in limp mode.

Acum vreo 2 saptamani un mecanic mi-a recomandat sa dau jos turbina si sa o duc la reconditionat cu un cost intre 1000 si 1500 RON.

As dori o opinie din partea dumneavoastra referitoare la posibilitatea unor alte incercari de remediere inainte de demontarea turbinei.

Va multumesc.

tr3.xls

tr3+limp.xls

tr.3 in limp mode.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie data jos turbina si curatata, refacuta planeitatea vanelor, iti agata geometria variabila. Verifica si daca axul are joc, daca nu are, nu trebuie reconditionata (inlocuit lagare), ci doar curatata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci Laurentiu.

Problema nu s-a rezolvat, a revenit masina de la service, in 2 km de mers normal, dupa o senzatie clara ca nu mai merge ca inainte (nu tragea mai deloc) iar "Engine fault"....acu' cei de la service cica schimba EGR-ul cu totul...cine sa-i mai inteleaga si pe astia, au avut masina 1 saptamana pe mana si...nimic n-au verificat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te supara, dar in conditiile astea tu mai ai incredere sa iti lasi masina pe mana lor? Sa tina masina o saptamana si sa nu faca nimic...

Ce vor sa schimbe mai exact, supapa EGR sau electrovalva de comanda? Daca e doar supapa, aia se poate verifica cu un manometru de vacuum daca are sparta membrana. Dar supapa EGR defecta nu da limp mode, cel putin la mine nu a dat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap@ se pare ca motoarele astea mai noi (e motor de 1,6 CR) dau "limp mode" de la EGR...si eu am ramas surprins de asta.

E masina de firma, service-ul ne-a dat alta de inlocuire, asha ca pot s-o tina cat vor ei :icon_thumright: ...au motivat ca eu facusem diagnoza cu VCDS-ul si stersesem eroarea, pe urma a tb sa plec si am lasat-o s-o ia ei, le-am trimis doar fisierul de scan...si eroarea era ciudatzica n-am gasit codul asta nicaieri...nu stiu exact ce puii mei schimba, oricum e in garantie.

1 Fault Found:

7563 - EGR Sensor 1: Implausible Signal

P046C 00 [101] - Open Circuit

Freeze Frame:

Fault Status: 00000001

Fault Priority: 2

Fault Frequency: 1

Mileage: 28391 km

Date: 2013.14.08

Time: 10:22:49

Readiness: 0000 0000

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ECU e EDC17 sau EDC16? Poate de aici diferenta...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare prieteni, cand am crezut ca am scapat de probleme ...uite inca una .. 3 Faults Found:

01335 - Drivers Seat/Mirror Position Control Module (J543)

49-00 - No Communications

01331 - Door Control Module; Driver Side (J386)

49-10 - No Communications - Intermittent

00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent mentionez ca daca inchid masina din butonul ala de la portiera eu find in masina ..usile de pe stanga ( partea soferului) nu se inchid.Iar din cheie, se inchid doar la o a 2-a apasare pe "inchis".

Stiti ce anume inseamna astea ?? Si vreau sa mai zic ca lampile din portiere fata , se aprind doar cand vor ele.!Un raspuns o indicatie ar fi bine venita, chiar si o parere .Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!