Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Masina e a sotiei unui coleg de-al meu(o are data de la munca, va dati seama ca e masina de firma :)) ). El mai are o octavie tot 1.9 tdi, dar care merge bine. Si i s-a parut diferenta mare(chiar este) intre cele doua. O sa mearga sa verifice turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Totusi, ma ajuta si pe mine cineva la interpretarea logurilor postate mai sus?

Multumesc anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci consideri ca raspunsul meu nu este suficient? Eu tie ti-am raspuns.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credea-ma doar acum mi am dat seama ca era pentru mine, am crezut ca ai raspuns celor dinaintea mea. Multumesc.

pai o sa incrc sa curat IC ul si voi etansa calumea si furtunele apoi voi reveni cu un log nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cine poate sa ma ajute si pe mine cu interpretarea unui log la un passat b5(250k km) 1.9 tdi motor atj de 85kw?

a avut probleme cu egr, l-am curatat, dar degeaba.problema consta in faptul ca in jurul a 2000rpm tremura la o accelerare normala, dar la una violenta se comporta normal..logul este facut in a 3a 1800rpm-4000rpm, in campurile 3, 10 si 11. masina este foarte lenesa, fata de cum tragea acum cateva luni, dar nici in limp. multumesc anticipat pt raspunsuri.

L.E. nu ma lasa sa uploadez fisierul. l-am pus pe un site de hosting.

LOG CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Creste prea mult presiunea in turbina. Verifica geometria variabila si actuatorul turbinei, careva agata.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pare ca agata geometria dar nu vreau sa ma pronunt pe un log atat de scurt. Fa unul mia lung.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa ce am citit raspunsurile voastre, am verificat cursa actuatorului, si am observat ca jumatate de tura merge ok, cealalta jumatate merge greu, asa ca imi fac timp zilele astea sa curat geometria, si revin cu un rezultat. multumesc pt rasp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Atasez un log al unui coleg cu ALH. Limp mode doar in treapta 5 peste 3200rpm. Log efectuat in treapta 3 si 4. Pentru cine are timp si placerea de a se uita peste el, multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iar, actuator si geometrie care agata. Dupa ce rezolvi mai faci un log sa vedem si debitmetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut pe toata lumea !! Sunt nou si DisperaT am un golf 4 din 200 tdi 1.9 alh.. de cateva zile nu mai tragea de nici o culoare..ajungeam cu greu la 3000 rpm si ca si viteza in a 3 a pe la 70 -80 ..am pus tester pe masina si nu dadea nici o eroare..m-am uitat la valorile MAF si erau ciudate rau.. oricum pan la urma am schimbat maf-ul care era defect..cu unul nou de producator.inainte sa schimb maf-ul am umblat - schimbat actuatorul care mi se parea mie ca merge greu ..etc.acum problema e ca cand e motorul rece 70-80 grade masina trage dupa ce se incalzeste 90 g. e vai de capu meu. si ramana asha pan s e raceste. am facut 3 loguri cu vag-com 11 mi se pare bun pt ca am simtit ca trage masina .. iar 112 lea nu inteleg nimik de acolo.. da nu tragea motorul deloc si l-am chinuit sa fac cva din log 113.. v-a rog sa-mi raspunda cineva ceva ..mentionez ca intre timp am mai umblat si p la tija de le actuator.. nu mai stiu cum era sau cum so reglez plz ajutooor ..

My link scz nu reusesc sa pun logurile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Relu am atasat doar logurile facute corect de tine. Debitmetrul arata cam putin. Sa te uiti si la injectoare.

post-48099-0-14741200-1300298127_thumb.j

post-48099-0-90061100-1300298135_thumb.j

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara! Sunt nou pe forum, si va rog sa ma ajutati cu citirea a doua loguri ce le-am facut in treapta a treia si a patra! Mentionez ca masina parca imi intrerupe in mers, si nu trage asa cum ar trebuii! Atasez alaturat locurile in format TXT, deoarece altfel nu ma lasa! Multumesc anticipat!

LOG-vit.3-003-010-011.txt

LOG-vit.4-003-010-011.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu debitmetrul trebuie schimbat..

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal.Divine da ce parere ai ca primul log a isit mult mai bine ..iar al 2 lea facut imediat la 3 minute fara sa mai opresc motorul.. e nasol..? adica dupa primul log am oprit sa intorc masina si i-am dat sa fac al 2 lea si a iesit nasol rau de nu mai tragea nici motorul .. :(

la inject m-am uitat .. cu vag-ul .. la inject 1 e ceva in neregula.. sa ma uit maine sa vad exact valorile ce mi le da

da de reglat tija d la actuator ... ceva sfaturi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, eu nu cred ca e ceva la turbina. Daca maf-ul e nou, si este portivit pentru masina inseamna ca pb e in alta parte. Daca e in alta parte si nu apar erori e mai greu. Poate sa fie chiar comanda de la N75. Nu vreau sa emit pareri si apocaliptice. Pot sa spun doar ca dupa parerea mea nu e turbina sau actuatorul si nici debitmetrul, daca spui ca e nou.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Oricum multumesc de raspuns.. o sa ma uit maine la injectoare..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit si eu dupa schimbarea actuatorului si senzorului de pozitie a geometriei variabile.

Masina se misca mult mai bine intre 2000-3000 rot/min, insa acum imi pare ca MAF-ul a luat-o si mai rau razna. Voi ce credeti?

Atasate sunt graficele de dinainte/dupa schimbarea actuatorului.

Multumesc!

Atentie, MAF-ului ii este asociata scala din dreapta

post-239-0-28338200-1300302134_thumb.jpg

post-239-0-10255000-1300302139_thumb.jpg

Treapta 3 - inainte de actuator.xls

Treapta 4 - dupa actuator.xls

Modificat de Valentin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pt raspuns, turbina, injectoarele arata ok,? O sa caut sa schimb debitmetrul si vedem ce se intampla!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Valentin - acum presiunea in turbina e perfecta; cred ca trebuie schimbat si MAF-ul; eventual daca ai posibilitatea sa imprumuti de la cineva un MAF si sa refaci logul, sa fii 100% ca trebuie schimbat, dar eu asa cred ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa ma gandeam si eu. Desi masina pare ok, graficul ramane totusi ciudat. Am sa incerc sa fac rost de un MAF pentru teste si sa-l schimb pe al meu daca obtin o imbunatatire.

Multumesc pentru ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Divinewind, debitmetrul nu se poate curata, repara? Am vazut ca sunt destul de scumpe...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca rasfoiesti un pic forumul, vei vedea ca unii zic ca s-au fript cand au incercat sa curete MAF-ul, altii zic ca au reusit ceva ...

Pt. modelele ceva mai vechi de VW se gaseste echivalent Pierburg (unele modele au avut chiar in echiparea OEM). Pt. Golf 4 e undeva la 50 EURO MAF-ul Pierburg daca imi aduc aminte bine, mult mai ieftin decat Bosch in orice caz ...

Ai aici un cross-reference intre codul OEM si cel Pierburg la MAF, vezi daca te regasesti.

pierburg_cross_reference.pdf

@Valentin: pana ce nu ai si graficul MAF-ului identic cu cel al presiunii sau macar apropiat (in sensul sa se suprapuna curbele specified/actual, nu la valori), masina nu va trage la 100%

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu cele doua loguri, pe care intre timp le-am trasformat pentru a putea fii citite si interpretate mai bine! Astept pareri de la dvs in legatura cu cele doua loguri! Va multumesc!

Log Laurentiu treapta a treia.doc

Log Laurentiu treapta a patra.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo nu reuseste sa mentina presiunea specificata, creste scate, verifica N75, actuatorul sa nu aghete eventual incerca cu alt N75 de inprumut sa vezi diferenta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!