Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Vezi postul #144. S-a facut si treaba asta cand ti-au curatat turbina?

La actuator uita-te daca are rugina pe tija. Daca agata actuatorul si are rugina poti slefui tija cu smirghel si apoi sa dai cu vaselina, dar un actuator nou e in jur de 50 Euro, nu stiu daca merita tinut cel vechi la cum iti agata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind motor transversal cu actiuatorul montat in spatele motorului , jos, eu merg 99% pe actuator gripat. Incerci sa-l degripezi sau sa-l schimbi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuatorul functioneaza (se vede ca are cursa - cand dai cheie coboara dupa care in fuctie de turatie, urca sau coboara), problema este ca s-ar putea sa agate la uun moment dat. De blocat, nu este blocat. Cu planeitatea turbinei, nu prea cred ca au facut-o cand au curatat turbo, si sincer sa fiu nici nu prea inteleg de ce trebuie date cu smirghel vanele respective (in ce sa agate?).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poat face log in mers si la benzinare? Tot pe aceleasi grupe? Am facut la octavia 1, 1,6i, motor AVU. Are o intarziere in acceleratie, de genu' ca apesi pe acceleratie, in prima faza (pe primii cativa cm de cursa) nu raspunde dupa care o ia si functioneaza impecabil. Cel mai sesizabil este cand se pleaca de pe loc. Pe tester nu da nici o eroare, am facut un TBA,... Ce se poate suspecta? Multumesc anticipat!

Postez si un al 2-lea log facut de cum am plecat de pe loc .Doar ultimele valori sunt cu pedala la fund, in a 3-a,Multumesc.

LOG-01-003-010-011.1csv.csv.zip

LOG-01-003-010-011.2csv.csv.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam greu de analizat in aria TDI Forum. Avand in vedere ca turbina iese din discutie, primul lucru la care m-as uita ar fi, filtrul de aer si apoi partea de alimentare ( pompa benzina, injectoare ).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva pareri despre astea 2 ?

1. aici mi se pare ca incarca bine

1_bine_20_feb_2011.jpg

2. aici am un varf de 2500 la 2000 de ture, dupa care mi se pare ca N75 nu corecteaza tocmai ok.

3_varf_2500_20_feb_2011.jpg

Care ar fi problema in log-ul al 2lea ?

Actuatorul este nou, turbina nu agata, furtunele de vacuum sunt noi.

N75 cum vi se pare ca lucreaza ?

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De vreo 2 saptamani imi tot intra in limp mode (cam 6 ori pana acum), asa ca azi m-am hotarat si i-am facut o scanare si un log in mers. As dori sa-mi cititi si sa interpretati si mie diagnoza. Daca intra des in limp mode este vreo problema grava la turbina. Cat mai mai pot merge cu ea asa? Daca ar fi sa curat turbina as amana-o vreo luna de zile pentru ca am de facut neaparat un drum dus intors pana la Orastie (aprox 1000 km). Astept raspunsurile voastre. Multumesc.

Log-WVWZZZ3BZ2E008071-158790km-98667mi.txt

diagnoza 21.02.2011.doc

Modificat de george gga
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce ai facut tu nu e log in mers, logul se face in grupele 3, 10, 11, oricum ai probleme cu turbo, iti agata geometria sau actuatorul, senzorul de temperatura sar pute sa fie dus, poti sa incerci sa cureti contactele de la senzor iar la debitmetru fa la fel, dupa care faci o scanare din nou si un log in mers, daca reapar erorile de la senzorul de temperatura si debitmetru trebuie schimbate, oricum debitmetrul o sa se vada cum lucreaza cel mai bine din log, bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

george gga La inceputul ariei "TDi forum" este un topic denumit "Modalitatea de efectuare a unui log in mers la TDi". Citeste instructiunile de acolo si fa din nou logul in mers pe canalele specificate si posteaza-l din nou. Succes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dupa interventie la turbina, am facut acest log, care este parerea voastra ?

log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ei bine, nu vad pb la turbina. Cauta in alta parte, injectoare avans...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bravo,exact, un injector a fost pricina

desi valoarea era buna, 0,20 aveam din cauza lui o usoara trepidatie,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Salutare,

Un passat din 2003 1.9 Tdi 131 Cp + soft(150-160). Masina trage super. Nu am cuvinte. Dar din log, mi se pare presiunea prea mare? Sunt probleme si la debitmetru? A mai avut si intercoolerul spart sia cum e "lipit".

rvep9f.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred ca debitmerul are ceva insa la ce presiune baga turbina eu nu mi-as lasa masina cu asemenea soft. Daca las un asemenea soft schimb si piese care sa suporte tuningul...

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai asta e log de limp mode. Varf de presiune la 2,92 bari in conditiile in care se cere 2,38? Si apoi valorile alea de 94% la N75 cycle duc spre aceeasi concluzie. Turbina sau comanda ei e cu probleme ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pai...nu isi ia limp deloc si masina trage super bine. Presiunea e clar mare 1.9 Bari.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu sustin ca e de la tuning. A tunat la ea pana la limita maxima. O sa crape ceva in timp fie ca e N75 sau altceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea e ca nu e de la tuning, ci de la turbina e cu probleme.

Tuning-ul se vede in grupul 011, in coloana specified boost. Stock, pt. 131 CP, probabil avea undeva pe la 2,20 - 2,25 mbar absolut. Pt. a atinge 150 - 160 CP, tunerul a modificat mapa de boost si a pus 2,38 mbar absolut la WOT. Sau ceva de genul, cineva cu experienta in tuning ne poate spune mai exact.

Acuma asta nu inseamna ca valoarea actuala a presiunii nu trebuie sa o urmareasca pe cea specificata si sa o ia razna, chiar daca a fost marita putin ....

divinewind - tu zici ca sare asa de mult varful ala de presiune din cauza ca i-a fost marita valoarea in mapa putin?

Am inteles ca masina nu ia limp, ai spus-o din prima. Eu ziceam ca logul seamana foarte bine cu un log de limp. Si poate nici nu mai are multe pana ajunge si acolo. Verifica-i turbina si comanda ei.

Si e clar ca va crapa ceva/undeva din cauza overboostului daca nu se iau masuri.Pana se remediaza problema, spune-i sa nu mai mearga cu ea in WOT.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Atasez si eu un log, daca are vre-un coleg bunavointa sa se uite peste el, ii raman dator:

post-20532-0-64490800-1299058353_thumb.j

Ar mai fi si aceste doua erori:

2 Faults Found

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

30-00 - Open or Short to Plus

00575 - Intake Manifold Pressure

17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Prima cea cu senzorul G62 s-a rezolvat, a doua, cu Intake Manifold persista, am citit mai multe cazuri cand a aparut aceasta eroare si totodata mai multe rezolvari:

- s-a curatat turbina

- s-a verificat furtunele de vacum

- ar mai fi traseul de la intercooler la EGR??? ( e posibil? )

Asa ca astept sugestiile voastre.

Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presiune e prea mare in turbo, cand ai curatat turbo ai facut planeitate vanelor, sau doar ai spalato si ai montato inapoi?

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Am vb eu cu el. S-a exprimat gresit. Turbina nu a fost curatata. Trebuie verificat actuatorul daca lucreaza si vazut daca e geometria blocata. A mai spus si de o eroare cu Positive Deveation.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Logul colegului yustygolf4 la cererea colegilor pe topicul acesta:

2qmzr82.jpg

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!