Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mersi mult florin...am gasit schema pe forumul mentionat...si cred ca mi-am gasit si problema...furtunasul conectat la filtru de aer(Cel care porneste de la 4) e deconectat...

am mai gasit intre timp inca un link util pentru demontare turbina (pt motoarele alh)

http://www.myturbodiesel.com/images/pdf/alhturboremoval.pdf

post-29452-0-69978500-1296984774_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Atasez si eu 2 log-uri facute in treapta 3 si 4 ( selectate pe pozitia 3 respectiv 4 la cutia automata), cu urmatoarele observatii:

- aceste log-uri au fost facute dupa un schimb de ulei si filtre;

- in treapta a 3-a, full throttle cred ca era pe la 5000 de ture si deci nu m-am riscat;

- in topicul "Probleme Turbina Limp mode, probleme de vacuum, etc" am postat ceva filmat si pozat la turbina, daca ar avea vreo relevanta in citirea log-urilor...

post-39736-0-09294700-1296989621_thumb.j

post-39736-0-12740500-1296989642_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logurile nu sunt bune! Cauta documentul in care se spune cum se fac niste loguri si faci exact asa. In viteza a 3-a sau a-4-a, incepand de la 1500 de ture apesi pedala acceleratie la 100% pana ajunge masina la 4000 de ture. Altfel facute logurile nu ofera informatii concludente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok am inteles, dar in ambele loguri exista o plaja de turatii cuprinse intre 1500 - 4000 rot/min. De acolo nu reiese nimic ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai pedala apasata la maxim si deci refa logurile.

Apasarea pedalei la maxim la mine echivaleaza cu kick-down, deci sunt in viteza a 4-a cu vreo 4000 de ture si apoi trec in viteza a 3-a = BUMMM

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e neaparat sa treaca in treapta inferioara

Dc ai tiptronic nu va trece (cel putin la mine nu trecea cand puneam pe manuala), iar ca si kick-down dc dai o geana sub pedala de acceleratie vei observa ca ai ca si un buton acolo, eu il simteam la picior, iar dc acelerezi la blana dar fara a apasa acel butonas nu intra pe kick-down

Am refacut logul acum cu turbina curatata , eu zic ca acum e bine,dar vreau si parerea voastra

logul e facut in treapta a 3 nu foarte lung dar destul cat sa se observe ce trebuie

dupa curatare turbina.csv.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea unui log in mers la un VW JETTA 1.9 TDI 105 CP DPF.

Masina are "chiptuning" modificat softul,pe DynoTest a iesit 146.7 CP si 354 Nm.

Masina trage foarte bine dar discutand cu cineva mi-sa spus ca am prea multi Nm pe ea si ca presiunea in turbo e prea mare!

Masina are 100.000 KM si tunningul facut la 40.000 KM ( nu am avut nici o problema pana acum la motor sau la ambreiaj)

Astept pareri a celor care se stiu pe tema asta....MULTUMESC !

LOG in mers jetta.xls.txt

post-66290-0-35151300-1297019847_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DMV - da, ai presiunea prea mare in turbina; un varf de presiune e normal daca se corecteaza din a doua citire si nu e foarte mare; la tine nu e cazul, nu se corecteaza prompt; probabil agata ori geometria ori tija actuatorului

@pamela200 - logul nu e concludent decat la WOT pe o plaja 1700-1800 rpm pana spre 4000 rpm; incearca sa faci asa in treapta 3

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez primul log facut un mers de catre mine.Va rog sa va uita-ti peste el si sa-mi spune-ti daca e ceva in neregula.Va multumesc

New Text Document (2).txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana o sa refac logurile conform specificatiilor, atasez alaturat un fisier .xls gasit intr-o arhiva a unui forum, referitor la un calcul al cuplului dezvoltat de motor, ceva gen dyno, pe baza masuratorilor din Vag Com si a unor formule de calcul. Problema este ca calculul din fisierul excel este facut pentru un motor de 1.8 pe benzina, iar campurile care apar acolo luate din Vag Com, eu nu am reusit sa le gasesc la Measuring Block pentru un motor 1.9 TDI.

Interesant este faptul ca cei de pe forum, care au reusit sa faca asa ceva, au raportat diferente destul de mici fata de un dyno test original.

Daca problema a mai fost ridicata, rog un moderator sa stearga acest post.

dynoplot-vagcom2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ asap03 .....MS pt raspuns.....si Nm nu sunt prea multi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez primul log facut un mers de catre mine.Va rog sa va uita-ti peste el si sa-mi spune-ti daca e ceva in neregula.Va multumesc

Parerea mea este ca logul tau e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ l1v3

Turbina are un lag evident. Cand prinde din urma valoarea specificata si o depaseste, nu se mai corecteaza. Si cred ca si MAF-ul e cu probleme, cand e presiune destula in turbina, el tot citeste sub ce ar trebui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc asap pentru raspuns. Cam la ceea ce mi-ai spus ma gindeam si eu, inafara de problema cu MAF-ul. O sa incerc sa merg o vreme mai turat iar apoi o sa mai fac un log poate ca scap de curatare. Mai am o intrebare, la ce diferenta intre presiunea specificata si cea masurata da limp?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu ce sa-ti spun, eu am avut chiar si o diferenta de 320 mbar la WOT, care scadea dupa 3,4 citiri si masina nu-mi intra in limp. Cred ca pt. ECU conteaza si cat de repede poate corecta diferenta mare de presiune. Cu siguranta algoritmul de decizie nu e chiar asa de simplist si intra mai multi parametrii pe care eu nu ii cunosc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut si eu un log in mers daca se poate uita cineva. Masina intra in limp mode cand fac depasiri si trebuie sa opresc motorul si sa-l repornesc pt a-si reveni. vw golf 4, 1,9tdi, 90cp, ALH

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da ai probleme la turbina. Verifici actuator si curatare geometrie.

Ai si o eroare la scanare, care e eroarea?

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se vede o presiune prea mare pe la 2700 rpm, posibil sa-ti agate geometria sau tija actuatorului , iti intra in LIMP MOD?

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am pus testerul dupa ce a dat limp mode gasesc urmatoarele eroare:

1 - 19561 - Valve for Intake Manifold Flap (N239): Open or Short to Ground P3105 - 35-10 - - - Intermittent.

2 - 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

P1557 - 35-10 - - - Interm

3 - 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Le sterg si nu mai apare. Am verificat actuator si turbina. Actuatorul lucreaza iar turbina la fel. Masina trage, se infinge f. bine dar la drum lung ma lasa de cele mai multe ori cand sunt intr-o depasire si e f. nasol. Prin oras n-am patit-o inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu a umblat cineva pe la furtunasele de vacuum (si nu le-a pus la loc, cum trebuie), poate sa fie:

- Geometria murdara;

- Actuator sau N75 "dilimandros"

inclin pe prima varianta.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina e curatata iar la reglajul cursei actuatorului nu a umblat nimeni (cel putin nu intentionat). E posibil sa agate tija actuatorului? Daca agata tija care este rezolvarea, se poate lustrui in vre-un fel tija sau ceva de genu asta?.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!