Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

De ce sa incep cu astea ? masina nu intra in limp mode

Nu am nici o eroare in vag com

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ca ai presiunea prea mare in turbina si nu se corecteaza. Daca nu remediezi problema acolo o sa ajungi in curand. Sa nu mai forjezi motorul pana ce temperatura lichidului de racire nu a ajuns la 90 grade pe ceasul din bord.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bun si aceasta presiune prea mare in turbine de unde apare, sa inteleg ca trebuie curatata turbina? chiar dc nu intra in limp mode

poate fi mafu-ul sau n75-ul vinovat de accea presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parerea mea este ca pana la 2000 de ture N75 merge ok asta insemnand ca ea lucreaza. Apare apoi din cand in cand o fortare a ei cel mai probabil de la geometrie sau actuator.

Nu lua de buna ce spun eu ptr ca e doar o parere desi poate si N75 sa cedeze din cand in cand. Singura certitudine pe care o am este ca din logurile alea se vede o pb la ce tine de turbina. Restul sunt amanunte care le vei observa la remediere. MAF-ul nu cred sa aiba vreo pb.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles acum ce spui si am studiat si eu putin logurile sa imi dau seama la ce te referi

Am vazut ca n75 ajunge la 94.4% care cica ar fi pragul unde deja se blocheaza si intra in limp mode ( cu toate ca masina nu intra in limp mode)

Am mai vazut ca presiunea pe turbina este prea mare si o sa incerca sa remediez problema cum ai spus mai sus

Incep cu actuatorul sa vad cum lucreaza sa il dau cu spray sa vad sa lucreze usor, ultima data cand nu stiam cum trebuie sa lucreze am tras de tija cu motorul oprit si culisa greu si scartaia, dar eu credeam ca e normal

dc actuatorul culiseaza usor si normal unde ma indrept , curat turbina? chiar dc nu ia limp mode vanele pot fi blocate sau sa nu lucreze normal? sau inlocuiesc N75

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu actuatorul demontat de pe turbina poti verifica usor daca iti agata geometria variabila. Misti cu mana incet tija aia mica care deschide/inchide vanele pe toata cursa ei. Asa o sa-ti dai seama daca agata.

Agatatul vanelor e din cauza calaminei care se depune pe geometrie daca mergi cu masina "moale" tot timpul, fara reprize pana la 4000 rpm. Pana nu verifici astea doua nu are rost sa te gandesti sa inlocuiesti N75. Cel mai probabil iti agata geometria variabila.

chiar dc nu ia limp mode vanele pot fi blocate sau sa nu lucreze normal?

Ai vazut si tu valorile alea de 94% la N75 ... Nu au ce cauta acolo.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu masina o am din septembrie si mers moale nu vede la mine, eu conduc destul de agresiv cu reprize constante intre 3000 si 4000.

Banuiesc ca pot da jos actuatorul de pe turbina, fara a demonta turbina in sine nu?

O sa incerc ce ai spus si revin cu rezultatul si cu logul dc e rezolvata problema

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact, ar trebui sa poti da jos actuatorul fara sa demontezi turbina. Asta e si ideea, sa nu dai jos turbina degeaba. Pe modelul meu GT1645, actuatorul se tine in 2 suruburi la baza si o siguranta in varful tijei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap03 am dat jos actuatorul exact cum ai spus din cele doua surube si siguranta din varful tijei

Surpriza a inceput in momentul in care am observat ca actuatorul lucreaza impecabil, fara blocari deci lucreaza bine intr-un cuvat

In schimb am tras cu mana de tija aia mica care deschide/inchide vanele pe toata cursa ei de mi-au iesit ochii din cap

nu am reusit sa imi dau seama dc agata sau nu ca nu se misca decat foarte, foarte putin cred ca 0.5 cm

Dupa ce am montat actuatorul la loc masina era lipsita de vlaga ca si acum cateva zile, prindea viata de la 2500 in sus pana acolo soma , dar nici zgomotul specific gamei vw nu mai era ( acel fluierat sau cum io spune)

Dupa cateva talpi si acelerari mai bruste am observat ca si-a revenit , odata cu masina si acel fluierat

Vineri e progamata la cosmetica, curatare turbina , egr , intercooler si admisie, le facem toate cu un drum

multumesc

P.S. rem-- si la mine facea la fel , dupa o acelerare revenea la 250-260 , dar acum mai nou am observat ca in relanti ii place peste 400 , atata vreme cat functioneaza bine nu ma deranjeaza

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca esti sigur ca actuatorul e bun si geometria variabila nu agata, atunci e N75 dus. Eventual daca poti imprumuta de pe alta masina un alt N75 si logul se schimba, atunci el e de vina.

P.S. Acuma vad ca zici ca e foarte mica cursa la geometrie. Cursa tijei actuatorului trebuie sa fie spre 2 cm cand e montat pe turbina. 0,5 cm e foarte putin. Cred ca acolo e problema totusi, agata rau geometria sau e blocata.

@rem-- Logul tau e bun.

La relantiu, egr are un ciclu inchis/deschis. Ca sa vezi ca se deschide supapa, dai un spritz scurt la pedala sa mearga pana pe la 3000 rpm, apoi lasi iar la relantiu si atunci supapa trebuie sa se deschida, adica sa tina valorile mici de 250, 260 mg/st. Ca sa ne lamurim pune un log pe grupul 003 la relantiu, dar inainte sa dai un impuls la pedala cum am spus.

De fapt, pop cristian a observat bine comportamentul egr la relantiu.

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am facut astazi un log , pot spune ca avansul era mai mare pana acum ,care sa adus in parametrii , nu pot spune mai nimic despre turbo , se aude un usor fluerat , care este parerea voastra ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MAF actual e cam mare verifica sa nu ai scapari de aer pe tubulatura de la turbo la admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi verifica si acest lucru, ar fi la indemana si fara costuri mari, multam !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi scapari pe la furtune nu ar fi dat limp mode ? fapt ce nu se intampla, doar ca se tureaza cu greutate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asap03 este ceva ce nu inteleg, dc geometria e blocata si am vazut cu ochii mei, masina cateodata nu trage ( foarte rar) pana pe la 2400 dupa care trage ,iar in majoritatea timpului merge ca si cum nu ar avea nimic, care ar fi explicatia, la fel care ar explicatia de nu isi ia limp mode, presiunea prea mare in turbina la ce poate duce?

Eu zic ca este blocat inelul care comanda vanele, de mizerie si rugina de pe margini

Vineri il dam jos si il curatam si cu tot cu egr dc suntem la capitolul curatare, sper s iasa bine si sa nu fie alte probleme inopinate care sa nu aiba rezolvare

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e geometria gripate intr-o pozitie in care nu baga presiune ff mare dar nici de jos nu trage..... si daia nu ia limp poate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@negrusirosu - ai verificat actuatorul si geometria variabila de cand ai postat in ianuarie? Nu prea e buna presiunea in turbina nici acum ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut...nu aveti vreo schema/desen cu toate componentele turbinei?

in urma scanarii am si eu probleme cu ea si as vrea sa le identific vizual insa nu prea stiu care sunt...actuator,n75 etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am pus eu o fotografie cu un motor la care se vede partea frontala si ti-am incercuit actuatorul si n75. Sper sa te ajute. Bafta

post-55955-0-95691800-1296767916_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ajuta si aceasta schema la identificare

Asap 03 , din pacate nu am rezolvat problema cu turbo, dar se impune sa iau masuri, dupa ce o desfac voi face din nou un log, multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de poze...

furtunele de vacuum unde sunt pozitionate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In schema de mai sus ... ce este marcat cu rosu, albasru, galben, sunt acele furtune de vacum, daca te vei uita la fiecare componenta pe masina vei vedea acele furtunase subtiri de culoare inchisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat sa verific pe masina mea dar din pacate nu am reusit componentele turbinei...am atasat si o poza...

post-29452-0-39583500-1296943563_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Begeaba - e pe cealalta parte. E mai usor de vizualizat pe sub masina. N75, N18 sunt pe panoul dintre compartimentul motor si habitaclu (in dreptul axului stergatorului din dreapta), iar furtunele de vacuum, pe acolo merg. Vezi aici, ca e schema si pt ALH http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=268561

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!