Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

daca m-am uitat la logul care tebuie postul 1648, agata geometria variabila sau actuatorul, incerca sa dai cu sprei degripant pe actuator si sal misti in sus si in jos, daca nu-si revin trebuie curatat turbosuflanta,bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

se poate primi o părere cu privire la logul ataşat, făcut la un passat din 2000, 2.5 tdi? eroarea apărută este 00553 - Mass Air Flow Sensor (G70) 27-00 - Implausible Signal. bănuiesc că senzorul de la debitmetru e gata ... sau debitmetrul

LOG_01_03F_10F_11F_GIA3_WORKSHEET.xls

Modificat de vw11wst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate uita cineva peste logul acesta?

Nu garantez ca este facut corect, deoarece nu am ajuns la ~4000 rpm dar poate se intelege ceva din el...

Este de la o Bora 1.9 tdi 131 cp

multumesc anticipat :cheers:

LOG_01_003_010_011.zip

Modificat de andrey_moa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW11WST verifica mufa de la debitmetrul si da cu sprei de contac, eroarea e intermitenta si posibil sa fie o lipsa de contact , daca nu trebuie schimbat debitmetrul, sau daca ai posibilitatea sa iei inprumut unul sa vezi cum merge, bafta.

andrey moa refa logul e foate greu sa intelegi ceva de acolo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VW11WST verifica mufa de la debitmetrul si da cu sprei de contac, eroarea e intermitenta si posibil sa fie o lipsa de contact , daca nu trebuie schimbat debitmetrul, sau daca ai posibilitatea sa iei inprumut unul sa vezi cum merge, bafta.

andrey moa refa logul e foate greu sa intelegi ceva de acolo

Ok. In cel mai scurt timp o sa il refac

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai posibilitatea sa iei inprumut unul sa vezi cum merge, bafta.

bănuiesc că trebuie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare , am o problema care ma enerveaza de numa.am un golf 5 1.9tdi BXE 6trepte , si de cateva zile am observat ca am o mica intrerupere.aceasta se manifesta in felul urmator.pornesc motorul iar la prima intrare de turbina cand ajunge masina la 1900ture , are o mica cadere de putere.nu face de fiecare data cand intra turbo , dar cel mai des dupa ce pornesc motorul.a mai patit cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, atunci cand turbina sufera dintr-un motiv sau altul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

O problema intalnita azi la o bora AJM(116 CP): masina este resoftata dar scoate fum, prea mult fum. M-am uitat la intercooler si am descoperit 2 fisuri, rezultate in urma frecarii "defuzorului de captare a aerului" in fagurele intercooler-ului. Am facut 1 log inainte de repararea lui si unul dupa. Dupa lipirea lui, masina se simtea ceva mai vioaie si fumul a mai scazut un pic dar inca persista. Valorile injectoarelor sunt aproape de zero, eroare pe turbu nu are.(ciclul EGR 4.8 % in log ce inseamna?)

1. inainte de lipire: 1670ej7.jpg

2. Dupa lipire: 2vaehxk.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca procentajul de la EGR arata ca acolo ceva este in neregula - adica nu functioneaza cum trebuie si gazele de pe evacuare nu sunt recirculate cum este necesar. incearca sa cureti EGR-ul.

Modificat de vw11wst
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai dezinforma omul, cand pedala e apasata blana 100% egr se inchide, 4,8 e valoare corecta pentru log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze. nu am observat rubrica cu procentajul de apasare al acceleratiei. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am lungit tija actuatorului cu o jumatate de tura, logul arata cam ciudat acum. Initial vroiam sa mai lungesc un sfert de tura, pt. ca trage mai bine acum in intervalul 3000 - 4000 rpm, dar ma gandesc ca totusi mai bine intreb decat sa stric ceva.

De ce nu se corecteaza valoarea aia de 2580 mbar, desi N75 scade?

Multumesc mult pt. ajutor.

P.S. Stergeti extensia .txt cand salvati fisierul local

LOG_29_09_2010_001.CSV.txt

Modificat de asap03
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Pana la urma care e problema la masina din postul de mai sus?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil sa fi ramas agatata geometria sau actuatorul, masina nu-ti intra in LIMP MOD?

Modificat de liviuplaton
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Nu isi ia deloc limp...se vede si pe log ca diferenta de presiune nu este mare.

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna

Am facut si eu un log si daca poate cineva sa imi spuna ce probleme sunt

Multumesc mult

log_14.10.10.zip

Modificat de adiboss
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu prea imi place debitmetru.... arata cam putinel...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos ca te-ai uitat pe log dar acum spune-mi te rog si ce e de facut ,schimb,curatare sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu reusesc sa vizualizez log-ul pus de tine, dar daca e asa cum a zis colegul nostru, inainte de a-l schimba e bine sa urmaresti urmatorii pasi>

1. sa incerci sa faci inca un log cu un debitmetru de imprumut - eu am ajutat multi colegi din Bucuresti, in acest sens (FREE, daca citeste stie el cine... :icon_thumright: )

Daca log-ul iese bine, inseamna ca e 100% debitmetrul murdar/defect (si se aplica pasul de mai jos)....daca iese tot asa, cautam in alta parte problema.

2. poti incerca sa il cureti, uite aici discutia despre asta http://vwforum.ro/index.php?showtopic=23645

Faci alt log, dupa curatare, si daca masina tot nu merge bine si log-ul iese tot prost, e clar, trebuie sa iti cumperi debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stiu ca e naspa... dar nici valorile nu mi se par a fi perfecte...

Daca te uiti la graficele de presiune se vede cum pana la 1800 rpm presiunea masurata creste f. mult comparativ cu cea ceruta si apoi se face o corectie - se observa si oscilarea valorilor duty cycle pt N75 (pe grafice am inmultit valoarea in procente cu 10 pt o vizualizare mai buna impreuna cu presiunea), moment in care se si aude cum modifica brusc geometria (e un zgomot ciudat, nu prea pot sa-l descriu). Acolo apare cresterea brusca de cuplu.

Dupa 1800-2000 rpm nu sunt probleme, intr-adevar (in tr. a II-a si mai sus ca in tr. I se chinuie si pana pe la 2300).

Mai, off, g_cla, m-am uitat peste logul tau si uite ce trebuie sa faci:

1.Faci setari de baza pe tubina

2. daca nu se remediaza asa, si nu se va remedia complet turbulenta care se aude iti sugerez sa reglezi turbina.

Fa lucrurile astea si nu o sa mai ai probleme.

Trust me!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!