Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am schimbat turbo la o skoda octavia 1 din 2007 si are pierderi de putere din cand in cand , turbo este noua nouta eroarea fiind 17964 regulator de presiune de supraalimentare P 1556

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/11/2021 at 12:31 AM, DaLyR said:

Ideea este ca dupa aceea am schimbat si furtunul de vacuum ce duce catre actuator (partea de 3.5mm care intra in cel de 5 sau 6 cat este chiar la intrare in N75) cu furtun de vacuum silicon SAMCO (din cate stiu este ok firma) DAR de 3.0mm interior si 7.0 exterior, adica 4mm in pereti si 3 interior, iar cel ce aveam inainte daca nu ma insel, este de 3.5 sau chiar 4mm, nu stiu ca nu am masurat.

Eu cred că furtunaşele alea sunt calculate şi ar trebui să păstrezi dimensiunile (nu ştiu cât va influenţa rezultatul final, dar orice suspiciune trebuie înlăturată). Mai jos ai dimensiunile

AJM furtunase vacuum.pdf

On 4/11/2021 at 12:31 AM, DaLyR said:

Din pacate nu prea pot da parghia jos fara sa dau turbina jos, e foarte greu de ajuns la el, e prost pozitionat si nu stiu daca as reusi, dar in schimb am observat faptul ca parghia de la actuator are putin (mai mare) joc stanga/dreapta, nu stiu asta daca afecteaza dar tin sa mentionez si aspectu asta.

Asta nu cred că influenţează, important să nu aibă joc în lungul tijei actuatorului

 

Logurile

image.thumb.png.f8625e5a6d5b38302eb10295ef91a771.png

 

image.thumb.png.e3d6cb8c0644156d0a2545c672d56ae2.png

 

image.thumb.png.6328457d35cc57891a639e09dbfcb885.png

 

image.thumb.png.758ba8ea34cf84ed920037fa9ba20628.png

 

La logul în mers cam aceeaşi problemă: lag şi cădere de presiune după spike. După cum arată BS011 nu este de mirare.

Având în vedere că accesul este dificil îţi propun următorul test:

Etapa 1: scoate furtunaşul de vacuum din punctul 9  şi acolo conectezi un furtunaş destul de lung să ajungă la actuator (dacă nu ai acces acolo foloseşti o piesă de legătură şi înădeşti cu furtunaşul care vine de la actuator la N75). Apoi:

- pregăteşti un braţ cu o oglindă cu care să poţi vedea poziţia pârghiei geometriei

- dai să facă BS011 cu furtunaşele conecatate cum am scris mai sus.

- înregistrezi logul (o să ai în el o singură presiune indiferent de on sau off)

- dacă pe tot timpul testului pârghia stă lipită de şurubul de stop, atunci aia este presiunea de care este în stare turbina cu reglajele actuale şi o poţi folosi mai departe ca reper. Dacă pârghia nu stă lipită de şurubul de stop atunci este o problemă de actuator sau gripare geometrie.

Etapa 2: montezi la loc furtunaşul care vine de la actuator la N75, iar furtunaşul care vine din punctul 9 îl conectezi la N75 şi dai să facă BS011

Înainte de orice vreau să văd aceste două loguri cum arată

 

On 4/11/2021 at 7:48 PM, Alin30 said:

Dupa atâtea reglaje fără prea multe rezultate pozitive,ce credeți ca ar trebui sa înlocuiesc, este reglajul turbinei, turbina,altceva? ca eu nu mai știu ce sa ii fac,mulțumesc.

Este greu de spus pentru că sunt cam multe necunoscute în ecuaţia asta. Şi cea mai importantă este dacă geometria este ok. Având în vedere că ai circulat un timp cu vacuum deficitar nu ar fi de mirare ca geometria să agaţe pe porţiunile unde nu a funcţionat. Dacă accesul la actuator nu este o problemă nu ar strica să îl dai jos şi să verifici la mână geometria dacă culisează uşor dintr-un capăt în altul. Apoi la problema cu vacuum-ul, dacă este suficient pentru a acţiona până la capăt actuatorul îţi propun testul pe care l-am recomandat mai sus colegului.

 

@mitumarian99

După cum ţi-a sugerat şi colegul fără loguri nu prea avem cum să ne dăm cu părerea, pot fi prea multe cauze. Că face overboost nu este o condiţie să şi tragă bine dacă îl face prea târziu. După descrierea ta problema poate fi la geometrie dar vezi şi cu şuieratul ăla de unde vine.

 

@liviuplaton

Dacă furtunaşele de vacuum sunt ok atunci problema poate fi la N75.

Ar trebui să măsori traseul de vacuum cu un manometru de vacuum.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am si eu problema cu masina mea Touran 1.9 diesel nu trage deloc , nu imi dau seama ce se intampla am facut logurile necesare daca se poate sa ma indrumati ce sa fac . Multumesc anticipat !

Slide1.JPG

Slide2.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.04.2021 at 12:36, lupo_bv a scris:

Având în vedere că accesul este dificil îţi propun următorul test:

Am facut toate testele, am denumit fisierele in asa fel incat sa le recunosti, dar log-ul bs011 cu furtunul siliconic 3.0mm s-a intamplat ceva, nu inteleg de ce, e prea scurt si are doar un on/off.

Am facut inainte de toate un BS011 cu furtunul de silicon 3.0mm iar la final am facut cu unul de injectoare (din acela acoperit de material textil) de 3.2mm fiindca am cautat toata ziua si nu am gasit nimic de 3.5x2mm

Indiferent ca-i de 3.2mm sau 3.0mm BS011 a ajuns dezastru, m-am uitat cu oglinda si PAREA sa atinga, din pacate n-am avut ceva placuta de .1-3mm sau ceva de genul sa vad daca intra intre parghie si surub sa fiu sigur ca atinge, ca asa-mi dadeam seama 100% daca-i 100% atins surubul.
 

In loguri se vede clar cum de abia atinge 1071 dar in acelasi timp are si fluctuatii intre 1060 si 1070 cand este conectat direct.

Cand furtunul de la punctul 9 este conectat direct in N75 se vede ca, creste presiunea cu mai putine spikeuri si mai rapid foarte putin.

Cand furtunul este conectat din punctul 9 direct la actuator are foarte multe fluctuatii si totusi mi se pare mic 1071 cand timp eu cu pompa bag 1090/1101, sa nu faca vacuum cat trebuie pompa tandem?

Din logurile astea dezastruoase ce reiese?
Mie personal mi se pare ca ori nu face vacuum cat trebuie pompa tandem ori pierde in timp ce face (asta as putea testa cu pistolul de vacuum cu motorul pornit si BS011 pornit si sa verific vacuumul cat de stabil este, nu?).
Sau poate agata cumva actuatorul? Asta ca exclud cea mai mare problema care ar putea fi posibila, adica turbina in sine.

Culmea ca situatia s-a agravat doar dupa ce am luat N75 din dezmembrari si l-am pus inapoi pe al meu, dupa cateva ore dupa ce l-am pus inapoi N75-ul meu atunci a cedat N75 de s-a infundat si tot atunci a si scazut presiunea in BS011 si dereglat total...

Asa era inainte cu N75-ul meu cand inca era functional:
image.thumb.png.3620ddd272d55147fb09f1d977f439c2.png

Iar acum:

image.thumb.png.ba119f18500bc42307b4514a1c26b5f9.png

 

 

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/17/2021 at 11:11 PM, DaLyR said:

In loguri se vede clar cum de abia atinge 1071 dar in acelasi timp are si fluctuatii intre 1060 si 1070 cand este conectat direct.

Cand furtunul de la punctul 9 este conectat direct in N75 se vede ca, creste presiunea cu mai putine spikeuri si mai rapid foarte putin.

Cand furtunul este conectat din punctul 9 direct la actuator are foarte multe fluctuatii si totusi mi se pare mic 1071 cand timp eu cu pompa bag 1090/1101, sa nu faca vacuum cat trebuie pompa tandem?

Da, este posibil sau  să piardă undeva înainte de punctul 9 sau pe traseul până la servofrână

 

On 4/17/2021 at 11:11 PM, DaLyR said:

Din logurile astea dezastruoase ce reiese?

Ai uitat să pui logurile de care am pomenit în testul propus

 

On 4/17/2021 at 11:11 PM, DaLyR said:

Mie personal mi se pare ca ori nu face vacuum cat trebuie pompa tandem ori pierde in timp ce face (asta as putea testa cu pistolul de vacuum cu motorul pornit si BS011 pornit si sa verific vacuumul cat de stabil este, nu?).

Măsori vacuum-ul printr-un T-eu intercalat pe circuitul de vacuum, o dată înainte de N75 şi apoi după N75 şi urmăreşti indicaţiile manometrului în paralel cu evoluţia presiunii în BS011. Dacă există ceva coincidenţe între fluctuaţia vacuum-ului şi cea a presiunii atunci problema este de vacuum, dacă nu atunci probabil că la turbină.

On 4/17/2021 at 11:11 PM, DaLyR said:

Sau poate agata cumva actuatorul? Asta ca exclud cea mai mare problema care ar putea fi posibila, adica turbina in sine.

Da, poate rugini tija, etc. Din păcate fără să îl dai jos nu prea poţi să-ţi dai seama.

On 4/17/2021 at 11:11 PM, DaLyR said:

Culmea ca situatia s-a agravat doar dupa ce am luat N75 din dezmembrari si l-am pus inapoi pe al meu, dupa cateva ore dupa ce l-am pus inapoi N75-ul meu atunci a cedat N75 de s-a infundat si tot atunci a si scazut presiunea in BS011 si dereglat total...

Este ca la efectele secundare de la Astra Zeneca:)).Poate fi doar o coincidenţă.

 

@Nelsson

Par a fi ceva probleme la turbină după cum arată logurile, posibil vacuum şi/sau ceva gripare geometrie, dar MAF pare defect. Pune te rog logul în mers ca să-mi dau mai bine seama, graficele sunt făcute bine, dar acolo cu denumirile la recirculare nu sunt sigur cum sunt în realitate

 

@vwsummer2009

Suprapresiune foarte mare, practic în fiecare log ai luat limp pentru asta, ar trebui să ai şi cod de eroare stocată.

 

image.thumb.png.c70d7b429f280f384f0ad439ffe1bb7c.png

 

image.thumb.png.afbee6bb7ac3e5fce6c69b709376181d.png

image.thumb.png.456f88e1baaa9f6de9be8db8b7b7493e.png

Din BS011 nu reiese foarte clar care este problema, cel mai probabil geometrie ancrasată, dar poate fi şi N75. Ar trebui demontat actuatorul şi văzut cum merge geometria la mână şi dacă actuatorul face cursă completă şi liniară pe timpul BS011. Tot aici se vede că ai o diferenţă prea mare între ON/Off, s-a umblat la turbină cumva?

image.thumb.png.0e40675b0c7f405b5f19a27ec2eeded1.png

 

În BS003 se vede că ai o recirculare foarte mare, probabil că pe timpul EGR ON motorul avea tendinţe de oprire, posibil din cauza presiunii mari din turbină, dar mai pot fi şi alte cauze.

image.thumb.png.ff5241e965573851b53323e40dda4b40.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc frumos pentru raspunsuri! Saptamana viitoare se va verifica EGR-ul,turbina,traseul  furtunelor de vacuum,electrovalvele,Maf-ul,Map-ul,pompa tandem,etc.Voi reveni cu alte log-uri!Daca o sa primesc raspunsuri sau nu eu tot va multumesc.O zi buna!!!

PS: Daca mai aveti vreo sugestie ar fi binevenita!!!

 

Modificat de vwsummer2009
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EGR nu pare să aibă probleme. Recircularea este mare când EGR este complet deschis, deci alta este cauza pentru care ajung gaze prea multe în motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,revin cu problema mea cu turbina dupa schimbarea actuatorului,ce am schimbat intre timp a fost n75-ul original nou,se pare ca cel nou nu tinea destul vaccum,cu cel schimbat am o depresiune de 700 mb relanti cu cel vechi aproximativ 650/680 mb,am mai corectat jocul la actuator unde se cupleaza pe parghia geometriei(avea joc sus jos si stanga dreapta)am schimbat surubul de reglaj al actuatorului,atasez noile loguri,cred ca este mai bine dar nu suficient.

LOG-01-003-010-011 xyz.CSV LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denis Radosavlevici

Salutare,

 

Atasez si eu un log in mers pe grupurile 003, 010, 011. Audi A6 2.0 Tdi, an 2007, 140 CP.

Uneori, random, masina scoate fum alb/cenusiu la relanti si in sarcina in special la cald si miroase a motorina nearsa.

Am verificat turbina, foarte foarte mic joc al axului stanga-dreapta si deloc fata-spate.

Nu am consum de ulei anormal, nici consum de antigel. Traseul intercooler - turbo verificat si e curat.

Masina are DPF off fizic si soft, trage bine, doar ma confrunt cu fumul uneori.

Ce am observat, la relanti, cantitate aer ( Mass air ) in Measuring blocks 285 mg, EGR duty cycle 66.4%, masina nu scoate fum. Brusc, EGR duty cycle 99.6%, cantitate aer 485 mg, scoate fum.

Valorile injectoarelor la relanti sunt:

-0.66 -0.09 0.26 0.49

Toate testele sunt facute cu motorul cald, acul de la apa la 90.

 

 

Mulțumesc. 

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Alin30

Logul în mers arată aproape bine, exceptând lagul şi căderea aia de după 3000 rpm. Oricum este mult mai liniar. BS011 cam tot aşa, BS003 este foarte ok.

image.thumb.png.74c5ec8536d8f9ce5a2a3895f5d7ff51.png

image.thumb.png.0fd64fc0f4055a21757e107eab6b2d1b.png

image.thumb.png.439bfabeeb535c6dd319a5d531f2b4cb.png

image.thumb.png.754701a8690610c06e415f1b75b959d3.png

 

@Denis Radosavlevici

Ceva probleme ai la turbină, dar nu cred că asta este cauza fumului

image.thumb.png.9ba9e671f058bd6a1311ebee052a1eb4.png

După cum se vede ai suprapresiune destul de mare, uneori eşti la limita limp-ului şi dacă nu ai luat până acum, mai devreme sau mai târziu o să-l iei. Cel mai proabil geometrie gripată.

3 hours ago, Denis Radosavlevici said:

Ce am observat, la relanti, cantitate aer ( Mass air ) in Measuring blocks 285 mg, EGR duty cycle 66.4%, masina nu scoate fum. Brusc, EGR duty cycle 99.6%, cantitate aer 485 mg, scoate fum.

Când EGR duty cycle este la 99.6% atunci este complet închis şi prin urmare intră mai mult aer curat în motor (485mg faţă de 285mg), fără gaze recirculate, deci în condiţii normale atunci ar trebui să dispară fumul nu să apară. Dar în acelaşi timp se şi injectează mai multă motorină (ca să fie în concordanţă cu cantitatea de aer de 485). Deci problema pe aici s-ar învârti, injectoare, etc. Compensaţiile sunt ok, dar nu ştiu în ce măsură reflectă starea lor de sănătate.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc din nou,credeti ca ar trebui sa mai umblu la reglaje,mai pot scoate ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru puţin. Nu ştiu ce să zic, eventual mai încearcă să scurtezi puţin tija să crească puţin presiunea minimă, mai aproape de presiunea atmosferică, poate mai scade lagul în felul ăsta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denis Radosavlevici

Mulțumesc pentru info.

Update: in momentul in care mașina fumega la relanti, daca scot furtunul de vacuum din actuatorul turbinei se oprește si fumul instant.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil din cauză că scoţând furtunul vanele geometriei se deschid, deci scade presiunea şi implicit cantitatea de aer trasă de turbină prin debitmetrul. ECU vede o  cantitate mai mică de aer şi micşorează cantitatea injectată. Este doar o supoziţie. Încearcă să faci şi BS011 şi BS003. S-ar putea să iasă genul ăla de loguri pe care nu ştiu să le interpretez, dar încearcă să vedem poate dă vreun indiciu.

Sau dacă nu dă să facă log pe 3-10-11 şi tu fă de câteva ori la interval de vreo 5-6 secunde manevra cu scoaterea furtunaşului de vacuum când scoate fum să vedem ce se modifică în log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, lupo_bv a scris:

Ai uitat să pui logurile de care am pomenit în testul propus

Da, scuze, acum am observat ca nu s-au atasat, le pun acum

 

LOG-01-011-xxx-xxx-log-cu-furtunul-din-punctul9.CSV LOG-01-011-xxx-xxx-log-cu-punctul-9-direct-in-n75.CSV LOG-01-011-xxx-xxx-log-dinainte-cu-furtunul3.0mm-silicon.CSV LOG-01-011-xxx-xxx-log-la-final-cu-3.2mm.CSV

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Denis Radosavlevici

Salut, mersi pentru reply. Am reusit varianta a doua, log la relanti si am cuplat/decuplat furtunul in cauza la ~5 secunde. Se modifica presiunile din ce observ.

Venind astazi de la serviciu, am impresia ca nici nu mai "trage" ca si pana acum. Limp nu ia.

De altfel, corectiile injectoarelor se injumatatesc in momentul in care scot furtunul.

 

LE: in sarcina scoate fum si cu vacuumul din actuator scos.

 

LOG-01-003-010-0111.csv

Modificat de Denis Radosavlevici
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@DaLyR

Eu cred că problema ta este la turbină

@Denis Radosavlevici

Se vede că creşte presiunea dar nu creşte cantitatea de aer. Deci motorului tău nu-i place nici cantitate de aer mai mare nici presiune mai mare

17 hours ago, Denis Radosavlevici said:

in sarcina scoate fum si cu vacuumul din actuator scos.

Asta este  oarecum normal pentru că nu mai are aer suficient.

 

Hai să vedem ce se modifică atunci când scoţi furtunaşul de vacuum: fă log cum l-ai făcut şi pe precedentul dar pe canalele 001, 004, 013

 

PS Până lămurim treaba cu fumul (cu turbina este cam clară problema) o să mut postările pe un topic mai potrivit unde putem discuta mai pe larg

https://vwforum.ro/topic/105544-fum-alb/?tab=comments#comment-2197989

sau 

https://vwforum.ro/topic/25368-fum-negru/page/10/

 

Cred că ar trebui mai degrabă pe cel cu fum negru pentru că este cam clar că este vorba de combustibil nears şi fumul negru dacă este în cantitate mai  mică începe să bată în cenuşiu. Dacă accelerezi mai brusc pe loc ce fel de fum scoate?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 14 ore, lupo_bv a scris:

Eu cred că problema ta este la turbină

Am observat ca am foarte putina rugina pe la piulitele care tin actuatorul, n-am nici o sansa sa fie oare actuatorul problema? Gen cu rugina cum ai spus tu si sa afecteze asta?

Ca totusi, nu stiu, i-am dat mereu turat, i-am dat sa-i sara viata din ea si totusi anul trecut a fost reconditionat deja sa faca figuri? Eventual cand se mai incalzeste putin imi fac curaj sa dau actuatorul jos, dar intrebarea este, daca dau jos actuatorul, trebuie sa am grija la ceva surub sa fie in aceeasi pozitie? Sau doar surubul de stop conteaza?

De fapt, tija actuatorului are si ea reglaj, dar la ala nu am ce umbla, deci doar surubul stop si surubul de la actuator sa fie la locul lor, nu? Sa nu ma trezesc pe urma ca nici macar atat nu mai merge dupa ce dau jos actuatorul... ca mi-a mancat nervii deja...

Apropo, am uitat sa specific ceva important, in ultimele zile am observat ca atunci cand sunt vreo 5 grade afara si o pornesc la rece, scoate un puf de fum (maxim 5 minute), nu foarte mult, dar scoate ceva si inainte nu-mi scotea chiar asa decat iarna cand mai scotea si condens si se cumula, dar acum parca e si intepator mirosul si uneori ma trezesc brusc fara 200-500ml de ulei.

Acum 3 zile de exemplu am fost nevoit sa completez cu 500ml de ulei dar pana acum 3 zile timp de vreo 2-3 luni nu mi-a scazut deloc uleiul, am observat ca pica nivelul uleiului brusc de cele mai multe ori

A, da, si inca un lucru, parca si lagul la WOT a crescut mult mai mult dupa ce au aparut problemele astea cu BS011


Oare nu cumva s-a umplut turbina de funinge (sau ceva depuneri) in perioada cand N75-ul meu era defect si am umblat asa cu el? Ca am umblat daca nu ma insel cam vreo 100-150km fara sa faca deloc presiune? Si astea sa fie rezultatele acelor depuneri din perioada in care aveam mereu presiunea minima, se poate si asta? Ca asa se explica mai bine de ce a aparut problema asta asa peste noapte.
Daca ar fi asta o varianta, atunci vine o alta intrebare, depunerile din turbina se pot elimina singure daca merg cu ea turata mai mult timp?

Modificat de DaLyR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune şi BS-urile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 4/22/2021 at 3:35 AM, DaLyR said:

Am observat ca am foarte putina rugina pe la piulitele care tin actuatorul, n-am nici o sansa sa fie oare actuatorul problema? Gen cu rugina cum ai spus tu si sa afecteze asta?

Posibil. Şi actuatorul face parte din mecanismul de acţionare al geometriei şi o gripare a lui are cam acelaşi efect ca şi griparea geometriei

 

On 4/22/2021 at 3:35 AM, DaLyR said:

daca dau jos actuatorul, trebuie sa am grija la ceva surub sa fie in aceeasi pozitie? Sau doar surubul de stop conteaza?

Dacă nu umbli la şurubul de stop şi la lungimea tijei nu cred să fie probleme suplimentare. Sunt unele actuatoare care nu au piuliţă pe tijă şi se reglează din şuruburile de prindere, dar nu este cazul aici (alea au găuri ovale)

On 4/22/2021 at 3:35 AM, DaLyR said:

Apropo, am uitat sa specific ceva important, in ultimele zile am observat ca atunci cand sunt vreo 5 grade afara si o pornesc la rece, scoate un puf de fum (maxim 5 minute), nu foarte mult, dar scoate ceva si inainte nu-mi scotea chiar asa decat iarna cand mai scotea si condens si se cumula, dar acum parca e si intepator mirosul si uneori ma trezesc brusc fara 200-500ml de ulei.

Trebuie verifcat jocul radial  în axul turbinei. Dacă uleiul respectiv nu se pierde prin motor ci prin turbină atunci turbina trebuie recondiţionată

On 4/22/2021 at 3:35 AM, DaLyR said:

A, da, si inca un lucru, parca si lagul la WOT a crescut mult mai mult dupa ce au aparut problemele astea cu BS011

Orice simptom se amplifică sau dispare:)). Din nefericire primul caz este cel mai frecvent.

 

On 4/22/2021 at 3:35 AM, DaLyR said:

Oare nu cumva s-a umplut turbina de funinge (sau ceva depuneri) in perioada cand N75-ul meu era defect si am umblat asa cu el?

Posibil, orice funcţionare defectuoasă a geometriei atrage depuneri.

On 4/22/2021 at 3:35 AM, DaLyR said:

Daca ar fi asta o varianta, atunci vine o alta intrebare, depunerile din turbina se pot elimina singure daca merg cu ea turata mai mult timp?

Nu, o ologeşti degeaba. Dacă are depuneri problema se rezolvă numai prin demontare.

 

@Alin30

Eu zic că este mai bine, graficul începe să arate cum ar trebui: la WOT duty cycle sare pentru scurt timp spre maxim, apoi revine la valori medii, ai un spike puţin cam lung dar nu cred să fie o problemă, presiunea măsurată o depăşeşte pe cea prescrisă sub 2000 rpm deci s-a redus lag-ul. Ar mai fi problema cu căderea aia de presiune peste 3000 rpm

 

image.thumb.png.944ff83c75959413bbac37b15789140b.png

 

BS003 este foarte ok, nu s-a modificat în urma reglării tijei (aşa şi trebuia)

image.thumb.png.8bdffc699eb591b4da0c308f3cca53fb.png

 

BS011 Aici putem vedea exact ce s-a întâmplat după scurtarea cu o tură a tijei: presiunea maximă a rămas la fel, cea minimă a crescut cu 10 mbari, dar după cum vezi modificarea asta care pare mică are o influenţă destul de mare asupra comportamentului în mers

image.thumb.png.cd8d0a63944ae168ae0bf118eec6bb97.png

 

 logul precedent

image.thumb.png.b9f56a86ef4f47bbcb2876be4e0e993c.png

 

Ca o concluzie: dacă vrei să te mai joci poţi să încerci să o mai scurtezi cu o tură....ar fi interesant, dar dacă îţi place cum merge o poţi lăsa şi aşa pentru că de căderea aia de presiune nu cred să scapi (posibil să fie o uşoară gripare a geometriei pe o anumită porţiune). La mers cum se simte: este mai vioaie în turaţii joase? ai pierderi de putere peste 3000 rpm?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,mi-au fost de mare ajutor sfaturile tale asa am reusit sa reglez turbina si sa o aduc cat de cat in parametri,masina se comporta mult mai bine,mai ales la turatii joase este difrerenta foarte mare,inainte la  WOT motorul "huruia" infundat si pleca mai greu,acum merge bine sunt multumit,ma gandisem si eu sa mai scurtez cu o tura tija sa vad comportamentul ulterior,oricum acest motor a fost o provocare BMP cu toate problemele bine cunoscute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!