Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001

Recommended Posts

lupo_bv

Pai de aia am zis că se separă tija de pârghie.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 15.8k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • lupo_bv

    1024

  • Rune

    691

  • mario20vest

    667

  • ionut10a

    458

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dupa ce mi-a curatat turbina, masina t ragea foarte tare de la 2800-3000rpm, insa era moarta inainte. Am curatat-o la colegul mario20vest in Ploiesti, facut log in mers, ne-am dat seama ca nu e reglat

daca vrei aprofundare,iti zic cum am invatat eu.prin ianuarie  2014 am luat la mana,de la infiintare tot topicul asta si descarcam absolut toate logurile ,le puneam in grafic,si incercam sa inteleg cu

@cr4ck3r Ai pus pierburg nou sau second-hand? La tine pare geometrie blocata la turbo, sau dereglata, umblat la surubul de stop sau la tija actuatorului. Eu am patit asta cand m-am "jucat" la un 2.0TD

Posted Images

Pai cum se separa tija de parghie? Nu te referi la furtunul de vacuum ce intra in actuator?

Edit// acum am citit corect, am inteles ideeea, nu citisem tot, sorry

Edited by DaLyR
Link to post
Share on other sites
evolkswagen

Colegul lupo_bv, spune sa dai actuatorul jos și atunci sa miști ,cu mana, pârghia ce acționează vanele gometriei!

Link to post
Share on other sites

Am un noroc... nu mai baga presiune deloc, nici in bs11, daca bag vacuum manual pe furtunu dintre actuator si n75 atunci face presiune turbina, undeva mi-a cedat iar ceva furtun de vacuum, am verificat jumatate de ora si n-am gasit nimic... exact asa am patit acum un an, dar atunci am gasit din prima 2 fisurate bine de tot.

 

Daca scot si acopar furtunul ce intra in cutia de aer atunci face foarte greu presiune, dar face. Am tot incercat sa bag vacuum din furtunul ce intra in rezervorul de vacuum dar scade usor vacuumul dupa ce il bag, dar cred ca e normal.

Am incercat sa bag vacuum din stutul din dreapta pe n75 si atunci face presiune turbina, deci undeva pana la stutul din dreapta din N75 cred ca e problema, cat timp daca eu bag cu pompa este ok...

 

Ideea e ca nu baga nici macar 1mbar presiune in turbina pe bs011, mai incerc sa verific fiecare furtun, poate mi-a scapat ceva, nu mai stiu, mi-a mancat deja viata

 

LE: // Am mai verificat si testat si n-am gasit nimic in plus.

Am facut si bs03 si 011 dar nu cred ca au vreo relevanta, la bs03 am observat ca a ur cat valoarea minima si scazut valoarea maxima, probabil e ceva normal daca pierd vacuumul pe undeva, nu stiu

LOG-01-003-xxx-xxxccccccccccccccccccccccccccccc.CSV LOG-01-011-xxx-xxxcccccccccccc.CSV

Edited by DaLyR
Link to post
Share on other sites

Salutare !

Am cumpărat de curând mașina din profil si sunt ceva probleme care sper sa mă ajutați sa-i dau de cap. Mașina nu trage, intre aprox 2000-2900 rot la relanti se aud detonații in tobe, fata de cuplul de la GOLF 4 AHF, mi se pare foarte puturoasa(pana nu schimbi viteza, draci daca se înfige sau sa prinzi viteza mai mare). In timpul efectuării log-urilor in mers, in treapta 3 nu s-a turat mai mult de 3500 rot. iar la treapta 4 , abia la 3000 rot. După efectuarea  log-urilor mi-a aparut eroarea P0101 - Mass Air Flow Sensor (G70), Implausible Signal, eroare care o mai găsisem si am curatat MAF, EGR, MAP.  Sa aibă importanta in  problemele prezentate si eroarea 

Address 19: CAN Gateway       Labels: 6N0-909-901-19.lbl
Control Module Part Number: 6N0 909 901 
  Component and/or Version: Gateway K<->CAN    0001
           Software Coding: 00006
            Work Shop Code: WSC 73430  
                      VCID: 70EF65C730A31A0B33-513C
1 Fault Found:

01336 - Company Data Bus for Comfort System 
            80-10 - Single-Wire Operation - Intermittent

 

 

LOG-01-000-004-008 tr3 si 4.CSV LOG-01-000-004-010 tr3 si4.csv LOG-01-001-004-012pornire.csv LOG-01-001-008-011 tr 3 si 4.csv LOG-01-003-008-011 tr 3 si 4.csv LOG-01-003-010-011 tr 3 si 4.csv LOG-01-003-xxx-xxx.CSV LOG-01-011-xxx-xxx.csv log 04apr.docx

Edited by doru73
Link to post
Share on other sites
lupo_bv

@DaLyR

verifică cu manometrul de vacuum prezenţa vacuum-ului de la punctul 9 până la intrarea în fiecare electrovalvă

ajm vacuum.pdf

verifică şi corectitudinea conectării circuitelor de vacuum

1 hour ago, DaLyR said:

Daca scot si acopar furtunul ce intra in cutia de aer atunci face foarte greu presiune, dar face.

Asta nu trebuie să o faci pentru că perturbă funcţionarea electrovalvei. Detalii aici

https://vwforum.ro/topic/126033-descrierea-si-functionarea-electrovalvelor-utilizate-in-managementul-motoarelor-diesel/?tab=comments#comment-2769702

 

@doru73

Cred că sunt două probleme. Una ar fi că MAF este praf, mai mult de 500mg nu vrea să măsoare. Probabil că dacă scoţi mufa şi valorile măsurate de el sunt înlocuite cu valoarea prestabilită de 550mg o să tragă mai bine.

A doua că turbina nu face presiune probabil dintr-o cauză de vacuum (nu este exclusă nici griparea geometriei). Din BS011 se vede că diferenţa on/off este mică, cel mult 70 mbari şi inconstantă.

Deci:

- înlocuit MAF

- verificat vacuum-ul cu manometru de vacuum

- verificat geometria

 

 

image.thumb.png.a446d566d094d0214a890d4251e6fb7f.png

image.thumb.png.bc73e8339cf1f45baeff772641116ee5.png

image.thumb.png.4888344933a19f7176ac1d345e0563f2.png

image.png.41e0d6ce6e096b62b5382a13ff2c1748.png

 

 

Link to post
Share on other sites
alehandro0608
On 4/6/2021 at 10:39 PM, lupo_bv said:

Minimul ar fi cam 160 mbari. Din logul tău reiese că ai cam tot timpul presiunea măsurată sub cea prescrisă. Poţi pune aici un log pe 3-10-11 cu acceleraţia la podea de la 1600 rpm şi logul în BS011, dar cel mai bine mergi la cei care au recondiţionat turbina să-i facă şi reglajele corespunzătoare.

 

@DaLyR

Logurile cu N75 din dezmembrari. Problema generală (căderea de presiune)rămâne

image.thumb.png.584e9bb6fb0600092dd374a0007e3ac2.png

 

 

Eu cred că N75 tău nu are nimic, oricum cel din dezmembrări are un comportament mai slab. Trebuia să faci testul pe care ţi l-am propus.

image.thumb.png.274aa30dfa6ebfc053832b395598c1aa.png

 

@alehandro0608

Graficele arată relativ ok (în bs011 este cam mică diferenţa on/off). Din păcate fluieratul nu se poate vedea în loguri, dar trebuie luat în serios dacă a apărut dintr-o dată. Iar consumul poate avea destul de multe cauze, nu se poate deduce de aici

image.thumb.png.a8f07722e0a16e9dda97c1a236fda9ba.png

 

image.thumb.png.f71b04431916ce0f918a7bf27f086c7a.png

 

image.thumb.png.db0a9274b56988af6d4cb3991622a1d7.png

 

 

Mulțumesc pentru răspuns, am sa verific tubulatura sa nu fie de la un furtun șuieratul. Dacă în bs011 este mica diferenta între on/off la ce ar trebui sa ma aștept?

Link to post
Share on other sites
în urmă cu 2 ore, lupo_bv a scris:

@DaLyR

verifică cu manometrul de vacuum prezenţa vacuum-ului de la punctul 9 până la intrarea în fiecare electrovalvă

image.thumb.png.4b9bf8097328cf9e94acfdf53a899541.png
Am incercat dar nu prea au dat rezultate verificarile fiindca nu prea am inteles in ce sens sa fac verificarile.
Cu motorul oprit este ok daca fac verificarile? 

Si de la sageata verde sa scot furtunul de vacuum si sa-l astup si apoi sa desfac pe rand fiecare furtun de la sageata rosie si sa dau la pompa sa fac vacuum? Ar trebui sa tina vacuumul fiecare terminatie de furtun unde exista sageata rosie? Ca asta nu inteleg, unde ar trebui sa fie mai exact vacuum si unde nu, in unele locuri am vacuum ok iar in altele scade usor, alte locuri nu am deloc etc, dar mai mult ca sigur ca am testat eu gresit. Cel mai mult mai dezorientat valva unisens (3) ca nu are cum sa faca vacuum dinspre 9 spre furtunul ce intra in N75 sus deoarece este valva unisens (3), deci doar invers mi se pare logic sa fac testele vacuum asa cum am exemplificat mai sus.

Deci repet, ca iar m-am lungit ca babele, sa scot furtunul de la 9, sa-l astup si pe rand la fiecare furtun care are sageata rosie sa bag vacuum si ar trebui sa tina fix sau ar trebui sa scada usor? Ca invers, adica sa bag vacuum de la furtunul 9 nu mi se pare logic si n-are logica.

 

Edited by DaLyR
Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Verificarea se face cu motorul pornit (dacă este oprit cine sa mai facă vacuum?) începând de la punctul 9. Măsurarea se face cu manometrul conectat spre sursa de vacuum (pompa tandem). Nu astupi nimic, scoți furtunasul, măsori, pui la loc, te muti in următorul punct. Nu faci vacuum cu pistolul, folosești numai manometrul.

Cat ai în punctul 9,  cam atat trebuie să ai și unde sunt săgețile roșii.

Link to post
Share on other sites

Momentan nu am mai umblat la reglajele actuatorului,ai scris ieri intr-o postare ca duty cycle poate fi influentat si de debitmetru si mi-am amintit ca am avut problema asta la un audi a3(masina din profil) aveam overboost pana in 3000 rpm si dupa underboost,am schimbat debitmetru cu unul original si masina sa comportat normal,pana sa il schimb masina avea debitmetru aftermarket bosch;la acest passat am schimbat debitmetrul pentru ca cel vechi citea putin cu unul aftermarket bosch,ma gandesc ca poate fi si asta o cauza.

Link to post
Share on other sites
lupo_bv

Nu am pus în grafic dar văd că și la tine MAF da valori destul de mari, ajunge si la 300 mg peste specificat, dar nu îmi dau seama dacă este o cauză sau un efect. Situația asta poate apărea și în cazul unei scăpări de presiune între turbina si admisie. Un argument în sprijinul asta ar fi si valoarea maximă de 500 în Bs003. Este cam mare, dar pe de altă parte și presiunea maximă în Bs011 este cam mare. Si cred ca aici este cheia, iar Bs011 nu are treaba cu MAF. Oricum daca încerci, încearcă cu unul de proba.

Link to post
Share on other sites

Unde am marcat cu albastru nu am vacuum deloc, ar fi trebuit sa am? Nu? Problema a aparut dupa ce am pus n75 vechi inapoi, dupa cateva ore de functionat fara probleme, sa fie roblema de la n75? In stutul de sus am vacuum, cel care intra in n75 sus...

 

Am dat jos n75 si am suflat si tras prin toate cele 3 si in toate merge sa suflu si trag, din cate-mi aduc aminte inainte nu era asa...

 

 

Edit. I-am dat doua bucati la n75 lovind de jos si acum nu merge sa suflu prin stutul din dreapta si am vacuum la marcajul albastru dar in la actuator tot nu ajunge vacuum, deci din n75 e problema, se mai infunda ele? Daca bag prin stut putin spray de uratare af are ceva?

 

Edit2. I-am mai dat cateb bucati si acum face vacuum si pe furtunu de la actuator dar nu cat trebuie... atasez si log

 

Este vreo metoda de a o desfunda complet/curata? Sau singura solutie sa iau alta? 

Totusi nu-mi explic cum exact dupa cateva ore dupa ce am pus-o inapoi s-a infundat, a prins oare praf in interior?

Am dat totusi cu spray liquy moly de maf pe stuturi in interior, ca oricum e partial dusa deci... 

20210408_175502.jpg

LOG-01-011-xxx-xxxddddaa.CSV

Edited by DaLyR
Link to post
Share on other sites
lupo_bv
3 hours ago, DaLyR said:

Unde am marcat cu albastru nu am vacuum deloc, ar fi trebuit sa am? Nu?

Da

3 hours ago, DaLyR said:

sa fie roblema de la n75?

Doar dacă N75 scapă vacuumul pe undeva permanent. Dacă în ştuţul de sus ai vacuum, iar după conectarea N75 nu mai ai unde ai marcat cu albastru înseamnă că N75 pierde vacuum-ul

3 hours ago, DaLyR said:

Am dat jos n75 si am suflat si tras prin toate cele 3 si in toate merge sa suflu si trag, din cate-mi aduc aminte inainte nu era asa...

Este puţin mai complicat de verificat prin suflat/tras. Aşa, grosso modo, se poate verifica după cum am descris aici

https://vwforum.ro/topic/61585-supapa-n75/?do=findComment&comment=2938248

Logul arată rău de tot, deci aici est o problemă care trebuie rezolvată

3 hours ago, DaLyR said:

Este vreo metoda de a o desfunda complet/curata?

Da, tai cu o pilă sau pânză de bomfaier inelul ăla din aluminiu (vezi că are o porţiune mai îngustă undeva), îl dai jos şi valva se desface în două.

Vezi aici compunerea

https://vwforum.ro/topic/126033-descrierea-si-functionarea-electrovalvelor-utilizate-in-managementul-motoarelor-diesel/?do=findComment&comment=2769400

Miezul solenoidului are spre partea cu membrana de cauciuc nişte orificii şi o valvă micuţă în centru. Le cureţi bine cu un beţişor cu vată pe el şi alcool.

La montare pui la loc colierul pe care l-ai tăiat şi peste el pui un colier cu şurub pe care îl strângi.

 

Link to post
Share on other sites

Nu stiu daca merita tot efortul (credeam ca se poate cumva mai usor), nou este 133 de lei si sh din alta firma de dezmembrari tot 50 de lei.
O sa iau altul SH si daca nu mentine presiunea corect, imi voi lua nou de pe autokarma.

 

Dar am o nedumerire, daca tot am umblat atat pe langa N75 am zis sa-i dau un BS011 si sa-i fac vacuum manual pe furtunul catre actuator si am observat ca ajung sa am 1101.60 mbar, timp in care cu N75-ul (inainte sa se strice) aveam 1081 MAXIM.
Din pacate n-am apucat sa bag cu pompa in timpul in care era pe ON la BS011 asadar si cand era pe OFF aveam evident vacuum dar nu cred ca are ceva, ideea in sine era sa vad cat am presiune cu vacuum maxim, cred ca 0.7bar vacuum este indeajuns cat sa deschida maxim, nu? Fiindca atat am bagat.
Deci maine cand ma duc sa iau un N75 din dezmembrari si ii fac un BS011, ar trebui sa am 1101mbar presiune, nu? Ca daca nu am, nu imi mai bat capul si iau pe urma unul nou si gata.

LOG-01-011-xxx-xxxeeeeeeeee.CSV

Edited by DaLyR
Link to post
Share on other sites

Ce ma nelinisteste pe mine,este faptul ca depresiunea masurata la stutul pompei tandem este de aproximativ 900 mb chiar peste,la intrarea vaccumului in N75 am in jur de 800 mb depresiune si la actuatorul turbo am aproape 700 mb,stiu ca aici din spusele colegilor ar trebui sa fie o depresiune de macar 700 mb,chiar 750. 

Link to post
Share on other sites
lupo_bv

În linii mari nu sunt schibări majore, mici modificări: la bs011 este mai stabilă partea de sus a graficului, iar la BS003 este recircularea puţin mai mică, dar nu cred că este din cauza MAF (diferenţe de temperatură, etc.), deci nu cred că merită să-l schimbi.

9 hours ago, Alin30 said:

depresiunea masurata la stutul pompei tandem este de aproximativ 900 mb chiar peste,la intrarea vaccumului in N75 am in jur de 800 mb depresiune si la actuatorul turbo am aproape 700 mb

Eu zic că nu aici este problema. În principiu dacă era o problemă de vacuum ai fi avut un lag foarte mare, dar la tine debutează cu o suprapresiune destul de măricică chiar dacă cu oarece întârziere. Dacă vacuum-ul este suficient ca să ţină pârghia geometriei lipită de şurubul de stop  pe timpul BS011/ON, atunci este suficient vacuum

image.thumb.png.e794cdda70e1eaf693b1c7f593a87a0d.png

image.thumb.png.aa79992883d77b85d06022337dcb4ceb.png

 

image.thumb.png.8481dc419e99d4dd379feccbc43f47cf.png

 

23 hours ago, DaLyR said:

si am observat ca ajung sa am 1101.60 mbar, timp in care cu N75-ul (inainte sa se strice) aveam 1081 MAXIM.

Deşi diferenţa nu este atât de mare ar putea indica o problemă de vacuum

 

23 hours ago, DaLyR said:

Din pacate n-am apucat sa bag cu pompa in timpul in care era pe ON la BS011

Nu are importanţă când bagi vacuum-ul. Rostul BS011 este să ţină motorul turat la 1400 rpm, în rest o să vezi pe grafic presiunea în funcţie de cum pompezi tu vacuum-ul

 

23 hours ago, DaLyR said:

Deci maine cand ma duc sa iau un N75 din dezmembrari si ii fac un BS011, ar trebui sa am 1101mbar presiune, nu?

teoretic da.....dacă nu intervin alte variabile

image.png

Link to post
Share on other sites
stefantrust

Salut baieti am si eu 2 loguri unul este cu soft stok celalalt este cu tuning soft dupa cate se poate vedea in log pana in 2000 de ture totul e praf dupa 2000 de ture incepe sa revina la normal masina fiind un b6 motor de 2.0 cr 140 cai CBAB de mentionat e faptu ca masina e foarte puturoasa in demaraj si cu soft tuning si fara ca piese schimbate :Maf EGR Galerie admisis Turbo reconditionat MAP senzor tot ce inseamna teava furtun turbo racitor egr nou ECU schimbat filtru particule curatat spalat la un service specializat in galati pompe electrice motorina schimbate pompa de injectie HFPP schimbata dupa toate piesele astea masina nu arata nicio schimbare 

softoriginal grup 3 10 11.csv tuning soft gr 3 10 11.csv

Edited by stefantrust
Link to post
Share on other sites
adrian001

Tot ce ai schimbat la masina sunt piese noi sau ... ? Din punctul meu de vedere problema e clara, masa de aer pe care o masoara MAF-ul e prea mica, cu presiunea generata de turbina dupa tuning trebuie sa ai 1100+ mg/str la 2500 rpm. Pune si un BS3/BS11. 

Link to post
Share on other sites
stefantrust

racitor turbo egr turbo si pompe electrice de motorina da sunt noi 

Edited by lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link to post
Share on other sites
lupo_bv

@stefantrust

colegul are dreptate, MAF măsoară puţin aer  şi înainte şi după tuning, deşi presiunea este ok. Cauze posibile: MAF cu probleme sau aer fals între MAF şi turbină.

Link to post
Share on other sites

Pana la urma am luat un alt N75 din dezmembrari si am facut un bs011 fara log,doar dupa montare si baga 1081, tot nu baga 1100 sau macar 1091.

Ideea este ca dupa aceea am schimbat si furtunul de vacuum ce duce catre actuator (partea de 3.5mm care intra in cel de 5 sau 6 cat este chiar la intrare in N75) cu furtun de vacuum silicon SAMCO (din cate stiu este ok firma) DAR de 3.0mm interior si 7.0 exterior, adica 4mm in pereti si 3 interior, iar cel ce aveam inainte daca nu ma insel, este de 3.5 sau chiar 4mm, nu stiu ca nu am masurat.

Furtunul de vacuum l-am schimbat deoarece in unele zone unde era ciupita/rupta camasa avea parca furtunul topit/subtiat in pereti si zici ca era balon, m-am gandit ca poate se "stramteaza" in timp ce face vacuumul pentru a actiona actuatorul.

 

Faza-i ca dupa ce am schimbat furtunul cu cel siliconic, BS011 e dezastru, cel putin asa-l vad eu, parca actioneaza mult mai greu actuatorul, sa fie oare din cauza ca interiorul este mai ingust, mai exact de 3.0mm? Oare daca i-as pune de 4.0mm ar fi mai ok? Ca nici nu stiu daca de 3.5 sau 4.0mm este interiorul si nu stiu daca asta ar influenta.

Din pacate nu prea pot da parghia jos fara sa dau turbina jos, e foarte greu de ajuns la el, e prost pozitionat si nu stiu daca as reusi, dar in schimb am observat faptul ca parghia de la actuator are putin (mai mare) joc stanga/dreapta, nu stiu asta daca afecteaza dar tin sa mentionez si aspectu asta.

 

Si revenin la loguri, am mai facut astazi 2 loguri (treapta a4-a cam putin ca deja aveam 130-140 si n-aveam drum) dar observ ca dupa resoftare apare acel spike dar dupa aceea se stabilizeaza fara sa aiba spike-uri in mod constant cum avea inainte, iar in treapta a4-a spike-ul este mult mai mic, am facut 2 loguri pentru a nu fi coincidenta in unul din loguri deoarece am specificat ca uneori parca nu simt ca se pierde presiunea si am vrut sa fie 2, sa vad diferentele in ambele, dar acelasi comportament vad ca o are in ambele loguri.

 

Deci,

1. Practic ar trebui sa am macar 1091mbar sau chiar 1101 in cel mai fericit caz in BS011

2. Sa stiu daca acel joc lateral de la parghia actuatorului (la imbinare) poate afecta

3. Si sa schimb furtunul de vacuum cel actual de 3.0mm cu unul de 3.5 sau chiar 4.0mm (poate de asta iese asa urat BS011 in momentul de fata)

 

La punctul 3 cred ca voi pune maine inapoi furtunul de vacuum vechi si fac un BS011 sa vad daca e mai ok, daca da, atunci clar are legatura cu diametrul interior.

P.S Aici am eu joc lateral, unde am marcat cu sageata, sa nu se inteleaga gresit

image.thumb.png.2e5501acf04008de6cec6938779881d6.png

LOG-01-011-xxx-xxxuuuu.CSV LOG-01-003-010-011uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.CSV LOG-01-003-010-011uuuyyyyyyyyyyyyy.CSV LOG-01-003-xxx-xxxuuuuuu.CSV

Edited by DaLyR
Link to post
Share on other sites

Dupa atâtea reglaje fără prea multe rezultate pozitive,ce credeți ca ar trebui sa înlocuiesc, este reglajul turbinei, turbina,altceva? ca eu nu mai știu ce sa ii fac,mulțumesc.

Link to post
Share on other sites
mitumarian99

Salut, am o intrebare. Am eroare P0234 overboost condition (intra si in limp mode). Ideea e ca face presiune mare ~2.6 bar dar masina totusi nu trage bine. Dupa 2000 de turatii se aude si un fel de suierat, dar nu este ascutit. Aveti ideea de ce nu are putere ? (lasand de o parte overboost-ul).

Link to post
Share on other sites

Nu sunt cu prea multa experienta,probabil colegii iti vor spune sa faci log pe  bs 003,bs 011 inclusiv log în mers pe canalele   003 010 011,overboost-ul de obicei are drept cauză geometria blocată(murdara)si/sau reglaj incorect al turbinei,dacă sa umblat la acesta.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri

 Ne cerem scuze că intervenim dar credem că folosiți un plugin de ad-block. 

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere ce sunt afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block. Ne-ar ajuta foarte mult sustinerea acestei comunitati. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante. Multumim! :)

PS: daca aveti probleme cu situl chiar si dupa ce a fost dezactivat adblocker incercati sa intrati din alt browser si discutati cu noi pe topicul Updete forum din aria acesta https://vwforum.ro/forum/20-anunturi-administrative-observatii-si-sugestii/
Exista si alte extensii (gen VPN) sau antivirus ce filtreaza traficul si pot bloca cookies. Verificati si pe acestea daca le aveti setate corect pentru vwforum.ro . Multumim

 

 

Accept