Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

ma apuc saptamana viitoare de aceste lucruri si o sa revin aici

Multumesc tuturor ptr. ajutor!

Toate bune va doresc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, va atasez si eu un logo de la un passat. Zice k undeva pe la 1900-2000 ture ii agata sau ceva de genul, dupa care se comporta ok. Din ce se vede in logo uri da ti mi si mie un raspuns. Multumesc.

LOG PASSAT.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Kiso , vezi ca nu ai facut corect logul , acceleratia trebuie sa fie apasata la maxim .

Citeste putin pe aici 

Si totusi din ce am vazut verifica putin partea de admisie 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok. Ms. O să repet operațiunea după ce verific furtunele 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

ca sa scad suprapesiunea trebui sa lungesc tija la supapa turbo?

mentionez ca am schimbat supapa turbo si  am suprapresiune constanta.

 

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.lupo

Am discutat despre problema care o am eu.

Ma tepuit aia cu turbina,au spus ca o reconditioneaza si nu a facut nimic la turbina.

Am cumparat una de la dezmembrari si am curatato personal geometria,masina trage bine nu iau limp mode.

Vad ca am suprapresiune constanta,si vreau sa-mi spui ce pot sai fac.daca este nevoie sa umblu la surubul stop deoarece nu il avea turbina si am pus de la tubina veche numarand filetele cand am desfacut.Nici supapa turbo nu a fost pe turbina si am cuparat una noua care am montato tot asa la distanta cum era la mine supapa.

 

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu iei limp, dar nici mult nu ai până acolo, eşti la limită.

Încearcă să faci reglajele exact după algoritmul pe care ţi l-am indicat mai demult, mai mult decât scrie acolo chiar nu ştiu ce aş mai putea adăuga.

Dar înainte de asta asigură-te că vacuum-ul este ok pentru că din BS011 nu prea pare ok (când mai faci BS să le laşi să curgă mai mult, măcar 5-6 cicluri de on/off)

679509397_12-21-201810-25-46PM.jpg.f31c4f15ea3f6c306a1ae4c61bcec41b.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, cum se face un log, edc 17, passat b 7 2,0,tdi, ce grupe, difera față de edc 16, grupa 3,10,si 11.multumesc 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.

lupo nu am pistol de vacum si nu pot sa fac verificarea asa cum este in linkul dat de tine.

dar azi am mai lungit tija la supapa turbo si vad ca este in bine. vreau sa-mi spui daca sa mai lungesc tija sau ramane asa.

merci

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna.Sunt nou inca pe forum,totusi as dori sa atasez un log-file pentru interpretarea priceputilor.

problema mea este pentru care am facut acest log  ca masina nu trece de 110 km/h cu acceleratia in podea .la o testare cu VAG-COM mi-a aparut urmatoarele erori

P1144 Mass Air Flow Sensor Open/Short To Ground

17958- Pressure Charge Deviation p1550 

Tin sa mentionez ca in schimb demarajul este bun in treptele 1,2,3, problema incepe dupa 2000 rot/min.

Conductele de vacum le-am schimbat .masina este un bora 1.9 TDI   ALH.

 

LOG-01-003-010-011.csv

Modificat de aspargilius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miky2003adr

Eu zic să nu mai umbli la tijă până nu rezolvi problema vacuum-ului, pentru că dacă este o problemă cu el introduce o variabilă pe care nu o poţi controla. Părerea mea este că undeva este o problmemă cu vacuum-ul, cel puţin aşa se vede şi din BS011 şi din logul în mers. Dacă este altă cauză nu-mi pot da seama

264917132_12-27-20188-48-02PM.jpg.9a2816be01b6adba64c654f9b71b5030.jpg1767997750_12-27-20188-48-55PM.jpg.543f0b54f5b446fe001962d0d5ecfac3.jpg

Bine că, cel puţin pentru moment, nu mai face suprapresiune

@aspargilius

În primul rând ai o problemă la debitmetru, lucru indicat şi de eroare, dar şi de faptul că valoarea măsurată este de 550mg indiferent de regimul de funcţionare al motorului. Verifică prima dată cablajul şi mufa de la debitmetru. Valoarea asta fixă de 550 mai poate apărea şi atunci când motorul este în limp-mode, dar nu este cazul de faţă pentru că Duty cycle (ultima coloană din grupul 11)nu indică asta

Apoi observ că deşi ai avut acceleraţia apăsată la podea timp de vreo 30 secunde,  turaţia nu a crescut apoape deloc (a crescut vreo 370 rpm apoi a început să scadă). Pe turometru cum ai văzut? tot aşa sau acolo a crescut mai mult.

Din grupul 11 reiese că turbina nu face presiune deloc, ca şi cum nu ar avea vacuum sau ar fi blocată.

3-10-11.xls

Ce ar trebui făcut?

  1. rezolvată problema debitmetrului
  2. verificate vacuum-ul, actuatorul, geometria
  3. loguri în BS011 şi BS003 şi log în mers şi postate aici

Mai citeşte în urmă pe topicul ăsta şi o să afli mai multe.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine verific  tot ce este furtun vacum.sa fie de la n75 care lam pus.sti ca am pus unul model mai vechi din 99.sau poate pastila  de unisens sa faca figuri?vacum la furtunul de servo nu pierd ca este dat cu bizon,furtunele sunt schimbate de silicon. dar nu toate.maine incerc sa le schimb toate de silicon.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca să-ţi dai seama dacă este din N75 încearcă să aplici vacuum manual la actuator: scoţi furtunaşul de vacuum către N75, dai să facă BS011 şi cu un furtunaş nou iei vacuum direct de la rezervorul de vacuum (undeva cât mai aproape de pompa de vacuum) şi aplici vacuum la actuator aşa la interval de vreo 10 sec. (10 sec aplici, 10 nu, repeţi de vreo 5-6 ori), apoi pui logul aici. Dacă găseşti o seringă mare de vreo 40-50ml poţi repeta testul cu vacuum făcut de seringă să vedem ce iese.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspuns.

Turometrul indica la fel am uitat sa precizez ca testul am facut in urcare in rampa in treapta 3 deci e posibil ca din cauza aceasta nu a urcat turatia doar putin.Ce am uitat sa mai scriu nu stiiu daca poate afecta situatia e ca martorul de ABS arde permanent imi da eroare de comunicare la modul iar dupa prima accelerare se aprinde si martorul cu semnul exclamarii si piue trei ori.

Maine am sa ma ocup de debimetru iar cu restu am sa desfac turboul cu toate conductele intercooler ,EGR le curat sa fie toate ok.si revin cu logurile indicate de dvs.

Modificat de lupo_bv
quote
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul în mers se face pe drum drept fără înclinaţie. Nu strică să faci ce ai scris, dar pentru moment verifică partea vacuumatică de acţionare a turbo şi EGR. Ţi-am ataşat două doc ca să vezi traseele. Partea cu ABS nu are legătură cu situaţia de faţă.

PS Nu este nevoie să dai quote când este vorba de postarea precedentă sau 1-2 postări mai sus. Este inutil şi contrar regulamentului.

ALH EGR VACUUM.pdf

ALH TURBO VACUUM.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult. dupa cum vad pozele legaturile mele de vacum nu sunt bine de fel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi să te uiţi la ALH pt că în documente sunt scheme pt mai multe coduri de motor.

Mai jos ai şi o schemă mai generală şi nişte explicaţii

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nu  este concludent. Se pare că seringa nu poate face vacuum-ul necesar.

Dar în acelaşi log, al doilea test este mult mai bine decât cel de ieri. Nu  este perfect, dar măcar sunt crestele alea pe aceeaşi linie. Ce a fost diferit azi faţă de ieri?

341755967_12-28-201812-43-35PM.jpg.4bc81ed3cdef85882eac64c9195d7215.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

azi am mai impins furtunasele de la vacum.si cred ca face figuri n75 deoarece uneori bazaie.am sal schimb iar n75 cu unul din dezmambrari.am avut impresia ca nu am toate furtunele schimbate de silicon dar am vazut ca toate sunt schimbate cu furtune de silicon.sau poate sa fie de la supapa unisesn?

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara .Dupa cum am promis revin cu niste log-uri   bs003 sii bs011 este facut dupa modificarile corecte la conductele de vacum iar bs003/010/011 e facut dupa curatarea conductelor de admisie, EGR sii intercoooler.[turbina am sa desfac doar daca considerati ca este cazul]

Ce am aflat totusi ca intercoolerul pe partea din fata unde are fusta cea de dirijare a aerului este gaurita adica e frecata partea de aluminiu a fagurei sii am vreo 5 canale gauriite unde banuiiesc ca scapa presiunea de turbo destul de mult.

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@miky2003adr

Eu zic să cumperi un N75 nou, cine ştie cum este cea din dezmembrări. Din ce ştiu un N75 Pierburg nu trece de 200 lei

Ca să-ţi dai seama dacă are vreo influenţă supapa unisens du cu un furtunaş vacuum direct de la rezervorul de vacuum la N75 şi fă un BS011. În felul ăsta rămân următoarele cauze posibile: pompa de vacuum/ştuţul, rezervorul de vacuum (am mai întâlnit pe aici situaţii când au fost crăpate), N75.

@aspargilius

Din logul în mers reiese în continuare că turbina nu face presiune, acum că scapă presiunea pe la intercooler, că nu ai vacuum sau amândouă nu-mi pot da seama pt că BS003 şi BS011 nu sunt făcute corect. Aceste două loguri se fac pe loc, în Basic settings nu în Measuring Blocks (de asta le şi zic pe scurt BS). Am explicat AICI pe larg cum se face. În plus la tine fiind ALH, aici este o mică problemă în sensul că nu se turează singure la 1400 rpm pe timpul testului, va trebui ca după ce dai să înregistreze logul şi porneşti testul să o ţii tu turată la 1400 rpm. Este cam dificil dar încearcă să o ţii cât mai constant la o turaţie cât mai apropiată de 1400 rpm (dacă este mult mai mică nu este concludent testul, dacă este prea mare se opreşte testul, în principiu ţine-o între 1350-1450)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!