Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salutare. Am facut si eu log in mers treapta 3 deoarece am un fluierat la aceelerare. Joc in ax nu are, am verificat pe partea de admisie. O parere daca se poate.......Multumesc

LOG-01-003-010-011 ajm.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blue_slid3r

tot nu este bine

471450274_12-1-201810-06-26AM.jpg.980cfc8f31ace2c9e47a994a499aca2b.jpg

Acum dacă ai cumpărat pistolul de vacuum procedează în felul următor:

  • pentru verificarea vacuum-ului la actuator: conectează vacuumetrul în locul actuatorului şi dă să facă BS011a apoi urmăreşte cât este valoarea pe on şi pe off, eventual filmează indicatorul de vacuum pe timpul testului
  • pentru verificarea părţii de turbină: conectează pistolul de vacuum către actuator, dă să înregistreze BS011, iar tu dai vacuum şi îl întrerupi alternativ la interval de vreo 10 secunde (nu are rost să ţii cont de secvenţele on off pe care le dă ECU pe timpul BS, o să-mi dau seama din log cum le-ai dat)

Postează rezultatele aici şi vedem pe unde este buba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

A nins la Calarasi si nu am putut sa merg putin tare cu masina, dar acum sunt plecat cu ea si nu trage de niciun fel. Eu pana una-alta cred ca si actuatorul nu este ce trebuie. Am luat de proba un actuator tot de pe o turbina VNT 15 dar nu VW si i-am pus suportul care se infiletraza in capat de la mine pentru ca ala era mai scurt si nu ajungea sa-l reglez la lungimea initiala. Revin saptamana viitoare cu ce m-ai invatat sa fac. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Întâi schimbă actuatorul, pune tija la lungimea care era înainte şi după aceea faci testele, altfel poţi fi pe o pistă falsă din start.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce văd în clip vacuum ai cam avea. Ar trebui să fie între -0,6-0,7 mbari (nu sunt sigur de informaţie, cine ştie mai sigur să mă corecteze), iar la tine sunt aproape -0,6.

În schimb din log, dacă ai aplicat să zicem -0,6mbari diferenţa între minim şi maxim este foarte mică, deci ar fi o problemă în zona turbinei. Dar, repet,  afirmaţia este valabilă doar dacă ai aplicat cel puţin -0,6 mbari vacuum.

979299831_12-4-201812-19-27AM.jpg.1f9ecf4dbd45759d9fe79b98085d3898.jpg

Ar trebui să fie minim 100-150 mbari, cred că totuşi nu ai aplicat suficient vacuum. Dacă repeţi testul ăsta uită-te pe ceas să se ducă pe la -700

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am repetat, ieri am facut cu aproximativ -500, azi cu -650, cam atat poate pistolul.

BS011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari la toata lumea. Sunt nou pe forum....la scris...nu la citit ! Detin un golf 4 tip AXR la care am avut probleme cu EGR-ul motiv pentru care l-am anulat fizic. Dupa acea activitate am

schimbat si MAF-ul cu unul second. Masina si-a schimbat comportamentul in bine dar mi-a crescut foarte mult consumul....adica 6.5-7 l/100 km. extern....nu da fum de nici o culoare....trage bine! Am facut 2 log-uri la care as dori ceva pareri.Multumesc. 

LOG-01-003-010-011 hhhhh.csv

LOG-01-003-010-011 gggggggggggggggg.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@blue_slid3r

Acum arată ca naiba

795522667_12-5-20189-26-12AM.jpg.0417d49ffa0bceb2f6bec6f58f0e9d62.jpg

Cred că cel mai sigur dai turbina jos şi vezi care este starea ei.

@ovix1986

Anularea EGR la maşinile care au MAF duce la creşterea consumului. Cât de mult nu ştiu să-ţi zic, dar de crescut creşte.

Logurile arată destul de ok (nu sunt perfecte, dar dacă faci BS011 poate se văd mai multe), MAF măsoară foarte bine.

5800435_12-5-20189-23-29AM.jpg.d49e117a3fe7f0682f882dd594048927.jpg

89999451_12-5-20189-25-24AM.jpg.f044f4f1bb1c14dd93c31822667fceae.jpg

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In sarcina MAF-ul citeste bine zic eu....dar valoarea lui la relanti este de aproximativ 500-550.ce cauze ar putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este ok. La ralanti aerul nu este compresat, deci cantitatea de aer intrată în motor este mai mică decâ în sarcină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@lupo_bv

Cred ca am procedat eu gresit, oricum simt ca masina trage bine, cat am apucat sa merg mai tare, geometria agata cateodata dar sus de tot pe capat asa ca o sa dau si turbina jos sa vad starea ei , nu am curatat-o niciodata de 10ani+ de cand am masina. Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exista o frecventa de timp la care ar trebui curatata turbina ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Nelsson nu

va prezint o dovada ca suprapresiunea nu influenteaza in bine mersul masinii,cu si fara suprapresiune masina face tot 6,3 sec de la 1827-4158 de ture

image.png.fc0875052af6a147f47736b5d27571ab.png

image.png.8fa303b0739132dae04d891ef506dbb8.png

log.xls

log bxxxe.xls

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

(nu am fost atent si am deschis topic nou cu aceasta problema mii de scuze) 

Am si eu o problema cu niste loguri facute azi ,de un timp incoace numi place cum merge golfuletul meu,

Daca ma poate ajuta cineva in aceasta problema

Va Multumesc mult!

 

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din ce vad eu, maful e principalul vinovat. Si geometria agata putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, Planetara said:

Din ce vad eu, maful e principalul vinovat. Si geometria agata putin.

Multumesc Planetara,

sa inteleg ca ar fi vorba de debitmetrul de aer?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu din loguri asa vad. Mai asteapta si alte pareri. Bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, Planetara said:

Eu din loguri asa vad. Mai asteapta si alte pareri. Bafta.

Multmesc!

2 hours ago, lupo_bv said:

Şi probleme de vacuum

Ce furtune sa verific Lupo_BV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ţi-am ataşat diagramele de vacuum.

Să mai zicem ceva în sprijinul celor expuse mai sus:

EGR - Din BS003 reiese că nu este chiar în ordine, graficul ar trebui să se încadreze între liniile alea maro.

Pe de o parte ai recirculare mărită când EGR  este deschis (partea de jos, săgeţile albastre, cauze posibile: turbina, obstrucţii pe evacuare, obstrucţii pe admisie), pe de alta nu intră aer suficient în motor când EGR este închis (partea de sus, săgeţile roşii, cauze posibile: EGR murdar care nu închide bine, obstrucţii pe admisie, etc.)

1393017078_alhegr.jpg.d9af48fea5cd05c882528c4dff7742af.jpg

Nu-mi dau seama dacă din cauza debitmetrului care măsoară mai puţin este translatat graficul în jos, aşa că prima dată pune un debitmetru bun, apoi repetă testul.

TURBO

BS011 -  cu roşu am marcat posibile probleme de vacuum, cu albastru de geometrie

1813117924_turboalh.jpg.a667d2a521deea8db972decdd299930f.jpg

Log în mers - cu roşu am desenat cam cum ar trebui să fie graficul

3-10-11-3.jpg.5b19029969273e3da6d9b3281e253d6d.jpg

Se vede la tine că în general presiunea măsurată se menţine sub cea prescrisă, de obicei problema este la vacuum (am spus de obicei, mai pot fi şi alte cauze)

În treapta a 4-a este şi mai vizibil

3-10-11-4.jpg.4785b0392157e72527041109e7b5e28b.jpg

Tot la logul în mers se observă că la peste 3000 rpm, în condiţiile în care turbina asigură presiunea necesară, MAF măsoară mai puţin decât specificatul

MAF.jpg.2ad34d84e666710f0d57339885d465e7.jpg

Deci: înlocuire MAF, verficare/înlocuire furtunaşe vacuum, dacă ştii că nu ai schimbat filtrul de aer de multă vreme, înlocuit şi acesta, apoi repetare teste.

ALH TURBO VACUUM.pdf

ALH EGR VACUUM.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

(ulei filtre schimbate in mai anul curent,cred ca nu este necesar?)

de care debitmetru imi recomanzi ?

dupa toate astea revin  sa vedem ce si cum.

Multumescmult lupo!

Modificat de lupo_bv
QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu trebuie schimbate, doar că nu ştiam asta.

Debitmetru, nu ştiu ce să-ţi spun, pune unul fabricat de aceeaşi firmă.

PS Nu mai da quote postrării anterioare, este inutil şi contrar prevederilor regulamentului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok multumesc!

De curățire egr și  admisie ca nu a fost curățat de când este mașină la mine de 9 ani?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!