Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Problema mea este ca nu trage cum trebuie masina lupo, inainte de soft de la 80-la 120 in treapta 4 scoteam 11-12secunde si normal sunt 9 acum cu 130cp se duce in 9secunde. Deci inainte nu prea aveam 100cp erau doar vreo 80. Iar acum in loc de 130 am doar 103, spun asta ca am mers cu un coleg concomitent cu masina si motor identic si am avut o jumatate de masina avans.Deci teoretic dupa soft a fost o crestere de 30%. De unde sa fie pierderea de putere?

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/30/2018 at 10:31 AM, lupo_bv said:

Iei o bucată de furtunas de combustibil, bagi un capăt în EGR în locul furtunasul de vacuum si tragi aer cu gura. Dacă rămâne limba lipită de furtunas membrana este ok, dacă nu...nu.

Fix asta a fost problema - membrana sparta. Am schimbat piesa respectiva cu una noua si totul pare sa functioneze normal acum. Un pic mai greu de scos supapa comparativ cu clapeta din fata (pe langa cele 3 suruburi mai sunt 2 si jos).

EGR on.

20181101_172353.jpg

20181101_172404.jpg

20181101_172343.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut lupo

am schimbat n75 cu acela care am povestit,mai ramane sa schimb supapa turbo dar inca nu a sosit

vreau sa-mi spui daca se vede diferenta  ca sa schimbat n75.eu cred ca la inceput cand calc pedala in podea are un timp pana sa plece in demaraj.eu cred ca este de la supsps turbo care o sa o schimb

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17 minutes ago, MOTANUL said:

Am schimbat piesa respectiva cu una noua

pt o recirculare mai scazuta si fara sa apara martori in bord se poate folosi garnitura din imagine....cod piesa 028131547B

028131547B_1.jpg

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.10.2018 at 17:31, ionut10a a scris:

la o presiune atm de 1010 mbar tu ai

-turbo off 980-deci lungimea tijei ar fi buna

-turbo on 1020-aici ar trebui sa ai macar 1100mbari,deci inearca sa mai desfiletezi surubul de stop pana urci turbo on la valoarea dorita

Si eu am probleme cu reglajul turbinei, la mine nu e garett,e borg warner kkk,si am incercat sa cresc presiunea peste 1100mbari, dar mai rau merge,asa ca am infiletat surubul de stop pana a scazut presiunea on la 1080,mai jos nu a mers, si la off 969mbari si motorul a inceput sa se comporte altfel,trage mai bine si nu mai tremura masina cu motorul intre 1800-2000.Am facut asta dupa ce am vazut acest video pe youtube:

 

 

log 4 nov.txt

Modificat de panda000
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

11 minutes ago, panda000 said:

Si eu am probleme cu reglajul turbinei, la mine nu e garett,e borg warner kkk

de ce a trebuit sa reglezi turbina? trebuia sa faci un log in mers sa vedem daca logul este liniar

 

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai a trebuit s-o reglez,ca un mecanic destept mi-a schimbat miezul la turbina si nu a reglat-o si mergea foarte rau.

am atasat log in mers dar e in .txt pentru ca l-am editat ca era foarte lung office-ul nu merge

cred ca nu e chiar liniar log-ul,posibil ca agata cumva geometria ca am mers mult cu ea dereglata si posibil ca s-a depus funingine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,pare bun reglajul ,felicitari,nu ai pic de suprapresiune...si totusi 12,5 sec ar fi cam mult pe plaja 1700-4000 de ture,daca logul nu a fost facut in panta

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si ce as putea sa-i mai fac sa ,mearga si mai bine?vreo idee?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa mergi la cineva care cunoaste parametrii de fabrica ai masinii si sa iti confirme daca e ok sau nu masina...poti incerca la eexcalade daca esti din bacau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, colegi!

Detin un Passat B6, cod motor BMR. In accelerare motorul nu trage cum trebuie, da in nas si tremura toata masina. Problema e intalnita undeva de la 2000/2200rpm pana la 3000rpm; dupa 3000rpm motorul merge ok. Atasez un log cu turbina si EGR. Prin vara valva N75 a decis sa isi dea duhul si am inlocuit-o dar de atunci motorul nu mai trage cum o facea inainte. Este posibil ca turbina sa necesite o curatare/reconditionare?

Multumesc anticipat!

LE. Pe motor am si erori pe cilindrii 1 si 2 ar putea fi si asta o cauza?

PD Unit Injector: Cylinder 1 (N240) 
               P1260 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

 PD Unit Injector: Cylinder 2 (N241) 
               P1263 - 006 - Implausible Signal - Intermittent

LOG-01-003-013-011.CSV

Modificat de bunelu69
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am un 2.0 bkd vad pe bs011 ca turbina face la 1400 doar 1080 ... vad la uni 1150 1200.. pana la urma cat e ok ?

log bs011 (1).CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Am și eu o problema dacă poate cineva sa ma ajute sau sa ma lămurească cu ce poate avea mașina mea un Passat B6 1.9 bxe din 2008. Problema sta in felul următor îmi intra in limp mode când o forțez și anume la urcarea unui deal chiar și la drum drept pus pe pilot automat la peste 2000 de turații, sub 2000 nu face, am și un consum destul de mare de motorina 6 exterior și 9-10 oraș cu fum negru după ea. Injectorul 2 are o valoare cam mare de 0.60-70. Turbina este hibridizata cu interne de 2.5 in prezent am un soft de 140cp, am avut unul și de 170cp, pe ambele îmi intra in limp mode. Turbina am curatat-o și nu are joc nu sunt ciupite furtunele, senzorul l-am schimbat, egrul nu e înfundat. Am făcut un log in mers și am observat ca nu face destula presiune turbina iar ca eroare îmi da P0299 

LOG-01-001-010-011 (1).CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, andrei04072 said:

vad la uni 1150 1200.. pana la urma cat e ok ?

cat e de fabrica atat e ok...

 

57 minutes ago, lunatiq said:

fum negru după ea. Injectorul 2 are o valoare cam mare de 0.60-70. Turbina este hibridizata cu interne de 2.5 in prezent am un soft de 140cp, am avut unul și de 170cp, pe ambele îmi intra in limp mode.

fumul negru poate proveni de la axa cu came,furtune sparte sau soft care e cam bland,ecu cere numai 2121 de bari iar turbina  nu i face nici macar pe final de log

e ok valoarea injectorului

personal as pune o turbina de origine sh gt 1646v si as face un soft cum trebuie

in log nu ai selectat gr 3 pt maf si nici bs 011 pe turbina nu ai facut,poate o faci sa incarce mai de jos

 

On 11/5/2018 at 7:06 PM, bunelu69 said:

nu trage cum trebuie, da in nas si tremura toata masina

ai probleme de cablaj,injectoare probabil,incepe cu ce e mai ieftin

avans/distributie sa fie la punct

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a intra si cam greu turbina pe la 2500 , pana la 2300 2400 e slaba si pe la 2500 smuceste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

posteaza un log sa vedem turbina si maf ul la lucru,daca reglajele sunt de fabrica nu cred ca ii poti face ceva,daca scurtezi tija o sa iti intre in limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si inca ceva nu am putere deloc in prima treapta ... se aude pe toba dupa ce i,au piciorul de pe accerelatie un mare fluier cum ca toata presiunea se duce pe toba

log bkd.csv

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa e trage cam greu pana la 2500 de ture dar pe total nu i chiar asa de rau log ul...pe final de log erai aproape de limp mode

cu egr suspendat provizoriu ai incercat sa vezi daca trage mai bine?

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da are o tablita pusa dar degeaba..

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

masoara vaccum ul la tandem,actuator....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cat ar trb sa am la tandem si la acuator ? ai idee?

Modificat de lupo_bv
quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

900mbar la tandem,600 la actuator si vreo 750 la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca de la grupul de vacum are vreo trb , am dat azi comanda maine il schimb si toate furtunasele din silicon samco .. revin cu un raspuns 

Modificat de lupo_bv
QUOTE POSTARE ANTERIOARA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu cred ca de la blocul de valve,al meu are peste 300kkm si merge...dar na,asteptam feedback

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal. Cine a mai schimbat supapa vacumatica de pe turbina? Pt reglaj e destul sa luam masura tijei de la supapa veche? Sau trebuie demontata turbina si reglata pe banc? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!