Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut!Puteti sa imi spuneti cauza pentru care cu surubul de stop desfiletat la maxim si presiunea atmosferica 1009, val pres in bs 011 nu trece de 1140?Este vorba de un motor avb,pe care s-a pus turbina,map si ecu de avf.La accelerare usoara,in ralanti, la inceput,presiunea scade putin,dupa care incepe sa creasca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa arata log ul in mers pe canalele 03-10-11.Pina la 2050 rpm este mult sub specificat.Ce parere aveti?mentionez ca am egr off.

LOG-01-003-010-696.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 24.10.2018 at 0:32, lupo_bv a scris:

@adrian001

După cum arată BS011verifică/rezolvă prima dată problemele de vacuum

@Costy_george

În primul rând probleme de vacuum

780238623_10-24-201812-16-07AM.jpg.8b8c1f47ce799681e8d244d4fe693246.jpg

BS003 arată bine, nu reiese că ar fi pierderi de presiune.

Multumesc de raspuns. Intre timp am verificat actuatorul turbinei (metoda clasica :am pus un furtun ,am tras cu gura si vacumul ramanea ,deci membrana nu e sparta) la fel si la furtunele de vacuum (prima data am scos furtunul de vacuum ce intra in solenoidul n75 si am tras cu gura aer din toata instalatia  am tinut cam un minut iar vacumuul a ramas , apoi am scos pe rand din furtune si le-am verificat vizual ....dar nu am gasit nimic. Ce sa mai verific ? cum ? orice sfat e binevenit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Costy_george

Ai avea nevoie de un pistol/manometru de vacuum şi verificată instalaţia începând de la pompa de vacuum. Pun o schemă ca să vezi pe unde sunt traseele de vacuum

bmp vacuum.pdf

@Sor1neL

 Ce problemă întâmpini?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

nu am nicio problema, vroiam sa stiu cum se prezinta debitmetru si geometria.

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul ok, arată fix pe fix. Mi se pare puţin ciudată valoarea aia de -2 la Duty cycle, dar probabil aşa trebuie să fie. La turbină nu se văd probleme, eventual vino cu BS003 şi BS011

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema cu consumul mare de 7 mixt la masina din semnatura!

Am schimbat garnitura de chiulasa, turbo,distributia,clapeta shut off.

Am facut si un log in mers, daca puteti sa-mi spuneti pareri in legatura cu consumul

 

LOG-01-003-010-011.CSV

Log-Log.txt

Modificat de gob
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gob un pic de lag pana la 2000 de ture,pt asta masoara vaccumul la actuator

in rest pt consumul marit trebuie sa postezi in aria injectoare/avans distributie

On 10/26/2018 at 7:58 AM, evolkswagen said:

Pina la 2050 rpm este mult sub specificat

poate sa fie o problema de executie,i ai dat wot prea brutal si nu a avut timp sa incarce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, ionut10a a scris:

 

poate sa fie o problema de executie,i ai dat wot prea brutal si nu a avut timp sa incarce

Pai o simt si in mersul de zi cu zi.Si apoi,la accelerare usoara,pe loc,intai scade presiunea si dupa creste.Am rezolvat, cumva,prin desurubare surub stop si astfe,in relanti,specificat este ~1060 iar acual 1020.Am mai scurtat si tija.O intrebare:de ce cu surubul stop desfacut la maxim,valoarea turbo on nu trece de 1140?Cu vnt 15 ajungea la 1300mb fara sa desfac surubul la maxim.Nu stiu care este cauza!

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

13 hours ago, gob said:

 Am facut si un log in mers, daca puteti sa-mi spuneti pareri in legatura cu consumul

Log-ul arata bine, nu se vede nici o problema care ar putea genera un consum asa mare. Temperatura lichidului de racire ajunge la valoarile nominale ? Inainte cat iti consuma ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a aprins pentru prima oara check engine si la mine. Motor 1.9 TDI PD cod motor AXR 140.000 km.

Masina pare ca trage in regula (nu a intrat in limp mode).

Am fost la o diagnoza - (nu mi-au dat detalii exacte ce cod de eroare ar fi) mi-au spus ca e o problema undeva intre EGR - vacuum - turbina.

Ca poate fi ceva de la foarte simplu (furtun de vacuum sarit-rupt) la mult mai complicat / scump. Si ca trebuie investigat-verificat.

Sa ma prezint maine cu masina ca aveau multe masini in lucru de terminat.

Am deschis acasa capota cu intentia de a gasi vizual un furtun rupt sau ceva in neregula. Singurul lucru in neregula remarcat a fost un fir taiat (nu stiu ce face si cine l-a taiat si de ce) Are vreo legatura cu codul de eroare?

Ce piesa e acolo unde se duce firul si ce face?

 

 

20181029_154714.jpg

20181029_163552.jpg

20181029_163606.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil să ai membrana de la EGR spartă. Poți testa si tu, am mai scris despre asta. Dacă este vorba despre asta, in afară de check enigne aprins creste puțin consumul si posibil să ai pedala de frana mai tare.

Firul rupt nu are legătură cu eroarea, este cum a zis colegul de la una din bujiile de încălzire a antigelului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am cautat dar nu am gasit cum pot sa vad daca membrana EGR e sparta. Nu am de unde sa stiu ce face consumul intrucat nu am mai mers cu masina de cand s-a aprins.

Dar am observat ca trage bine si nu a intrat in limp mode. La pedala de frana nu pot sa confirm sau sa infirm ca merge mai mult sotia cu masina.

Si masina cu care merg eu-  e cu mult mai servoasistata comparativ cu seatul leon. (volan in special - dar si servofrana). Adica in mod obisnuit la seat merg mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iei o bucată de furtunas de combustibil, bagi un capăt în EGR în locul furtunasul de vacuum si tragi aer cu gura. Dacă rămâne limba lipită de furtunas membrana este ok, dacă nu...nu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul a fost mai mic cu 1litru, temperatura lichid racire este la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut lupo, revin cu poze de la test vacuum si se pare ca la turbo trage mai tare decat la egr. Este normal?

Screenshot_20181030-233241_Gallery.jpg

Screenshot_20181030-233236_Gallery.jpg

Prima este cu egr iar a doua este cu turbo

Fozele sunt facute cand in bs3 rrspectiv 11 erau pe on

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/30/2018 at 10:31 AM, lupo_bv said:

Iei o bucată de furtunas de combustibil, bagi un capăt în EGR în locul furtunasul de vacuum si tragi aer cu gura. Dacă rămâne limba lipită de furtunas membrana este ok, dacă nu...nu.

Am facut verificarea de care zici. Daca vreau sa bag aer tine (adica imediat se face presiune). Daca incerc sa trag nu tine (trag la nesfarsit).

Nu ajung sa pun limba ca nu se face presiune deloc.

Sigur trebuie schimbat?

Eu am facut verificarea asta, am curatat bine EGR-ul am fost sa resetez eroarea si de atunci nu se mai aprinde. (dar vorbim de 70 de km parcursi de la resetare). Are rost sa fac un DIY pentru curatarea EGR-ului? Arata un pic diferit piesa curatata la 1.9 TDI PD cod motor AXR an fabricatie 2006 fata de ce am gasit pe internet.

20181031_125936.jpg

20181031_124810.jpg

20181031_124817.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update: s-a aprins ''Check engine'' din nou. Deci nu s-a rezolvat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, MOTANUL said:

Daca incerc sa trag nu tine (trag la nesfarsit).

schimba egr ul ca ai membrana sparta...si eroare daca s a aprins check angine ul,cu flux prea mic gaze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sistemul funcţionează pe vacuum nu pe presiune, deci dacă nu ţine vacuum-ul are membrana spartă.

@eu_markhu

Cred că este normal. Cursa actuatoarelor este diferită, tăria arcului, deci şi necesarul de vacuum. De  asta şi N75 este diferit de N18. Uite AICI am scris care este diferenţa dintre ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Am o problema cu partea de recirculare gaze la un motor BRE de la Audi respectiv am cantittatea de aer proaspat prea mare si motorul scoate fum negru la plecarea de pe loc iar regenerarea se face prea des. Din cauza asta am cumparat un debitmetru nou ,Bosch dar problema persista. La relanti valorile in grupa 003 sunt bune,  260 cu 260, dar cand fac Basic setting pe grupa 003 am niste valori care nu sunt ceea ce ar trebui sa fie. Va atasez un log pe grupa 003. Am demontat si EGR -ul si l-am curatat si tot asa se prezinta problema. Astept niste pareri din partea voastra. Va multumesc.

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

Modificat de pam
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!