Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ok...softul nu conteaza...dar cand turbina are in ea interne mai mari...la fel nu conteaza?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta este un caz atipic, o turbina hibrida, carcasa de un fel si ax si pale din alta parte.

In primul rand inginereste nu are cum sa fie ceva in regula, fluxurile acelea de curgere a gazelor sunt studiate si profilate de carcasa interna intr-un anume fel in functie de capacitatea motorului.

Ai un miez care poate trage mai mult aer dar poate nu are pe unde, se creaza curenti turbionari care pot crea chiar depresiune in anumite momente in instalatia de alimentare cu aer, apoi in revenire din turatii poti sa ai "surge" si in cazuri extreme "stall", cu efort extrem pe miez.

Si cum miezul este chinezesc sau ceva polonez, nu mai este decat o clipa pana la distrugere.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna Ziua .  Am un passat B5  101Cp   AVB .  EGR este anulat  .  Am facut un log .  imi puteti spune ce problème are ?

Passat 2001 AVB.xls

Modificat de cocioaba
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul dus. Verifică în primul rând mufa dacă nu este ceva în neregulă pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am un A4 BPW 2.0 tdi 140 cai, am făcut un log in mers, rog pe cineva daca poate arunca o privire peste el. 

Masina are stage 1 (DPF off/egr off/soft), inainte de soft era mai slaba fata de acum, îmi lua maxim ......beep...km/h., după soft se duce in .....beep.....km/h maxim, la schimbarea treptelor are o întârziere de 1-2 secunde (și cu softul original avea întârzierea). 

Multumesc frumos.

A4E8F1D9-BE52-4490-A446-ECD6B9AD1BFC.jpeg

Modificat de lupo_bv
eliminare viteze ilegale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pune fişierul original Excell şi vino şi cu BS011.

Citeşte regulamentul referitor la postarea de viteze ilegale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema principală cred că este pe vacuum (marcat cu roşu), dar se observă şi ceva ancrasare a geometriei (marcat cu verde)

1530207915_10-11-201812-29-08AM.jpg.af282faa31b13b15da64e9b222cac879.jpg

În logul în mers problema de vacuum s-ar traduce prin faptul că presiunea măsurată atinge mai târziu presiunea prescrisă sau că rămâne în general sub ea, iar ancrasarea prin faptul că spike-ul este cam lung

441534134_10-11-201812-30-13AM.jpg.41011d9ebdec53edb1f97515ffc038cf.jpg

MAF este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. revin si eu cu niste loguri dupa soft de la 101cp la 130 , schimbat pompa tandem,schimbat si electrovalva de la turbina, schimbat tubulatura de la egr pana in intercooler ,schimbat si interculer,schimpat si traseul pana la penultima imbinare inainte de turbina(pe masina aveam cu siguranta rapida si am pus de pe alh cu colier sa evit pierderi de presiune,   mai putin cea de dedesupt care intra in turbina ca ar fi trebuit sa schimb si turbina :D) motor AXR

va rog sa.mi spuneti daca masina este ok      Logul in mers este facut treapta 3 , 4 si putin din 5 , mentionez ca treapta 3 era foarte putina vale

LOG-01-003-010-011[11.10.18].CSV

LOG-01-003-xxx-xxx[11.10.18].CSV

LOG-01-011-xxx-xx][11,10.18]x.CSV

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut.Un pic de ajutor cu un BMM.La cateva zile apare eroarea:

Address 01: Engine        Labels: 03G-906-021-BMM.clb
   Part No SW: 03G 906 021 MJ    HW: 03G 906 021 AB
   Component: R4 2,0L EDC G000AG  2115  
   Revision: --H06---    Serial number: VWX7Z0G33N3072
   Coding: 0000078
   Shop #: WSC 73547 136 82331
   VCID: 73EED53B125812D2D8-8026

1 Fault Found:
005120 - EGR Valve (N18)
               P1400 - 000 - Electrical Malfunction - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100000
                    Fault Priority: 1
                    Fault Frequency: 87
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 216075 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 09:54:16

             Freeze Frame:
                    RPM: 2142 /min
                    Speed: 27.0 km/h
                    Load: 58.8 %
                    Lambda: -1.2 %
                    Mass Air / Rev.: 695.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 970.0 mg/str
                    Bin. Bits: 00000000

O sterg si revine.Egr nou Pierburg.Verificat cablaje,conectori,continuitate cablaje,masa,etc.Totul ok. Logul pare si el in parametri.O idee?

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

Modificat de spido
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut

am revenit cu log

pentru turbina,am reconditionat turbina si fluiera,nu fluiera ca o sirena cum spun alte persoane.masina trage bine dar parca nu ca inainte.

poti sa-mi spui daca sa modificat ceva in bine?

stiu ca trebui sa schimb MAF dar inca nu am apucat.

astept un semn

merci

 

 

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

 

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de miky2003adr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

51 minutes ago, miky2003adr said:

am reconditionat turbina si fluiera,

fluieratul ca fluieratul sunt piese chinezesti as spune ca e normal,dar ai si suprapresiune mai pe toata plaja de turatii-normal masina ar trebui sa traga bine

eu as suna la baietii de la turbo si le as spune de suprapresiune,dar daca o sa vada ca ai soft probabil nu o sa iti mai dea nici o garantie

nu uita sa schimbi maf ul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba da ,poti dar nu stiu ce rezultate o sa obtii...de asta ti am zis sa suni la cine ti a facut turbina si sa le spui de suprapresiune

este tutorial pt reglarea turbinei daca o reglezi tu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ok.merci.o sa sun la cei care au facut turbo.dar tija teoretic parca trebui sa o mai lungesc pentru a scadea presiunea unu?/

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la o presiune atm de 1010 mbar tu ai

-turbo off 980-deci lungimea tijei ar fi buna

-turbo on 1020-aici ar trebui sa ai macar 1100mbari,deci inearca sa mai desfiletezi surubul de stop pana urci turbo on la valoarea dorita

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca surubul stop este desfacut la maxim.asa imi aduc aminte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Seara buna ! 
De vreo 2 zile balbaie dimineata intre schimbarile vitezelor, ''se da in nas'' in treapta 1 si chiar moare motorul mai ales pana ajunge la temperatura 90 de grade. Am verificat furtunele de vaccum si daca am vaccum si par ok.

Am facut un log, daca se poate sa-mi spuneti o parere! 
Intr-unul dintre diagnoze, mi-a dat o eroare ''17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00'', iar la o zi distanta doua erori, dar de data asta ''16485 - Mass Air Flow Sensor (G70): Implausible Signal 
            P0101 - 35-10 -  -  - Intermittent
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation 
            P1557 - 35-00

Am sters erorile, dar ''17965 Charge Pressure Control: Pozitive Deviation'' reapare. 

Cand intra in lag, scoate fum cand o calc, ca si cum se desfunda, pe urma incepe sa-si revina la turatii de peste 2000rot. Cand schimb vitezele, le schimb pe la 2500-2800rot/min, in treapta superioara pica sub 2000rot. O calc incet sa-i cresc viteza, altfel da in nas sau moare motorul.
Masina e un Audi A4 B6 AVF 131cp.

Multumesc anticipat ptr. raspuns! 

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de DanuAL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si cu BS 003 si 011. 
Ce parere aveti, e de bine sau e de rau?!  Geometria blocata ?

Intre 1700-2000rot se simte lagul, peste 2000rot, in viteza, isi revine, iar in spatele masinii se vede un nor de fum gri. 
Nu se aprinde nici un martor in bord.
Ciuperca de pe EGR si valva laterala, tin vaccum...
 

 Multumesc anticipat ptr. raspuns!

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lagul e de la actuator, posibil vaccum scazut, daca nu intra in limp mode geometria nu e blocata. debimetru ce arata e in parametru. Verifica furtunele de la egr.sa nu scape .

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minutes ago, DanuAL said:

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

verifica egr ul,pare ca recircula gaze in permanenta sau scapa cum ti a zis calin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11.10.2018 at 21:42, eu_markhu a scris:

salut. revin si eu cu niste loguri dupa soft de la 101cp la 130 , schimbat pompa tandem,schimbat si electrovalva de la turbina, schimbat tubulatura de la egr pana in intercooler ,schimbat si interculer,schimpat si traseul pana la penultima imbinare inainte de turbina(pe masina aveam cu siguranta rapida si am pus de pe alh cu colier sa evit pierderi de presiune,   mai putin cea de dedesupt care intra in turbina ca ar fi trebuit sa schimb si turbina :D) motor AXR

va rog sa.mi spuneti daca masina este ok      Logul in mers este facut treapta 3 , 4 si putin din 5 , mentionez ca treapta 3 era foarte putina vale

LOG-01-003-010-011[11.10.18].CSV

LOG-01-003-xxx-xxx[11.10.18].CSV

LOG-01-011-xxx-xx][11,10.18]x.CSV

Va rog daca puteti sa nu uitati si de mine, sa imi spuneti de ce nu urmareste presiunea specifica? Si inainte de soft nu prea o urmarea, si imi poate pune cineva bs11 in grafic?eu nu reusesc, si nu ar strica ceva pareri, multumesc anticipat.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

image.png.70b776eff7871bace78e08afd37c46e8.png

Sunt in regula logurile,iar +-100mbari in log nu e grav

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva pareri?

Ma intrebam de ce creste duty cicle?din ce stiam eu trebuie sa scada....

Si inca ceva, la mine la furtunasele de vacuum nu am vazut supapa unisens, fluctuatiile de sus nu inseamna probleme pe vacuum?

Motorul meu este axr euro 4 si am 3 electrovalve(turbo,egr,racitor de gaze) cut off este electrica, nu am gasit pe net schema pt motorul meu, are cineva sa.mi dea va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!