Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

pe gr3 valorile specificate si actuale trebuie sa fie apropriate,la tine actualul din casuta 4 e doar 5mg...si aici cred ca e doar mana celui ce a facut tuningul pt ca ,cand este o problema pe debitmetru ECU da o voloare de 550mg

in rest masina pare sa traga,nu pare lesinata

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu are soft, dar dupa aproape 100 km apare informatia" emission workshop", iar pe tester apar cele 2 erori  care le.am prezentat mai sus, e vorba de flux excesiv de la egr si semnal impulsiv de la G70

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Masina mea este un Passat 3C din 2006 2,0 tdi cod motor BKP. De ceva vreme am o problema cu ''Limp Mode'', mai exact: la turatii de peste 2500 rpm, mai ales cand masina trage, pe accelerare mai brutala sau la deal, intra in ''Limp Mode''. Daca acceleratia nu se face mai brusc ci progresiv incet, totul este ok. Daca opresc motorul si il repornesc totul este ca inainte, cu exceptia ''Pilotului automat care nu mai funcztioneaza - imi apare semnul exclamarii cu rosu daca vreau sa il activez. Daca motorul este oprit tim de 3 - 4 minute, acesta isi revine si poate fi folosit fara probleme. Dupa o scanare cu VCDS am urmatoarea eroare :  ( din pacate e in germana, dar sunt convins ca multi dintre voi isi vor da seama despre ce este vorba dupa cod )

16618 - Ladedruckregelung

            - P0234 - 006 Regelgrenze überschritten

Eroarea a aparut la o viteza de 46 km/h, 3392 rpm, Text 152 Nm, Alimentare curent 14,24 V iar limitele ar fi 1613 hPa si 2208 hPa.

M-am uitat pe site ul celor de la Ross-Tech si ca remediere a problemei imi apar valva N75, senzorul G31 si bineinteles turbina. Am demontat aproape toata tubulatura ( mai putin cea care iese direct din turbina ) si pot spune ca nu era foarte muradara, doar un ''praf'' de ulei. Am gasit senzorul G31 care era chiar curat ( in multe poze am vazut cum era acoperit in totalitate de mazga ). L-am curatat totusi si am remontat tubulatura. Nu am gasit din pacate acea valva N75. Dupa ceva cautari pe net am gasit si o schema a sistemului, pe care o atasez. in locul lui N75 si N18 la mine este un bloc de ventile magnetice ( sau cel putin asta ar fi traducerea din germana ) a carui poza o atasez. M-am gandit in prima faza sa schimb senzorul G31 dar atunci cand opresc motorul din acest bloc de ventile se aude un zumzait circa 3 secunde. Nu sunt sigur dar cred ca aceasta problema a aparut odata cu acest zgomot. De cateva ori mi s-a intamplat sa aud la decelerare acelasi zgomot dar foarte foarte scurt. Ma poate lamuri cineva unde este aceasta valva N75 sau intr-adevar la mine cele doua sunt compactate in acest bloc. Nu sunt adeptul pieselor din dezmembrari, pentru ca tare nu vreau sa dau bani pe gunoiul altora. Mai bine raman cu al meu sau cumpar piesa noua. Totusi nu stiu ce trebuie sa cumpar. Va multumesc anticipat pentru ajutor.

Bloc ventile.png

Schema.png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gaby007fum negru nu scoate? daca da verifca stare axa cu came si tacheti,eroarea pe maf poate fi si de aici

masina o ai de noua de spui ca nu are soft?

 

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, E1999 said:

Totusi nu stiu ce trebuie sa cumpar.

pt inceput poti incepe sa cureti geometria variabila a turbinei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gaby007

După cum arată valoarea aia, maşina ar trebui să nu meargă mai deloc, să scoată fum ca un furnal, ea indică faptul că în motor nu intră aer numai gaze recirculate. Acum să vedem de unde poate apărea acea valoare:

  • în primul rând valoarea din câmpul 3 al grupului 3 indică cât aer intră în motor
  • dacă să zicem EGR ar rămâne blocat pe deschis, tot ar mai intra ceva aer (în afara situaţiei când admisia ar fi obstrucţionată, dar având în vedere că maşina merge nu cred că este cazul)
  • când MAF este defect, cablaj întrerupt sau scurt circuit, valoarea măsurată este înlocuită cu o valoare generică de 550 mg aşa cum a zis şi Ionuţ mai sus, deci este posibil să nu fie nici MAF damblagit. Într-adevăr ECU înregistrează codurile de eroare din cauza valorii ăleia ciudate de 5 mg
  • dacă eşti sigur că nu s-a umblat la soft, atunci poate fi şi o problemă a ECU.

Ce ar trebui să faci?

  • logurile în BS003 şi BS011 dar nu aşa cum le-ai făcut tu. Se fac independent pe fiecare canal. Citeşte AICI
  • scoate mufa de la MAF şi vezi ce indică în vcds
  • verifică cu un multimetru cablajul între MAF şi mufa ECU
  • încearcă cu un MAF de probă de la cineva, dacă ai posibilitatea (asta numai după ce verifici cablajul şi tensiunile în mufa)
  • poţi blinda EGR, de probă, ca să elimini bănuiala că ar provoca o recirculare excesivă

Vino cu rezultatele la primele două care sunt mai la îndemână şi vedem după aia

@E1999

Dacă nu vii şi cu loguri cam greu de spus unde este problema. În afară de ce a zis Ionuţ mai sus referitor la curăţarea turbinei (în multe cazuri eroarea de care ai pomenit are drept cauză geometria blocată) poţi bănui şi blocul de electrovalve., de fapt n75. La motorul tău toate electrovalvele care apar în poza pusă de tine sunt capsulate într-un bloc. Conexiunile sunt aşa

252604811_blocelectrovalve.JPG.b0fdc79169cf9877d4e613fc110b57ca.JPG

Dar funcţionarea lor este identică cu a electrovalelor independente. Poţi citi despre asta în ACEST topic.

Zgomotul de care pomeneşti apare din cauză că valva respectivă  nu mai funcţionează corespunzător şi intră în oscilaţie membrana aia. La oprire este situaţia din primul desen când Duty cycle este 0 şi către membrana actuatorilor ar trebui să vină aer atmosferic pentru relaxarea membranelor. Dacă acolo este un pic de mizerie trece şi vacuum şi începe să vibreze scoţând un sunet ca un bâzâit (la mine la EGR se auzea ca un muget de  vacă:))). Concluzia este că dacă trece vacuum către actuatorul turbinei atunci când nu trebuie ar putea să provoace simptomele descrise de tine. Dacă era independentă electrovalva respectivă putea fi curăţată, dar aşa alt bloc nou.

În primul rând vino cu logurile descrise AICI şi apoi mai vedem

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, ionut10a a scris:

@gaby007fum negru nu scoate? daca da verifca stare axa cu came si tacheti,eroarea pe maf poate fi si de aici

masina o ai de noua de spui ca nu are soft?

 

Nu da gram de fum, doar la pornire ...dar e ceva norml...masina o am de 2 ani si nu am avut probleme pana acum, fostul proprietar nu mi.a zis nimic de soft, dar nu cred ca are soft....

15 minute în urmă, lupo_bv a scris:

@gaby007

După cum arată valoarea aia, maşina ar trebui să nu meargă mai deloc, să scoată fum ca un furnal, ea indică faptul că în motor nu intră aer numai gaze recirculate. Acum să vedem de unde poate apărea acea valoare:

  • în primul rând valoarea din câmpul 3 al grupului 3 indică cât aer intră în motor
  • dacă să zicem EGR ar rămâne blocat pe deschis, tot ar mai intra ceva aer (în afara situaţiei când admisia ar fi obstrucţionată, dar având în vedere că maşina merge nu cred că este cazul)
  • când MAF este defect, cablaj întrerupt sau scurt circuit, valoarea măsurată este înlocuită cu o valoare generică de 550 mg aşa cum a zis şi Ionuţ mai sus, deci este posibil să nu fie nici MAF damblagit. Într-adevăr ECU înregistrează codurile de eroare din cauza valorii ăleia ciudate de 5 mg
  • dacă eşti sigur că nu s-a umblat la soft, atunci poate fi şi o problemă a ECU.

Ce ar trebui să faci?

  • logurile în BS003 şi BS011 dar nu aşa cum le-ai făcut tu. Se fac independent pe fiecare canal. Citeşte AICI
  • scoate mufa de la MAF şi vezi ce indică în vcds
  • verifică cu un multimetru cablajul între MAF şi mufa ECU
  • încearcă cu un MAF de probă de la cineva, dacă ai posibilitatea (asta numai după ce verifici cablajul şi tensiunile în mufa)
  • poţi blinda EGR, de probă, ca să elimini bănuiala că ar provoca o recirculare excesivă

Vino cu rezultatele la primele două care sunt mai la îndemână şi vedem după aia

@E1999

Dacă nu vii şi cu loguri cam greu de spus unde este problema. În afară de ce a zis Ionuţ mai sus referitor la curăţarea turbinei (în multe cazuri eroarea de care ai pomenit are drept cauză geometria blocată) poţi bănui şi blocul de electrovalve., de fapt n75. La motorul tău toate electrovalvele care apar în poza pusă de tine sunt capsulate într-un bloc. Conexiunile sunt aşa

252604811_blocelectrovalve.JPG.b0fdc79169cf9877d4e613fc110b57ca.JPG

Dar funcţionarea lor este identică cu a electrovalelor independente. Poţi citi despre asta în ACEST topic.

Zgomotul de care pomeneşti apare din cauză că valva respectivă  nu mai funcţionează corespunzător şi intră în oscilaţie membrana aia. La oprire este situaţia din primul desen când Duty cycle este 0 şi către membrana actuatorilor ar trebui să vină aer atmosferic pentru relaxarea membranelor. Dacă acolo este un pic de mizerie trece şi vacuum şi începe să vibreze scoţând un sunet ca un bâzâit (la mine la EGR se auzea ca un muget de  vacă:))). Concluzia este că dacă trece vacuum către actuatorul turbinei atunci când nu trebuie ar putea să provoace simptomele descrise de tine. Dacă era independentă electrovalva respectivă putea fi curăţată, dar aşa alt bloc nou.

În primul rând vino cu logurile descrise AICI şi apoi mai vedem

 

 

 

Cu ceva timp in urma cam 6..7 luni am curatat egr.ul si dupa i.am dat un test si era totul normal valorile erau apropiate (act/spec) daca avea soft, nu trebuia sa faca problema aceasta inca de la inceput? O sa incerc sa fac ce mi.ai spus sa vad daca se schimba ceva...ideea e ca imi dadea eroare si pe map, dar l.am schimbat si acum au ramas doar cele 2 ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, lupo_bv a scris:

Dacă acolo este un pic de mizerie trece şi vacuum şi începe să vibreze scoţând un sunet ca un bâzâit (la mine la EGR se auzea ca un muget de  vacă:)))

Am uitat sa mentionez ca prima operatiune pe care am facut-o a fost sa curat clapeta si valva EGR. Clapeta pot spune ca era relativ ok dar supapa era plina de ''balauri''. Dupa curatare bineinteles ca nu s-a schimbat nimic referitor la ''Limp Mode'', insa masina mergea putin mai bine, se simtea o oarecare diferenta. O sa postez cat de curand rezultateke unui nou test BS003 si BS011.

P.S. Multumesc frumos pentru raspunsurile voastre prompte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Salut!
Passat 2005, AVB, 101cp, Berlina.

 

Masina intra in limp mode, dimineata, dupa prima pornire si kick down in treapta 3. Apar si urmatoarele erori:
 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5
Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,57,58,76
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine
Controller: 038 906 019 KC
Component: 1,9l R4 EDC G000SG 4896
Coding: 00002
Shop #: WSC 05314
WVWZZZ3BZ5E010144 VWZ7Z0D9808760
1 Fault Found:
17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation
P1557 - 35-00 - -
Readiness: N/A
-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes
Controller: 4B0 614 517 G
Component: ABS/ESP front 3428
Coding: 04255
Shop #: WSC 05311
No fault code found.

 

Si eroarea aceasta, pe care am scanat=o acum o saptamana. Astazi nu mai aparea.
19586 - EGR System Regulation Range Exceeded
P3130 - 35-10 - - - Intermittent

 

Atasez mai jos log-urile facute in mers. Am incercat sa modific fiecare fisier, asa cum scria in acel tutorial, dar, din cauza versiunii excel, nu am reusit.

Ciudat e ca, dupa ce ia 2 limp-uri, masina trage foarte bine si urca in 5000 turatii. 
Daca sterg eroarea, cu vag-ul, masina intra din nou in limp.

 

L. E: @lupo_bv , voi reveni mâine cu un log pe acele canale. Se fac la fel ca și pe 03,10,11?

LOG-01-003-010-011_dupa_ce_am_sters_erori.csv

LOG-01-003-010-011vs2.csv

LOG-01-003-010-011vs3.csv

LOG-01-003-010-011vs4.csv

LOG-01-003-010-011vs5.csv

LOG-01-003-010-011vs6_dupa_ce_a_luat_erpare.csv

Modificat de CristianVasile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Suprapresiune cât China, de asta intră în limp. Cel mai adesea din cauza blocării geometriei turbinei. Pentru mai multă siguranţă pune şi EKG-ul:))(adică BS003 şi BS011).

Eroarea aia de pe EGR ar putea indica şi  ceva probleme de vacuum.

O explicaţie pentru faptul că intră în limp doar uneori ar fi că geometria agaţă numai când ajunge într-o anumită poziţie. Dacă nu este vacuum suficient sau cu este cu intermitenţe ajunge în poziţia respectivă doar uneori. Dar astea se pot vedea doar în BS003 şi BS011

Nu este nevoie să aranjezi logurile, se văd ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai ţinut acceleraţia la podea nemişcată pe perioada cât ai accelerat de la 2000 rpm la 4000 rpm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinelapopii

Da.Pedala afost la podea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

În cazul ăsta ai o problemă la senzorul de la pedala de acceleraţie. Unde am marcat cu roşu trebuia să ai 100. Dacă nu eşti sigur mai repetă logul şi ţine pedala la podea de pe la 1700 rpm. Vino şi cu BS003 şi BS011

LOG-01-003-010-011-3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinelapopii

Ok.O sa mai fac cat de curand un log si o sa revin.Pana atunci mersi si toate bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 22.07.2018 at 8:49, lupo_bv a scris:

Dacă nu vii şi cu loguri cam greu de spus unde este problema

Salutare

Revin cu cateva date care s-ar putea sa fie elocvente pentru cei ce ma pot ajuta cu problema mea. Am conectat VCDS-ul la masina si am facut testele BS003 si BS011 astfel:

- Cu motorul pornit dar masina stationand

BS003 - 812rpm   430,6 mg/H   -2,0% 

             - 1441rpm   384,8 mf/H   16,8%

             - 1729rpm   292,4 mg/H   24,4%  - valori regim functionare normal

             - 2302rpm   594,1mg/H   -2,0%  - valori functionare dupa aprinderea ''Limp Mode''

BS011 - 814rpm   986,5mBar   85%

             - 1392rpm   1019,5mBar   72,3%

             - 1673rpm   1139,8mBar   64,5%   - valori regim functionare normal

             - 2490rpm   1368,4mBar   60%      - valori functionare dupa aprinderea ''Limp Mode''

Erorile aparute dupa ''Limp Mode'' sunt:

16486 Debitmetrul de aer G70, P0102 - 007 - Semnal slab sporadic

16618 Reglare presiune aer P0234 - 006 - Granita de reglare prea mare

Aceste masuratori le-am facut inainte si dupa aprinderea ''Limp Mode''. 

Am sters erorile aparute, si am mai facut odata masuratorile pentru BS003 si BS011 in mers sa vad care sunt valorile la care declanseaza ''Limp Mode'' pentru fiecare din ele si a iesit cam asa:

BS003 - 2611rpm   1385,8mg/H   -2,0%

BS011 - 2690rpm   1408,6mBar   59%

Ce am observat este ca in cazul BS011 inainte de a intra in ''Limp Mode'' ultima valoare este relativ constant ( la turatie mare ) 5%. La BS003 este -3% bineinteles, in ambele cazuri pe perioada de accelerare de la relanti variaza....

Sper sa fie de ajutor ce am postat acum si poate primesc un raspuns cat mai aproape de adevar. Va multumesc  anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu prea este de ajutor pentru că nu ai făcut bine logurile în  BS.

Citește aici

Nu trebuie nici o explicație, doar două fișiere în excell făcute cum trebuie.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor.

Revin prin zona asta dupa o perioada lunga de liniste...

Problema nu este foarte grava comparativ cu foarte multi colegi de pe aici...

Am lag...parca am motor facut in Ardeal...accelereaza incetisor poate te razgandesti ....pana pe la 2000, de acolo se pune pe treaba...

Se simte mai ales la schimbat de treapta...

Sper ca am facut logurile cum trebuie...

Orice parere este binevenita. 

Pana acum am zis ca asa e ea mai linistita...am 2 specimene asemanatoare tot BMP (un prieten) si a lui merge la fel...

Dar zilele astea s-a uitat un cunoscator la ea si cica ar trebui sa fuga cand o atingi nu dupa 10 secunde :)

Muiltumesc anticipat pentru pareri...

TR4-LOG-01-003-010-011.xlsxTR3-LOG-01-003-010-011.xlsxBS11-LOG-01-011-xxx-xxx.xlsxBS03-LOG-01-003-xxx-xxx.xlsx

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile
21 hours ago, lupo_bv said:

Suprapresiune cât China, de asta intră în limp. Cel mai adesea din cauza blocării geometriei turbinei. Pentru mai multă siguranţă pune şi EKG-ul:))(adică BS003 şi BS011).

Eroarea aia de pe EGR ar putea indica şi  ceva probleme de vacuum.

O explicaţie pentru faptul că intră în limp doar uneori ar fi că geometria agaţă numai când ajunge într-o anumită poziţie. Dacă nu este vacuum suficient sau cu este cu intermitenţe ajunge în poziţia respectivă doar uneori. Dar astea se pot vedea doar în BS003 şi BS011

Nu este nevoie să aranjezi logurile, se văd ok.

Salut, nu pot face teste și pe BS003 și 011 deoarece versiunea mea de software nu poate. 

Nu sunt suficiente log-urile postate mai sus? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara.

Am avut ceva probleme cu geometria la turbina ( mi-am luat limp - overboost ) si am dus turbina la curatat. Masina in cauza este un passat b6, 2008, 4x4 bkp.

Dupa ce a fost curatata geometria si montata pe masina, turbina vuia ca salvarea... Au dat-o iar jos si  probabil au echilibrat-o si de data asta nu mai vuia, dar, in schimb masina nu mai ajungea la viteza maxima constuctiva si accelera destul de greu ( cu chiu cu vai ajungea la 180 km/h). Totodata a crescut foarte mult si consumul.  In cele din urma mi-am recuperat banii ( sunt in curs de recuperare) si am dus masina in Bucuresti la o alta firma sa-mi repar turbina. Cei de acolo au schimbat cam tot din turbina in afara de geometrie care a fost doar curatata ( mi-au spus ca nu e cazul sa o schimb ).  Dupa a 3 - a reparatie masina a inceput parca sa-si mai revina dar parca tot nu trage cum trebuie. Consumul a inceput parca sa mai scada dar nu am ajuns la performantele de dinainte de reparatie turbina.

Mai jos aveti logurile inainte de reparatie si dupa reparatie. Logurile de dinainte de reparatie sunt facute doar in treapta 3. Logurile de dupa reparatie sunt facute atat in treapta 3 cat si in treapta 4 ( vezi denumire - tr3, tr4).

Va rog sa-mi spuneti si mie daca valorile de acum sunt ok. Eu am observat o scadere de putere de la 2200 rpm pana la 3200 rpm si nu stiu de la ce e. Este posibil sa am probleme cu debitmetrul cu toate ca este acelasi debitmetru ca inainte de reparatie?

Multumesc.

 

Loguri turbina passat 2008 bkp 4x4 tr 3 inainte de reparatie.csv

mbi 22 iul 16.10 tr 3 1750 - 4380 rpm dupa reparatie.csv

mbi 22 iul 16.07 tr 3 1800 - 4200 rpm dupa reparatie.csv

mbi 22 iul 16.02 tr 4 1800 - 4300 rpm dupa reparatie.csv

mbi 22 iul 15.55 tr 4, 1600 -4300 rpm dupa reparatie.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, CristianVasile said:

Nu sunt suficiente log-urile postate mai sus? 

Păi ţi-am spus, mai mult nu ştiu să-ţi spun

@k7_nairam

Cred că problema este la reglajele turbinei sau probleme de vacuum (presiunea măsurată nu reuşeşte să atingă presiunea specificată). Debitmetrul n-are nici o treabă în cazul tău, cred că poţi să-l şi arunci:D. Presupun că este mânărit din soft deoarece cantitatea de aer măsurată este riguros egală cu cea prescrisă, în orice condiţii. Oria asta nu se întâmplă nici în cazuri ideale, darămite la tine când presiunea este binişor sub cea prescrisă.. De curiozitate fă un log cu mufa scoasă de la debitmetru , ar trebui ca în coloana 3 din grupul 3 să ai 550 pe linie.

Pentru determinarea exactă a cauzelor este nevoie de BS003 Şi BS011

@cristinelapopii

Din BS011 reiese că ai o diferenţă destul de mică între minim şi maxim. Ar trebui să ai măcar 150mb şi tu ai 60. Cel mai probabil probleme de vacuum. Citeşte mai în urmă pt. că am scris în mai multe rânduri cam ce trebuie verificat. Începe cu actuatorul turbinei.

Şi debitmetrul este puţin obosit (peste 3500 rpm nu prea mai măsoară cât trebuie). Ar fi bine să dai şi ceva detalii despre istoric: s-a umblat sau nu la turbină, s-a curăţat, etc

@Moog

Ceva nu este în regulă. Eu cred că la tine este o problemă de vacuum. Pe la 2000 rpm, cum ai şi constat,  presiunea măsurată o de abia  o atinge pe cea prescrisă când de fapt ar fi trebuit să ai un spike frumuşel, după care în loc să se învârtă în jurul prescrisei are o cădere destul de serioasă,  mai are o tresărire când probabil s-a acumulat ceva vacuum şi iar cade.

629624652_7-23-201810-54-33PM.jpg.435678aa24e6a3018ec568ce5c743460.jpg

Cumva se vede şi în BS011

2109583262_7-23-201810-59-53PM.jpg.2c768c0184bc137738a1bebf0d426ba1.jpg

Faţă de ce ai postat acum doi ani logul în mers s-a înrăutăţit, în schimb BS011 arată mai bine. I-ai făcut ceva între timp?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cristinelapopii

Mentionez ca de 6 ani de cand am masina si 70000km nu am umblat la ea.La accelerare am lag cam mare care banuiesc eu ca e din cauza debitmetrului.Daca nu e cu suparare as dori o parere despre logul facut la masina lui fratemiu tot vw passat 1.9 tdi 116 cp care cred ca aluat limp mod.Atasez logul.Mersi.

Registru1.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că la tine lagul este de la debitmetru pentru că până pe la 3500 rmp măsoară bine. Problema este presiunea scăzută la turbină.

La cealaltă maşină limp-ul este din cauza suprapresiunii. Fă şi la ea BS003 şi 011, poate vedem acolo de ce. Cel mai probabil din cauza geometriei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 10 ore, lupo_bv a scris:

Nu prea este de ajutor pentru că nu ai făcut bine logurile în  BS.

Am incercat in seara aceasta sa fac log-urile .. Am urmat pasii ca in tutoriale, numai ca in clipa in care dadeam click pe ''deschis'' se aprindea ''codita de purcel'' in bord, casutele se goleau, nemaifiind absolut nici o valoare masurata sau nemasurata acolo, nu se accelera, su se subtura, nu facea absolut nimic. In clipa in care inchideam, disparea si nemernica aia de ''codita'' din bord... Am incercat sa repet de vreo cateva ori dar acelasi rezultat mereu... Ce mi s-a parut ciudat este ca a doua casuta in ambele cazuri inainte sa pornesc masuratoarea, scria ''aus = inchis, oprit... '', lucru care se intampla in tutoriale dupa accesarea butonului ''start''. Imi pare rau ca v-am stresat.. din pacate nu stiu daca panarama este masina, vcds-ul sau eu ... treaba e ca nu reusesc sa fac ce trebuie pentru a primi un raspuns de la voi...

Multumesc inca odata !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!