Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Ar fi interesant, dacă nu este prea greu, să îl pui la loc şi să faci şi un BS003. Oricum pentru un motor turbo anularea EGR  nu este chiar sănătoasă, pe lângă partea benefică de reducere a fumului vine la pachet şi cu creşterea temperaturii gazelor evacuate care în timp poate afecta turbina (bine contează şi regimul de exploatare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ăsta pare ok. Hai şi cu logul în mers poate se vede ceva acolo. Dacă ai loc fă şi în treapta a 4-a nu numai a 3-a.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

 

Scuze pentru postarea anterioara. 

Am citit mult din acest topic, am vazut atat problemele intalnite cat si ceea ce ati facut pentru rezolvara lor. Si am mai vazut ca cele mai multe s-au rezolvat. De aceea cred ca ma puteti ajuta. Am facut cateva log-uri pe care va rog sa le analizati. Masina este vw passat din 2000, 115 cp, motor atj,  cutie manuala cu 6 trepte. De 2-3 ani nu mai are demarajul ala specific. Am facut nenumarate scanari cu VCDS. Nu sunt erori la motor, unghi de sincronizare 0-(-6), corectii injectoare sub +/-0.5. Atat am retinut. In mers se accelereaza si pana la 4500 turatii, atinge si 180 km/ora insa lent si liniar. Va rog sa ma ajutati, poate este ceva ce mai poate fi rezolvat.   

Cu multumiri,

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-003-010-011_tr. 3_1.csv

LOG-01-003-010-011_tr. 3_2.csv

LOG-01-003-010-011_tr. 4_1.csv

LOG-01-003-010-011_tr. 4_2.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am nevoie de o parere. Se da un passat 2003 1.9 TDI AVB. Masina ia limp mai des in treapta a 3-a si uneori in treapta a 4-a. Am verificat toata instalatia de vacuum, totul ok. Am lipit stutul la tandem. Am schimbat N18 cu N75. Eroarea luata e 17965 - Charge Pressure Control . Instinctul meu spune ca ar trebui o curatare de geometrie.  Atasez si logurile. 

BS 11.xlsx

LOG III.CSV

LOG IV.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/2/2018 at 12:48 PM, lupo_bv said:

Ăsta pare ok. Hai şi cu logul în mers poate se vede ceva acolo. Dacă ai loc fă şi în treapta a 4-a nu numai a 3-a.

Enjoy...sunt vreo 3 reprize...toate in treapta 3 pentru ca pentru treapta 4 ar trebui sa ies din tara :))

Ideea e ca am facut si de la 2000 pentru ca acolo am vazut eu ca face overboost cel mai des...daca ii dai blana de la 2000 face overboost...daca ii dai cam de pe la 1700...nu face mereu...

 

LOG-01-011-xxx-xxx2018.CSV

LOG-01-003-010-011test2018.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, atasez si eu 3 log-uri. 1.9 TDI ALH - Turbo ARL, duze pp764 si un soft care este cam slab parerea mea si care o sa il schimb zilele urmatoare.

In BS011 am tinut-o manual turata, dar la 1300 pentru ca daca o tineam la 1400 dadea eroare cand se muta pe ON, crestea turatia prea mult avand pedala de acceleratie nemiscata.

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

as vrea si eu o parere. e vorba de un sharan 1.9 116 auy 2002 si de vreo 2 luni se aude un suierat de la turbina 

am facut un log in mers si as vrea sa il citeasca cineva care se pricepe .. multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011111.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 03/02/2018 at 12:56 PM, michel said:

Va rog sa ma ajutati, poate este ceva ce mai poate fi rezolvat.  

michel in primul log turbina face suprapresiune,probabil nu ai luat limp ca aveai eroarea la scanare

asigura te ca geometria nu agata,dai actuatorul jos si o misti de la un capat la altul de cateva ori...daca intre timp iei limp mode o cureti sau reconditionezi,in functie de jocul in ax

oricum masina nu e lenta din cauza turbinei

On 03/02/2018 at 7:13 PM, Planetara said:

. Instinctul meu spune ca ar trebui o curatare de geometrie. 

la fel as face si eu,si totusi in logul in tr4 nu face presiune mare...in tr 3 e aproape de limp mode

1 hour ago, Seatt said:

Salut, atasez si eu 3 log-uri. 1.9 TDI ALH - Turbo ARL, duze pp764 si un soft care este cam slab parerea mea si care o sa il schimb zilele urmatoare.

in ciuda softului slabut masina trage destul de bine,problema e ca face 2-300 de mbari in plus de presiune pe toata plaja de turatii

ori tija e prea scurta ori geometria trebuie curatata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, Laurentiu_LWR said:

Ideea e ca am facut si de la 2000 pentru ca acolo am vazut eu ca face overboost cel mai des...daca ii dai blana de la 2000 face overboost...daca ii dai cam de pe la 1700...nu face mereu...

in log cu plecari de la 2000 de ture nu ai supapresiune,suprapresiunea o face cand pleci de jos,gen 1700-1800 de ture

probabil prinde zona de cuplu max cand pleci de la 1700-1800 ...poate isi ma da cu parerea cineva mai priceput

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc mult pentru răspuns. Nu ma descurc sa fac singur verificarile la turbina dar sper sa găsesc undeva. Daca se constata ca turbina si cu toate ale ei sunt OK  ce sa rog sa mai verifice? Încă o data va mulțumesc pentru răspuns. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Planetara verifica geometria variabila

 Ori ai geometria blocata, ori actuatorul de vacuum blocat. Face presiune prea mare turbina ta.

Daca geometria e ok si actuatorul ok, mai lungesti tija cu o tura, dupa care log in mers si bs 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi frumos baieti. O sa fac o curatare de geometrie. Vacuum este suficient, am masurat cu vacuumetrul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ionut10a:  miercuri sau joi ma ajuta in prieten sa verificam turbina. Daca e cazul o si curată.  Tot legat de turbina, ati spus ca " oricum nu din cauza ei este masina lenta" si nu înțeleg. Sunt si alte probleme ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tu ai spus ca este lenta masina,..iar eu am zis ,daca este lenta nu este din cauza turbinei...oricum m am uitat acum si vad ca ai timpi buni in log,daca in plaja 1700-4000 scoti sub/in jur de 10secunde masina e ok

poti verifica/curata turbina pt ca face presiune mare in primul log...eventual poti verifica/curata si egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru ionut10a. Este in regula, eu ma așteptam ca turbina sa fie zob asa ca nu prea înțelegeam cum nu e ea cauza. Credeam ca ceva furtune de vacuum, electrovalvele, poate debitmetru ca toate sunt  cele din 2000.  In orice caz mi-ati dat o veste buna. Cu mii de mulțumiri.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04/02/2018 at 6:39 PM, jozepe said:

as vrea si eu o parere. e vorba de un sharan 1.9 116 auy 2002 si de vreo 2 luni se aude un suierat de la turbina 

in al 2 lea log turbina face presiune cam mare,trebuie sa te ocupi de turbina...daca nu are joc in ax poate sa mai merga dar verificata/curatata geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 04.02.2018 at 5:41 PM, Laurentiu_LWR said:

Enjoy...sunt vreo 3 reprize...toate in treapta 3 pentru ca pentru treapta 4 ar trebui sa ies din tara :))

Ideea e ca am facut si de la 2000 pentru ca acolo am vazut eu ca face overboost cel mai des...daca ii dai blana de la 2000 face overboost...daca ii dai cam de pe la 1700...nu face mereu...

 

LOG-01-011-xxx-xxx2018.CSV

LOG-01-003-010-011test2018.CSV

După cum a scris şi ionut10a mai sus suprapresiunea o face turbina ta  atunci când o calci la turaţii mai scăzute. Eu văd cam aşa treburile: pentru ca o turbină să debiteze suficientă presiune la turaţii scăzute, când viteza gazelor evacuate este mică, este necesar ca ea să închidă vanele la maximum pentru ca secţiunea jetului de gaze să scadă şi să crească viteza acestuia, prin urmare  actuatorul trage de geometrie la maximum. Cu cât turaţia motorului este mai mare cu atât este mai puţin necesar să se închidă geometria.  O primă concluzie ar putea fi că atunci când geometria ta atinge cursa maximă, acolo agaţă şi nu mai revine cum trebuie , iar teoria asta ar putea fi susţinută şi de B011. De obicei neregularităţile din partea de sus la BS011 sunt asociate cu un vacuum deficitar, dar eu cred că şi o geometrie care agaţă în porţiunea aia ar putea genera un aspect asemănător al graficului (este doar o teorie).

LOG-01-003-010-011test2018.xls

BS011.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a logului urmator?

Masina este un Seat Leon 1M 1.9TDI ARL 150HP.

Problema e ca apare urmatoarea eroare: 

19586 - EGR System
            P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

EGR-ul este schimbat, valva N18 schimbata. Ma gandesc daca nu cumva debitmetrul ar fi problema. Motorul trage foarte bine, nu scoate fum.

LOG-Seat.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 logul in mers nu e concludent pt eroarea stocata,revino cu un log in bs 003 sa vedem daca ai vaccum la egr

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adaug si eu urmatoarele log uri, dupa ce am inlocuit turbina vnt15, cu una vnt17.Daca poate cineva sa mi zica daca,dupa aceasta modificare,trebuie facute reglaje la turbina,aceasta fiind cu reglajele de fabrica.Mi se par mici valorile on/of pe bs11.Va rog ,o parere!!!!

LOG-01-003-010-019.xls

LOG-01-0111-xxx-xxx.xls

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/6/2018 at 7:05 PM, ionut10a said:

in al 2 lea log turbina face presiune cam mare,trebuie sa te ocupi de turbina...daca nu are joc in ax poate sa mai merga dar verificata/curatata geometria

ms .. cand ajung in tara am sa dau jos turbina si am sa vad cei cu ea .. sper mearga doar cu o curatare .... 

dar daca ar trebui sa o schimb ..as vrea sa intreb.. ce diferenta ii intre una reconditionata cu garantie 1 an si una noua? ma refer la durata de viata.. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 hours ago, andrey_honda said:

Adaug si eu un log in mers.precizez ca am soft pe masina,am imresia ca debitmetru e putin obosit.

daca la 3000 de ture maf ul masoara cel putin cat cere ECU,atunci  e bun...

53 minutes ago, evolkswagen said:

Mi se par mici valorile on/of pe bs11.Va rog ,o parere!!!!

image.png.c1c5bd05c26755d592fc51f74f7d67e1.pngimage.png.bae422620921c08d2d6aec64d85d9e08.png

bs 011 l ai facut tot in zona unde ai facut logul?sa stii cu cat presiunea atmosferica scade si graficul se duce in jos

nu am mai vazut valori turbo on /off asa de mici...

logul in mers nu arata rau deloc...daca masina trage nu vad vreun motiv sa reglezi turbina

fa un bs 003 pe egr si vezi recircularea cat e ,compara l cu alt motor identic

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!