Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut baieti, am si eu o problema cu masina, un b5.5 an 2003 96kw motor avf. Intra in limp mode si nu pot trece de 120 km/ h. Am schimbat furtunele de la.vaccum crezand ca asta e prolema dar functioneaza la fel.  Am scos mufa de la.debimetru insa nu am simtit vreo schimbare. Atasez 2 loguri si o scanare  cu eroarea pe care mi-o afiseaza pe vag-com. Mentionez ca am check engine aprins. Astept indrumarile dvs.

LOG-01-003-010-0111 bun.csvLog-WW-WVWZZZ3BZ4E023672-259750km-161401mi.txt

LOG-01-003-010-01q1 bun1.csv

Log-259740km-161394mi.txt

Modificat de vanzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai vaccum la actuator ,sau e spart....verifica daca tine si daca ii ajunge vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin si eu cu un BS pe 11, dupa ce am pus un log si mi s-a spus ca agata geometria si ca are overboost foarte mare si ca este aproape de limp mode. Limp nu a luat deloc in cele 2 luni si jumatate de cand este la mine.

Va rog sa-mi spuneti daca este o problema si trebuie curatata turbina sau este suficient sa merg cu ea mai turata si mai multe iesiri in afara orasului

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Este vreun coleg care ma poate ajuta cu interpretarea unui log? masina in cauza este un passat b6, 1.9 BXE.  Multumesc anticipat si La multi ani!

LOG-01-003-010-011.CSV

Modificat de popavlm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

     Salut,

Ce valori din fabrica (mbar si %) trebuie sa fie la charge pressure in BS 011? Am umblat pe la surubul limitator si pe la tija si cred ca am dereglat ceva.

Atasat este un log pe BS 011.

Multumesc.

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8 hours ago, dori_x said:

Revin si eu cu un BS pe 11, dupa ce am pus un log si mi s-a spus ca agata geometria si ca are overboost foarte mare si ca este aproape de limp mode. Limp nu a luat deloc in cele 2 luni si jumatate de cand este la mine.

daca logurile sunt alea de pe pagina anterioara,eu zic sa lasi masina in pace si sa nu o mai omori cu loguri in mers...eu nu vad nici un overboost mare si nici ca ar fi aproape de limp mode

daca ai ocazia poti verifica preventiv axul turbinei asa ca sa stii si tu ce baza ai in masina

3 hours ago, popavlm said:

Este vreun coleg care ma poate ajuta cu interpretarea unui log? masina in cauza este un passat b6, 1.9 BXE.  Multumesc anticipat si La multi ani!

LOG-01-003-010-011.CSV

bxe ul tau nu trage ,turbina nu face presiunea ceruta decat dupa 2500-2700 de ture si atunci face presiune prea mare

masoara vaccumul la turbina,actuatorul...sau posteaza un log in bs pe turbo si egr

3 hours ago, andrrei22ro said:

     Salut,

Ce valori din fabrica (mbar si %) trebuie sa fie la charge pressure in BS 011? Am umblat pe la surubul limitator si pe la tija si cred ca am dereglat ceva.

fa si un log in mers,degeaba ma uit pe bs 011 ca nu stiu ce presiune atmosferica are zona unde ai facut log ul

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, ionut10a said:

fa si un log in mers,degeaba ma uit pe bs 011 ca nu stiu ce presiune atmosferica are zona unde ai facut log ul

   Salut Ionut,

Atasat este si logul in mers. Te rog sa imi zici daca este ceva in neregula la comportamentul masinii.

Multumesc de ajutor.

LOG-01-003-010-011.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu arata rau logul in mers,cei drept are un pic de lag...reglajele tale sunt ...turbo on off...1111mbari cu 938mbari la o pres atm de 958mbari

eu zic ca lungimea tijei e buna(938mbari)....incearca sa mai desfiletezi surubul de stop juma de tura,o tura maxim...si in functie de logul in mers o lasi asa sau revii la reglajele anterioare

sau mai scurtezi tija max o tura...refaci logul si vezi daca lagul se reduce

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbo l-am reglat dupa instructiunile din imaginea atasata. Deci ar trebui sa mai cresc Turbo OFF de la 938 pana la 950-960 si Turbo ON de la 1111 pana pe la 1150?

Astfel se va reduce lag-ul?

5a48a40716991_IMG_2432(2).thumb.jpg.0b8c73d8e14e3ec4fdb0888efa1742b9.jpg

La ralanti  (782rpm) 

Boost Pressure(specified) indica 1030.2 mbar si 

Boost Pressure(actual) indica 969 mbar.

Nu e prea mare diferenta intre ele? 

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

,,Deci ar trebui sa mai cresc Turbo OFF de la 938 pana la 950-960 si Turbo ON de la 1111 pana pe la 1150?.,,

nu neaparat,daca reduci lagul da...in tutorial  banuiesc ca valorile sunt calculate la o pres atm de aproximativ 1000 mbari,tu ai 958mbari...cu cat pres atm e mai mica graficul turbo on off e mai mic

,,Boost Pressure(specified) indica 1030.2 mbar si 

Boost Pressure(actual) indica 969 mbar.,,------------------aici e bine

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Complicat....deci va trebui sa umblu la surub si la tija pana reduc lagul.

In trecut cand am facut reglajul am reusit sa aprind martorul la DPF din cauza ca am stat mult cu masina turata la 1400 rpm in BS011 incercand sa aduc turbina in valorile care trebuie.

As vrea ca acum sa evit sa mai aprind martorul DPF.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu tii nimic turat la 1400 rpm,fa ce ti am ...desfiletezi max o tura surubul de stop,faci log..daca s a redus lag ul o lasi asa...daca nu,infiletezi la loc surubul,si mai scurtezi o tura tija....daca nu merge nici asa o lasi cum e...asta e masina(motorul)...turbina lucreaza cu gazele ce vin din motor

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Salut, 

La surubul limitator care este in partea de jos am valoarea Turbo ON de 1122, iar valoarea de Turbo OFF este de 918. Presiunea atmosferica indica 958,8. 

Actuatorul de pe turbina lucreaza:

la vacuum maxim, tija este extinsa, in surubul limitator, pozitia ON val. 1122mbar

fara vacuum, tija este retrasa, capatul opis surubului limitator,pozitia OFF val 918.

In acest caz ce fac? Modific surubul limitator pana reduc diferenta de 1122-918 la 150mbar? 

Am incercat sa regelz din tija, valoarea de ON sa fie mai mare, dar nu se intampla nimic. Plus ca ies foarte mult cu voltajul actuatorului din acele valori de 0,65V- 0,85V si imi da eroare.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU umbla la surubul de stop ca nu-l mai poti regla .

Reglajul se face conform elsawin doar din piulitele de pe tija acturorului .

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca puneam intrebarea mai devreme era tare bine. Am umblat si la acel surub limitator... de acum incerc sa o reglez din nou. E putin greu pt ca actuatorul asta lucreaza exact invers ca cele din metodele descrise pe forum. 

Multumesc de raspuns

Modificat de andrrei22ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tutorialul e pt turbo garrett...tu ce ai pe masina?...KKK?

la reglaje umblam cand schimbam vreo piesa a turbinei....ca de altfel reglajele de fabrica sunt sfinte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Salut! De curand am urmatoarea eroare: Emissions Workshop. 
Masina a intrat in limp mode, la 2800+ turatii, cand urcam undeva, cu pedala la fund, in treapta a treia. Atunci a aparut si eroarea. Vreau sa mai zic ca eroarea asta era tot timpul in bord, dar nu imi facea niciodata probleme, deoarece nu luam limp mode.

Am facut niste log-uri, in relanti, dar si in treapta a treia cu pedala la fund, si asta am obtinut. 
EGR-ul e schimbat acum 2 saptamani, nou. Furtune noi puse pe masina. Debitmetrul schimbat acum 2 ani, nou, Pierburg. Turbina curatata, din cauza geometriei blocate, acum doi ani.  

Am compresat log-urile ca sa nu ocupe mult.

Erori.rar

 

L.E: Nu iau intotdeauna limp mode. Cel mai des dimineata, cand masina e rece, banuiesc.

Modificat de CristianVasile
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ionut10a said:

tutorialul e pt turbo garrett...tu ce ai pe masina?...KKK?

la reglaje umblam cand schimbam vreo piesa a turbinei....ca de altfel reglajele de fabrica sunt sfinte

Salut,

am schimbat acum vreo luna actuatorul de la turbo pt ca avea membrana fisurata. Dupa schimbare aveam o diferenta de ~247 de mbar intre ON si OFF. 

Da, turbina este KKK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ma pot uita peste log dar probabil geometria s a imbacsit iar si agata, si ai oberboost. Daca ai posta si eroarea ar fi bine.

Si mie mi s a aprins emission workshop de cateva ori cand am luat limp, din acelasi motiv (overboost)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatleon1.9110hp

Buna seara am si eu un leon 1.9 asv 110 cai am facut 2 loguri in mers ma poate ajuta si pe mine cineva sunt nou pe forum nu am limp mode dar trage putin pe la 2200 ture apoi slab nu are erori am verificat capsula de vacum nu este sparta si geometria pare sa faca cursa completa 

Le-am atasat si aranjate de mine daca este bine sunt si nearanjate

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-010-0112.csv

log mers 2 aranjat.csv

log mers aranjat.csv

Modificat de Seatleon1.9110hp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Seatleon1.9110hp

Cred că la tine debitmetrul este buba. Indică mult mai puțin decât valoarea prescrisă chiar și atunci când ai suprapresiune

@CristianVasile

Refă logurile pentru că nu sunt corecte. Trebuie înregistrate de la turații de 1700-1800 rpm cu pedala la fund. Fă și BS011 și BS003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Seatleon1.9110hp

Multumesc pentru raspuns, o sa incerc cu un debimetru de la un prieten.

Pedala a fost la fund stiu sigur la 1700 1800 dar il voi reface , am setat acolo 003  010  011  si imi spui te rog ce inseamna bs011 si bs003 sau este acelasi lucru ce am facut eu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CristianVasile

Dar cele la relanti cum sunt? O sa le refax astazi, imediat cum ajung acasa. Revin.

Modificat de lupo_bv
Quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi mai citiți și voi din urmă sau cel mai bine folosiți funcția Search. În linkul de mai sus sunt toate explicațiile necesare.

@Seatleon1.9110hp

La tine sunt ok logurile, la colegul m-am referit.

@CristianVasile

urmeaza exact indicațiile di linkul de mai sus și nu mai da quote postarii anterioare pt. Ca nu este regulamentar și se sancționează

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!