Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut , 

Va rog frumos daca ma puteti ajuta si pe mine cu o interpretare la un log in mers pe un Passat B5 din 2002, motor AWX , masina este cipuita.

Imi puteti spune daca masina functioneaza in parametri .

Mai jos aveti pdf-ul cu log-ul in mers. 

Multumesc.LOG-01-003-010-011.pdfLOG-01-003-010-011.pdf

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru motoarele CR care au doar advanced measuring values se mai poate face log in mers? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/1/2017 at 17:04, Alyn a scris:

Salutari la toata lumea si ,,La multi ani" de ziua Romaniei..revin cu cu cateva log-uri facute azi  ..primele 2 sunt pe bs03 si bs011 facute pe loc iar celelalte 2 sunt in mers...primul in mers e doar o incercare pentru ca efectiv cand am ajuns aproape de 4000rpm in treapta 3 mi-a taiat puterea ca si cum ar intra in limp mode..

Cel de-al 2i-lea am reusit sa il fac fara sa se mai intample chestia asta si tot acolo e la relanti pe canalele 03-010-011 ..efectiv si cand sta masina la relanti turbina se tureaza singura..masina este resoftata  cu dpf off..

Va rog sa ma ajutati cu interpretarea lor si posibilele cauze care sunt pentru aceste simptome..Va multumesc anticipat inca odata pentru ajutor..

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-010-011 II.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV

Buna seara domnilor,

Ma puteti ajuta va rog cu niste pareri in urma acestor log-uri facute?va rog..chiar devine stresant sa aud zilnic turbina mergand asa..mi-e frica sa nu cada...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alyn nu pot deschide logurile dar deja le vazusem saptamana trecuta....limp mode pe presiune pozitiva vine de la o geometria murdara...aveai 2601 mbari ,Atat citeste map ul tau,posibil pres sa fie mai mare

Trebuie data turbina jos si facut constatare ...daca are joc in ax trebuie reconditionata,daca nu o cureti si o montezi la loc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare. Va rog frumos sa ma ajutati si pe mine cu interpretarea logurilor la 1.9 Tdi BXE. Motorul nu trage bine sub 2500.

Am schimbat recent actuatorul si nu reusesc sa-i gasesc pozitia tijei. La surubul de limitare nu am umblat.

Motorul este resoftat si are EGR-ul eliminat mecanic.

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are tija prea lungă, durează prea mult până o "trage". O poţi scurta din aproape în aproape (pas mic, 1/2 - 1 tură de filet) şi testezi după fiecare reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Regleaza tija după aia veche,dar sa fii foarte précis ...eventual o masoari cu sublerul,eu am masurat o cu metrul...avea vreo 12 cm si ceva parca 

Pastrand lungimea tijei turbo off ramane ca cel avut anterior

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tija veche am montat-o pe actuatorul nou, cea cu care a venit el era mult mai scurta.

Am mai scurtat tija cu aproximativ 7 ture si merge ceva mai bine.

Care dintre grafice credeti ca e mai bun ?

LOG-01-003-010-011 1-11.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Geometria cand ai curatat o ultima data?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Geometria nu a fost curatata niciodata, am verificat cu actuatorul dat jos si se misca fara efort.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul nr 7 e mai liniar....revino cu un bs 011 sa vedem valorile turbo on off daca sau schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e facut bine logul :) vezi ca este o procedura foarte bine detaliata cum sa faci 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am achizitionat recent un Passat B6, motor BMP cu filtru de particule. As vrea sa-mi spuneti si mie, va rog, daca totul ar fi in regula sau ce nu este. Am facut primul log in treapta a 3-a si apoi cu a 4-a, sa fie mai lung

 

3.CSV

4.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 12/4/2017 at 19:16, ionut10a a scris:

Alyn nu pot deschide logurile dar deja le vazusem saptamana trecuta....limp mode pe presiune pozitiva vine de la o geometria murdara...aveai 2601 mbari ,Atat citeste map ul tau,posibil pres sa fie mai mare

Trebuie data turbina jos si facut constatare ...daca are joc in ax trebuie reconditionata,daca nu o cureti si o montezi la loc

Multumesc Ionut de sfat ..chiar maine am de gand sa dau yurbina jos sa vad in ce stare e..ciudat e efectiv se tureaza singura si la relanti...interesant nu?

Sa nu fie defect chiar senzorul ...si sa de-a valori gresite la N75...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salut , va rog sa ma ajutati cu o interpretare si cu niste sfaturi/pareri/solutii  legate de acest log . Este un Golf4 1.9 tdi Cod motor ASZ 131 hp , cutie automata tiptronic.

Multumesc anticipat !

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dori_x
Felicitari pt achizitie. Este un log facut corect, doar ca geometria la turbina cam agata. S-ar vedea mai bine daca ai face un BS 011. Eu zic ca daca mergi cum trebuie cu masina, putin turat, iesiri mai lungi, curati atat turbo cat si filtrul de particule. 
Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E aproape de limp mode, ma mir cum nu intra in limp. are overboost destul de mare si ca presiune si ca durata.

De multe ori in acest moment nu mai ai ce face oricat de turat ai merge, ba chiar poti sa-i faci mai mult rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cushca, ti-a raspuns Adriannnnn. Putin mai detaliat: Trebuie verificat actuatorul la turbina, geometria la turbina, daca merge usor si nu agata. Ne-ar ajuta un BS 011, sa vedem cum stai cu presiunea ON/OFF in turbo. Ori s-a umblat la surubul de stop la turbo, ori este geometria foarte imbacsita. Nu o mai calca 100% deoarece exista riscul sa se rupa axul de la turbo sau sa cedeze bucsele de la acesta si sa ti-o ia pe ulei masina. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare. Mentionez ca este vb despre un audi a4 b6, 131cp motor AWX. Fenomenul se manifesta prin lipsa de putere. S-a demontat turbina si a fost curatata, nu s-a umblat la lungimea tijei actuator. Montat la loc, acelasi comportament. Atasez un log, multumesc.

 

LOG-b6.zip

LOG-003.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut , intra destul de des in limp mode , in ultima perioada intra chiar si la mers constant, pana acum eram "obisnuit" sa intre la turatii mai mari .. dar in ultima perioada imi cam toaca nervii .

On 12/18/2017 at 12:21, vladinsky a scris:

@Cushca, ti-a raspuns Adriannnnn. Putin mai detaliat: Trebuie verificat actuatorul la turbina, geometria la turbina, daca merge usor si nu agata. Ne-ar ajuta un BS 011, sa vedem cum stai cu presiunea ON/OFF in turbo. Ori s-a umblat la surubul de stop la turbo, ori este geometria foarte imbacsita. Nu o mai calca 100% deoarece exista riscul sa se rupa axul de la turbo sau sa cedeze bucsele de la acesta si sa ti-o ia pe ulei masina. 

salut vlad,  in primul rand mersi de raspuns, in al doilea rand sicer , nustiu ce inseamna BS 011 , si daca ai putea sa imi explici ce si cum ar trebui sa fac, ca presupun ca e tot din diagnoza ceva  mi-ar fi de mare ajutor , si la faza cu  "Nu o mai calca 100% deoarece exista riscul sa se rupa axul de la turbo sau sa cedeze bucsele de la acesta si sa ti-o ia pe ulei masina. " nu o calc si cel putin de cand a inceput sa imi dea limp am incercat sa merg mai chill cu ea.. dar legat de fum.. da imi scoate extrem de mult chiar si dupa ce se incalzeste apa la 90% , zici ca s-a produs vreo ruptura de ax sau bucse , de-mi scoate fum ? Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pt fum verifica axa cu came/injectoare....pt limp mode daca actuatorul nu are rugina la baza tijei atunci sigur geometria trebuie curatata 

Te sfatuiesc sa rezolvi cauza fumului si apoi cureti geometria

On 18/12/2017 at 2:11 PM, caramarind said:

Salut, va rog sa ma ajutati si pe mine cu o interpretare

Verifica senzorul map sa citeasca cat mai aproape de presiunea atmosferica...pe gr 10 cu contactul pus

EGR e anulat/spart sau nu are vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!