Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

vlahdacoroman

Fiindca nu stie asa ceva ecu,cauta in advanced measuring blocks

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian Gurza

@vlahdacoroman mersi de sfaturi, e drept ca logul in mers cu a6 nu e bun, e facut de cateva luni. Am vrut doar sa iti arat ca la el cu toate ca e mai grav, in BS 011 are cat de cat o diferenta de valori, iar la mine merge un ciclu si gata se sperie :)). Baiatu cu a6 a facut cateva drumuri de extern si zice ca nu mai ia limp mode acum, ramane de vazut pe viitor.

Eu o sa desfac actuatorul sa misc cu mana sa vad cum merge geometria, iar daca ar fi actuatorul il verific tragand aer sa vad daca tine (adica nu e sparta membrana)?

Cum as putea sa vad daca n75 e defect?

Mersi mult!

Modificat de Marian Gurza
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Actuatorul il verifici punand un furtun si daca tine vacuum e ok,vezi daca geometria face cursa libera miscand-o cu mana,inlocuieste n 75 cu n18 sunt aceleasi(asta daca nu e cu bloc comun de electrovalve).

Sau imprumuta de la dezmembrari un n 75..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

    Am facut un test pentru EGR in basic settings, insa nu cred ca arata prea bine, EGR-ul este nou. Golf 4 AXR

Are foarte multe spike-uri.

 

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marian Gurza

asa sunt spike-uri la egr, am atasat o poza sa ai ca referinta

Comparatii.thumb.jpg.7a17ef864a6ec23be608b5e3763a81e8.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

pajacos problema ta este la debitmetru,efectiv indica foarte putin si turbina, masina trage ca un sdi fara turbina,turbina ta nu baga presiune deloc.

Posibil actuator spart, geometrie intepenita....verifica furtunele sa aiba vacuum, sa nu fie sparte si n 75,schimba debitmetru cu un Pierburg.

Bariccade problema pare sa fie la n 18 sau furtune sparte,lipsa vacuum...verifica daca actuatorul de la egr  tine vacuum.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

16 hours ago, pajacos said:

salut ma puteti ajuta si pe mine va rog ... am un VW Passat de 131

logul e facut in limp mode,banuiesc ca ai si eroare pe presiune negativa stocata

deci ai probleme pe partea de vaccum...de controlat actuator ,daca ai vaccum la el,furtune sparte sau n 75 defect

uita te ce eroare ai stocata?Maf ul masoara in functie de presiunea furnizata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

actuator  tine vacuum . n75 schimbat probat pe alta masina . turbina nu am verificat 

debitmetru schimbat . ce a mai ramas este pompa de vacuum .... cand pun mana la vacuum deabea se simte .. Merci baieti va anunt ce am facut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am schimbat  pompa de vacuum, si acum merge bine  . Merci de ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman

Nu pot accesa logurile....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poti face si un bs 011 sa vedem cursa geometrei?

in privat mi ai spus ca ai eroare pe presiune negativa....dar in log se vede clar ca e pe presiune pozitiva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, ionut10a said:

poti face si un bs 011 sa vedem cursa geometrei?

in privat mi ai spus ca ai eroare pe presiune negativa....dar in log se vede clar ca e pe presiune pozitiva

 

 

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Eroarea :

Log-206510km-128319mi.txt

Modificat de ALeman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai are rost sa fac grafic ,e blocata geometria ,nu misca deloc,si e blocata in zona turbo off,spre capat de cursa....vaccum ul nu are forta sa o duca pe surubul de stop si de aici eroarea pe presiune negativa

noapte buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deaia pot merge cu maxim 120 km/h ? e un fel de”noroc”? Sa mai incerc sa deblochez cu mana geometria daca mai e cazul?

Multumesc foarte mult..macar acum stiu ce ma asteapta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

Fa un log asa cum trebuie - pe 003, 010 si 010.

Eroarea ta nu are legatura cu o geometrie blocata .... ci lipsa vacuum (furtunas spart, electrovalva defecta) sau actuator defect (mai rar, la modelul tau)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, F l o r i n said:

Fa un log asa cum trebuie - pe 003, 010 si 010.

Eroarea ta nu are legatura cu o geometrie blocata .... ci lipsa vacuum (furtunas spart, electrovalva defecta) sau actuator defect (mai rar, la modelul tau)

Este facut un log mai sus pe autostrada.

Faza e ca mi sa blocat complet brusc . Problema am patit-o pe autostrada am prins si 200 si la intoarcere mi-a dat limp mode pe la jumatatea drumului pe la 160 km/h . Si dupa a ramas fix la 120 km/h.

Vaccumul e verificat , valva N75 am pus-o de la alt golf , MAF la fel, ajunge si la actuator , el tine vaccum. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlahdacoroman
1 hour ago, F l o r i n said:

Fa un log asa cum trebuie - pe 003, 010 si 010.

Eroarea ta nu are legatura cu o geometrie blocata .... ci lipsa vacuum (furtunas spart, electrovalva defecta) sau actuator defect (mai rar, la modelul tau)

Are limp mode,eroarea e ciudata el are presiune prea mare,ia limp de la 3000 de ture...si eroarea zice de presiune negativa,adica lipsa vacuum....dar se vede clar ca are presiune pozitiva.

Actuatorul e blocat,intepenit...lucru confirmat de el.

A facut log....am primit logul si se vede clar ca nu corespunde cu eroarea lui.Geometria e blocata total.....nu misca nimic.

Modificat de vlahdacoroman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

F l o r i n

nu pot vedea primul log... deci, nu ma pot pronunta in acest sens

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vreo idee de ce graficul pe canalul 011 ar arata asa? 

Am atasat si o poza ca sa nu fie nevoie sa descarcati neaparat excel-ul.

De ce se balbaie pe turbo off? Motorul are si un tremurat ciudat pe turbo off.

E vorba de 1.9 TDI cod AXR, 74kw.

Log-011.1.9tdi-AXR.xlsx

2017-05-23 (2).png

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bora 1.9 TDI ALH din 2000.

Intra in limp mode, daca opresti motorul si pornesti iar, isi revine.

Urmatoarele erori au aparut la o scanare. La ce sa ma astept si cu ce sa incep?

________________________________________________________________

Address 01: Engine        Labels: 038-906-012-AGR.lbl
   Part No: 038 906 012 M
   Component:  1,9l R4 EDC G000SG  2813  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 1A3B34EA863FB4CE7A7-4B36

3 Faults Found:
17552 - Mass Air Flow Sensor (G70)
            P1144 - 35-00 - Open or Short to Ground
18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster
            P1654 - 35-00 -
17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-00 - Positive Deviation
Readiness: N/A

_______________________________________________________________

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mufa/cablaj/inlocuit maf

Curatare/reconditionare turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut, 

Revin cu log-uri de azi, dupa ce , teoretic am reglat actuatorul... o parere va rog...

Multumesc! 

LOG-01-003-010-011 nou.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-120-xxx-xxx.CSV

 

Log-ul 3-10-11 este editat si am sters din el secventele care nu prezentau interes. Prima parte e treapta a2a si cea de-a doua parte e in treapta a3a. 

 

 

Modificat de Delphinul
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!