Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@duduratoy, positive deviatio  =suprapresiune. in 90%din cazuri e din cauza geometriei ancrasate. In alte cazuri, reglaje incorecte ale actuatorului, n75 (mai rar). Cand ajung acasa ma uit pe loguri :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema e ca in loguri presiunea specificata si presiunea facuta e aproximativ aceeasi si nu am mai luat nici limp!

E posibil ca geometria sa fi fost blocata si dupa cateva forjeli sa se fi deblocat?

Din loguri e posibil sa fie ceva in neregula cu altceva?

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e modificat softul la masina?

logul nu arata rau,masina trage de jos

scoate actuatorul si controleaza geometria la mana,asa te convingi daca agata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uratzelul_flo

Cine stie sa_mi spuna unde se afla senzorul map,cred ca este defect,tipul motorului bkd.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate cineva sa ma ajute cu interpretare acestor log-uri turbina e reconditionata si debimetru e pus nou dar pe tester la relantiu imi arata valorile mai mari aproape dublu de cat ar fi normal am facut log pe treapta 3 blana si pe group bs 03

LOG-01-003-010-011 LOG GOLF TREAPTA 3.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx GROUP BS 03.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai o problemă de vacuum. EGR este mort (presupun că din lipsa vacuum-ului), iar la turbină presiunea atinge greu pe cea prescrisă. Fă şi un BS011.

LE
Acum am citit pe topicul cu debitmetru că este spartă membrana de la EGR.....deci este clară situaţia

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am uitat sa precizez am capsula la egr ce de sus sparta 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Clar, trebuie înlocuit EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

crezi ca de la egr imi da valori duble pe debimetru de aer ?

eu credeam ca am cumparat debimetru nou si defect de imi da valoare dubla

masina trage bine doar ca mi se pare ca imi consuma mai mult

Modificat de cosys112
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am rezolvat problema mea era siguranta sarita de la actuator .am pus alta siguranta si merge .  Multumesc!

Modificat de pajacos
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, cosys112 said:

crezi ca de la egr imi da valori duble pe debimetru de aer ?

 

Fără vacuum EGR este complet închis, deci în motor intră numai aer, aer contabilizat de debitmetru. De aici valoare mare în grupul 003 şi consum mai mare (ECU dozează cantitatea injectată şi în funcţie de aerul măsurat, mai mult aer -> mai mult combustibil)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am incercat cu un surub pe furtunu de la egr dar tot valori mari imi dadea la debimetru

crezi ca daca mai merg vreo 1 luna cu membrana sparta la egr se poate intampla ceva ? cu surub pe furtun la egr masina imi trage greu in turatiile joase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

un egr fie el si  spart nu infuenteaza valorile maf ului

ce maf ai?pierburg?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e nou mafu de 2 zile cumparat si turbina e reconditionata tot acum 2 zile dar nu stiu ce model mia pus ca nu mia zis mecanicu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

influenteaza valorile maf,doar in ralanti.si asta doar in primele 2-3 min(cand e activ egr)....ca stim,ca apoi este dezactivat(tot in rel)....(4.8%-duty).bine mai influenteaza si la sarcini partiale...

zic ca influenteaza doar in relanti pt ca ecu cere 250mg/cursa iar in motor vor intra 400-500mg/cursa,asta din cauza ca egr nu se deschide ca sa reduca cant de aer proaspat.

in wot,oricum se inchide....

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

el a intrebat daca cu un egr defect pot creste valorile maf ului....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact la relanti imi fluctueaza intre 480 si 520mg/cursa cu debimetru nou singuru defect e capsula de la egr sparta si vreoiam sa stiu daca e de la egr sau e debimetru sal duc inapoi 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

raspunsul e nu,corect'?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

valorile maf nu cresc.el citeste fix ce trece prin el.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bosch si pierburg nu citesc la fel,si tot atata aer trece prin amandoua

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off,asta stim si noi....ca pierburg arata val.mai mari.problema la el e deja clara:trebuie schimbat EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca schimba egr ul ,maf ul o sa citeasca mai putin?ca pana la urma asta e durerea omului

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact daca schimb egr o sa imi citeasca mai putin mafu ? chiar si cu capsula la egr sparta masina rupe aderenta chiar si in treapta 3 daca i dau blana si dezactivez esp doar ca am consumu mare si tind sa cred ca din cauza la valorile alea mari la maf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU,o sa citeasca la fel

1....intai verifica cantitatea injectata la relanti,tre sa fie max 5-6 mg...daca depaseste e clar,motorul chiar consuma

2...fa un log in mers cu alt maf,preferabil bosch

3...egr ul i poti schimba si cand ai bani,ii poti infunda furtunul sa nu pierzi vaccum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • dadyy222
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!