Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Cred că MAF-ul este cam obosit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa pare,dar avand in vedere ca maf ul citeste ,,cantitatea de aer care intra in motor,,,si nu cantitatea de aer care trece prin el..as recomnada calduros

1. sa se inspecteze cu atentie traseul de aer de la filtrul de aer pana la egr....filtru de aer colmatat , teava turbo egr infundata sau egr cu calamina

2.o proba cu alt maf bun de pe o masina identica

3.se cumpara alt maf nou

off topic....culmea ironiei ,masina mea merge ca o cizma si mai dau si sfaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ionut10a said:

off topic....culmea ironiei ,masina mea merge ca o cizma si mai dau si sfaturi

Păi nu ştii că cizmarii merg cu papucii rupţi?:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Logul e facut in a-4-a, am uitat sa specific.

Am sa incerc cu un MAF nou  

Ce imi recomandati Bosch sau Pierburg

Va multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna. Am inlocuit unui prieten furtunasul de la N75 la actuator turbina pentru ca era crapat si se vedea foarte bine in BS011 la test cum intarzie coborarea tijei actuatorului dar si o mica smuncitura in treapta a 2`a pe la 2000-2100RPM. Dupa inlocuirea furtunasului testul decurge normal plus ca a disparut acea smuncitura dar am dat de o alta problema. Turbina face prea mare presiune si primeste limp. Tin sa precizez ca tija actuatorului merge cursiv, ma refer cand fac BS11 se vede cum urca si coboara fara sa agate plus verificat la mana tija si se misca in sus si in jos foarte usor(deci slabe sanse ca geometria sa fie colmatata). La limp am urmatoarea eroare: "17958 - Charge Pressure P1550 - 08-10 - Control Deviation - Intermittent". Eroare zice ca ar putea fi de vina N75 "Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation". Sa incerc sa schimb un N75 de proba sa vad cum functioneaza cu o alta electrovalva sau sa mai verific si restul furtunelor de la vacum? Mai jos am atasat un log inainte de a schimba furtunul si altele trei dupa. Masina e un passat ca al meu din 99, motor AJM. Din cauza timpului limitat nu pot sa verific masina foarte amanuntit de asta va cer o parere sa pot finaliza problema cat mai repede.

 

 

 

 

LOG-01-003-010-011-furtun crapat.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

LOG-01-003-010-011.csv

Modificat de zipp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ar putea fi de vină N75 pentru că din  BS011 se vede o problemă de vacuum (în primul rând vârfurile ar trebui să fie pe aceeaşi linie, iar apoi urcarea să fie cursivă).

 Am aranjat logurile şi le-am făcut grafice pentru cine vrea să-şi dea cu părerea şi este pe telefon.

Eu zic să încerci cu N75 de pe maşina ta pt că văd că aveţi acelaşi model.

3-10-11-furtun crapat.xls

3-10-11.xls

003.xls

011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum.s-a verificat "la mana" geometria?! din bs011 par a fi probleme pe partea electropneumatica(n75,stuț pompa vacuum,membrana imbatranita actuator). conform bs011 ,in partea de jos a graficului ,geometria lucreaza corect.sunt 2 variante:ori n75 ,ori geometria agata cand turbina e bn incinsa.as merge si pe geometrie(ma gandesc ca furtunasul de vacuum spart a contribuit la ancrasarea geometriei,pt ca geometria nu si-a mai facut cursa cum trebuie).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Multumesc pentru raspuns colegi. Mario, am scos furtunul de vacum din actuator si am inceput sa trag de tija in sus, merge foarte usor. Acum 4 ani cand am reconditionat turbo la masina mea, nu se putea misca tija actuatorului cu mana decat 1 cm maxim si foarte greu. Oricum am sa schimb prima data N75 si am sa fac un mic test de vacum cu vacuumetru pe N75 a masinii si dupa aia cu a mea si am sa vad diferenta. Daca e la fel si nu se vede nici o diferenta atunci o sa il ajut sa isi curete turbina. Multumesc inca o data. O zi placuta.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verificare la mana=demontare actuator de pe turbina  si miscat apoi de parghia ce intra in turbo.si obligatoriu sa fie turbina f bn incinsa.atentie ca frige.

iti spun din experienta....multe geometrii care agata ,se simt bine la mana(ca nu agata),cand e actuatorul montat .arcul actuatorului te pacaleste.de altfel pt a-i invinge forta de extensie,trebuie sa depui cv efort,si in felul asta nu vei simti vreo agatare cand il comprimi.si invers,cand se extinde el(catre turbo off),are suficienta putere incat sa sara peste un "obstacol", cat sa nu iti dea feedback in buricul degetului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,

Am un Golf 4 din 2003, cu motor AXR PD, iar numai dupa parcurgerea a mai mult de 600km masina intra in "limp mode". Dupa repornirea motorului, functioneaza normal pana ating iar 2000rot/min, cand intra din nou in "limp mode". Problema este ca imi face aceasta figura numai in concedii, cand merg mai mult de 600km si mai mult pe autostrada. Eroarea citita este  "17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation". In timpul anului nu imi apare aceasta eroare, indiferent de regimul de conducere al masinii. Am facut trei log-uri succesive zilele trecute si as ruga un coleg cu mai multa experienta sa-mi dea un sfat dupa descifrarea lor.

Multumesc!

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-012.CSV

LOG-01-003-010-013.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posibil geometria murdară mai ales că zici că îţi apare pe autostradă la mers constant (în astfel de regimuri de mers geometria are o plajă mică de reglaj şi este posibil să se blocheze în anumite poziţii). Din loguri se vede o oarecare latenţă în efectuarea corecţiilor ceea ce ar indica tot o geometrie murdară. Pentru păreri mai la obiect vino cu BS003 ŞI BS011, Vezi AICI ce şi cum. Pentru BS011 fă două loguri unul mai la rece şi unul după ce ai încins puţin maşina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

i am facut eu grafic la primul log,se vad zig zag uri in log....ori geometria ori comanda electropneumatica a turbinei

de facut o proba cu alt maf bun

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Salut, am facut si eu un Log in treapta 3, canal 03, 10 si 11. Are cineva chef sa se uite pe el? Nu mai stiu ce sa ii fac...

Ca si rezumat, s-a montat pe masina o turbina ARL, soft "stage 1" si nu trage ok sub 3000 de ture. Dupa 3000 rpm, rupe! 

Pana acum am verificat valve, turbina pe direct, debitmetru, egr, nici o eroare, ... cica nimic anormal, totusi nu vrea.... Help......:banghead:

Passat B6, 2006, 1,9 BKC

treapta 3 Passat neg dev martie 2017.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina e reconditionata?am si eu una stock reconditionata care incarca la 2500 de ture....i am scurtat tija si nu intra mai de jos

ca sfat pune un garett de arl cu reglaje de fabrica si o sa vezi schimbari in bine...din dezmembrari

ce folos ca trage de rupe dupa 3000?in oras e moarta masina....iar dupa 3000 de ture o sa consume 8-9l in afara

iti pun un log sa faci o comparatie...

 

Copia di 3-10-11.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Da, e reconditionata....

Oare ar putea ajuta daca as pune un debitmetru de ARL. Sper sa nu zic o prostie...

Modificat de calincurticapian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am cumparat o gata reconditionata din afara tarii.....mai fa o tentativa de reglaj daca tot nu merge jos cu ea si pune una originala

mai jos ai logul cu aia reconditionata,sa nu zici ca mint....graficul il faci tu

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Asta e cea reconditionata? Ai cumva si cu cea din dezmembrari?

Modificat de lupo_bv
quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 minutes ago, ionut10a said:

am pus o si mai sus...asta e

si tot nu sunt multumit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

55 minutes ago, calincurticapian said:

Da, e reconditionata....

Oare ar putea ajuta daca as pune un debitmetru de ARL. Sper sa nu zic o prostie...

eu as zice sa citesti ce face maf ul...in niciun caz nu ridica presiunea din turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

Stiu ce face MAF-ul, dar .... daca tubulatura MAF-ului de pe ARL e mai mare decat cea a BKC, BXE si primeste mai mult aer ARL-ul?

 

 

Modificat de calincurticapian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stai linistit ca in motor la tine intra aer,altfel ar fi scos si fum negru....tu nu ai presiune...intre timp poti face si niste verificari sa vezi daca nu pierzi vaccum pe undeva

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa ce mi-a curatat turbina, masina t ragea foarte tare de la 2800-3000rpm, insa era moarta inainte. Am curatat-o la colegul mario20vest in Ploiesti, facut log in mers, ne-am dat seama ca nu e reglata corect tija actuatorului. A reglat tija actuatorului si de la 1850-1900rpm simti tot cuplul oferit de masina, exact ca din fabrica, tot bkc tot turbo stock.

 

Problema ta e la reglaje sau in alta parte/soft.

Modificat de deenman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

calincurticapian

La mine nu e turbo stock

 

Modificat de lupo_bv
quote mesaj anterior
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut ma puteti ajuta cu citirea  log-ului ... multumesc frumos 

este vorba de o skoda octavia 2 din 2006 tip motor BXE cutie automata  am si un cod de eroare p0234    dupa ce opresc si repornesc masina trage normal pana la 4000 si cand isi schimba treapta imi intra in limp/mode

logooomes.csv

LOG-01-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/14/2017 at 6:09 PM, duduratoy said:

Salut

Audi A4 2001, cod motor AJM 116 CP

Luat limp de cateva ori cand apasam pedala mai tare

Atasez si eu cateva loguri si bs, daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor

PS

Atasez si eroarea stocata


                Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 AN
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  1063
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06325  
                      VCID: 63CFC479F1B06C39129-4B18
1  Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

 

LOG-01-003-010-011 a3a.csv

LOG-01-003-010-011 a4a.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Nu stie nimeni de la ce ar putea fi?

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!