Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Uneori este greu să-ţi dai seama din loguri unde este exact problema. De exemplu la tine la logul în mers se vede că presiunea tot creşte şi nu mai revine către presiunea prescrisă. Acum asta se poate întâmpla fie că este ancrasată geometria şi nu mai revine fie că primeşte vacuum tot timpul din cauza electrovalvei. De asta este necesar BS011. La tine din BS011 nu se vede că electrovalva nu ar lucra (dacă ar da vacuum tot timpul graficul ar fi grupat cumva în partea superioară) ci doar că este o diferenţă destul de mare între off/on şi asta nu cred că depinde decât de reglajul turbinei  (comparativ cu graficul colegului valoarea la on este cam măricică ceea ce ar da şi o presiune mare în mers).

Cam asta ar fi teoretic, dar ştii cum este practica ne omoară:). Aşa că te aşteptăma cu alte loguri, dar lasă-le mai mult, măcar un minut. Iar BS011 fă şi cu motorul rece şi după ce încingi puţin turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Eu cred ca la tine nu este reglat corect surubul de stop de la turbina. In mod normal ( am vazut asta si pe bancul de reglat turbina) nu trebuie sa creasca presiunea peste 2350mb chiar daca iti face vacuum continu pentru ca asta este rolul surubului de stop. La tine, din ce vad, la pragul de jos cand turbina este inchisa are valoare normala, dar la pragul de sus iti baga prea mult, ceea ce ma duce cu gandul la faptul ca surubul de stop nu este reglat si permite actuatorului sa urce mai sus decat trebuie. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua,am o problema la a mea skoda octavia AXR 2007,nu depaseste viteza de 150km.Pana la 120km merge binisor de la 120 la 150 ma rog de ea.Am facut un log in mers,daca ma puteti ajuta cu interpretarea lui.

Log-Log.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

   Poate recomanda cineva un mecanic sau un service in Bucuresti pentru o DEMONTARE>CURATARE>MONTARE>REGLARE(pe masina) TURBO, se pare ca multa lumea de pe forum are probleme de genu si ma gandesc ca ar fi utila si o astfel de informtie. 

PS: Acum 1 an si 3 luni am facut o reconditionare si acum au reaparut problemele (a inceput sa agate dupa care cred ca s-a blocat undeva pe la jumatatea cursei). Probabil cauzele sunt multiple si de aceea apelez la voi poate imi putieti recomanda pe cineva PROFI.

Toate cele bune,

Alex

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu

Cipos sau avd turbo. Eu iti recomand cu incredere Cipos. Cauti pe google si gasesti si adresele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, de la ultima activitate pe forum am facut cateva reparatii de ALH-ul meu dupa cum urmeaza :

Reconditionat turbo la TURBOTONI SUCEAVA (e cel mai apropiat de mine)

Schimbat electrovalva N75

Schimbat furtun ce pleaca din pompa de vacuum 

Golit catalizator ( era spart in jumate)

Inlocuit racord flexibil spart

 

Facut 2 loguri pe grupul 03 si 11

atasat!

 

Initial la prima scanare mi-a dat deviatie negativa... am sters eroarea nu a mai aparut de dimineata. Acum sa vad maine daca apare inapoi.

Ca si simptome , cred ca intra cam greu turbina... adica sunt constient ca ea lucreaza tot timpul, dar are lag...

 

Va rog sa imi spuneti daca este necesar un log in mers.

 

Multumesc

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Modificat de Biziday
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kapelini

Ce ai făcut tu acolo nu est log în mers, tu nu vezi că nu seamănă cu ce au pus colegii, citeşte AICI şi postează ce trebuie

@Biziday

Poţi face şi log în mers, dar din BS011 şi din eroarea cu negative deviation ar reieşi că problema este de vacuum. Chestia se vede cumva şi în BS003. Ce am încercuit eu în BS011 şi BS003 sunt porţiunile unde vacuum-ul acţionează asupra membranelor actuatoarelor. Nu bag mâna în foc, dar asta se vede pe grafice

 

011.xls

003.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Audi A4 2001, cod motor AJM 116 CP

Luat limp de cateva ori cand apasam pedala mai tare

Atasez si eu cateva loguri si bs, daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor

Multumesc

PS

Atasez si eroarea stocata


                Address 01: Engine       Labels: 038-906-019-AJM.lbl
Control Module Part Number: 038 906 019 AN
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG  1063
           Software Coding: 00002
            Work Shop Code: WSC 06325  
                      VCID: 63CFC479F1B06C39129-4B18
1  Faults Found:
17965 - Charge Pressure Control
            P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent

 

 

LOG-01-003-010-011 a3a.csv

LOG-01-003-010-011 a4a.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 20.2.2017 at 1:45 AM, uratzelul_flo said:

Am facut 2 log-uri in mers,ma poate ajuta cineva cu interpretarea lor?ambele sunt de la masina mea

 

 

 

logurile se fac de la 1700 de ture la 4000 de ture,cu pedala la podea

asa in mare ai presiune mare in turbo,posibil geometria sau senzorul de presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5 hours ago, golftdialh said:

Ce trebuie sa fac ?

Să faci alt log, citește și tu câteva pagini în urmă ca să vezi ce și cum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@catalinosera

Nu este chiar corect pt. că l-ai început de la o turaţie cam mare, dar oricum se vede că ai suprapresiune mare, cel mai probabil de la o geometrie blocată. Pentru mai multă siguranţă fă şi BS003 şi BS011

@golftdialh

Nimeni atâta vreme cât nu faci logul corect, doar ţi-am scris mai sus.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie demontata turbo și curățată ?poate fii și dintr-un reglaji prost tija acuator? Mulțumesc pt răspuns. 

 

Modificat de golftdialh
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu chiar nu înţelegi că fără nişte loguri corecte nu poţi primi sfaturi cât de cât pertinente?

Citeşte cu atenţie topicul ACESTA apoi revino cu nişte loguri corecte.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@golftdialh Logul se face dupa cum scrie in topicul indicat de @lupo_bv si anume:

"Atrag atenţia doar că pedala se ţine apăsată la maxim, la podea  pe toată plaja de turaţii de pe la 1700 rpm până pe la 3800 rpm fără să mişcaţi piciorul de pe acceleraţie". 

In logul tau apare ceva la intamplare, nu acceleratie la podea de la 1700RPM la 3800RPM.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupo_bv-mersi frumos pentru parere...ma gandeam ca am geometria blocata ca imi intra in limp mode cateodata.ieri cand am facut logul nu mi-a mai facut figuri desi m-am dus cu ea turata la 4000 de ture vreo 10 min pe soseaua de centura a orasului crezand ca pot debloca geometria astfel

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

VW Polo 6R, 1.6 TDI 90 CP 132 300 km.

Am facut update-ul de soft la reprezentanta si dupa 1000 km imi trepideaza motorul numai la relanti, la cald.

Atasez log-uri egr.

Daca nu este egr-ul ce log-uri ar trebui sa mai fac pt trepidat motor la cald la relanti?

Am atasat si o inregistrare cu sunet motor.

Multumesc,

Bogdan

26febegr.CSV

26febegr_2.CSV

egr25feb.CSV

egr25feb_2.CSV

egr25feb3.CSV

egr26feb_3.CSV

Voice 005.m4a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in ce treapta e facut logul?3 sau 4 a?daca e in trepta 4 e bine ca durata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!