Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Vezi că ai greşit butoanele:), ai dat report post (semnalează) în loc să dai reply (Submit reply/Trimite).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am facut logul pe BS003 si BS011;  pe grupul BS003 se initiaza procedura de test dar imediat ce incepe motorul interupe si apare o eroare ,se interupe testarea ; atasez  logul de pe BS003 si BS011 .

Va multumesc!

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

LOG-03-003-010-011.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Am revenit cu problema pe care o am la vw bora, motor 1.9, 116 cp, pompa duza. am verificat furtunele de vacum si vad ca sunt montate in regula, conform schemei. problema e din alta parte si nu stiu de unde. in continuare va rog daca ma puteti ajuta cu alte sfaturi, avand in vedere logurile pe care le-am postat. Va multumesc!

Modificat de neculaesc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ataseaza logurile, ca nu se pot accesa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@romanu_1

Din BS011 se vede o mică problemă de vacuum dar nu în aşa măsură să ai lipsa aia de presiune la logul în mers, deci nu pare de aici mai ales că diferenţa între on/off este ok

În schimb la BS003 atât cât se vede ai o recirclare destul de mare plus oscilaţii importante cu EGR ON, iar aici pot fi mai multe cauze: clapeta shutt off partial inchisa (de verificat dacă se deschide total cu motorul pornit), filtru aer îmbâcsit, catalizator parţial înfundat

Ca să izolezi cauza blindează EGR cu o tăbliţă şi repetă logul în mers să vedem dacă se îmbunătăţeşte ceva (asta bineînţeles în cazul că nu ai găsit fisuri pe tubulatura de admisie)

@neculaesc

mai pune o dată fişierele pt. că nu ştiu din ce cauză nu pot fi accesate.

BS011.JPG

BS003.JPG

3-10-11.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare ca turbina ta, va necesita o curatare... e cam imbacsita si de aici suprapresiunea care apare in log uri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers la un mecanic si respectivul zicea ceva de n75. are vreo legatura cu ceea ce reiese din loguri? prin zona pascani, respectiv jud. iasi gasesc o persoana care sa ma poata ajuta sa curat turbina? inca o data va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate fi şi aia, de asta te poţi convinge singur cu următorul test:

Scoţi furtunaşul de la actuatorul turbo şi în locul furtunaşului de vacuum pui un furtunaş cu o seringă mai mare, 100ml să zicem, cu care să faci vacuum. Apoi pui vcds-ul să facă log în  BS011, în timpul logului faci vacuum cu seringa şi îl eliberezi periodic (normal că ceea ce înregistrează vcds-ul nu mai ţine cont de on/off pe care îl dă el ci de mişcările tale).

Dacă valorile din log arată ca şi până acum atunci problema este la geometrie cum ţi-a spus şi Florin mai sus sau tija de la actuator este înţepenită. Dacă valorile înregistrate au în jur de 150 între on/off atunci problema este pe parte de vacuum, mai exact N75 cum ţi-a spus mecanicul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

prin zona pascani, respectiv jud. iasi gasesc o persoana care sa ma poata ajuta sa curat turbina? inca o data va multumesc pentru ajutor si pentru parerile avizate!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. De o saptamana sunt posesorul unui Touran 2.0 TDI 140Cp care nu merge deloc cum trebuie. 

Prima problema este ca porneste greu la recce, initial am crezut ca este din cauza bateriei de 60 Ah pe care o avea si pe care am schimbat-o cu una noua de 74 Ah, dar acum tind sa cred ca este si din cauza vreunui injector deoarece dupa ce am schimbat bateria, porneste mai bine ca inainte, dar tot greu pot spune ca porneste.

A doua problema este ca motorul nu trage cum trebuie si intra mereu in limp mode in treapta 4 de viteza pe la 2700 turaitii uneori intrand in limp mode si in treapra 3 pe la 3000 de turatii.

Azi am facut cateva log-uri in mers dar niciodata nu am reusit sa trec de 3000 rpm in treapta 4 deoarece intra in limp mode si genereaza codul de eroare 

16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 000 - Control Range Not Reached 

Va rog sa ma ajutati cu interpretarea log-urilor si sa ma sfatuiti cu ce trebuie sa incep pentru a remedia problemele.

LOG viteza 3.csv

LOG viteza 4.1.csv

cod 16683-viteza 4.1.txt

LOG viteza 4.2.csv

cod 16683- viteza 4.2.txt

LOG BS003.csv

LOG BS011.csv

LOG Injectoare.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Cred că ai mai multe probleme: una ar fi că nu ai vacuum şi de asta nu face presiune turbina deloc.

La logurile în mers se vede clar: canci presiune, asta este şi cauza pentru care dă codul de eroare şi intră în limp.

În BS 011 nu mişcă deloc, iar în BS003 nu are diferenţa pe care trebuie să o aibă între ON/OFF. Faptul că în 003 mişcă ceva, iar în 011 arată precum EKG-ul unui mort mă face să cred că este spartă capsula vacuumatică de la actuatorul turbinei. Oricum de la actuator începi verificările, vezi că s-a mai scris pe topic cum se face.

A doua problemă, care nu face subiectul topicului, ar fi că ai injectorul nr. 1 mort (ai permanent compensaţia 2,99 pe el), postează problema pe un topic mai potrivit,  acesta de exemplu.

 

 

BS011.JPG

BS003.JPG

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult si scuze pentru offtopic, maine voi duce masina la un mecanic si vom incepe cu actuatorul. Voi revenii cu detalii. 

Problema cu injectorul o voi posta in topicul indicat.

Modificat de lupo_bv
NU MAI DA QUOTE LA MESAJUL PRECEDENT
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, am rezolvat problema ?, am desfăcut EGR era plin  de depuneri și blocat  , in țeavă de recirculare nu era loc sa bagi un chibrit , obturata complect; am curățat EGR-ul  ,am dat jos și admisia am curata-o și funcționează perfect , ......diferența de la cer la pământ.

Mulțumesc încă o data pentru sprijinul acordat!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum fă din nou logurile ca să le ai martor altă dată şi pune-le şi aici să vedem diferenţa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,as vrea sa fac o comparatie cu un log in mers de la o masina similara,1,9 tdi ,105 cai,break,dar poate fi si berlina,de preferinta passat b6,nu golf 5,,,,daca este vreun binevoitor care  are un log in mers,rog sa l posteze

a mea e cam lenesa in ciuda investitiilor facute

 

 

LOG-01-003-010-011.CSV

ultima.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am si eu un passat din 2001 1.9 tdi 101cp care e cam lenes. am avut racordul flexibil dintre catalizator si turbo spart si acum o luna am sudat unul nou. de atunci  parca nu mai trage cum trebuie. de exemplu inainte sa schimb racordul ajungeam la 160 destul de rapid, acuma ajunge foarte foarte greu. nu iau limp, nu pierd vacuum (verificat toate furtunele si cu un manometru am verificat pompa tandem care functiona in parametrii normali). am facut un log in mers poate ma puteti ajuta :

 

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din log debitmetrul este primul pe listă. De pe la 2300 rpm dă valori destul de scăzute faţă de specificat chiar şi atunci când presiunea este peste specificat.

Fă şi BS 003 şi 011

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!