Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Am facut unui prieten cu audi a4b7, blb, an 2005, 140cp un log in treapta a3a (2buc) si log pe BS003 si BS011.

Masina are momente cand ia limp-mode, turbina a fost curatata anul trecut.

Ce parere aveti?

In BS003 cand EGR este deschis valoarea debitului de aer mi se pare cam mare.

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am revenit cu un log la turbina.

Masina am dus-o la service, turbina a fost data jos, schimbata geometria, tubulatura cooler verificata, furtunase vacuum puse noi. Masina trage mult mai bine, dar fumul persista.

Atasez deocamdata logul facut la turbina in BS. 

Dupa parerea mea, ar trebui lungita tija capsulei cu o tura, voi ce ziceti?

LOG-01-0uj11-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

trebuie sa postezi logul in mers,asa se poate vedea si pres atmosferica din zona unde ai facut logul

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo ON = 1101 mbar

Turbo Off = 958 mbar

Pres atm = x ? (Grup 10, camp 2, doar cu contactul pus) 

Off vs On = 143 mbar (BS011 e facut la cald sau la rece) ? 

Daca Turbo Off < Pres Atm - scurtezi tija

Daca Turbo Off > Pres Atm - lungesti tija. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Testul a fost facut la cald. 180 sau 150 trebuie sa aiba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

180 mbar. 

Edit: dar vezi si cum stai cu corectiile in logul in mers, ca acolo conteaza daca iti fce presiunea ceruta, suprapresiune sau subpresiune...

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Îmi poate spune și mie cineva ceva despre log ul asta? Merci! Sau la ce sa fac log mai exact sa vad cum funcționează turbina și ce probleme sunt pe zona asta?

trackLog-2016-sept.-07_07-53-16.csv

Modificat de janjean
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind
On 25.07.2016 at 3:56 PM, Andrei369 said:

Saluare baieti!

la sfarsitul lui iunie am schimbat turbina, am desfacuto si am curatato, am reglato si a mers foarte bine pana azi cand a intrat in limp mode

atasez cateva loguri cu testul turbinei, din cate am observat eu turbina face presiune prea mare in sarcina

credeti ca  sa murdarit geometria sau agata sau mai trebuie reglata turbina

va multumesc!

 

LOG 07.09.16-003-010-011.xls

LOG-07.09.16-003-xxx-xxx.xls

LOG-07.09.16-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegilor.

Atasez si eu 2 loguri de la skoda mea.

Octavia combi ,ALH. Stock. m-a disperat cu un limp mode. ca simptome : la rece trage avion , la cald imi da limp cam pe la 2800-3000.  

pe vcds imi da faimoasa eroare 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation.

am mai avut probleme cu actuatorul turbinei(spart). l-am  schimbat acu 10 zile. furtunele la vacuum sunt schimbate.primul log este  in tr.3a . al doilea este in a 4a acolo mi-a dat si limp parca. logurile sunt facute la nivelul marii.(eram in concediu in Grecia) .Cred ca mi-a scos inca 300 de fire de par alb tot drumul de intoarcere.

ps.

nu stiu de dracu am gresit de arata in loc de cifre lunile anului in log. deci ian=01 ,februarie=02 samd. 

LOG-treapta 3 -01-003-010-011.CSV

LOG-tr4-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

Ce imi place ca la astea de 131cp au senzorul de presiune admisie de 3bari. Ce nu imi place e reglajul la turbo! Ai suprapresiune cat casa. Ma mir cum de nu iti taie pedala mai repede. Refa reglajul la actuator turbina si mai infileteaza surubul de stop M3 cu o tura as zice de inceput. Fa log in mers si vezi cum arata. EGR-ul arata bine, recircula cum trebuie. Din BS 011 reglajul pare bun, dar in mers...nu e ce trebuie.
Bafta!

Mihaita_us

Positive deviation in 90% din cazuri este de la turbo, geometrie imbacsita. Tu, ca ai avut actuator defect, furtune cu probleme, geometria nu a functionat, depunandu-se murdarie/calamina de paleti. Poti sa ii pui tu furtune noi OEM, actuator nou OEM, pompa de vacuum (tandem) OEM, etc...tot nu scapi de curatarea turbinei efectiv: data jos dupa masina. 
Dupa ce o curati cu simt de raspundere, te apuci de reglaje la actuator. La surubul de stop M3 nu ti-as sugera sa umbli daca reglajul nu a fost modificat niciodata.
Succes si tine-ne la curent!

hunior

Logul tau arata binisor, desi ar mai fi loc de putina putere, presiunea furnizata de turbo neajungand la cea ceruta de ECU. Ai putea totusi sa mai scurtezi o idee tija de la actuator. Sau, desurubat 30 de grade surubul de stop de la turbina.
App, masina are softul modificat, gen, un mic tuning? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladinsky.

Da are softul facut. Am sa ajustez tija, pentru ca doar 140 de mbar am la BS cu motor cald. Masina merge binisor, 9.5 sec pana la 100, dar scoate fum daca am apasat pana la podea, se poate ca ar trebui o turbina mai mare. La uz normal, nu se observa fum, desi acum merge cu jumatate de pedala cum mergea inainte apasat pana la fund, ne ramane un pic de rezerva.

Multumesc pentru sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@vladinskymasina are 315000 km reali. am mai curățat turbina in iunie 2013. De atunci am mai facut cam 30000km. să se fi împuțit iar variabila? oricum am mai găsit si ceva ulei in intercooler atunci. nu s-a mai umblat la nici un șurub. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am dat drumul la contrasurubul de pe tija actuatorului, dar nici cum nu am reusit sa invart piulita de reglaj, desi am dat inainte cu degripant. 

Voi cum procedati? Dati jos si suruburile care fixeaza capsula pe turbina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piulita aia are o pasta care nu ii permite modificarea pozitiei. Da actuatorul jos, o desfaci si apoi faci reglajul pe masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jangabriel.drind

nu reusesc sa-i dau de cap 

am desfacut capsula vacumatica de tot si am miscat geometria variabila cu mina in sus si in jos, agata foarte putin la mana dar cand ruleaza bs11 merge bine fara smucituri

de doua zile reglez la actuator, am mai infiletat si surubul de stop o tura dar tot iau limp mode pe la 4000 de ture

ce ziceti din ce cauza sa-mi faca suprapresiune mai atasez ultimele loguri

LOG-13.09-003-010-011.xls

LOG 13.09.16-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Ma poate ajuta cineva si pe mine va rog cu interpretarea unui log la un Audi A4 B6, cod motor AVF? Problema este ca nu mai trage la fel ca inainte (merge binisor dar nu cum ar trebui). Vazand ca am o eroare pe VCDS (16485 - P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent), am curatat debitmetrul, a mers foarte bine dupa, dar minunea a tinut doar 3 zile si apoi a revenit la starea initiala dinaintea curatarii. Oare MAF-ul este obosit si necesita schimbat? Multumesc.

LOG_Audi_A4_AVF.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare ! Am si eu o problema. In ianuarie MAF-ul meu a decedat si l-am schimbat. Totul in regula pana acum o luna, cand tot simteam ca masina nu mai trage asa bine sub 1800 rpm in treapta a 2-a. Adica are asa un pic de lag dar dupa 2000rpm trage foarte bine. Am pus vag com pe masina si la idle imi arata la MAF undeva la 470 mg. Am crezut ca e MAF-ul dus si l-am schimbat. Are aceeasi problema, exact aceleasi valori. Ar putea fi N75 de vina ? Din ce cauza sunt atat de mari valorile MAF-ului ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

în urmă cu 18 ore, jangabriel.drind a scris:

nu reusesc sa-i dau de cap 

am desfacut capsula vacumatica de tot si am miscat geometria variabila cu mina in sus si in jos, agata foarte putin la mana dar cand ruleaza bs11 merge bine fara smucituri

de doua zile reglez la actuator, am mai infiletat si surubul de stop o tura dar tot iau limp mode pe la 4000 de ture

ce ziceti din ce cauza sa-mi faca suprapresiune mai atasez ultimele loguri

LOG-13.09-003-010-011.xls

LOG 13.09.16-011-xxx-xxx.xls

1. Nu mai fa loguri in mers. O sa rupi axul turbo la ce suprapresiune iti face. Si in mersul de zi cu zi, nu-i da WOT. 

2. Acea agatare mica, face probleme mari cand turbina e foarte incinsa. 

3. Verifica Vacuumul si N75. (Trebuie sa ai minim 650-700 mbar la actuator si 850-900 mbar la pompa de vacuum).

4. curata geometria. tu zici ca asta merge bine? 

jangabriel.png

5. dupa ce ai curatat geometria, refaci BS011  si refaci reglajele actuatorului. 

în urmă cu 17 ore, Dutzu.20 a scris:

Salut. Ma poate ajuta cineva si pe mine va rog cu interpretarea unui log la un Audi A4 B6, cod motor AVF? Problema este ca nu mai trage la fel ca inainte (merge binisor dar nu cum ar trebui). Vazand ca am o eroare pe VCDS (16485 - P0101 - 35-10 - Implausible Signal - Intermittent), am curatat debitmetrul, a mers foarte bine dupa, dar minunea a tinut doar 3 zile si apoi a revenit la starea initiala dinaintea curatarii. Oare MAF-ul este obosit si necesita schimbat? Multumesc.

LOG_Audi_A4_AVF.CSV

AVF.png

- Logul nu e facut bine. Pedala trebuia sa fie 100% apasata. Tu ai apasat pe ea doar 90 si ceva %. In plus, trebuie sa incepi logul de pe la 1700 rpm, nu 1900 rpm. 

- din ce vedem aici, dupa corectiile geometriei, posibil sa fie ancrasata si sa mearga greu. MAF-ul vad ca citeste bine. 

46 minute în urmă, Andrei1496 a scris:

Salutare ! Am si eu o problema. In ianuarie MAF-ul meu a decedat si l-am schimbat. Totul in regula pana acum o luna, cand tot simteam ca masina nu mai trage asa bine sub 1800 rpm in treapta a 2-a. Adica are asa un pic de lag dar dupa 2000rpm trage foarte bine. Am pus vag com pe masina si la idle imi arata la MAF undeva la 470 mg. Am crezut ca e MAF-ul dus si l-am schimbat. Are aceeasi problema, exact aceleasi valori. Ar putea fi N75 de vina ? Din ce cauza sunt atat de mari valorile MAF-ului ?

Fa logul in mers si  BS-urile sa vedem daca problema ta e de pe partea de supraalimentare. 

ps: La ralanti, atat trebuie sa citeasca MAF-ul. Cand citeste mai putin, e activ EGR-ul...sau e chiar praf...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!