Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

10 minute în urmă, mario20vest a scris:

intotdeauana,pe tot parcursul bs003, tija actuatorului sta la turbo on,tocmai pt a facilita prin backpreesure-ul creat(vane inchise) recircularea gazelor...

Ai vazut undeva scris acest lucru?

Te-ai uitat in vreo mapa de ECU sa vezi ca asa e comanda?

Din cum se aude motorul nu rezulta ca se intampla acest lucru, dar n-am verificat si vizual tija.

Modificat de Dolfin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

3 minute în urmă, Dolfin a scris:

Ai vazut undev.est lucru?

Te-ai uitat in vrturboeo mapa de ECU sa vezi ca asa e comanda?

Din cum se aude motorul nu rezulta ca se intampla acest lucru, dar n-am verificat si vizual tija.

Eu m-am uitat si sta pe of, adica vane deschise turbo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut colegi !Imi poate spune cineva ce parere are despre acest log Log a 3-a.CSV...Am descris simptomele pe care le are masina in postul de mai sus...

Merci .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Sunday, August 21, 2016 at 0:24 PM, evolkswagen said:

 

On Sunday, August 21, 2016 at 0:24 PM, evolkswagen said:

 

salut revin cu rezolvarea cazului meu .... Am curatat turbina si valvele de vacuum schimbate .

MULTUMESC    lui  LUPO_BV!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On Tuesday, August 23, 2016 at 23:22, lupo_bv a scris:
On Thursday, August 25, 2016 at 15:06, evolkswagen a scris:

Eu m-am uitat si sta pe of, adica vane desise turbo.pe

lMario are dreptate cu pozitia vanelor geometriei(adion pe inchis) atunci cand faci bs003.Eu am facut testul intai pe bs011, si cand am vrut sa fac si pe bs 003 nu am iesit din comutari, dosr am schimbat direct si daca m-a prins cu turbo of asa a ramas si cand am facut testul pentru recirculare.Deci, pe scurt, cand se face bs 003 , tija actuator este tot timpul pe turbo on!Scuze mariio!

Si inca ceva... am observat ca eu am doua valve n75, nu am n18.Banuiesc ca trebuiesa fie ceva diferente intre cele doua, nu,?

Dar valva

în urmă cu 7 ore, pajacos a scris:

salut revin cu rezolvarea cazului meu .... Am curatat turbina si valvele de vacuum schimbate .

MULTUMESC    lui  LUPO_BV!

Cat au costat cele doua valve si ce defect aveau de le-ai inlocuit?Cum ai constatat cs trebuiau schimbate?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cineva a avut o pompa care creea vacuum  cu manometru  (ceas care indica presiunea sau vacuum) si cand facea vacuum acul trebuia sa creasca pana la o valoare si sa  ramana fix dar el scapa   .valvele le-am luat sh  70 lei bucata verificate si ele cu pompa de vacuum 

scrie pe youtube :vw a4  alh p1556  

vezi procedura 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, am revenit dupa ce am schimbat valva n75 cu cea n18, am facut un test in BS pe canalul 011, dar din pacate cu motorul rece tot 120 mbar am. Mai sus am postat si logurile facute din mers din treapte 3a si a 4a. Am verificat toate furtunasele, inclusiv cel care se duce la filtru de aer, si cel care la servofrana. Ce parare aveti, unde ar fi ascunsa buba?

 

LOG-03 BS n75 schimbat cu n18 motor rece.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca idee generala, BS-urile se fac cu turbo incins! Acum... ti-au ramas niste probleme pe partea de vacuum: scapari de vacuum (verifica si stutul pompei de vacuum)/ actuator cu probleme (ai variatii si in partea de sus a graficului si in partea de jos). de asemenea, cred ca si geometria iti agata si arcul actuatorului e tasat. 

Observ ca in treapta a 3-a geometria ta nu a apucat sa corecteze presiunea deloc. Baga haotic. in a 4-a, corecta mai bine ca are timp sa corecteze. 

Ti-as propune in felul urmator: sa cureti geometria turbinei, si sa verifici actuatorul/ eventual, inlocuit. Apoi reglaje. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare la colegi. Am facut si eu un log la Passat, motor AVF.

Ce parere aveti, sunt in parametrii sau mai trebuie reglat/curatat cate ceva?

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, atasez un log, la un passat b6 2.0tdi bkp 4motion, in ultimul timp este lenesa si are unele laguri.

Multumesc pentru ajutor.

log 31.08.2016.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic ca trebuie sa refaci log-ul. Asteapta si parerea altor colegi mult mai experimentati decat mine.

Modificat de spanu110976
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-spanu110976
Masinuta ta a fost resoftata, cel putin Stage 1. Mie mi se pare ca softul e foarte brutal si neadecvat. Turbina are un mic lag dar corecteaza presiunea. Sunt curios cat o sa reziste...

-PitiCruiser
Ti-as spune sa verifici mufa de la debitmetrul de aer si firele adiacente. Cred ca de acolo pleaca problema ta. Incearca si cu un alt debitmetru de aer de la un coleg care stii ca ii merge masina bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da vladinsky. Masina este resoftata. Zilele astea urmeaza un soft mai "domol" sa zic asa. Am avut o turbina hybrid si de-aceea era softul "agresiv".

O sa pun un log si cu noul soft sa vedem ce si cum sta treaba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara, ma puteti ajuta va rog cu o interpretare la acest log, sunt incepator si sincer nu inteleg inca valorile din log. Mentionez ca uneori intra in limp mode pe la 3800 de ture in a 3-a, acum 3 saptamani a fost schimbata garnitura de chiulasa si de atunci nu a mai intrat in limp mode. Stiu ca nu are legatura dar tot atunci mecanicul a curatat EGR-ul si poate si un pic turbo. Imi puteti spune daca mai trebuie reglat ceva sau daca este ceva in neregula? Masina este un Golf 4 break, motor 1.9 TDI 81KW, cod motor ASV. Va multumesc anticipat. Este acelasi log dar l-am pus in formate diferite pt a putea fi citit mai usor.

LOG-01-003-010-011.CSV

LOG-01-003-010-011.jpg

LOG-01-003-010-011.pdf

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-warchild23
Din logul tau nu pot sa spun decat ca e ce trebuie: turbina incarca bine, are un spike pe la 2200-2300rot/min care este bine corectat de geometrie. Debitmetrul de aer e in grafic, fiind putin obosit, dar asta nu e chestie de speriat, poate daca aveai filtrul de aer nou era altceva. In rest, logul arata bine.
Incarca totusi si un BS003 si BS011 sa vedem ce zice EGR-ul si turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vladinsky, multumesc frumos pentru raspuns, ma bucur ca este bine, o sa incerc sa fac si un BS003 si BS011. Cu stima, o seara buna. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hello...la masina din semnatura am pus un powerbox (evident nu a avut nici 1 efect pozitiv) iar dupa 1 tura cu masina l-am dat jos.Problema e ca acum masina nu mai trage in mintile ei si imi scoate fum in sarcina :( .Azi am facut 1 log in treapta 3 si treapta 4 .Abia cand am ajuns acasa am vazut ca in treapta 3 logul a inceput de la 2100 :( .Ce parere aveti de log ? Am impresia ca masina trage bine de la 1700 pana la 3000 .

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-02-003-010-011.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fum scoate? Roz? :))

Lasand gluma la o parte, e importanta culoarea fumului. Eu banuiesc ca e fum negru - ceea ce ma duc cu gandul la un MAF terminat sau tubulatura turbo sparta...

O sa ma uit imediat si pe log-uri.

Edit: 

Din punctul meu de vedere nu ai nici o problema in afara de faptul ca geometria e murdara. Cu toate astea, reuseste sa corecteze destul de bine presiunea oferita de turbo. 

Fumul il suspectez ca fiind undeva o scapare de presiune (pana in 3000 ture, MAF-ul masoara peste 1000 mg, ceea ce inseamna ca turbina trage mult aer, dar asta nu se vede si in log prin suprapresiune => undeva se pierde niste aer => Verifica tubulatura turbo/coliere. 

MAF-ul e ok. 

On 9/2/2016 at 19:41, WizardUmt a scris:

Salut colegi,

Imi puteti spune va rog ce parere aveti despre logurile acestea...ce este in neregula?

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

LOG-01-003-xxx-xxx.CSV

Merci 

 

Ti-am scris si pe PM dar se pare ca nu ma crezi. Ce crezi ca e in neregula? 

asta? wizardumt.png  (geometrie ancrasata + pierderi pe partea de vacuum/electrovalve/pompa tandem,etc). 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fum - culoare neagra .Adevarul e ca circul cu furtunul de la EGR scos .Turbina e curatata personal ,admisia la fel.Tubulatura de la turbina e "noua" (furtun S si furtunul de la IC noi ) . Cand schimb din 1 in 2 se aude ca un blowoff .Ma gadeam sa ii schimb toate furtunele de vacuum .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zgomot intre viteze si la deccelerare:

-cupleza egr-ul 

-actuator si/sau surub stop dereglat 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Ma ajuta si pe mine cineva cu interpretarea unor log-uri?

Primul e in treapta 3 de viteaza, al doilea in treapta 4, iar cel din urma in ambele trepte 3 si 4.

Va multumesc!

 

LOG interpretat.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Overboost si lag - in majoritatea cazurilor e din cauza geometriei ancrasate/mudare. Posibil sa fie si actuatorul cu probleme. Pentru detalii, revino cu BS011 si BS003.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru raspuns!

Scuza-ma, eu sunt incepator.

Am facut logul in Engine - Measuring blocks

Prima linie: 003

A doua: 010

A treia: 011

Unde gasesc BS011 SI BS003? si ce inseamna ele?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!