Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Si eu am VCDS 11.11.3 si iti spun ca nu am avut probleme, chiar daca motoarele au fost ALH, AFN. Cand intram in BS 011 trebuia tinuta acceleratia in jurul valorii de 1407rot/min, dar SA NU DEPASESTI aceasta valoare pt ca iti da eroare si testul se opreste.

Iar, din proprie experienta iti spun ca nu e musai ca diferenta intre turbo ON si OFF sa fie de 150 la rece si 180 la cald. Eu am 969 la OFF si 1240 ON cu motorul incins bine, iar masina merge brici, nu intra in limp, corecteaza bine presiunea.
Diferenta asta intre ON si OFF difera de la masina la masina. Dar din atatea log-uri, s-a facut o medie si au rezultat valorile acestea, indicate de colegi.

Despre acel buton ON/OFF in BS: o sa iti apara si tie daca pui vcds-ul pe masini cu EDC 16. La EDC 15 (cazul tau) nu apare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Cineva din cluj care poate sa ma ajute sa fac un log la golf 4? Dupa 2000 si ceva de turatii nu mai trage. Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi aria prestări servicii sau Întrebări frecvente, este acolo un topic cu oferte diagnoza vcds.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 4 ore, vladinsky a scris:

Si eu aVCDS 11.11.3 si iti spun ca nu am avuont probleme, chiar daca motoarele au fost ALH, AFN. Cand intram in BS 011 trebuia tinuta acceleratia in jurul valorii de 1407rot/min, dar SA NU DEPASESTI aceasta valoare pt ca iti da eroare si testul se opreste.

Iar, din proprie experienta iti spun ca nu e musai ca diferenta intre turbo ON si OFF sa fie de 150 la rece si 180 la cald. Eu am 969 la OFF si 1240 ON cu motorul incins bine, iar masina merge brici, nu intra in limp, corecteaza bine presiunea.
Diferenta asta intre ON si OFF difera de la masina la masina. Dar din atatea log-uri, s-a facut o medie si au rezultat valorile acestea, indicate de colegi.

Despre acel buton ON/OFF in BS: o sa iti apara si tie daca pui vcds-ul pe masini cu EDC 16. La EDC 15 (cazul tau) nu apare.

Asa am avut si eu reglajul la turbina , cand am luat-o din germania ,turbo on~ 1280 turbo of nu mai retin.Nu stiu cum ar fi mai bine, acum am turbo on 1150.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si cum pot obtine valoarea duty cyle la wot(primul rand) de 19,9 cum spune mario in anumite posturi?

 

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine este la fel, la oprirea motorului tija de la actuator cade imediat desi deptesiune este in capsula(am verificat prin scoaterea furtunului dupa valva unisens).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am verificat si catalizatorul, implicit evacuarea,am slabit galeria imediat dupa turbo si am lasat sa iasa gazele pe acolo. Nu s-a schimbat cu nimic(cel putin in ralanti).Poti sa incerci si tu, nu este greu!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@evolkswagen

Mai pune o dată logurile de mai sus pentru că ţi le-am şters din greşeală eu (ţi-am editat postarea ca să  scot citatul din postarea precedentă şi văd că s-au dus şi ataşamentele). Scuze!

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, nu ştiu ce s-a întâmplat, văd că sunt la loc, dar nu mai pot fi accesate, aşa că ataşează-le din nou (nu citat). Probabil vreo eroare a softului.

Despre reciculare nu pot să spun mai multe decât a scris Mario aici, sunt convins că ai citit şi tu pentru că ai postat puţin mai jos, încearcă eventual cu o şaibă cu gaura mai mică şi vezi ce iese. Până să fac manevra cu ştersul am apucat să văd BS011  şi mi s-a părut ciudat că presiunea maximă tot scădea de la ciclul la ciclu. Plus că sunt nişte oscilaţii ciudate pe acolo (şi la pres max şi la pres minima). Mă gândesc la ceva probleme la N75. Încearcă să găseşti un N75 bun de probă. Dacă nu eu aş face aşa: pus vcds să înregistreze BS011 şi în loc să comande N75 geometria foloseşti o pompă de vacuum sau o seringă să faci vacuum în locul N75. După care analizezi logul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am citit ce zice Mario(Rune) dar acolo spune ca si presiunea mai mare si mai mica creste recircularea.La mine sa inteleg ca ar fi din cauza presiunii prea mici, pt ca si la egr of am valoarea de 320-330?Asta ar insemna,dupa mine, la egr of , doua lucruri: ori egr nu inchide complet ori reglaj incorect surub vs tija,desi in ralanti si in sarcina valoarea maf actual copiaza si chiar depaseste valoarea maf specificat(.A se vedea si in logurile postate mai sus).Ce parere aveti, ce ar mai putea fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fă următorul test ca să te convingi că EGR închide bine: dă să facă BS003si scoate furtunasul de vacuum de la egr și vezi cat arată. Apoi repeta testul cu o saiba plină, ar trebui să fie aceeași valoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc.Am inteles ca ar mai fi o metoda de verificat, si anume cufurtunul obturat la egr, motor rece, se verifica conducta dintre galeria de evacuare si egr care ar trebui sa ramana rece timp mai mult ne mai circuland gazele.Asta este pentru a fi sigur ca nu sunt probleme la tija egr ului.Daca nu sunt probleme o sa verific si cu maf scos din filtru(filtru are ~3000km).Desi cred ca este tot din reglajele de la turbina pt ca in sarcina corecteaza bine.Am mai observat ca in timpul bs 03 on la inceput era val mica dupa care crestea.iar valorile ieseau mai bune daca faceam dupa bs11 fara sa intrerup.Daca fac cu motoru ma rece se balbaie rau, scoate fum si val scade si sub 100.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

este o skoda octavia tour  ... motor   ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut.Atasez si eu un log.

Masina trage foarte bine,nu agata,nu simt intreruperi,insa in accelerari bruste scoate fum negru,si cand o accelerez pe loc plus un puf la pornire.

1.9 TDI BXE Softat 

Primul - treapta 3

al 2-lea - treapta 2

Multumesc

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 21 ore, lupo_bv a scris:

@evolkswagen

Mai pune o dată logurile de mai sus pentru că ţi le-am şters din greşeală eu (ţi-am editat postarea ca să  scot citatul din postarea precedentă şi văd că s-au dus şi ataşamentele). Scuze!

 

log urile

joi-08-16-02.xls

LOG-01-0.xls

log-11-16-08-16.xls

joi-08-16.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@pajacos

Ai suprapresiune mare şi nu ştiu de ce nu ţi-a intrat în limp când ai făcut logul sk2 pentru că ai 5 valori consecutive de 94,4 la duty cycle. Maşina are cumva soft? Şi nu ai spus ce anume te deranjează la ea. Fă şi BS 003 ŞI BS 011 (vezi aici)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma deranjeaza ca la 3100 turatii intra in limp mode

am eroarea  p1557  nu stiu daca are soft masina  .

Am schimbat debitmetrul de aer   .la 3100 turatii se infraneaza .

am schimbat MAP  intra in limpmode la 3500  

deci intra in limp mode mai tarziu.Nu stiu ce sa mai fac 

si doar in treptele 4 si 5 ..... in 1,2,3 trage fara sa imi dea erori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia limp din cauza suprapresiunii, cel mai probabil trebuie curățată turbina. Fă logurile ce ți le-am recomandat mai sus și pune-le aici ca să ne dăm seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o sa fac logurile intr.o ora maxim . merci frumos 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!Am o bora 1.9 tdi ,116cp ,6 trepte si in viteza 5 sau 6 imi intra in limpmode la 130-140 km/h ...pe test imi arata valva N75...am probat cu alta dar tot asa...am intelesca daca scoti mufa de la debitmetru masina nu ar mai tr sa traga...la mine cu ea scoasa nu vad nici macar o diferenta la functionare...precizez ca acum 3 luni turbina a fost curatata,dar dupa 300km iar a apucat-o cu limpmode.Sepoate sa dea eroare N75 dar sa nu fie asta?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gusteruzak

Se poate să dea eroare N75 și să nu fie el cu probleme, dar depinde ce eroare. Postează eroarea asa cum o da vcds în topicul de mai jos, aici este off topic

http://vwforum.ro/topic/124137-scanarea-cu-vcds-erori-aparute/?page=365

@pajacos

Vezi ca la tine nu s-a turat motorul singur la 1400 rpm (se mai întâmplă la unele motoare cum este alh), cum ar fi fost normal, așa că trebuie să le refaci și să ții tu mașina accelerată pe timpul testului la 1400rpm, cât mai constant.

Si vezi ca în topicul unde explic cum se fac logurile am arătat cum se aranjează ca să se vadă ok, nu de alta dar de pe telefon este imposibil de aranjat și nu putem face grafice.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!