Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

andrey_honda
On 5/24/2016 at 2:52 PM, Attractive said:

Salut. Am mesterit in weekend si am revenit cu detalii.

Am facut testul cu pompa vacuum manuala... nicio diferenta. Tija sta pe surub... presiune in continuare 1020-1030 la turbo on.

Am trecut la pasul urmator si am dat jos actuatorul. Am verificat geometria la mana din toate pozitiile...si foarte incet...si bruscat... nu agata. De oriunde o las, pica parghia aia instant. Am ridicat-o si foarte usor si lin, are cursa completa pana sus si nu simt la mana sa agate nicaieri.

Am dat jos si actuatorul. M-am jucat cu el folosind pompa de vacuum... si el merge foarte lin.

Le-am pus inapoi pe masina, am refacut bs011 si evident ca valorile nu s-au schimbat.

Am umblat in schimb la avans. In urma reglajelor mele anterioare, avansul il setasem pe linia albastra (dead on).

Acum l-am modificat si l-am setat la jumatatea distantei dintre linia albastra si cea verde (in specifications but slightly advanced).

S-a schimbat situatia simtitor in bine... nu mai am lag asa mare si e un pic mai vioaie. Dar tot nu cum ar trebui sa fie.

Am atasat si cele doua bs011 cu turbina bine incinsa, unul inainte sa modific avansul si unul dupa.

In continuare se vede acea fluctuatie de presiune, dar a crescut la 1040.

Am observat ca exista fluctuatie si pe rpm.

Esti sigur ca valoarea de turbo on la specificatiile mele si la 903rpm trebuie sa sara de 1150?

Exista posibilitatea sa nu fie bine setat actuatorul? Sa fie prea scurt? Sau poate avansul trebuie sa fie si mai mare?

Mersi.

after_bs011.xlsx

before_bs011.xlsx

Salut .vezi ca trebuie sa blochezi tu pedala la 1400 de turatii.asa e si la mine.de asta nu ai presiune pe turbo on.si apoi daca e ok.poti trece la reglat surubu de stop.

On 5/24/2016 at 4:31 PM, Ghita Si Silvia Coman said:

Ma ajuta si pe mine cu un sfat la acest log?si cu injetoarele ce sa fie?Multumesc

Log.jpg

inj.jpg

Salut! pune si un bs11.si un bs 003

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Grec

Salut. Am și eu o problema cu eroarea 17965 - charge pressure control. Initial era negative , a doua eroare fiind positive .

Va atașez erorile și 2 log-uri la 03 - 10 - 11 , făcut în treapta 3 (grc) și treapta 4 (grcb).

La sfârșitul testului în treapta 4 , mașina a intrat in limp mode , sau presupun ca așa se manifesta .

Sugestii ?

 

Multumesc !!

2016_05_25_22_03_10.jpg

2016_05_25_22_03_31.jpg

Grcb.png

Grc.png

Modificat de Florin Grec
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_honda

pajacos.fa si un test pe bs003 si pe 011 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

referitor...la hartia abraziva....daca se foloseste o rugozitate de la 1500 in sus....nu exista probleme de nici un fel.

daca ne uitam la o geometrie noua,o sa vedem ca platoul central(cel solid si gros,cel pe care vin vanele ) , are din prelucrare niste santuri /linii circulare.(din urma frezarii pe cnc)...care sunt mult mai "evidente" decat "santurile" ce raman in urma prelucrarii cu o hartie abraziva de 1500/2000 si mai sus.

asa ca nu va mai certati...:)

daca vreti sa duceti lucrarea la nivel de arta,polisati cu pasla geometria si partea de pe corpul turbinei unde se prinde geometria cu cele 3 suruburi.

se mai foloseste sablare,cu materiale non abrazive,gen perle de sticla,bicarbonat de sodiu,porumb pisat,coaja de nuca,etc...sa nu radeti....nu glumesc cu porumbul si nuca:biggrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am curatat turbo la o firma de specialitate, meseriasul  zice ca piesele au fost curatate prin sablare,si mai zice la predare ca masina merge foarte bine dupa ce au facut proba ei.Am inteles iar dupa aceia eu am facut proba cu vagcom,  si nu mi a placut cum merge, are putere dar intarziat dupa cum se vede si pe graphic.Am facut un log cu masina unui prieten pompe duze iar acolo se vede diferenta linia specificata si actuala merg mana in mana iar la mine cu intarziere.ma duc maine la meserias sa vedem ce spune uitanduse pe log?furtune de vacuum schimbate,turbo curatat,supapa actuator inlocuit al meu vechi era spart

O IDEE DACA SE POATE.Loguri 25-26 mai curatat turbo.xlsx

                                            BS 3 si 11 dupa curatare turbo.xlsx    

MULTUMESC !

Modificat de Magilala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Magilala

BS 011, 958-1040 .Nu face presiune .Turbo reglat prost, sau de la sablare (distanta mare  intre vane si carcasa) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost sa mai regleze meseriasul la turbo,mi-a spus ca asa ramane

27 mai reglat turbo.xlsx 

,mai mult nu are ce sa faca,si mi-a propus sa schimb N75 ca este invechit

merge mai bine dar totusi o parere ar fi binevenita,

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen

Azi am facut un experiment:pe furtunul ce intra in egr am intercalat un teu,de la care am plecat cu un furtun, prevazut cu o valva unisens, si l-am unit,tot printr-un teu, cu furtunul ce vine de la n75 si intra in actuator.Rezultatul este ca urca foarte repede la turatie joasa, trage mai bine pana in 3000rpm, si nu ia limp, pt ca peste 3200rpm vacuumul de la egr se inchide.Ce se poate intampla daca merg cu improvizatia asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest
în urmă cu 18 ore, Magilala a scris:

Azi am fost sa mai regleze meseriasul la turbo,mi-a spus ca asa ramane

27 mai reglat turbo.xlsx 

,mai mult nu are ce sa faca,si mi-a propus sa schimb N75 ca este invechit

merge mai bine dar totusi o parere ar fi binevenita,

Multumesc!

lag f f mare.intra dupa 2500 rpm.

mai mult ca sigur ,ti-a lungit tija prea mult.cam asta ar fi comportamentul....lag si lipsa de spike la inceput de wot.

pune un bs011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Quote

 

Salut uite aci BS 11.xlsx si nu e bine de loc,i-am spus lu meserias ca bs 11 nu am presiune el zice ca niciodata nu face bs11,el s-a uitat la measure block 11 cu masina stand pe loc accelera siim-i spune ca e in regula .Am plecat dar azi l-am sunat sam-i regeleze ca lumea si numa luni mai poate.Vreau sa te intreb daca numai scurtat trebuie fara alte reglaje si daca pot rezolva si eu iar dupa aceea bs11 pana la cat sa ajunga presiunea normal in jur de 1100 mbar?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 5/25/2016 at 10:22 AM, duduratoy said:

Salut

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva. Octavia 2, 2008, 1.9 tdi, 105 cp, bxe

masina trage foarte greu, in treapta a4-a nu am reusit sa trec de 3100 rpm

am facut doua loguri in treapta 3 si 4 si le-am postat in aceeasi ordine

eroarea de pe motor este asta:

Wednesday,25,May,2016,09:58:18:58836
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 14.10.0.0
Data version: 20141022


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 LB    HW: 03G 906 021 AN
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC  000SG  9251
           Software Coding: 0050071
            Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
                      VCID: 6AD1A95D459A3D71D1F-803F
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 368337 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:03:12

             Freeze Frame:
                    RPM: 2709 /min
                    Speed: 68.0 km/h
                    Load: 85.1 %
                    Voltage: 14.67 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 2019.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1040.4 mbar


Readiness: 0 0 0 0 0

La un service inca nu am fost, astept intai parerea voastra

Multumesc si scuze daca nu am postat in topicul care trebuie

 

 

 

 

LOG-01-003-010-011 a3-a.CSV

LOG-01-003-010-011 a4-a.CSV

Am rezolvat problema, am schimbat actuatorul deoarece nu mai tinea vacumul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian0W0

https://www.erevizie.ro/shop/producatori-auto/vw/golf-iv-variant-1j5/1-9-tdi-16065/turbocompresor-piese-10491/convertor-de-presiune-turbocompresor-1092887

Rog pe cineva avizat sa zica o parere despre acest n75...am auzit pareri cum ca la acest pret ar fi defectuase(tin undeva la 15 20mii km)

E posibil?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario20vest

 

12 hours ago, Magilala said:

 

Salut uite aci BS 11.xlsx si nu e bine de loc,i-am spus lu meserias ca bs 11 nu am presiune el zice ca niciodata nu face bs11,el s-a uitat la measure block 11 cu masina stand pe loc accelera siim-i spune ca e in regula .Am plecat dar azi l-am sunat sam-i regeleze ca lumea si numa luni mai poate.Vreau sa te intreb daca numai scurtat trebuie fara alte reglaje si daca pot rezolva si eu iar dupa aceea bs11 pana la cat sa ajunga presiunea normal in jur de 1100 mbar?

Multumesc!

mda.e o diferenta f mica intre on si off.

trebuie reglat (surubul de stop).parerea mea.

trebuie vorbit cu meseriasu,la ce a mai umblat pe acolo,in afara de tija....

mai mult ca sigur si-a bagat nasu' si la surubul de stop.:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu intrebarea: e relevant BS011 in cazul unui motor care nu e stock? Alt turbo, EGR lipsa etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da ,e relevant,cu bs 011 se vad reglajele turbinei ,daca agata geometria si daca ai pierderi de vaccum...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sarut-mana! Eram tentat sa-i fac si eu, dar ma temeam ca o sa-l "deranjeze" faptul ca nu mai sunt componentele originale acolo, mai ales ca trebuie sa-l tin eu la 1400 rpm. :) Revin cu detalii dupa urmatoarea sesiune de forje. Week-end placut!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupu george
On 22.05.2016 at 15:10, Unrealist a scris:

Salutare,

Am un 2.0 tdi BLB 140 cai, remapat la 175 & 400Nm(asa mi s-a spus, nu am verificat-o pe dyno).

Mi se poare ca totusi masina este cam puturoasa pe turatii joase sau este un efect placebo.

Am atasat log-ul in treapta a 3-a si a 4-a.

Orice pareri sunt binevenite in legatura cu ce ar trebuie sa curat/schimb.

Multam,

LOG a 3-a.jpg

LOG a 4-a.jpg

In col a treia de la stg.spre dreapta ar trebui sa indice 850 pana jos cu pedala la 100% la tine indica 1050-este tunata?La N75 ultima coloana presiunea ar trebui sa urce constant pana in jur de 85-la tine fluctueaza-Curata MAF fai log-N75 se afla in fata turbinei,urmareste furtunasul subtire ce iese din actuactorul de la turbo si o sa dai de ia ,am vazut pe undeva un post in care se decapsuleaza si se repara dar nu stiu daca merge-seamana cu N18-Daca tremura da jos capacul de la chiulasa nu se da greu si scoate mufele pe rand de la injectoare dale cu sprei de contacte si strange putin papuci cand le introduci la loc si vezi dupa(eu am patit si dupa si-a revenit)

On 25.05.2016 at 10:22, duduratoy a scris:

Salut

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva. Octavia 2, 2008, 1.9 tdi, 105 cp, bxe

masina trage foarte greu, in treapta a4-a nu am reusit sa trec de 3100 rpm

am facut doua loguri in treapta 3 si 4 si le-am postat in aceeasi ordine

eroarea de pe motor este asta:

Wednesday,25,May,2016,09:58:18:58836
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 14.10.0.0
Data version: 20141022


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 LB    HW: 03G 906 021 AN
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC  000SG  9251
           Software Coding: 0050071
            Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
                      VCID: 6AD1A95D459A3D71D1F-803F
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 368337 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:03:12

             Freeze Frame:
                    RPM: 2709 /min
                    Speed: 68.0 km/h
                    Load: 85.1 %
                    Voltage: 14.67 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 2019.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1040.4 mbar


Readiness: 0 0 0 0 0

La un service inca nu am fost, astept intai parerea voastra

Multumesc si scuze daca nu am postat in topicul care trebuie

 

 

 

 

LOG-01-003-010-011 a3-a.CSV

LOG-01-003-010-011 a4-a.CSV

MAF cu pedala 100% ar trebui sa indice 850-Schimba Maf dus

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, PatrikTM a scris:

Salutare tuturor.Poate sa ma ajute cineva cu interpretarea logurilor? Mentinonez ca iau Limp mode.Masina este Golf 4 1,9 TDI 131 cp.

Multumesc anticipat.

 

LOG-01-003-010-011 (a3-a).xlsx

LOG-01-003-010-011(a-4).xlsx

Fa te rog si un BS011, pe loc, cu turbina incinsa. Si nu mai fa loguri in mers ca esti foarte aproape de surge! Cel mai probabil, ar fi geometria si posibil candva sa se fi umblat la surubul de stop. Dar, asta dupa ce vedem BS011. 

în urmă cu 1 oră, lupu george a scris:

N75 praf

Eu zic ca e o geometrie ancrasata/ probleme vacuum/actuator cu arc tasat (se vad variatii mari in partea de sus si in partea de jos a graficului din BS011)

în urmă cu 1 oră, lupu george a scris:

 

MAF cu pedala 100% ar trebui sa indice 850-Schimba Maf dus

 

Daca ai fi citit si celelalte posturi, ai vazut ca deja i-am raspuns si ca omul si-a rezolvat problema: actuator cu probleme (membrana sparta). dupa inlocuire a fost totul ok. 

ps: nu te uita la MAF pana nu stii sigur ca turbina/geometria iti e in parametri. Cand o turbina are probleme pe vacuum si nu baga aer cat ii cere ECU, e normal ca MAF-ul sa citeasca sub specific. (si invers, cand ai probleme la geometrie si ai suprapresiune, e normal ca MAF-ul sa citeasca peste specific- nefiind neaparat bun MAF-ul acela). 

 

In col a treia de la stg.spre dreapta ar trebui sa indice 850 pana jos cu pedala la 100% la tine indica 1050-este tunata?La N75 ultima coloana presiunea ar trebui sa urce constant pana in jur de 85-la tine fluctueaza-Curata MAF fai log-N75 se afla in fata turbinei,urmareste furtunasul subtire ce iese din actuactorul de la turbo si o sa dai de ia ,am vazut pe undeva un post in care se decapsuleaza si se repara dar nu stiu daca merge-seamana cu N18-Daca tremura da jos capacul de la chiulasa nu se da greu si scoate mufele pe rand de la injectoare dale cu sprei de contacte si strange putin papuci cand le introduci la loc si vezi dupa(eu am patit si dupa si-a revenit)

Acela e un motor 2.0TDI, EDC 16, si comportamentul N75 e diferit fata de EDC15. Pe masura ce  N75 e in sarcina, valoarea scade, nu creste spre 85. Maf-ul citeste bine. Mai degraba ar fi vorba de o curatare de geometrie fiind vorba de lag + suprapresiune. Nu are N75 si N18 separat, ci are grup de electrovalve in care intra multe furtunase de vacuum. Se inlocuieste, dar aici nu e cazul. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

andrey_honda
17 minutes ago, Magilala said:

Ceva tot am facut cred ca e spre bine! aici (30 mai) log in mers si BS11.xlsx

 

 

nu e bine ..trebuie sa ai cel putin 150 diferenta  ,actuatoru pare sa fie reglat bine dar mai trebuie sa desfaci surubu de stop

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Ghita Si Silvia Coman, MAF-ul e praf. Altul (de la chiar sub 3000 rpm, citeste sub specific) . Si geometria pare ca iti agata ( ca sa fim siguri de asta, cel mai bun e un BS011).

 

@Magilala, lungimea tijei este buna insa surubul de stop este prea mult infiletat. Mai desfileteaza-l pentru a creste presiunea mare in asa fel incat Presiunea mare citita sa fie egala cu presiunea mica + 180 mbari (la cald) sau 150 mbar la rece. Momentan ai doar 100 mbar diferenta. Mie mi se pare ca tie inca iti agata geometria (vezi poza de mai jos)

ps:  Data viitoare lasa sa inregistreze mai mult BS-ul. 

magilala.png

PPS: si MAF-ul pare pe aratura. Cu siguranta se va vedea dupa ce reglezi complet actuatorul. 

magilala MAF.png

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!