Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

mario20vest

da.o tija lunga se vede prin lag la inceput de log.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen

Doar lag,nu si faptul ca nu atinge presiunea ceruta de ecu pe parcursul log ului?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen

Care este cauza de la un log bs 11, turbo on presiune mica,am vacuum continuu pe furtunul de egr?Am oprit motorul si am pornit din nou si acum in bs11 nu mai era vacuum pe furtunul de egr.Sa faca figuri N18 sau altceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sebastian0W0
On 5/3/2016 at 10:03 PM, mario20vest said:

Rog un coleg sa imi spuna daca electrovalva n75 trebuia sa aiba temperatura ridicata..eventul sa o verifice pe cea de pe masina lui.

 

Modificat de sebastian0W0
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

evolkswagen

Am si eu o nedumerire...in log presiunea ceruta este 1948.2 iar cea furnizata in jur de 1920.In schimb, in mers normal , cu vcds ul conectat la masina, in orice treapta de viteze, presiunea furnizata este de foarte multe ori exact ca cea specificata cu putine fluctuatii la calcarea acceleratiei si la schimbatul vitezelor.Deci, in mers normal, presiunea furnizata de turbo este ok, iar in log este mai mica, de ce?Eu as suspecta faptul ca tija la actuator este reglata putin cam lung si la woot, vacuumul(mic) comandat de catre ecu,prin n75,face ca sa se deschida( sau sa se inchida)prea mult vanele turbinei si sa nu mai ofere presiunea specificata.Asa gandesc eu si va rog o parere avizata!

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Si Silvia Coman
salut!ma ajuta cineva cu interpretarea acestui log?Audi a6 allroad,2.5 180 automat ake!Multumesc anticipat

 

LOG-01-003-010-011.rar

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am un 2.0 tdi BLB 140 cai, remapat la 175 & 400Nm(asa mi s-a spus, nu am verificat-o pe dyno).

Mi se poare ca totusi masina este cam puturoasa pe turatii joase sau este un efect placebo.

Am atasat log-ul in treapta a 3-a si a 4-a.

Orice pareri sunt binevenite in legatura cu ce ar trebuie sa curat/schimb.

Multam,

LOG a 3-a.jpg

LOG a 4-a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 14.05.2016 at 2:04 PM, mario20vest said:

mda.ai 989/1020 mbari.trebuia la turbo on sa sara de 1150 mbari.

si uneori turbo off sare si la 979(semn de cv pe la geometrie).

noi acum ne legam de acei 1020 mbari: asta inseamna partea electro-pneumatica,si inseamna ca nu ajunge suficient vacuum la actuator(sau caz mai rar,cum a fost la tatal meu la Alh,geometria era blocata in asa fel incat chiar daca era vacuum suficient,parghia turbo nu ajungea sa se sprijine pe surubul de stop,si la fel avea lag pana pe la 2300 rpm,iar apoi geometria ii corecta super bn....nici gand de limp vreodata).

ai de verificat asa ,cea mai simpla si rapida metoda:ia un pistol de vacuum/seringa daia mare de vaci/cai:banghead::banghead::banghead:, si fa vacuum asupra actuatorului turbo.o lasi asa vacuumata ,si dai drumul la bs011. si vezi daca valoarea de la turbo on ,se va schimba,adik daca sare de cei 1020 mbari.(si la turbo on si la turbo off o sa ai aceeasi valoare,atata timp cat faci tu manual vacuum asupra actuatorului,e logic,pt ca nu mai e controlat de sistem).

daca o sa sara turbo on de cei 1020 mbari(in urma facerii de vacuum in mod manual),inseamna ca nu iti ajunge suficient vacuum la actuator: si verifici,furtunase,n75,pompa vacuum,stuț pompa vacuum ,etc.

daca nu sare de 1020(in urma vacuumului facut manual)....,te legi de geometrie,cum am facut si eu la tatal meu.

eventual ,incerci sa ajuti cu cv sa impingi in pargia turbo,sa ajunga pe surubul de stop.

sau ,dai jos actuatorul si verifici la.mana parghia.trebuie sa se miste cap-coada,fara a agața.

ti-am cam dat toate situatiile....pt nelamuriri,si imformatii suplimentare ,ne mai vedem aici.

Salut. Am mesterit in weekend si am revenit cu detalii.

Am facut testul cu pompa vacuum manuala... nicio diferenta. Tija sta pe surub... presiune in continuare 1020-1030 la turbo on.

Am trecut la pasul urmator si am dat jos actuatorul. Am verificat geometria la mana din toate pozitiile...si foarte incet...si bruscat... nu agata. De oriunde o las, pica parghia aia instant. Am ridicat-o si foarte usor si lin, are cursa completa pana sus si nu simt la mana sa agate nicaieri.

Am dat jos si actuatorul. M-am jucat cu el folosind pompa de vacuum... si el merge foarte lin.

Le-am pus inapoi pe masina, am refacut bs011 si evident ca valorile nu s-au schimbat.

Am umblat in schimb la avans. In urma reglajelor mele anterioare, avansul il setasem pe linia albastra (dead on).

Acum l-am modificat si l-am setat la jumatatea distantei dintre linia albastra si cea verde (in specifications but slightly advanced).

S-a schimbat situatia simtitor in bine... nu mai am lag asa mare si e un pic mai vioaie. Dar tot nu cum ar trebui sa fie.

Am atasat si cele doua bs011 cu turbina bine incinsa, unul inainte sa modific avansul si unul dupa.

In continuare se vede acea fluctuatie de presiune, dar a crescut la 1040.

Am observat ca exista fluctuatie si pe rpm.

Esti sigur ca valoarea de turbo on la specificatiile mele si la 903rpm trebuie sa sara de 1150?

Exista posibilitatea sa nu fie bine setat actuatorul? Sa fie prea scurt? Sau poate avansul trebuie sa fie si mai mare?

Mersi.

after_bs011.xlsx

before_bs011.xlsx

Modificat de Attractive
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Si Silvia Coman

Ma ajuta si pe mine cu un sfat la acest log?si cu injetoarele ce sa fie?Multumesc

Log.jpg

inj.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupu george
în urmă cu 1 oră, Ghita Si Silvia Coman a scris:

Ma ajuta si pe mine cu un sfat la acest log?si cu injetoarele ce sa fie?Multumesc

Log.jpg

inj.jpg

MAF dus-schimbare,incearca o curatare dar putin probabil sa isi revina

Chiar acum, lupu george a scris:

MAF dus-schimbare,incearca o curatare dar putin probabil sa isi revina

Dupa vezi injectoarele pe 13 si N75 in mers 3-10-11

On 22.05.2016 at 15:10, Unrealist a scris:

Salutare,

Am un 2.0 tdi BLB 140 cai, remapat la 175 & 400Nm(asa mi s-a spus, nu am verificat-o pe dyno).

Mi se poare ca totusi masina este cam puturoasa pe turatii joase sau este un efect placebo.

Am atasat log-ul in treapta a 3-a si a 4-a.

Orice pareri sunt binevenite in legatura cu ce ar trebuie sa curat/schimb.

Multam,

LOG a 3-a.jpg

LOG a 4-a.jpg

N75 -probleme-inlocuire-Daca e remapata Maf cere prea mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupu george
On 14.05.2016 at 23:14, MosCraciun a scris:

Salutare,

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea logului. Dupa ce am schimbat furtunasele de vacum trage mai liniar dar cu un lag mai mare intre 1800 si 2400 rmp. Se pate regla din tija actuatorului si cum se face ?

Va multumesc,

Alex

log golf.jpg

Maf trebuie sa treaca de 1000-incearca o curatare-Turbo curatare-Nu umbla la tija actuactorului

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ghita Si Silvia Coman
14 minutes ago, lupu george said:

Maf trebuie sa treaca de 1000-incearca o curatare-Turbo curatare-Nu umbla la tija actuactorului

 

cu doua debitmetre tot nu trece nici de cat cere ecu.nu stiu care sa fie problema

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lupu george
53 minute în urmă, Ghita Si Silvia Coman a scris:

cu doua debitmetre tot nu trece nici de cat cere ecu.nu stiu care sa fie problema

La turatie2121 prescris 850 masurat 665 ar trebui sa fie peste 850-curat debimetru cu sprei,verifica vacum la N75-scoate din actuactor si vezi daca trage-poate ai inversat furtunele

1 minut în urmă, lupu george a scris:

La turatie2121 prescris 850 masurat 665 ar trebui sa fie peste 850-curat debimetru cu sprei,verifica vacum la N75-scoate din actuactor si vezi daca trage-poate ai inversat furtunele

Uitate si tu peste alte loguri si vezi val.uite ce log am postat eu

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut tuturor

O parere despre aceste loguri va rog

24 mai 2016.xlsx

Multumesc!

Modificat de Magilala
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Am si eu o problema daca ma poate ajuta cineva. Octavia 2, 2008, 1.9 tdi, 105 cp, bxe

masina trage foarte greu, in treapta a4-a nu am reusit sa trec de 3100 rpm

am facut doua loguri in treapta 3 si 4 si le-am postat in aceeasi ordine

eroarea de pe motor este asta:

Wednesday,25,May,2016,09:58:18:58836
VCDS -- Windows Based VAG/VAS Emulator
VCDS Version: 14.10.0.0
Data version: 20141022


                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-016-BKC.lbl
Control Module Part Number: 03G 906 021 LB    HW: 03G 906 021 AN
  Component and/or Version: R4 1,9L EDC  000SG  9251
           Software Coding: 0050071
            Work Shop Code: WSC 31414 790 00001
                      VCID: 6AD1A95D459A3D71D1F-803F
1 Fault Found:

000665 - Boost Pressure Regulation
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 01100000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 368337 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 07:03:12

             Freeze Frame:
                    RPM: 2709 /min
                    Speed: 68.0 km/h
                    Load: 85.1 %
                    Voltage: 14.67 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 2019.6 mbar
                    Absolute Pres.: 1040.4 mbar


Readiness: 0 0 0 0 0

La un service inca nu am fost, astept intai parerea voastra

Multumesc si scuze daca nu am postat in topicul care trebuie

 

 

 

 

LOG-01-003-010-011 a3-a.CSV

LOG-01-003-010-011 a4-a.CSV

Modificat de duduratoy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 2 ore, Magilala a scris:

Salut tuturor

O parere despre aceste loguri va rog

24 mai 2016.xlsx

Multumesc!

Salut. Pe viitor, scrie te rog si ce face/nu face masina, simptome, cod motor, etc! 

BS 003 - recirculare 50%. Daca e Euro 4 e ok, daca e euro 3 nu e ok, e cam mare. 

Bs011 - Geometria agata RAU de tot! Diferenta dintre on si off e doar de 82 mbar. Curata geometria. 

Log in mers: underboost datorita geometriei. Turbina nu reuseste sa furnizeze si sa corecteze presiunea ceruta. 

Dupa curatare, verifici si reglajele. 

@duduratoy:

Underboost condition: 

Din ce vad aici, tu ai o problema de vacuum. Ori actuatorul a cedat si scapa vacuum, ori N75. (cred ca tu ai grup de electrovalve). Sau cineva ti-a umblat pe acolo si nu le-a mai conectat corect. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze  este un ALH din 2000 si nu mia placut cum trage am schimbat toate furtunasele de vacuum plus lipit stutul de la pompa care se misca si cam atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vad ca la vacuum sta binisor, insa geometria e ancrasata si nu poate fi miscata, decat foarte putin. Este necesara curatarea! 

(atentie la curatare: se exclude smirghelul din categoria "Agent de curatare") Se curata doar cu solutii + o pensula.)

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca merg la service ce ar trebui sa le spun sa verifice?

ce e n75?

cand opresc motorul undeva deasupra bateriei la o cutiuta cu cateva furtunase se aude un fel de brrrrrrrrr timp de cateva secunde, dar problema cu trasul a aparut abea de ieri si baraitul il am de cateva zeci de mii km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy esti de-a dreptul amuzant, sa te vad cum planezi si cureti o geometrie cu pensula si solutii de curatare, vorbesti din carti, dar la partea practica exista o lacuna imensa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles Emy D

MERCI! TOATE BUNE!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Silviu19917

Salut .

 

Ma poate ajuta cineva cu interpretarea log-ului? Mentionez ca l-am facut in mers in treapta a 3 a .

 

Multumesc!

IMG-20160522-WA0000.jpg

IMG-20160522-WA0001.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!