Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Sebastian Cirnu

Salut,

De curand am observat un suierat foarte nasol intre schimbarea treptelor, suierat pe care l-am asociat cu turbina. Ce am mai observat, au fost niste pete uleioase sub motor, pete ce m-au dus cu gandul ca pierd ulei, dar in final s-au dovedit a fi de mototrina. Am fost la mecanic si mi-a spus ca pompa de vacuum scapa motorina iar ca turbina are joc mare de tot in ax si ca geometria variabila era blocata pe deschis. Am luat decizia de a cumpara turbina noua (nu am vrut sa o refac pe cea veche), pompa tandem noua si EGR nou. Dupa schimbarea lor am observat ca pana la 2200 rpm nu trage mai deloc, iar dupa 2200 rpm incepe si trage normal. Atasat aveti si un log in care se observa foarte bine acest lucru. Intrebarea mea este daca stie cineva care ar putea fi cauza.

LOG-tr3.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kypa: Ai overboost mare cat china. Din ce cauza? banuiesc ca tija e reglata prost. Dar nu pot sa-ti spun asta decat daca faci si BS011. 

@evolkswagen, Vad ca s-au imbunatatit semnificativ datele, insa tu tot mai ai probleme cu geometria si cu vacuumul. Trebuie sa le rezolvi cumva. Incearca si cu un N75 de schimb si sa vezi daca tot asa iti iese logul. Eu m-as mai uita o data si la geometrie ca ai variatii si in partea de jos a graficului. 

Spor!

pbvacuumsigeom.jpg.8cbf8214bc7d390b29f36 56c0f7906cd20_evolkswagencorectieturbo.j

 

@Sebastian Cirnu, la tine cred ca este vorba de o tija reglata prea scurt si ai lag. Cel mai bine este daca faci si BS011, sa vad cum sunt reglajele actuatorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7 hours ago, Emy D said:

@kypa: Ai overboost mare cat china. Din ce cauza? banuiesc ca tija e reglata prost. Dar nu pot sa-ti spun asta decat daca faci si BS011. 

@evolkswagen, Vad ca s-au imbunatatit semnificativ datele, insa tu tot mai ai probleme cu geometria si cu vacuumul. Trebuie sa le rezolvi cumva. Incearca si cu un N75 de schimb si sa vezi daca tot asa iti iese logul. Eu m-as mai uita o data si la geometrie ca ai variatii si in partea de jos a graficului. 

Spor!

pbvacuumsigeom.jpg.8cbf8214bc7d390b29f36 56c0f7906cd20_evolkswagencorectieturbo.j

 

@Sebastian Cirnu, la tine cred ca este vorba de o tija reglata prea scurt si ai lag. Cel mai bine este daca faci si BS011, sa vad cum sunt reglajele actuatorului.

sunt kypa

spune-mi te rog cum fac BS011 ca nu mai gasesc instructiunile, sau pune-mi un link cu descrierea te rog.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS=Basic Settings.

intri pe engine> basic setings>selectezi canalul 011>start/go.

pt motoarele pd,turatia va creste si se va stabiliza singura la aprox 1407rpm.spira (martorul din bord) va lumina intermitent.e normal sa faca asa.

pt motoarele non pd,turatia trebuie mentinuta din pedala de accel. 

apoi dupa ce motorul a ajuns la 1407 rpm,se apasa in dreapta jos pe butonul LOG,apoi start.vcds incepe sa logheze/inregistreze datele.

geometria turbinei este plimbata de la un capat la altul(turbo on/off).se lasa de preferat aprox 1 min pt a inregistra.apoi dai stop/done etc ce scrie pe acolo.se va genera un fisier in folderul "logs" sau in alta parte in fctie de interfata.

logul respectiv il incarci apoi aici pe topic.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, Emy D a scris:

@kypa: Ai overboost mare cat china. Din ce cauza? banuiesc ca tija e reglata prost. Dar nu pot sa-ti spun asta decat daca faci si BS011. 

@evolkswagen, Vad ca s-au imbunatatit semnificativ datele, insa tu tot mai ai probleme cu geometria si cu vacuumul. Trebuie sa le rezolvi cumva. Incearca si cu un N75 de schimb si sa vezi daca tot asa iti iese logul. Eu m-as mai uita o data si la geometrie ca ai variatii si in partea de jos a graficului. 

Spor!

pbvacuumsigeom.jpg.8cbf8214bc7d390b29f36 56c0f7906cd20_evolkswagencorectieturbo.j

 

@Sebastian Cirnu, la tine cred ca este vorba de o tija reglata prea scurt si ai lag. Cel mai bine este daca faci si BS011, sa vad cum sunt reglajele actuatorului.

Vacuumul cum pot sa-l mai verific?Cat am la iesirea din pompa atat am si la intrarea in n75 , respectiv~720 si ~850 daca fac doua pedale, este normal sau pompa nu face vacuum cat trebuie?La iesirea din n75 am ~570.Este normala diferenta intre intrarea (720-850)si iesirea lui n75(~570)?Daca intercalez un vacuumetru intre n75 si actuator pot observa ceva?Ma gandeam ca daca sunt probleme de fluctuatii vacuum poate se observa pe vacuumetru,ce ziceti?

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merg sa fac logul pe BS011 si revin. multumesc pt. instructiuni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 minute în urmă, kypa a scris:

merg sa fac logul pe BS011 si revin. multumesc pt. instructiuni

vezi ca am uitat sa precizez.bs011 il faci dupa ce ai incins bine turbina.mergi cu ea mai in forta vreo 10-15 min dupa ce a atins motorul 90 si apoi faci bs-ul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut log pe BS011!

de specificat este ca nu prea pot sa forjez turbina ca imi da limp imediat de multe ori nu ajung la 3000 ture si da limp

atasez BS011 si pun si logul in mers de ieri - la fiecare log am facut cate 2 loguri, practic sunt 2 in mers si 2 pe BS011

foarte important ceea ce am observat - in timpul BS011 cand boost-ul este off se aude un suierat foarte fin, care duce inspre gama de ultrasunete si care este oprit instant cand boost arata on pe ecran (am vazut ca boost-ul este cand on, cand off in timpul testului). acelasi sunet il aud, dar parca putin mai tare, si cand accelerez intre 1300 si 2000 de turatii.

o alta informatie, nu stiu cat de pretioasa, de cand am problemele cu overboost-ul si cu limp-ul, a crescut considerabil consumul de motorina!

multumesc

LOG-01-011-xxx-kypa.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

log 3 10 11 kypa.csv

LOG-01-003-010-011.csv

Modificat de kypa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, evolkswagen a scris:

Vacuumul cum pot sa-l mai verific?Cat am la iesirea din pompa atat am si la intrarea in n75 , respectiv~720 si ~850 daca fac doua pedale, este normal sau pompa nu face vacuum cat trebuie?La iesirea din n75 am ~570.Este normala diferenta intre intrarea (720-850)si iesirea lui n75(~570)?Daca intercalez un vacuumetru intre n75 si actuator pot observa ceva?Ma gandeam ca daca sunt probleme de fluctuatii vacuum poate se observa pe vacuumetru,ce ziceti?

Exact. Variatile le observi pe vacuumetru. Tu trebuie la ralanti sa ai -750mbar la iesirea din N75 spre actuator. Fara sa dai doua pedale. Pai, altfel ce facem aici? 

Ps: acum vacuumetrului trebuie sa stea fix si sa nu varieze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Golf 4, ALH, 2001, 343.000Km.

Reglajul tijei este cel original, turbina n-a fost schimbata/curatata niciodata, MAF de asemenea.

EGR n-a fost curatat niciodata.

Nu intra in limitare. Supapa unisens schimbata pentru ca a cedat pur si simplu, furtune de vacuum schimbate in mare parte, stutz pompa vacuum lipit cu poxipol destul de bine.

Pareri?

 

Loguri tr.3 si tr.4,

3-10-11-tr3.thumb.jpg.bf7ee7c66a2486dfc7

3-10-11-tr4.thumb.jpg.e9760636e2a024ff2c

BS003 si BS011.

BS003.thumb.jpg.b2ba28e35267b264cea49088

BS011.thumb.jpg.0a42d3ec41e5cb58e5a119ec

 

 

LOG-01-003-010-011-F-tr.3-13.02.2016.xlsx

LOG-01-003-xxx-xxx-F-13.02.2016.xlsx

LOG-01-011-xxx-xxx-F-13.02.2016.xlsx

LOG-01-003-010-011-F-tr.4-13.02.2016.xlsx

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sebastian Cirnu
10 hours ago, Emy D said:

@kypa: Ai overboost mare cat china. Din ce cauza? banuiesc ca tija e reglata prost. Dar nu pot sa-ti spun asta decat daca faci si BS011. 

@evolkswagen, Vad ca s-au imbunatatit semnificativ datele, insa tu tot mai ai probleme cu geometria si cu vacuumul. Trebuie sa le rezolvi cumva. Incearca si cu un N75 de schimb si sa vezi daca tot asa iti iese logul. Eu m-as mai uita o data si la geometrie ca ai variatii si in partea de jos a graficului. 

Spor!

pbvacuumsigeom.jpg.8cbf8214bc7d390b29f36 56c0f7906cd20_evolkswagencorectieturbo.j

 

@Sebastian Cirnu, la tine cred ca este vorba de o tija reglata prea scurt si ai lag. Cel mai bine este daca faci si BS011, sa vad cum sunt reglajele actuatorului.

Uite si logul BS011.

LOG-01-011-xxx-xxx.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

45 minute în urmă, Emy D a scris:

Exact. Variatile le observi pe vacuumetru. Tu trebuie la ralanti sa ai -750mbar la iesirea din N75 spre actuator. Fara sa dai doua pedale. Pai, altfel ce facem aici? 

Ps: acum vacuumetrului trebuie sa stea fix si sa nu varieze

La iesirea din n75 pot sa dau si 10 pedale ca nu misca mai mult de 580.Si daca fac si daca nu fac pedala nu se modifica presiunea, adica nu creste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, kypa said:

am facut log pe BS011!

de specificat este ca nu prea pot sa forjez turbina ca imi da limp imediat de multe ori nu ajung la 3000 ture si da limp

atasez BS011 si pun si logul in mers de ieri - la fiecare log am facut cate 2 loguri, practic sunt 2 in mers si 2 pe BS011

foarte important ceea ce am observat - in timpul BS011 cand boost-ul este off se aude un suierat foarte fin, care duce inspre gama de ultrasunete si care este oprit instant cand boost arata on pe ecran (am vazut ca boost-ul este cand on, cand off in timpul testului). acelasi sunet il aud, dar parca putin mai tare, si cand accelerez intre 1300 si 2000 de turatii.

o alta informatie, nu stiu cat de pretioasa, de cand am problemele cu overboost-ul si cu limp-ul, a crescut considerabil consumul de motorina!

multumesc

LOG-01-011-xxx-kypa.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

log 3 10 11 kypa.csv

LOG-01-003-010-011.csv

vreo parere ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am revenit cu mai multe detalii in legatura cu problema

In timpul mersului a inceput sa scoata fum albastru-maroniu iar eu fiind nevoit sa ajung la destinatie am mers asa pana a scos tot uleiul si la aruncat pe esapament, am oprit motorul si remorcat acasa.

Dupa niste intrebari stanga, dreapta am demontat personal turbosuflanta care a fost ( varza). 

Reconditionat ( totul nou)  de un servis inclusiv echilibrat reglat tot ce trebuie..

Cand lam primit am primit inclusiv garnituri noi pentru etanseitate si a fost montat tot de mine.

Acuma am observat ca la 100-110 nu mai are putere

am facut si log in BS03 si BS11. rog sa ma ajute cineva cu interpretarea lor.

 

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare colegi , sper ca am rezolvat  si am schimbat toate furtunele posibile de vacuum cum a spus @ClaudiuM .  @lupo_bv Dupa schimbarea furtunelor presiunea pe turbo on a scazut mult asa ca am reglat din nou tija si a iesit ceva foarte bun . Nu se mai balbaie motorul la relanti,merge foarte liniar , merge de data asta foarte bine . Am facut doar logurile pe loc pe grupul 3 si 11,cred ca este destul , ca nu am avut pe cineva de data sa pot face si in mers , dar dupa parerea mea merge foarte bine,sunt surprins placut ce pot face niste furtunase de vacuum schimbate . Asadar atasez logurile , vreau sa vad va rog si eu tabelul cu noile valori . 

LOG-01-003 si 011 loc.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunday,14,February,2016,15:49:24:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401

--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


Chassis Type: 1J - VW Golf/Bora IV
Scan: 01 02 03 08 15 16 17 19 22 29 35 36 37 39 46 47 55 56 57 75
          76
 
   Mileage: 119290km/74123miles
-------------------------------------------------------------------------------
Address 01: Engine        Labels: Redir Fail!
   Part No: 038 906 018 J
   Component:  1,9l R4 EDC   00SG  1810  
   Coding: 00002
   Shop #: WSC 01317  
   VCID: 1D3BC7AD97AAEF1

5 Faults Found:
00575 - Intake Manifold Pressure 
            17-10 - Control Difference - Intermittent
01265 - Exhaust Gas Recirculation Valve (N18) 
            31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
00550 - Start of Injection Regulation 
            17-10 - Control Difference - Intermittent
00527 - Intake Manifold Temperature Sensor (G72) 
            30-00 - Open or Short to Plus
00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 
            31-00 - Open or Short to Ground
Readiness: N/A

-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes        Labels: 1J0-907-37x-ABS.lbl
   Part No: 1J0 907 379 D
   Component: ABS     20 IE CAN  0001  
   Coding: 03304
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 32610411FE34409

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 15: Airbags        Labels: 1J0-909-60x-VW3.lbl
   Part No: 1J0 909 603 AN
   Component: AIRBAG VW3 -        V04  
   Coding: 16718
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 75EBFF0D4FDA171

1 Fault Found:
00532 - Supply Voltage B+ 
            07-10 - Signal too Low - Intermittent

-------------------------------------------------------------------------------
Address 17: Instruments        Labels: 1J0-919-xxx-17.lbl
   Part No: 1J0 919 860 BX
   Component: A4-KOMBIINSTR. VDO V61   
   Coding: 04142
   Shop #: WSC 00145  
   VCID: 860908C1A23C8C9

   Subsystem 1 - Part No: IMMO
   Component: IDENTNR: VWZ7Z0L0435728         
   IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0L0435728       

No fault code found.

-------------------------------------------------------------------------------
Address 46: Central Conv.        Labels: 1J0-959-799.lbl
   Part No: 1J0 959 799 H
   Component: 01 Zentral-SG Komf.0002  
   Coding: 04097
   Shop #: WSC 00046  
   VCID: 438F51D5518EF91

   Subsystem 1 - Part No: 1J1959801A
   Component: 01 Tõrsteuerger. FS0022  

   Subsystem 2 - Part No: 1J1959802B
   Component: 01 Tõrsteuerger. BF0022  

   Subsystem 3 - Part No: 1J4959811A
   Component: 01 Tõrsteuerger. HL0022  

   Subsystem 4 - Part No: 1J4959812A
   Component: 01 Tõrsteuerger. HR0022  

4 Faults Found:
00928 - Locking Module for Central Locking; Front Driver Side (F220) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent
00944 - Heated Exterior Mirror; Passenger Side (Z5) 
            35-00 -  - 
00930 - Locking Module for Central Locking; Rear Left (F222) 
            27-00 - Implausible Signal
00931 - Locking Module for Central Locking; Rear Right (F223) 
            27-10 - Implausible Signal - Intermittent

poate cineva sa-mi citeasca acest log? golful imtra in limp mod la 120 km

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta nu e niciun log ! E scanare de tip auto scan in care iti zice erorile masinii , cel mai sigur e turbina daca intra la 120 ca si eu am avut probleme cu ea si tot la 110-120 intra in limp . cauta topicul in care iti zice cum sa faci log .  @deutu

Modificat de kalin1205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara tuturor, revin cu un log in mers si am refacut logurile BS03 si BS11 cu turbosuflanta mult mai incinsa decat cea din postarea anterioara.

Rog colegii sa ma ajute cu interpretarea acestor log-uri si sa aflu daca ceva nu merge bine saau este defect.

Multumesc

LOG-01-003-010-011 treapta a 3 a.csv

LOG-01-003-010-011 treapta a 4 a.csv

LOG-01-003-xxx-xxx.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, kypa said:

am facut log pe BS011!

de specificat este ca nu prea pot sa forjez turbina ca imi da limp imediat de multe ori nu ajung la 3000 ture si da limp

atasez BS011 si pun si logul in mers de ieri - la fiecare log am facut cate 2 loguri, practic sunt 2 in mers si 2 pe BS011

foarte important ceea ce am observat - in timpul BS011 cand boost-ul este off se aude un suierat foarte fin, care duce inspre gama de ultrasunete si care este oprit instant cand boost arata on pe ecran (am vazut ca boost-ul este cand on, cand off in timpul testului). acelasi sunet il aud, dar parca putin mai tare, si cand accelerez intre 1300 si 2000 de turatii.

o alta informatie, nu stiu cat de pretioasa, de cand am problemele cu overboost-ul si cu limp-ul, a crescut considerabil consumul de motorina!

multumesc

LOG-01-011-xxx-kypa.csv

LOG-01-011-xxx-xxx.csv

log 3 10 11 kypa.csv

LOG-01-003-010-011.csv

cine ma poate ajuta cu logurile?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 9 ore, Emy D a scris:

Exact. Variatile le observi pe vacuumetru. Tu trebuie la ralanti sa ai -750mbar la iesirea din N75 spre actuator. Fara sa dai doua pedale. Pai, altfel ce facem aici? 

Ps: acum vacuumetrului trebuie sa stea fix si sa nu varieze

Am verificat cu vacuumetru si este in regula, acul sta fix nu are variatii nici la turbo on/of, nici la egr on/of.Cum pot verifica maf-ul?Are valori cam mici...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

48 minute în urmă, kypa a scris:

cine ma poate ajuta cu logurile?

kypa,in bs011 ai 1040/1091. plus ca iti agata si geometria(variatiile de la turbo off).pres atm in log e de 969 mbari.si turbo on e cam mic.

 

cum as proceda eu daca ar fi masina mea: as da jos actuator sa fiu sigur 100 % ca geometria nu agata(verifica la mana).apoi daca totul este in regula,trebuie sa lungesti tija,aprox pana turbo off este egal cu pres atm(iar reglajul final il faci in fctie de logul in mers).sper ca nu cumva geometria sa fie blocata catre turbo off.sper doar sa fie tija scurta.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Emy D actuatorul nu a fost schimbat si cum pot scadea presiuna scurtand sau marind tija??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

acum o oră, Banutz89 a scris:

salut.

bs003:a ramas neschimbat fata de ce stiam.ai egr On= ~ 270cu egr Off ~ 450. deci o rata de rexirculare mica.e si bn e si rau.

bs011/turbo on=1100 mbari cu off=969/979.inca se vad niste variatii,si as putea spune ca geometria inca agata,sau arcul actuatorului e tasat.diferenta dintre turbo off si on e de aprox 130 mbari.cam putin.banuiesc ca bs011 a fost cu turbo bn incins. diferenta intre  on si off la rece este de 150 mbari si cu turbo f bn incins este de 180.astea ar fi valorile pt a functiona optim.

 

logul in mers: nu prea ai acel spyke la inceput de log(comportament normal de altfel).e cv dar nu e ce trebuie.iar apoi intre 2500 si 2750 rpm ai un mic underboost.iar apoi geometria corecteaza f bn presiunea pana la sfarsitul logului.

ce gandesc eu?!?:

pai daca egr on=270mg/cursa si turbo on =1100mbar => ca mai trebuie desfiletat surubul de stop tocmai pt a mai creste turbo on(se mai inchid vanele)

si...daca pres atm din log=989,4 mbari si turbo off=969 si spyke aproape inexistent=> tija prea lunga,deci tre sxurtata.

maf-ul cu toate ca stiu ca e schimbat de curand(bosch daca mai tin bn minte),dupa 3000 rpm pica in cap.

ce as face eu.as mai scurta tija pana ma apropi cu valoarea lui turbo off de val pres.atmosferice. si apoi as desfileta surubul de stop pana obtin acele diferente(150mbari la rece ,respectiv 180 mbari la cald) dintre turbo on si off .

cu siguranta si valoarea egr on (270mg) va trebui sa mai scada spre un 220-240.

ca sa fiu mai explicit.turbo on mic=vane geometrie deschise/surub infiletat prea mult/backpresure intre motor si turbo,mic.

daca vanele stau mai deschise ,cum.e.cazul tau,automat ca intre motor si turbo nu se mai creeaza aceea pres optima de 300 mbari,care tocmai asta face,invinge presiunea din admisie si practic asa functioneaza recircularea gazelor.scuze de ceața creata....ar fi si mai multe detalii dar e suficient asa.

vezi ca exista un tutorial de reglare geometrie.e facut de rune si dementor.

in poza atasata e pres turbo.

Screenshot_2016-02-15-22-21-30.png

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@p.romulus În primul rând dacă vrei să primeşti răspuns aranjează şi tu logurile, mulţi intră de pe tel şi nu le pot aranja/vedea.

Le-am aranjat eu, părerea mea este că ori ceva este înfundat (filtrul de aer, intercooler sau tubulatura) ori senzorul de presiune este damblagit, altfel nu-mi explic presiunile alea scăzute din BS011 şi din log la ralanti, zici că turbina ta se învârte invers :))

Totuşi faptul că debitmetrul arată nişte valori destul de mari pe toată plaja mă duce la gândul că totuşi problema ar putea fi la senzor.  Scoate tubulatura de dinaintea senzorului de presiune (astfel încât să tragă aer direct din atmosferă nu prin intercooler) şi vezi cât este valoarea indicată la ralanti (a treia căsuţă în gr. 010 sau din grupul 011), dacă arată tot aşa puţin este o problemă la senzor, dacă arată o valoare egală cu presiunea atmosferică (cea din a doua căsuţă gr. 010 )atunci este ce am scris mai sus

 

BS003.xls

LOG TREAPTA A III-A.xls

BS011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!