Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

3 hours ago, kalin1205 said:

Am verificat n75 si e bun  , furtunele inca nu am vazut ceva crapat , numai stiu ce sa fac , pff  

1. iti recomand sa schimbi toate furtunele de vacuum pe partea de turboo, inclusiv conductele cele din plastic, ele se freaca in timp de filtrul de aer si iti dai seama ce se intampla acolo. Pana nu obtii linie in partea de sus nu ai rezolvat problema. Inlocuirea lor iti garanteaza reusita. Ochiul poate fii pacalit.

2. Fa rost de un vacuumetru si intercaleaza-l astfel:

a) cu un T inainte de Actuatorul turbo -> Tre sa ai MINIM 750 mbar

b) cu un T imediat la iesirea din pompa de vacuum unde trebuie sa ai minim 850 mbar daca nu si mai bine.

 

seara faina!

3 hours ago, evolkswagen said:

Care ar trebui sa fie valoarea optima a lui N75 il log si in bs?

Salut, 

 

Pt un raspuns mai accurate ar trebui sa gasesti MAPa specifica motorului tau, dar ca sa iti faci o idee arunca un ochi aici:

TURBOCHARGER CONTROL VALVE MAP. (N75 % DUTY CYCLE) - TURBOCHARGER CONTROL VALVE MAP. (N75 % DUTY CYCLE).

Please de undeva la 19.9 la prima pedala de WOT, si teoretic se duce liniar pana undeva la 75%. Teoretic zic, pt ca daca incepi WOT ul la 1600 de ex, in momentul cand intra turbina se creaza un mic spike de overbust care trebuie regulat rapid si se poate sa ai o oscilare a procentajului, dar dupa stabilizare ar trebui sa urce liniar pana pa le 75-80% dupa 4200 rpm.

In BS este clar: Inchis sau deschis.

Numai bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,Claudiu.La a mea nu urca mai mult de 64-65%, iar in bs11 am turbo on maxim 1305,cand este turbina incinsa bine.Sa aiba legatura ?

Referitor la ce i-ai zis lui kalin,inainte de n75 am 750mb iar inainte de actuator am 600-650.La pompa tandem aprox. 850mb.

Modificat de evolkswagen
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,postez si eu cateva loguri facute acum cateva zile in urma...suspectez pompa tandem deoarece scoate din ce in ce mai putin,adica vreo 800mbari,iar la actuator am mai putim de 600 de mbari...o parere si din partea voastra e binevenita...

o seara buna tuturor

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

15 hours ago, evolkswagen said:

Multumesc,Claudiu.La a mea nu urca mai mult de 64-65%, iar in bs11 am turbo on maxim 1305,cand este turbina incinsa bine.Sa aiba legatura ?

Referitor la ce i-ai zis lui kalin,inainte de n75 am 750mb iar inainte de actuator am 600-650.La pompa tandem aprox. 850mb.

Salut, 

 

1305 mi se pare mult prea mare. Verifica postul lui RUNE unde se dau indicatii despre valorile si reglarea turbinei >>AICI<<.

Legat de vacuum, ceva este ciudat in BS11 ele tau. TURBO ON e mult prea mare si se vad clar si zig zag uri atat sus cat si jos. Clar problema vacuumului nu e rezolvata. Nici pe partea cu geometria nu stai chiar bine. Valoarea de -750 mbar ar trebui sa o ai la actuator. Am sa fac astazi niste masuratori si le urc aici.

 

numai bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian
On 1/5/2016 at 9:48 AM, aumar said:

Revin dupa ceva reglaje la actuator si schimbare  furtun de la N75 la actuator (inainte de a-l schimba arata -900 mbar la intrarea in N75 si -600 mbar la iesirea spre tija, acum arata -900 respectiv -750). In treapta a II-a mi se pare cam lenesa, atasez si un log daca ar putea cineva sa citeasca ce am pus as fi recunoscator. Multumesc

 

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 8 ore, ClaudiuM a scris:

Salut, 

 

1305 mi se pare mult prea mare. Verifica postul lui RUNE unde se dau indicatii despre valorile si reglarea turbinei >>AICI<<.

Legat de vacuum, ceva este ciudat in BS11 ele tau. TURBO ON e mult prea mare si se vad clar si zig zag uri atat sus cat si jos. Clar problema vacuumului nu e rezolvata. Nici pe partea cu geometria nu stai chiar bine. Valoarea de -750 mbar ar trebui sa o ai la actuator. Am sa fac astazi niste masuratori si le urc aici.

 

numai bine.

Multumesc,Claudiu.Din ce am citit pe forum si daca nu pot fi si alte cauze,referitor la bs 011,la mine sigur este din reglajul surubului.Cand am facut testul,am vazut ca turbo on val.mare,asa ca nu am mai lasat tija actuatorului sa faca, cursa pana la capat,sus.(am introdus o surubelnita intre piulita si carcasa actuator,provizoriu).Rezultatul a fost turbo on 1108...deci ok.Asa ca trebuie sa mai infiletez surubul de reglaj.Acum, referitor la zig zagurile de vacuum, nu ar putea sa fie si de la electrovalvele n18 si n75?Adica sa functioneze cu intermitente si prin asta si vacuumul sa aiba fluctuatii?Este doar o parere...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor!
Ajutati-ma , vo rog, cu interpretarea log-ului atasat.
Mentionez ca masina este o Skoda Octavia I cu motor de 130 CP.
Simptome: nu are putere, e dificil sa efectuezi o depasire, se ridica greu in turatie, nu mai are sprint-ul specific.
Multumesc anticipat pt orice idee, sfat!

Log G.M. - 12.02.2016.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut am postat si eu pe pagina anterioara o problema. Ma poate ajuta cineva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On ‎12‎/‎02‎/‎2016 at 8:18 PM, persan said:

salut! atasez niste loguri dupa curatare turbina!!  inca tot mai i.a limp mode la rece in tr a4 pe la 2800 rot. va ro niste pareri

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Salut N75 functioneaza ok?

Sa imi spui ce rezolvi te rog. Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@gabi_74

Log 3-10-11 - ar fi trebuit sa am fisierul sa vad graficul. Din cate vad, initial ai un underboost mare si apoi ai overboost. O alta chestie ciudata e ...senzorul MAP: 936mbar presiunea atmosferica? Mi se pare cam mica. Felul cum turbina reactioneaza ma duce cu gandul la o tija reglata prost si sau N75 care comanda aiurea. 

Sau chiar si o pompa tandem care nu face vacuum cat trebuie, in turatii mici. 

BS011 - Probleme de vacuum sau N75 care lucreaza aiurea (verifica N75/firele care duc la el, etc). Verifica si supapa unisens. Eventual, inlocuieste N75 cu N18 pentru test. Geometria pare ok. Daca e sa ma raportez la Log3-10-11, Reglajul nu pare ok. Ai o diferenta de 168 mbar in loc de 180 mbar,( banuiesc ca la cald e facut logul) ceea ce ma duce cu gandul la o faptul ca surubul de stop e insurubat cam mult. (Aici astept sa-si spuna parerea si ceilalti colegi mai experimentati)

BS 003 - ai recirculare mare -58% gaze arse. - Daca iti face suprapresiune e normal sa ai si recirculare mare... Rezolva intai partea cu turbina.

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golf 4 - 1.9 tdi ALH

am eroarea atasata in fisierul text atasat - presiune prea mare - p1557

alte simptome - pana pe la 2000 turatii parca nu are putere, cateodata cand plec de pe loc la intersectii, motorul zici ca se ineaca

                       - de pe la 1300 pana la 2000 de turatii se aude un fluierat frumos ca de suctiune (cred), fin dar perceptibil

                       - dupa 3000 de turatii imi intra destul de des in limp mode si apare eroarea cu presiunea prea mare

log nu am reusit inca dar sper ca in cateva ore sa pot si il voi posta!

am pus insa valorile din vcds de pe modulele 003, 010 si 011 la relanti si turat, ca parca mie nu imi pare ceva in regula cu boost actual fata de cel specified, parca e prea mare!!!

care sa fie cauza?

mentionez ca anul trecut am schimbat actuatorul de la turbina care avea membrana sparta (atunci imi aparea eroarea opusa cu p1556) si am mai schimbat si ceva furtune de vacuum care erau vechi!

prima poza e cu motorul turat si a 2-a cu motorul la relanti!

motor la 2500-2600 turatii.jpg

motor la relanti.jpg

Log-292500km-181751mi.txt

Modificat de kypa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Emy,nu s-a umblat la reglajele turbinei,mașina este recent adusa.Logurile sun făcute la cald,eu am văzut în BS 011,valori cuprinse între  924_1104,ceea ce rezultă o diferență exact de 180 mb.Posibil cum zici tu să fie ceva probleme legate de vacuum.Daca ar fi probleme cu pompa de vacuum ma gandesc,ca masina ar trebui sa porneasca greoi,dar o ia la sfert.Mai aștept păreri.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi se pare aiurea ca turbo baga mai putin aer (924) fata de presiunea atmosferica 936 mbar. Sa zicem ca totusi, senzorul MAP e bun si citeste bine. Dar atunci nu-mi explic de ce ai acel underboost apoi overboost. 

Si acum vad ca logul in mers nu e bine facut! 100% pedala apasata in treapta a 3-a, de la 1500 rpm pana la 4000. Nu lasi pedala deloc de pe acceleratie in acest interval de turatii. Te rog fa un alt log  in mers, altfel nu ne putem da seama nici daca MAF-ul e ok. 

 

@kypa Pana nu faci un log in mers pe 03-10-11 si apoi BS003 si BS011 nu poti primi un raspuns corect. Banuiesc geometrie ancrasata sau actuator prost reglat. Vad ca ai si recirculare mare (deobicei de la actuatoarele reglate prost). 

Fa logurile si mai discutam dupaia. 

@persan

BS003- Recircularea usor marita (42% gaze recirculate) - ar trebui sa ai pana in maxim 40. 

BS011- Tija reglata prost. Diferenta dintre on si off este de 255 mbar si tu trebuia sa ai 180. Probabil ca asta iti face suprapresiune. Turbo off mai mic decat Atmosferic pressure si turbo on e cu 255 mbar peste turbo off. Si inca se mai vad niste variatii in partea de jos a graficului. Actuatorul e schimbat? 

Log in mers - nu e facut bine. Am mai tot scris cum se face un log in mers. Pedala 100% apasata, in treapta a 3-a, de la 1500rpm pana la 4000 rpm. Refa logul si apoi primesti un raspuns. 

Modificat de Emy D
adaugare raspunsuri.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pedala a fost ținută blană cum se zice,dar așa am observat ca apare,în loc de 100% apar lunile anului,o sa refac logul.Dar așa cum zici tu la o presiune de 936 mb,turbo băga doar 924,aproape constant.O să încerc să verific/curat eventual senzorul MAP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/12/2016 at 19:12, AudiAdiccted a scris:

Salutare tuturor!
Ajutati-ma , vo rog, cu interpretarea log-ului atasat.
Mentionez ca masina este o Skoda Octavia I cu motor de 130 CP.
Simptome: nu are putere, e dificil sa efectuezi o depasire, se ridica greu in turatie, nu mai are sprint-ul specific.
Multumesc anticipat pt orice idee, sfat!

Log G.M. - 12.02.2016.zip

Ai un underboost in prima faza apoi turbina corecteaza bine si face presiunea care trebuie. Fa te rog si BS003 si BS011. Maf-ul pare fix pe fix. Vreau sa vad oricum BS-urile sa vad si geometria/vacuumul cum arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot creste valoarea turbo of si cat ar fi ideal daca turbo on este 1110?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo on ar trebui sa fie intre 1100 si 1150. Valoarea Turbo off = valoarea presiunii atmosferice -> poti sa o cresti prin scurtarea tijei. 

 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde vad presiunea atmosferica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In grupul 010, al doilea camp. 

@cojocariu.marian

Bs011 - geometria iti agata putin. Reglajele actuatorului arata ok. 

BS003 - Recirculare cam mare. Posibil ca EGR sa fie imbacsit cu debuneri si clapeta de recirculare sa ramana blocata sau sa nu functioneze corespunzator. 

Log in mers. Vad ca turbo corecteaza destul de bine. Are un underboost la un moment dat (in acelasi timp in care MAF-ul clacheaza si citeste mai putin). MAF-ul, este sub specific dupa ce treci de 3000 rpm- Pare cam obosit.

1- Rezolva cu EGR. Curata-l si eventual fa un log in mers cu EGR Anulat. (furtunul de vacuum il scoti si il infunzi cu un surub.

2. Daca MAF-ul citeste tot sub specific, atunci e de schimbat. 

 

@ionut10a

In BS003 - Recirculare 49% - Daca e Euro4, e ok. Daca e Euro 3, nu e ok. Asta e din cauza tijei prost reglate. 

In BS011 - Probleme Vacuum, se vede cum scade pe parcurs si ca nu primeste vacuum cat ar trebui. Verifica vacuumul. Verifica Pompa tandem - la iesire din pompa -0.9 bar  si la actuator -0.75 bar. Turbo off il ai mai mic decat presiunea atmosferica si turbo on e cu 254 mbar peste turbo off => reglaj incorect. mai scurteaza putin tija, si modifica surubul de stop in asa fel incat sa ai turbo off=presiunea atmosferica si turbo on =  noul turbo off+180mbar. 

In Log3-10-11 - Ai un lag mare, datorat tijei reglate prost. Apoi, un Overboost si in final un underboost. Maf-ul e obosit. Dar pana nu rezolvi cu reglajele actuatorului nu pot zice prea multe despre el. 

Modificat de Emy D
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am revenit cu logurile!

am facut 2 si la ambele am luat limp!

posibil sa nu fie reglata cum trebuie tija la actuatorul de la turbina, cel care a fost schimbat recent?

log 3 10 11 kypa.csv

LOG-01-003-010-011.csv

Va rog cei care raspundeti pentru problema mea, specificati ca raspunsul e pt. KYPA!!!

va multumesc mult, daca stiti pe cineva in zona alba iulia care se pricepe la tdi, va rog sugerati-mi... in raza a 100km in jurul alba!

Modificat de kypa
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!