Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Azi am schimbat toate funtunasele legat de vaccum...zi-mi cu ce sa incep si maine ma bag.ms mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina este softata?

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu daca este softata k asa am cumparat-o acu 2 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți , la 110-130 km iau limp mode , turbo mi-a fost curățat acum 2000 de km , dar totuși apare din nou această eroare

17958 - charge pressure

P 1550 - 35-10 control deviation - intermittent , trebuie curăța din nou sau e defect actuatorul ? Furtunele sunt schimbate , am pus tester la grupul 11 și când acționează tijă se mișca puțin , ce ar putea fi mai exact ? Mulțumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai fa un log in mers un bs11 si un bs3 apoi iti vor spune colegii ce este de facut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Membrana de la actuator poate nu face cursa completa , are scapati de vaccum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut băieți , la 110-130 km iau limp mode , turbo mi-a fost curățat acum 2000 de km , dar totuși apare din nou această eroare

17958 - charge pressure

P 1550 - 35-10 control deviation - intermittent , trebuie curăța din nou sau e defect actuatorul ? Furtunele sunt schimbate , am pus tester la grupul 11 și când acționează tijă se mișca puțin , ce ar putea fi mai exact ? Mulțumesc.

sunt sigur ca masina iti trage bine .am dreptate,nu? doar ca iei limp.ei bine ori geometria nu a fost curatata corect,ori tija a fost scurtata,ori etc....

corect e sa faci bs003,bs011, si log in mers.

fara cele 3 teste ....vorbim sa ne aflam in treaba,dam cu zaru,ca o fi aia,ca o fi ailalta....

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trage foarte bine până la 110 , în treaptă 1 si a-2-a chiar fluieră roțile , dar cum ajung la 110 , poc limp mode sau 130 , revin sper mâine cu logul dacă nu poimâine .

Sper să mă ajutați să clarific treaba asta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sigurantele si sunt ok.

Am facut log-uri in mers.

Cand dau test in 04 grupa 3 si 11 apare eroare.De ce oare?

Din cand in cand apare la rece bujia palpaind si dupa oprirea motorului si repornire dispare.

Atasej log-urile.

 

LOG-01-003-010-011.1.zip

LOG-01-003-010-011.2.zip

LOG-01-003-xxx-xxx.1.zip

LOG-01-003-xxx-xxx.2.zip

LOG-01-011-xxx-xxx.1.zip

LOG-01-011-xxx-xxx.2.zip

Masina trage.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

Va salut din nou. Revin cu problema postata la 10674 si 10677 intre timp mi-am cumparat N75 nou si un vacuumetru cu care am masurat vacuumul la pompa care este 2.5 iar la iesirea din N75 spre actuator este 1.8 la ralanti iar la accelerare se duce spre 0 fata de N75-ul dinainte care la accelerare nu cobora mai jos de 1.1,  si am facut BS011 daca ma puteti ajuta cu o interpretare, va rog. Multumesc

LOG-01-011- 2016.xls

Modificat de cojocariu.marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vacuum la pompa 2.5 ??? Poate -0.25 bar si in cazul asta poti sa o arunci la gunoi.

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

Greseala mea. Va cer scuze, m-am uitat la alta gradatie. Am vrut sa zic -0,85 bar la ralanti, la accelerari de 4000 rot\min indica 0,35 bar, iar la iesirea din N75 spre actuator 0,6. Dupa ce am schimbat N75 la accelerari de peste 4000 acul scade la zero, ca in filmulet.

Modificat de cojocariu.marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara ,

Un ochi peste log-uri se poate.

Multumesc frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat sigurantele si sunt ok.

Am facut log-uri in mers.

Cand dau test in 04 grupa 3 si 11 apare eroare.De ce oare?

Din cand in cand apare la rece bujia palpaind si dupa oprirea motorului si repornire dispare.

Atasej log-urile.

 

attachicon.gifLOG-01-003-010-011.1.zip

attachicon.gifLOG-01-003-010-011.2.zip

attachicon.gifLOG-01-003-xxx-xxx.1.zip

attachicon.gifLOG-01-003-xxx-xxx.2.zip

attachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxx.1.zip

attachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxx.2.zip

Masina trage.

 

Salut, 

 

Daca faci grafic pe coloana Boost Pressure Specificat/Actual iese un underboost pe toata plaja de turatie. Nu e masina lesinata? Nici macar nu reuseste sa ajunga la Presiunea specificata. > Posibilie scapari mari de vacuum, membrana actuatorului pare ok din moment ce face ceva presiune. Verifica toata instalatia de vacuum. EGR electronic, fumoase valori MAF. Nu mai stiu daca la modelul cu bloc de valve mai exista faimoasa valva unisens...

 

Numai bine.

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Corect. Doar cea care duce la BREAK SERVO.

B6 VACUUM HOSE DIAGRAM > https://sites.google.com/site/1810martin/home/b5-vacuum-hose-diagram/b6-vacuum-hose-diagram

MARTIN RULES....cine stie de el bineinteles.....aviz posesorilor de b6 .....cititi intreg site-ul.multe informatii folositoare

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ceva pareri la acest log

precizez ca masina nu tragea ,facea presiune cu 200mbr mai putin,am schimbat turbo SH,garnituri admisie ,evacuare,furtune,egr,electrovalve

nu stiu daca sant ok valorile de la MAF,si parca face putna suprapresiune

 

cu stima!

LOG-VINERIX2.xls

Modificat de parula66
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna ceva pareri la acest log

precizez ca masina nu tragea ,facea presiune cu 200mbr mai putin,am schimbat turbo SH,garnituri admisie ,evacuare,furtune,egr,electrovalve

nu stiu daca sant ok valorile de la MAF,si parca face putna suprapresiune

 

cu stima!

 

Ai schimbat atatea pt 200 mbari ? fara sa verifici toate componentele??...

 

Pai MAF dus, si spre sfarsitului logului e ceva dubios ca si cum ar agata geometria, sau N75 nu mai da drumu la vacuum.., nu ti-a luat masina LIMP? SI EGR duty  cycle e putin ciudat..

Oricum rezolva intai problema cu MAF ul, verifica etanseitatea sistemului de vacuum si apoi refa logul. Era bun si un BS003 + BS011.

 

Daca ai cum sa le faci ataseaza-le sa vedem mai in detaliu problema.

 

seara faina!

Modificat de ClaudiuM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca vrea cineva sa faca un bine....sa aranjeze logul lui parula66.poate aruncam si eu un ochi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de raspuns!

masina nu intra in limp mode!

traseul de vacum(de fapt WASTEGATE functioneaza cu presiune ) schimbate toate!

turbo nu facea mai mult de 1600-1700 mbr,chiar daca anulam wastegate-ul,

schimb si MAF -ul cu unul nou si revin cu log

 cu stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

Am avut probleme cu lipsa de putere la Audi A4 1.9 131cp cod motor AWX.
Am facut 2 log-uri in mers,unul dupa celalat si as avea nevoie de ajutor pentru interpretarea lor.
De precizat faptul ca dupa log-ul 2 mi-a aparut eroarea
17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation

Multumesc anticipat pentru ajutor!

 

LogInMersAudiB6.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am reusit in sfarsit sa fac logul respectiv , GOLF 4 ALH 90 CP Stock fara tuning. 

Simptome : pana la 90-100 trage foarte bine masina,la aceasta viteza intra in limp-mode . Log in a-4-a nici vorba,doar log in treapta 3 am putut,am facut vreo 4 loguri in treapta 3 ,sper sa ma ajutati ce nu functioneaza bine . 

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!