Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Pai daca ai rezolvat, pune si tu un log cu ea curatata sa vedem cum se misca, si poateun bs3 un bs 11 poate gasesti motivul murdaririi excesive a turbinei;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiorelo600,

vezi ca marku are dreptate.

o turbina e proiectata sa reziste pe "toata" durata de functionare a motorului.adik nu se ancraseaza geometria degeaba.cel mai des se ancraseaza din cauza maf-urilor decalibrate(cele care dupa 3000 rpm citesc mai putin decat in realitate,modificand raportul AF=AIR FUEL),plus alti senzori cu probleme,plus avans dereglat,injectoare cu probleme,consum excesiv de ulei,actuatoare cu membrana sparta(ramane geometria statica si se ancraseaza -miscarea geometriei are si rol de autocuratare),mers subturat,etc...

asa ca cel mai bine e sa faci un log in mers pt a vedea starea maf-ului.ar fi bune si bs003 si bs011.

noi nu vorbim sa ne aflam in treaba....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Noul log dupa curatare turbina

log mers.zip

turbo.corecteaza bn dar trebuia dat blana de pe la 1500 rpm.

bs011 se vede ca nu agata geometria.

bs003 egr mort blocat pe inchis,ori lipsa vacuum,ori furtunas spart,ori membrana actuator,etc...

maf ar fi ok din log.repeta logul si dai 100% la acceleratie de pe la 1500 rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica supapa de comanda de la turbo?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Specific ca EGR este anulat( blindat )

ok,am inteles.

Cum pot verifica supapa de comanda de la turbo?

ataseaza logul te rugam...

Buna ziua,

Am un passat 2.0 cod motor bkp am avut probleme cu pompa de ulei se turbo, au fost schimbate si acuma nu face presiune turbo.Daca este la turatie mai mare se aude si un zgomot la turbo.

Presiune la ulei este de 3,5 bar la relanti.

Egr-ul este curatat si toate filtrele si uleiul este schimbat.

Am incercat sa fac un log in mers.

Nu stiu ce ar putea fi.

Atasez logul daca ma pote ajuta cineva.

Multumesc

vechea problema cu axul hexagonal de 6 al pompei,care se rotunjeste.primul lucru care cedeaza e turbina,se gripeaza.datorita turatiilor la care lucreaza.

turbina e una second hand,asta de ai pus-o pe masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca masina functioneaza in parametrii?

 

Specific ca EGR este anulat( blindat )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge super ok fiorelo. Dar fa cum a zis mario log cu pedala la maxim incepand de la 1500rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@aumar

Ţi-am şters posturile pentru că nu erau conforme cu ce am scris în Best answer (scrie pe fond verde în partea de sus a paginii). Şi ca să înţelegi mai bine răsfoieşte puţin topicul acesta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiorelo este ok, tija este reglata bine,debitmetrul lucreaza bine, corectiile bune...as vrea si eu asa motor, banuiesc mersul subturat ca si motiv principal al murdaririi turbinei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge super ok fiorelo. Dar fa cum a zis mario log cu pedala la maxim incepand de la 1500rpm.

log-audi 1.9 AVF.zip

turbina corecteaza f bn.in schimb daca ma uit la egr duty cycle ,obeserv ca e inchis(4.8%)/si la sarcini partiale.ceea ce inseamna ca e si anulat din soft,adik ecu da comanda catre N18 sa stea mereu pe inchis.tu ai zis ca este si blindat fizic .este o masura pt a se asigura o si mai buna obturare.

daca stie cineva sa ne ajute sa vedem daca si presiunea ceruta este cea specifica/stock pt un avf (2346mbari).din cate imi aduc aminte ,parca ar fi presiunea stock.

si mai e putin dubios ciclul n75,care nu seamna cu cel normal.daca ar fi si presiunea ceruta modificata prin soft,stiu ca se umbla(printre multe/putine altele-depinde de mester/nea gigi din colt) si la ciclul n75. si logic ca nu mai seamana cu normalul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

2346mbar e stock. aasa e si la a mea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mi-am adus aminte bine si eu.ms aurel.ai la indemana vreun log de la a ta masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua si scuze dar nu ma pricep chiar asa bine cu postarile, scuze.

 

Incerc sa atasez conform topicului.

Copy of LOG-01-003-010-011.zip

LOG-01-011-xxx-xxx.zip

LOG-01-003-xxx-xxx.zip

Este vorba de un passat 2.tdi bkp masina am cumparato defecta.

Am schimbat:

la pompa de ulei pinionul

turbo a fost schimbat (am dat turbo vechi la schimb cu cel actual la o firma care se ocupa cu reconditionatul din Cluj).

supapa care comanda turbo a fost si ea schimbata

egr-ul a fost curatat

toate filtrele si uleiul au fost schimbate

Masina la relanti se aude ok dar daca turez se aude un zgomot la turbo.

Turbo nu face presiune pe furtun.

de asemeni masina nu trage.

O cauza daca se poate .

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua si scuze dar nu ma pricep chiar asa bine cu postarile, scuze.

Incerc sa atasez conform topicului.

Copy of LOG-01-003-010-011.zip

LOG-01-011-xxx-xxx.zip

LOG-01-003-xxx-xxx.zip

Este vorba de un passat 2.tdi bkp masina am cumparato defecta.

Am schimbat:

la pompa de ulei pinionul

turbo a fost schimbat (am dat turbo vechi la schimb cu cel actual la o firma care se ocupa cu reconditionatul din Cluj).

supapa care comanda turbo a fost si ea schimbata

egr-ul a fost curatat

toate filtrele si uleiul au fost schimbate

Masina la relanti se aude ok dar daca turez se aude un zgomot la turbo.

Turbo nu face presiune pe furtun.

de asemeni masina nu trage.

O cauza daca se poate .

Multumesc

tre sa refaci tot.la logul in mers tre sa apara pedala 100% apasata incepanad de la 1500 rpm pana la 4000 rpm.

bs 011 si 03, tre sa intri la "casuta basic setings" si acolo dai start ,log....tre sa se tureze singur la 1400 rpm.

tu ai facut log pe blocurile de masurare .deci nu e bn.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dau basic settings on apare park brake 1 si nu se intampla nimic.

Ce trebuie facut sau cum?

post-132484-0-30347400-1451991002_thumb.

post-132484-0-82505200-1451990933_thumb.

Multumesc

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Salut la toata lumea! 

 

Am inceput anul cu un limp mode. Log in mers nu pot face, pt ca in treapta 3 la 3000 rpm ia limp.

Am anulat EGR si acum merge pana in treapta 4 la 3000 rpm, unde din nou limp mode.

 

   Eroare pe motor am doar 

Charge Pressure Control: Positive Deviation

 

   Am facut si un bs011 cu tot cu grafig si in partea de jos la valoarea mica sunt dstule zig-zag-uri.

 

Turbina si N75 sunt schimbate de 4 luni.

 

log turbo.xls

 

Daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea graficului, ii Multumesc!

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

turbina schimbata, ce inseamna - veche, noua, reconditionata ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina Reconditionata si n75 nou, imi cer scuze pt neintelegere.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut la toata lumea!

Am inceput anul cu un limp mode. Log in mers nu pot face, pt ca in treapta 3 la 3000 rpm ia limp.

Am anulat EGR si acum merge pana in treapta 4 la 3000 rpm, unde din nou limp mode.

Eroare pe motor am doar

Charge Pressure Control: Positive Deviation

Am facut si un bs011 cu tot cu grafig si in partea de jos la valoarea mica sunt dstule zig-zag-uri.

Turbina si N75 sunt schimbate de 4 luni.

log turbo.xls

Daca ma poate ajuta cineva cu interpretarea graficului, ii Multumesc!

simplu....daca pana anu trecut a mers bine,si acum da positive deviation(turbina genereaza pres mai mare decat cere ECU) e clar ca e geometria ancrasata.plus ca se vede cum ai zis si tu in bs 011 in josul graficului.data jos si curatata geometria.

Cand dau basic settings on apare park brake 1 si nu se intampla nimic.

Ce trebuie facut sau cum?

IMG_20160105_121842.jpg

IMG_20160105_121723.jpg

Multumesc

vezi ca ai explicatia acolo.trebuie apasata frana si acceleratia in acelasi timp.ar treb sa stea la 1400 rpm.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incercat cu frana si pedala cum scrie acolo dar nu functioneaza, atasez pozele cu ce i-mi arata cand apas pedalele.

Nu pot face log-uri acum pt ca nu este carosabilul ok , cand o sa pot face o sa pun log-urile.

Am mers cu ea si a aprut in bord bujia licarind si la test a aparut urmatoarea eroare 

 
 
                Address 01: Engine       Labels: 03G-906-018-BKP.CLB
Control Module Part Number: 03G 906 018 CE    HW: 03G 906 018 CE
  Component and/or Version: R4 2.0l PPD1.5 G    9707
           Software Coding: 0000072
            Work Shop Code: WSC 05314 000 00000
                      VCID: 6AD1DC714564C89
1 Fault Found:
 
012600 - Intake Manifold Runner Control 
               P3138 - 006 - Regulation Deviation
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 11000001
                    Fault Priority: 5
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 40
                    Mileage: 331069 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2015.12.28
                    Time: 10:51:40
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 1024 /min
                    Torque: 104.0 Nm
                    Speed: 0.0 km/h
                    Mass Air / Rev.: 490.5 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 479.6 mg/str
                    Lambda: -11.7 %
                    Text: Kein Messwert verfuegbar
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu ai pb cu v157-clapeta de cut off.

Vezi si sig din compartiment motor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

mi-am adus aminte bine si eu.ms aurel.ai la indemana vreun log de la a ta masina?

Da. masina este cea din semnatura si sunt ultimele log-uri de la inceputul lunii decembrie.

Book2 tr3.xls

Book1 tr 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!