Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Nu sunt eu mare meserias dar la tine pare o tija reglata incorect, a fost umblat la turbina? Face ceva ssuprapresiune, dar sa lasam colegii mai priceputi sa dea cu parerea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu s.a umblat la tija

Modificat de persan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o parere va rog i.am limp mode o data la luna sau la 2 luni. masina din semnatura. va multumesc sarbatori fericite

bs 003,ai rata buna de recirculare.

bs011,se vede ca agata geometria(variatii la turbo off).

log in mers ,face suprapresiune si intra in limp.

nu ia limp mereu pt ca depinde de gradul de incalzire al turbinei.cand sunt reci merg bn,cand se incing bn face figuri geometria.(de ex dupa un drum lung in viteza pe autostrada sau dupa ceva forje sustinute,etc).pt ca se dilata geometria iar tolerantele se maresc.putina funingine si gata....limp.

tija e reglata bn din ce vad eu.se vede in log acel 19.9% corespunzator primei valori de 100 % a acceleratiei.ce mai e putin dubios...in logul in care nu ia limp,daca faci grafic o sa vezi ca geometria corecteaza f bine,dar in schimb,ciclul lui n75(ultima coloana),nu scade dupa overboostul normal al turbinei.ma duce gandul doar la pierderi de presiune ,intre turbina si admisie(deci traseul unde se creeaza presiunea).cauze:coliere slabe la imbinarile furtunelor turbo,intercooler spart,garnitura galerie admisie,egr care nu ar inchide bn in wot(la tine nu cred ca e cazul ,pt ca ai rata buna de recirculare).

iti dai seama destul de usor de acele pierderi ,o sa gasesti ulei in zonele pe unde scapa presiunea.odata cu aerul comprimat ies si vaporii de ulei proveniti de la axa turbo si epurator.

de debitmetru nu pot zice nimik momentan,din cauza acelui ciclu n75. automat daca exista pierderi de presiune,turbina incearca sa compenseze si automat turbina absoarbe mai mult aer decat in mod normal si implicit maf-ul citeste mai mult.poate in realitate maf e decalibrat....asta il vezi bn dupa repararea traseului turbo,sau mai bn zis ,cand o sa vezi ciclul n75 scazand spre 4000 rpm.abia atunci poti avea o parere despre el.

toate problemele astea cu agatatul de geometrie,cum e si cazul tau.turbina face suprapresiune mereu si automat slabeste colierele si ce o mai fi pe acolo.la fel si in cazul celor cu tuning.la fel acele sute de mbari in plus la turbina slabesc in timp prinderile.

tre sa faci ceva in sensul asta.orice suprapresiune(cauza fiind geometria in cazul tau),uzeaza prematur axul turbo pt ca se invarte cu mult peste nominal,apoi si slabirea colierelor(pierderile),duce tot la o munca in plus a turbinei pt a compensa si pica tot pe axul turbo care depune efort suplimentar(tot asa invartindu-se mai rpd decat in mod normal).si uite asa ...lantul slabiciunilor....pana se duce turbo de tot...

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns, nu k la mine i.au limp dimineata cand e rece motorul, dupa ce se incalzeste motorul si turbina nu mai am treaba merge bine. azi dimineta cand am venit la munca am luat un mic limp, dupa vreo 1 luna si ceva dar i.am dat niste forje pe vreo 10 km si diseara o sa.i mai dau

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu cateva log-uri de la passat 1.9 avb.La masina a fost schimbat debitmetru (bosch)dar masina tot nu merge.lipseste log-ul de la egr,incerc sa fac rost de el.


am mai primit un fisier  :lol:

LOG 003-010-011.xls

LOG 011.xls

LOG-01-003-010-011-1.xls

Log-WVWZZZ3BZ2E334700-272610km.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

Va salut si ,,La multi ani!". Masina mea Golf 4 TDI cod motor ASV, cine ma poate ajuta va rog, iau LIMP MODE foarte des, rar reusesc ca trec in treapta a 3-a de 3200 rotatii. Atasez si un log. Mentionez ca anul trecut am curatat turbina, EGR, ect. si dupa 4-5 luni a reinceput sa iau LIMP MODE, si nu merg deloc batraneste. La scanare imi apare

 

Faults Found:

17965 - Charge Pressure Control

            P1557 - 35 - 10 Positive Deviation - Intermittent

17563 Manifold Pressure Sensor (G71)

            P1155 - 35 10 Short to Plus - Intermittent

 

  Multumesc si sarbatori fericite in continuare

Log-golf 4 ASV.txt

Modificat de cojocariu.marian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

COJOCARU ai probleme cu turbo!verifica furtunasele de vacum sau turbina are geometria blocata,face presiune prea mare

 

fa si un log in bs011  dar dupa ce incalzesti putin motoru sa aiba 90 de grade

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cojocariu.marian

Am incercat sa fac BS011 insa interfata mea imi zice ca trebuie sa am soft original pentru a putea sa accesez Basic Setting. Ce mi-a atras atentia, dupa ce am citit postarile de pe acest forum si dupa ce m-am uitat la logo-urile altor colegi, e ca valorile lui N75 (ultima coloana din dreapta) raman constante si destul de mari (lafel ca si presiunea furnizata de turbina). Am urmarit VNT in momentul accelerarii si totusi isi face cursa iar la mana, cursa se sinte ca culiseaza pe toata plaja fara a intampina rezistenta. Ce am mai observat: am demontat capsula vacumatica si am plimbat putin VNT constatand ca, atunci cand il deplasam pentru a inchide vanele turbinei pe la 35% din cursa intampinam ceva rezistenta apoi isi continua cursa fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai acolo e problema n75 incearca din rasputeri sa impinga tija de asta ai valori mari acolo.daca tot ai dat jos actuatoru era bine daca te jucai tu cu geometria pana se degripa .poate scapai asa 

 

sterge si eroarea aia cu g71 e senzeru de presiune sa vezi daca mai apare

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la multi ani baieti....nu mai discut nimik...deci nu va mai ajut.macar azi sa stam linistiti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SORIN iti agata si tie geometria ai lag la inceput si apoi intra turbo si face prea multa presiune 


LA MULTI ANI si va doresc un an nou fara probleme:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!!! Mario de azi poti sa ne ajuti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!

Revin cu un nou log dupa inlocuirea actuatorului deoarece cel vechi a avut o gaura facuta de rugina...totusi masina nu trage asa de bine...de la 3000  de turatii nu se mai simte mare lucru.actuatorul nou l-am reglat dupa cel vechi,am verificat geometria cu mana si lucra usor,putin parca agata sus de tot.am vrut sa dau jos turbina sa o curat dar am renuntat cand am vrut sa desfac furtunul de ulei cel de sus,este prea tare strans si nu am vrut sa risc sa il rup...

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La multi ani!

Revin cu un nou log dupa inlocuirea actuatorului deoarece cel vechi a avut o gaura facuta de rugina...totusi masina nu trage asa de bine...de la 3000 de turatii nu se mai simte mare lucru.actuatorul nou l-am reglat dupa cel vechi,am verificat geometria cu mana si lucra usor,putin parca agata sus de tot.am vrut sa dau jos turbina sa o curat dar am renuntat cand am vrut sa desfac furtunul de ulei cel de sus,este prea tare strans si nu am vrut sa risc sa il rup...

niciodata un actuator nu se regleaza(ca lungime dupa cel vechi).fiecare actuator tre reglat pe turbina respectiva.ce bine era daca era asa simplu ....hop țop masuram cu subleru...si gata.nu merge asa.dureaza chiar si o sapt sa faci un reglaj de calitate.loguri peste loguri ,etc...

eu la prima vedere zic ca tija e prea scurta (face suprapresiune)si mai trebuie lungita.se merge in incremente a cate o tura.nu te apuci sa o lungesti cu 5 ture odata,ca ...poti sari cu usurinta peste reglajul optim si te prinde pastele pana o reglezi.motorul e sigur un ALH dupa presiunea ceruta de 1948 mbar.

si app refa logul.ii dai 100% la pedala incepand de la 1500->4000 rpm.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul este alh,cred ca face presiune prea mare face un sunet cand dai drumul la pedala dupa o talpa 3000 3500.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

IOJI, stai ca am uitat sa zic ceva important.

ai zis ca se simtea la mana ca geometria agata sus de tot.asta e zona"turbo off". la tine reglajul e posibil sa il fi nimerit bun de ex.dar agatarea aia iti face probleme mari.te chinui 10 ani sa reglezi un actuator pe o turbina cu geometria ancrasata.nu o sa reusesti .

prima miscare la wot e sa deschida geometria.tocmai in zona aia tie iti agata,si nu poate deschide geimetria la max si daia face suprapresiune(presupunand ca reglajul ar fi ok).

cum as proceda eu daca ar fi masina mea.

as da turbina jos sa curat geometria,si abia apoi as umbla la reglaj.ai certitudinea pt ca ai simtit-o la mana ca agata.

iti trebuie o cheie fixa de 17 polizata pe ambele laturi ca sa o poti baga pe stutul acela ce ramane pe corpul turbo.si abia apoi poti forta mai mult in piulita conductei.bagi spray ,ciocani putin,etc...ca altfel dac nu ti contra la acel stutz e posibil sa se desfaca cu totul....asa se intampla la majoritatea....

sunetul ala pe decelerare e posibil dupa mintea mea(pt ca nu stiu exact cum se aude la tine) sa fie datorat tocmai din cauza nesincronizarii geometriei fu motorul si astfel iti refuleaza spre filtrul de aer.nu se aude ca un fel de blowoff??

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta am vrut sa dau jos turbina...erau demontate furtunele aproape tot...dar cand am vazut ca se invarte de sus am intrerupt.cand e jos tubina se poate regla mai usor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

jos o reglezi cu pistol de vacuum.dar e f simplu si pe masina.cum fac eu pe masina sa reglez actuatoare? scot furtunul de vac din n75 (cel ce duce la actuatorul turbo).trag cu gura (generez vacuum) pana imi coboara piulita(tija actuatorului) la un nivel convenabil astfel incat sa pot baga cheia sa slabesc piulita si mai apoi sa invart cu mana de piulita randalinata.

pricepusi ,da? mana o bagi cu cheie cu tot prin dreptul egr-ului si pe pipaite ajungi la piulita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O sa incerc sa mai lungesc tija o tura dupa care fac un log si il postez.daca nu da rezultat dau jos turbina,am vrut sa fac outputtest sa vad cum lucra dar nu am dat de functie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna!!! Am facut un log in mers si au iesit urmatoarele date...ma puteti ajuta cu interpretarea lor?. Masina nu trage in treapta 1 pe la 1800-2200 ture si mai rar in treapta a 2-a (parca se ineaca)...daca iau piciorul de pe acceleratie si apas din nou , revine la normal

LOG-01-003-010-011.zip

Modificat de fiorelo600
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina despre care vorbesc este un Audi a4 1,9 avf 130 hp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbina face suprapresiune, posibile cauze: furtun de vacuum sarit, geometrie blocata, era bun si un bs 11 respectiv un bs 3 iar logul in mers era mai bun de la 1500rpm la tine este de la 1800 cand turbina este intrata deja.

Am si eu o intrebare la colegii mai priceputi, la fiorelo600 ca si la mine masina intra in limp mode dar presiunea ceruta tot nu scade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fiiorelo,logul nu e bun.pedala nu e 100% apasata.oricum se vede ca face suprapresiune.fa alt log plus bs 003 si bs 011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult pentru informatie....am rezolvat problema prin curatare turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!