Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Colegilor, va rog să folosiți pm pentru mulțumiri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Va rog sa imi spuneti si mie la log atasat ce este ok si ce nu ,am schimbat miezul la turbina ,curatat galeria de admisie si intercooler,Egr,schimbat garnituri,am facut reglajul la tija dupa cea veche,am verificat acuator turbo Ok.Trebuie reglat ceva sau totul e ok,masina trage dar parca nu raspunde foarte propt are un pic de intarziere,daca o calc la podea se aude un pic de suierat este ok?

Multumesc anticipat!!!!


LOG-1axr-003-010-011.xlsBuna colegi.Va rog sa imi spuneti si mie la log atasat ce este ok si ce nu ,am schimbat miezul la turbina ,curatat galeria de admisie si intercooler,Egr,schimbat garnituri,am facut reglajul la tija dupa cea veche,am verificat acuator turbo Ok.Trebuie reglat ceva sau totul e ok,masina trage dar parca nu raspunde foarte propt are un pic de intarziere,daca o calc la podea se aude un pic de suierat este ok?

Multumesc anticipat!!!!


LOG-1axr-003-010-011.xlsBuna colegi.Va rog sa imi spuneti si mie la log atasat ce este ok si ce nu ,am schimbat miezul la turbina ,curatat galeria de admisie si intercooler,Egr,schimbat garnituri,am facut reglajul la tija dupa cea veche,am verificat acuator turbo Ok.Trebuie reglat ceva sau totul e ok,masina trage dar parca nu raspunde foarte propt are un pic de intarziere,daca o calc la podea se aude un pic de suierat este ok?

Multumesc anticipat!!!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Va rog sa imi spuneti si mie la log atasat ce este ok si ce nu ,am schimbat miezul la turbina ,curatat galeria de admisie si intercooler,Egr,schimbat garnituri,am facut reglajul la tija dupa cea veche,am verificat acuator turbo Ok.Trebuie reglat ceva sau totul e ok,masina trage dar parca nu raspunde foarte propt are un pic de intarziere,daca o calc la podea se aude un pic de suierat este ok?

Multumesc anticipat!!!!

LOG-1axr-003-010-011.xlsBuna colegi.Va rog sa imi spuneti si mie la log atasat ce este ok si ce nu ,am schimbat miezul la turbina ,curatat galeria de admisie si intercooler,Egr,schimbat garnituri,am facut reglajul la tija dupa cea veche,am verificat acuator turbo Ok.Trebuie reglat ceva sau totul e ok,masina trage dar parca nu raspunde foarte propt are un pic de intarziere,daca o calc la podea se aude un pic de suierat este ok?

Multumesc anticipat!!!!

LOG-1axr-003-010-011.xlsBuna colegi.Va rog sa imi spuneti si mie la log atasat ce este ok si ce nu ,am schimbat miezul la turbina ,curatat galeria de admisie si intercooler,Egr,schimbat garnituri,am facut reglajul la tija dupa cea veche,am verificat acuator turbo Ok.Trebuie reglat ceva sau totul e ok,masina trage dar parca nu raspunde foarte propt are un pic de intarziere,daca o calc la podea se aude un pic de suierat este ok?

Multumesc anticipat!!!!

in primul rand logul nu e corect facut...ai pornit bine cu pedala 100% apasata(se vede in log pe grupul 010),apoi ai ezitat putin.

fa un log corect,dai blana(100%) incepand de la 1500 rpm,pana la 4000 rpm.

mai fa bs003 si bs011(la asta tre sa incingi bn turbina inainte).

niciodata ,tija actuatorului nu o reglezi cu rigla/subler/ruleta dupa vechiul actuator.asta e o gresala des intalnita la noi.fiecare turbina in parte e unica la reglaj,drept dovada cazul tau.

in prima faza ma duce gandul sa mai lungesti tija(cu 1 tura).mers 1-2 zile si abia apoi facut un nou log pt a vedea adevaratele diferente.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva de ce nunai am vlaga in marșarier ? Astăzi încercam sa urc o bordura si parca numai voia sa tragă calumea , EGR , debitmetrul , catalizator înfundat ? Imi poate apune cineva ? Si scotea si putin fum negru la accelerările care le faceam sa o pot urca !! Conform logurilor debitmetrul si EGR sunt mai obosite ..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Imi poate spune si mie cineva de ce nunai am vlaga in marșarier ? Astăzi încercam sa urc o bordura si parca numai voia sa tragă calumea , EGR , debitmetrul , catalizator înfundat ? Imi poate apune cineva ? Si scotea si putin fum negru la accelerările care le faceam sa o pot urca !! Conform logurilor debitmetrul si EGR sunt mai obosite ..

masina vag=tractiune fata(in cazul tau).

urcand cu spatele, esti un fel de bmw ,rotile care sunt spre bordura nu sunt motoare,deci mai greu sa urci,mai ales daca ai fost cu masina perpendicular pe bordura.

e logic sa scoata fum si sa patinezi la ambreiaj....urcarea unei borduri,chiar si destul de inalta o faci cel mai usor oblic.

ai vreo 3 situatii:1) ori urci din viteza(rupi bucse ,amortizoare,jante)

2)ori te proptesti in bordura(viteza 0km/h) si apoi fortezi motor sa urci)

3)urci oblic(rotile urcand pe rand)....

si ori fi si alte variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am înțeles , am mai sesizat o chestie in general cand e pe liber si dimineața la pornire scoate un fum alb-albăstrui destul de dens ...si apropo mai sus de catalizator înfundat ,care ar fi simptomele lui?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mario dar debitmetru e bun la avb?vrea sa faca comanda de asta intreb.am sa ii comunic sa faca din nou logurile.eu nu il vad bun debitmetru

sry.am vazut pe urma ca ai precizat de debitmetru ca e mort.ms mario

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Astazi din lipsa de ocupatie am scos clapeta shot-off si am curatato,iar pe langa ea am dat si pe la egr putin sa mai sterg din mizerie(cat s.a putut baga degetul pe acolo) si am zis hai sa fac un log...la log a iesit cam acelasi ca de obicei(stiu ca maf e dubios, dar maine o sa probez cu unul bun de pe un ALH si daca ala da bine la mine pe 15 iau bosch nou.) dar spre uimirea mea cand am facut un bs11 am ramas uimit ca a ajuns turbo on pe la 1170 care inainte nu trecea nici batuta peste 1140...ce ziceti de bs11? Bs3 este si el in documentul unde este si logul in mers va rog o parere...ce sa se fi intamplat? Sa fi facut minuni acea spalacire a EGR-ului?. Si imediat o sa vin si cu niste loguri, dar mai sigur pe dimineata ca sa le pot transforma in .xls(am instalat un exel si nu are ca optiune xls) cu un alh softat in germania(si pe carte scrie ca are 130 cp) care ia limp de suprapresiune. Doar ca la bs11 si bs 3 nu prea au iesit pt ca fluctua tare turatia la schimbarea dintre on si off.

Va rog sa imi spuneti daca se vad logurile si sunt asezate corect...ca sa le fac si pe cele de la prietenul cu ALH de 130. Multumesc.

log mers in 2 reprize+bs3 motor AXR.xls

LOG.bs11motor AXR.xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Revin cu log in Basic setings pe canalul 3 si 11 cat si cu log-ul vechi,nu am modificat nimic ca sa vedem exacta ce ar fi de modificat.le atasez si astept pareri.Am scanat masina si am eroare doar pe 01039 coolant senzor temperature G2(trebuie sa il schimb?!!!!)

Multumesc anticipat!!!!Sanatate la toti si Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si alaturi de masinuta care vad ca nu mai chinuie cate putin vorba uni prieten 'ca sa simti ca traiesti' .

LOG-1axr-003-010-011.xls

LOG-02-011-axr.xls

LOG-03-003.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Astazi din lipsa de ocupatie am scos clapeta shot-off si am curatato,iar pe langa ea am dat si pe la egr putin sa mai sterg din mizerie(cat s.a putut baga degetul pe acolo) si am zis hai sa fac un log...la log a iesit cam acelasi ca de obicei(stiu ca maf e dubios, dar maine o sa probez cu unul bun de pe un ALH si daca ala da bine la mine pe 15 iau bosch nou.) dar spre uimirea mea cand am facut un bs11 am ramas uimit ca a ajuns turbo on pe la 1170 care inainte nu trecea nici batuta peste 1140...ce ziceti de bs11? Bs3 este si el in documentul unde este si logul in mers va rog o parere...ce sa se fi intamplat? Sa fi facut minuni acea spalacire a EGR-ului?. Si imediat o sa vin si cu niste loguri, dar mai sigur pe dimineata ca sa le pot transforma in .xls(am instalat un exel si nu are ca optiune xls) cu un alh softat in germania(si pe carte scrie ca are 130 cp) care ia limp de suprapresiune. Doar ca la bs11 si bs 3 nu prea au iesit pt ca fluctua tare turatia la schimbarea dintre on si off.

Va rog sa imi spuneti daca se vad logurile si sunt asezate corect...ca sa le fac si pe cele de la prietenul cu ALH de 130. Multumesc.

BUNA ZIUA. Acum revin cu log-uri facute cu un debitmetru imprumutat care este ok.....ce ziceti se vad diferente?merita unul nou? cele cu debitmetru ok au ca data trecuta in titlu 15 decembrie.

 

ce ziceti este diferenta fata de logurile de mai sus? postul cu nr 10651. merita sa dau 450 pe un debitmetru nou? multumesc anticipat.

LOG-BS3-15DEC-DEB OK.xls

LOG-BS11-15DEC.DEB.OK.xls

LOGMERS-DEB OK 15DEC.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara, dupa o lunga perioada de pace pe aici hai sa va postez si eu niste log-uri cu NOUL MEU DEBITMETRU. va rog o parere. mi s-a spus ca as avea o mica scapare de presiune pe la tubulatura din logurile facute cu debitmetru imprumutat(multumesc acelei persoane cu aceasta ocazie) acum as vrea din nou niste pareri dragi colegi. multumesc anticipat.

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011dupa log.xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am uitat la primul log si e ok masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc. Toate erau ale mele, in acel fisier cu logul in mers sunt mai multe loguri facute astazi(sunt facute in ordinea in care se vad) adica primul este la vreo 75 grade iar in ultimul ajunsesem la vreo 83 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mai nou masina se tureaza greu peste 2000rpm,nu are putere...am facut 2 log-uri dar in folder nu stiu de ce imi apare doar unul.in treapa a 4-a nu am reusit sa ating mai mult de 3200rpm.ce ar putea fi?fitlrul de motorina l-am schimbat in iulie.

LOG-01-003-010-011.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se pare ce deja luasei mimp mode in aceste loguri, trebuie sa le refaci. Incearca se opresti masina si sa o repornesti inainte sa faci logul, schimbi usor treapta 1, 2 si trei apoi de la 1500rpm dai blana ca sa vedem si noi de la ce este limp. Iar dupa faci repede si bs11.

Si stai linistit se vad 3 loguri deci le ai pe toate, sunt mai jos in pagina. Inainte sa faci logurile verifica furtunele de vacuum sa nu fie sarite/sparte si scoate furtunul care duce la turbina si fa vacuum cu gura sa vezi daca se misca tija acuactorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna colegi.Revin cu log in Basic setings pe canalul 3 si 11 cat si cu log-ul vechi,nu am modificat nimic ca sa vedem exacta ce ar fi de modificat.le atasez si astept pareri.Am scanat masina si am eroare doar pe 01039 coolant senzor temperature G2(trebuie sa il schimb?!!!!)

Multumesc anticipat!!!!Sanatate la toti si Sarbatori Fericite alaturi de cei dragi si alaturi de masinuta care vad ca nu mai chinuie cate putin vorba uni prieten 'ca sa simti ca traiesti' .

bs 003,e in ordine,se incadreaza in normal,ai rata de recirculare normala.

bs011, ai turbo on de 1009mbari(rar 1020),adik cam putin,ori probleme vacuum,ori turbo neincins bn,ori pierderi presiune,iar la turbo off oscilatia aia intre 958.8/969 mbari arata ca geometria agata/ arc tasat actuator.

logul in mers- nu e bn facut ,pt ca nu ai pe toata plaja(intre 1500->4000rpm),pedala 100% apasata.

la prima vedere maf ar citi bn si dupa 3000 rpm,dar daca ne uitam la ciclul n75 ,observam ca acesta nu scade dupa overboost,ceea ce ma duce cu gandu la pierderi pe traseul de admisie(intre admisie si turbo).

daca exista pierderi ,ecu prin intermediul map-ului "vede" acest lucru si comanda inchiderea geometriei pt a asigura compensarea pierderilor.de aceea si maf-ul citeste mai mult(sau pare in regula cand el defapt in realitate e pensionar),pt ca turbo "suge " mai mult aer decat in mod normal( aer ce e citit de maf),pt compensarea pierderilor.

pierderi: garnitura admisie,intercooler,furtune,cuple,egr(pe langa axa si implicit borăște prin cele 2 gaurele).

merg pe inetanseitate pt ca si turbo on(in bs011) e f mic.

UN BUN INDICATOR PT INETANSEITATE ESTE ULEIUL DIN ZONA IMBINARILOR/CUPLELOR/ETC....CE ESTE EVACUAT ODATA CU SCAPAREA DE AER

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, am postat si pe topicul "Scanarea cu VCDS", dar mi s-a recomandat sa fac niste log-uri si sa le postez aici. Touran 1.9 105 cp BKC, turbina ca noua, acuatorul de la turbo functioneaza perfect, verificat toate furtunaselede vacum, butelia de vacum, am schimbat senzorul de pe intercooler, am testat-o si fara debitmetru, EGR anulat si pus surub in furtun, degeaba. Pur si simplu nu trage cum trebuie, abia reusesc sa iau 140km/h. Nu cred ca intra turbo...l-am pus pe direct(adica sa bage blana), dar mi-o pune in cap si trage mai slab.."prostia" mica pe care am facut-o, am umblat dupa ce nu i-am mai dat de cap la tija acuatorului turbo si acuma am incercat sa-l pun la fel, unde era facut sigiliul.


P.S. Erorile care imi apar :
 
16683 - Boost Pressure Regulation 
            P0299 - 000 - Control Range Not Reached
             Freeze Frame:
                    RPM: 3276 /min
                    Torque: 256.0 Nm
                    Speed: 70.0 km/h
                    Load: 100.0 %
                    Voltage: 14.36 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 1601.4 mbar
 
16785 - EGR System 
            P0401 - 000 - Insufficient Flow
             Freeze Frame:
                    RPM: 1386 /min
                    Torque: 64.0 Nm
                    Speed: 21.0 km/h
                    Load: 18.8 %
                    Duty Cycle: 14.7 %
                    Bin. Bits: 11000000
                    Mass Air / Rev.: 290.0 mg/str
                    Mass Air / Rev.: 515.0 mg/str

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-03F-10F-11F.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nightkiler,

bs003,egr mort,nu deschide deloc,nu intra gaze in motor.verifica cu gura daca tine vacuum.

bs011, turbo off (ai niste variatii 928/938 mbari-un indicator ca geometria ar agata,sau actuator problematic,etc).turbo on cam mic ,ori ai umblat la surubul de stop ori nu ai vacuum suficient).

log in mers ,nu e aranjat in pagina,l-am deschis de pe tel si nu il pot aranja.daca e un binevoitor ,i-as fi recunoscator...nu stiu cat e pres atm in logul in mers(zic bn 1009mbari???).deci tre sa vad si logul sa pot afirma cv mai departe. daca pres atm ar fi cum am zis eu ar rezulta ca tija e prea lunga,comparativ cu turbo off-ul de 928/938 mbari.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat EGR, pot trage cu usurinta aer din el. Am inteles ca daca blochez teava dintre EGR si turbo as puteam sa scap de problema EGR-ului fara sa mai modific nimic. Se poate face asa ceva ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tragi aer cu usurinta din egr inseamna ca e membrana sparta...poti sa l lasi si asa ,eg r ul  si asa nu deschide,dar o sa se ap[rinda beculetul la engine...un egr care se blocheaza pe deschis creeaza mai multe probleme ca unul blocat pe inchis...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat EGR, pot trage cu usurinta aer din el. Am inteles ca daca blochez teava dintre EGR si turbo as puteam sa scap de problema EGR-ului fara sa mai modific nimic. Se poate face asa ceva ?

daca are membrana sparta,schimba-l.referitor la bs011 postat de tine ,daca punem sub forma de grafic ,o sa vedem variatii multe si la turbo on si la turbo off,si asta ne duce cu gandul la blocul de electrovalve.e o problema arhi intalnita la tipurile astea de motoare.fa rost pt proba de un alt bloc de valve,il montezi si apoi refaci bs011 si log in mers.referitor la egr,eroarea stocata la tine,cf spuselor ross tech, ar putea reduce si puterea motorului.dar nu prea cred.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu probleme cu turbina ( AFN - vnt15). Pe scurt: turbina pare sa nu intre intre in treptele 1 si 2 ... mai intra pe final de 2 dupa 3500 rpm , la fel 3 si 4. Are momente cand intra la ~2300, momente cand zici ca e aspirat ( gen limp). Mentionez ca nu e in limp mode, dar asa se simte si aude. La relanti spritata pana-n 2k rpm da cu fum, in mers nu da. I-am facut si niste loguri, banuiam debitmetrul dar nu e cazul. Problema cu actuator / geometrie o am de mult, dar inainte facea boost de la ~2300 in sus ( facea mereu, nu aleator). Acum cand e pedala apasata ~70% sub 2000rpm ( minim 1700) se aude ca si cum ar face compresorul surge.

 

Intrebare: in doua din loguri, presiunea requested in turbo e de 1540.2 si nu 1948.2 cum e normal la WOT. De ce? Logurile au fost facute succesiv, la interval de maxim 10 minute.

 

E posibil sa-mi piarda presiune pe la vreun furtun / colier? Nu trebuia sa faca suprapresiune multa daca pierdea?

 

Multumesc.

1LOG-01-003-010-011.xls

2LOG-01-003-010-011.xls

3LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!