Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

am revenit cu cateva loguri fara power box.bs030si bs011 sunt facute cu acceleratia cat am reusit in jurul valorii 1400 rpm.debitmetru am facut comanda...cred ca in cel mult 2 saptamani ajunge

03.xls

011.xls

log.xls

log1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@sinucigaşu

Din ultimele loguri reiese aşa:

- BS003: EGR nu mişcă deloc. Cauze posibile: pierzi vacuum-ul (vezi furtunaşele de vacuum şi capsula EGR dacă este spartă (tragi cu gura aer cu un furtunaş nou şi vezi dacă ţine vacuum)) sau EGR este înţepenit pe închis (tot aşa se verifică cu tras aer, trebuie să se mişte tija EGR)

- BS011: probleme vacuum şi posibil şi geometrie ancrasată

- log în mers: debitmetru damblagit, probleme cu pedala de acceleraţie, probleme vacuum.

 

Se vede poziţia pedalei în grupul 010. La tine sunt cam împrăştiate denumirile grupurilor aşa că ţi-am modificat eu unul şi am scris denumirea coloanelor dedesub. Acolo unde este marcat cu galben trebuie să ai 100 atunci când este apăsată pedala la podea. Se poate verifica am impresia şi numai cu contactul pus, te uiţi în MB în grupul 002 căsuţa 2 sau în 010 ultima căsuţă şi procentul ăla trebuie să se modifice până la 100 pe măsură ce apeşi acceleraţia. Dacă nu se întâmplă trebuie determinată cauza, posibil să fie ce zici tu mai ales dacă podeaua originală nu are aşa ceva.

 

PS

Cînd faci loguri nu te chinui să manevrezi laptop-ul în mers pentru că este periculos în primul rând, porneşti logul de când stai pe loc, apoi pleci, faci reprizele de acceleraţie şi după ce termini opreşti pe loc maşina şi salvezi logul. O să ne dăm noi seama unde să ne uităm după poziţia pedalei de acceleraţie....care este :D

 

Copy of LOG3.1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pentru raspuns ! 

 

Legat de egr in poza atasata am desfacut teava care iese din evacuare si intra in admisie(EGR) si este obturata cu o moneda de 50 de eurocenti..banuiesc ca nu ar trebui sa fie asa

 

Debitmetru se poate curata pentru o perioada scurta de timp ?sa verific daca da rezultate mai ok inainte de a fi schimbat?

 

AM mai atasat o poza legata de un vacuum,intre cele 2 supape exista acest T  care le uneste ,dar la care a treia legatura lipseste..urmarind schema originala am observat ca se leaga un furtun

 

http://www.partsbase.org/vw/lt-lt-4x4-lt-eu-2001-13120-exhaust-gas-recirculation-vacuum-system/

 

Pozitia 34 din plansa ar fi 'T' din poza. Multumesc!

post-238-0-12965700-1448831630_thumb.jpg

post-238-0-61022300-1448831664_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda, de asta nu mişca EGR pt. că era anulat cine ştie din ce motive, poate că aşa i-a plăcut vechiului proprietar sau poate că erau probleme cu recircularea şi este ştiut că decât să ai recirculare prea mare mai bine îl anulezi sau reduci recircularea cu o şaibă cu gaură mai mică. Pentru teste pentru a izola oarecum problema cu turbina îl poţi lăsa anulat (probabil că singura problemă pe care o vei întâmpina din cauza asta va fi că se va încălzi motorul mai greu acum în sezonul rece).

 

Pentru debitmetru nu ştiu ce să zic, probabil că dacă vei folosi un spray dedicat s-ar putea să dea rezultate, cred că s-a mai discutat asta pe paginile anterioare.

 

Ceea ce lipseşte la tine de la racordul 34 este un mic filtru de aer, nu are rol activ  în funcţionarea valvelor şi nici nu scapă vacuum pe acolo, dar ar fi bine să-l pui pt că nu este scump şi previne intrarea mizeriei în valve (este şi asta o problemă, dacă lipseşte de mult timp este posibil ca valvele N18 şi N75 să nu mai meargă în parametri, uneori chestia asta se manifestă cu un bâzâit care se aude din valvă la oprirea motorului)

 

În primul rând remediază problema cu debitmetrul şi pedala de acceleraţie, iar pe linie de turbo/vacuum verifică furtunaşele de vacuum să nu aibă crăpături, capsula EGR şi cea a actuatorului turbo să nu scape vacuum şi dacă tija de la geometrie se mişcă liber (mai citeşte pe paginile din urmă că s-a mai scris despre astea)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, vin cu o problema legată de golf 5-ul meu 1.9 105 cp TDI pd BKC an 2005, am sesizat ca de câteva zile încoa cand pornesc mașina dimineața scoate un fum alb dens o perioada de vreo 10-20 min , iar ulterior cand o accelerez (liber-in sarcina) scoate fum negru , si in același timp aud si un șuierat pe fondul motorului , tin sa precizez ca acum vreo câteva saptamâni cand mi sa aprins martorul de ulei ,ne mai având Ulei Castrol 5w40, am pus 15w40-50 parca tot de la Castrol , iar dupa vreo 500km l-am schimbat complet cu tot
Cu filtre cu unul Q8 5w40, doar ca am observat pe bidon ca este norma 505.00 , observând ca in cartea mașinii specifica ca trebuie norma 505.01, revin la acel șuierat , care dupa părerea mea vine de la turbo, el apare începând din treapta 2 pana in a5a, auzindu-se mai accentuat la schimbarea vitezelor , iar undeva la 1800-2200 turații se aude mai încet , si parca simt ca in treapta a 4a nu prea mai trage, am atins si Scutul la baia de ulei intr-o zi mai tare si chiar in ziua aia am sesizat acel șuierat .... Aștept ceva păreri,răspunsuri ...

 

Am atasat si niste loguri din mers  ...

Primul este in viteza a 3-a si a 4-a : http://s000.tinyupload.com/index.php?file_id=60680443793195487153

Iar al 2-lea este doar in a 4-a : http://s000.tinyupload.com/?file_id=39410785747680047838

 

Am atasat si un auto-scan cu ceva erori minore "cred" : http://s000.tinyupload.com/?file_id=51021997232680515092

 

Scuzati daca am postat unde nu este locul ... va multumesc cu anticipat !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar conform log-urilor efectuate in mers , imi poate spune un profesionist ce le stie a citi , sa-mi specifice exact daca totul functioneaza conform ... ?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Posteaza toate log-urile cum le salveaza vcds,sa nu omiti bs11 si bs3

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

salut, am facut un log in mers in treapta 3 si 4 dar si la relanti BS03 si BS11, va rog sa-mi spuneti daca totul este in regula. Atasez mai jos fisierele. Golf 4, AXR, 101 cai, 2004.

LOG-01-003-010-011.xls

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul lucru pe care ar trebui sa il ai in vedere este debimetrul ....in rest totul este ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exista vreo metoda mai buna de verificare vacuum la vw lt?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura metode a cu vacuumetru

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vizibil cu ochii buni si o lanterna sau inarmat cu un pistol de vacuum 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singurul lucru pe care ar trebui sa il ai in vedere este debimetrul ....in rest totul este ok

 

 

referitor la mine sau la burcioagabogdan ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

singurul lucru pe care ar trebui sa il ai in vedere este debimetrul ....in rest totul este ok

 

 

referitor la mine sau la burcioagabogdan ?

 

 burcioagabogdan

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud un mic vajait la anumite turatii si mai accentuat la schimbarea vitezelor , am atasat niste loguri :

 

Viteza a3a:http://www.girlshare.ro/3489082036

Viteza a4a:http://www.girlshare.ro/3489082039.3

BS003:http://www.girlshare.ro/3489082042.6

BS011:http://www.girlshare.ro/3489082044.8

 

PS: Am re-postat deoarece primele loguri erau gresite , si am facut noi loguri in parametri normali , inclusiv la BS 003 si 011 .

 

Multumesc , scuzati de dublu post (daca poate fi numit asa) !

Modificat de lefmarius
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate bune si frumoase mai putin egr-ul...rata de recircularea a gazelor cam mare....verifica/curata egr-ul 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

burcioagabogdan

 

 

singurul lucru pe care ar trebui sa il ai in vedere este debimetrul ....in rest totul este ok

 

 

referitor la mine sau la burcioagabogdan ?

 

 burcioagabogdan

 

Multumesc mult de raspuns, spune-mi te rog daca stii ce debitmetru e mai ok, bosh sau pierburg, cu grila sau fara. O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aud un mic vajait la anumite turatii si mai accentuat la schimbarea vitezelor , am atasat niste loguri :

 

Viteza a3a:http://www.girlshare.ro/3489082036

Viteza a4a:http://www.girlshare.ro/3489082039.3

BS003:http://www.girlshare.ro/3489082042.6

BS011:http://www.girlshare.ro/3489082044.8

 

PS: Am re-postat deoarece primele loguri erau gresite , si am facut noi loguri in parametri normali , inclusiv la BS 003 si 011 .

 

Multumesc , scuzati de dublu post (daca poate fi numit asa) !

 

Se mai uita cineva pe aici ?! Poate mai are cineva probleme asemanatoare si ii poate fi de folos , asa ca asteptam diverse pareri pentru aceste log-uri , thanks !! :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu celelalte loguri:

BS003 003.xls

BS012 012.xls

A4.xls

 

Cum am mai zis si mai sus...(Audi A4 1.9 TDI, cod motor AVB) schimbat recent turbina, toate cele 3 electrovalve si debitmetru. Masina tot nu si-a revenit...nu trage cum tragea inainte. Ce credeti ca ar putea fi? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate e din cauza la debitmetru.masina oricum e si grea 1700kg 2.5 v6 nu este 1.9 intercooler este cat radiatoru de lichid racire motor.nu stiu exact.poate dupa ce pun debitmetru mai scap din lag.este turbina masini...intercooleru masini.ce pot sa ii fac?trebuie sa astept debitmetru si apoi sa ma joc la turbo

daca ai o idee spune-mi .si cine stie ?..

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu unul nu as mai umbla la reglaje pana nu as sti ca maf e in regula...maf modifica cantit injectata,putere explozie in cilindrii,cant mica gaze esapament....se da totul peste cap...astepta maf-ul si abia apoi te mai joci la reglaje....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!