Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Va rog frumos ajutati-ma si pe mine cu interpretarea unui log pentru turbina in basing setting.

 

Scuze, am uitat sa atasez log-ul.attachicon.gifLOG-01-003-xxx-xxx .xlsattachicon.gifLOG-01-011-xxx-xxx .xls

motorizarea este 1.9 tdi 110 CP AHV

 

Am gresit codul motor este AHF

Voi reveni cu log-uri mai lungi. Pentru log in mers unde s-ar putea face in Bacau (sosea libera, fara politie)?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate ajuta si simptomele: - peste 2500 rot/min de la tr. de viteza 3 in sus intra in limp mode care dispare dupa oprire, luare contact si apoi repornire

                                           - pe VAG eroarea este:   17965 - Charge pressure control

                                                                                     P1557-35-10 - positive deviation-intermitent

                                           - la reprezentanta au zis ca trebuie schimbata turbina

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut log-urile si le voi atasa incontinuare. Mai specific faptul ca nu scoate nici un fel de fum si nici nu consuma ulei deloc la 230.000 km, ulei 5w40 (doar la prima cheie putin fum negru). Avansul este putin cam mic (sub intervalul din grafic)


Revin cu atasamentele

1LOG-01-003-xxx-xxx - Copy.xls

1LOG-01-011-xxx-xxx - Copy.xls

1LOG-01-003-010-011 - Copy.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut log-urile si le voi atasa incontinuare. Mai specific faptul ca nu scoate nici un fel de fum si nici nu consuma ulei deloc la 230.000 km, ulei 5w40 (doar la prima cheie putin fum negru). Avansul este putin cam mic (sub intervalul din grafic)

Revin cu atasamentele

deviatie poz=geometrie ancrasata.

se vede din log ca de la aprox 2200 rpm deja face 2500 mbari,si nu scade deloc.vezi 94.4 duty n75(asta repr ca e in limp).

din bs011 daca faci grafic se vede in partea de jos ca agata,asta la inceputul logului,ca apoi pare sa isi revina(si sunt sigur ca acest bs011 nu l-ai facut corect,adik cu turbina f bine incinsa,imi dau seama din bs 011 ca la turbo on ai doar 1091 mbari-cand e turbo bn incins valoarea mai creste).

apoi din bs003,ai o rata mare de recirculare,adica in motor intra mai multe gaze decat in mod normal.cauze: filtru aer imbacsit peste masura,catalizator infundat,clapeta de shutt off ramane partial inchisa,geometrie turbo reglata incorect.

eu zic ca turbo tre dat jos si curatata geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspuns si mai vreau sa va intreb care ar fi ordinea verificarilor si a interventiilor care trebuie facute pentru a nu munci degeaba (fiind pentru mine este impropriu spus degeaba dar stau mai prost cu timpul), tinand cont ca interventia vreau sa o fac eu, pentru ca pe unde am fost, au spus cu totul alte cauze si solutii (schimb de turbina pentru ca nu se mai poate repara), cheltuind si multi bani degeaba pe testere si pareri proaste (am ajuns in faza in care mi-am cumparat propriul program VAG iar log-urile sunt facute de mine pentru ca la 5 servis-uri mi-au spus ca nu este nevoie de asa ceva).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspuns si mai vreau sa va intreb care ar fi ordinea verificarilor si a interventiilor care trebuie facute pentru a nu munci degeaba (fiind pentru mine este impropriu spus degeaba dar stau mai prost cu timpul), tinand cont ca interventia vreau sa o fac eu, pentru ca pe unde am fost, au spus cu totul alte cauze si solutii (schimb de turbina pentru ca nu se mai poate repara), cheltuind si multi bani degeaba pe testere si pareri proaste (am ajuns in faza in care mi-am cumparat propriul program VAG iar log-urile sunt facute de mine pentru ca la 5 servis-uri mi-au spus ca nu este nevoie de asa ceva).

ordinea este asta: dat jos actuatorul de pe turbina,ca sa poti misca cu mana de parghia ce intra in turbo(ideal era cu turbo incins,pt ca la cald agata mai tare,dar cam greu ...).cea mai mica agatare pe care o simti....tre sa dai jos turbina sa cureti geometria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS03 cantitatea gazelor recirculate e prea mare(150/450).Se rezolva cu garnitura cu gaura de 9mm sau egr nou.

BS11 valoarea la ON e prea mica (1091,4) .Daca mororul era la 90 grade ai de verificat unghi sincronizare,cantitate injectata,cantitate vacuum,actuator,geometrie variabila...etc

LOG aici e si sub presiune si supra presiune.In treapta a4a ,motorul are nevoie de 113,98 secunde ca sa ajunga de la 1953rpm la 3507 rpm,Verifica compresie cilindri , vacuum ,actuator,geometrie variabila

post-74110-0-50855000-1448212187_thumb.j

post-74110-0-28264300-1448212490_thumb.j

post-74110-0-06368700-1448212816_thumb.j

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

BS03 cantitatea gazelor recirculate e prea mare(150/450).Se rezolva cu garnitura cu gaura de 9mm sau egr nou.

BS11 valoarea la ON e prea mica (1091,4) .Daca mororul era la 90 grade ai de verificat unghi sincronizare,cantitate injectata,cantitate vacuum,actuator,geometrie variabila...etc

LOG aici e si sub presiune si supra presiune.In treapta a4a ,motorul are nevoie de 113,98 secunde ca sa ajunga de la 1953rpm la 3507 rpm,Verifica compresie cilindri , vacuum ,actuator,geometrie variabila

excalade,daca ne uitam la bs011 la inceput de log,vedem ca geometria agata,apoi isi revine....dar de ce dracu tocmai corespunzator acelor agatari,daca ne uitam in josul graficului la ciclul n75 vedem variatii....nu cumva comanda lui n75 este dubioasa? Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut ! Sunt multe de verificat , inclusiv catalizatotul cum ai spus tu ,la fel N75 si cantitatea de vacuum.Urca foarte greu in turatie si de asta banuiesc ca nu doar geometria e problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.asa e ...dar in timpul lui bs011, eu stiu ca ciclul n75 nu tre sa oscileze(chiar daca agata geometria si chiar daca sunt probleme electropneumatice)...sau gresesc?

eu ma gandesc doar la fire,mufa la n75 sau altceva...ecu...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc inca odata pentru informatii. Ceea ce am inteles eu este ca, problema apare pe partea calda a turbinei respectiv pe geometrie care, la rindul ei poate fi chiar din geometrie sau din comanda acesteia adica din vacuum sau reglaje. Daca problema ar fi din reglaje (actuator) cum se fac acestea in modul cel mai corect iar daca este din vacuum, cum cum se verifica si ce instrumente ar trebui achizitionate cu un minim de cheltuieli (daca este din geometrie clar trebuie data jos si curatata dar in acest caz ar mai trebui ceva inlocuit tinand cont ca nu consuma ulei si nici nu scoate fum ?)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

agatarea geometriei la turbo off e pur si simplu in oglinda cu agatarea ciclului n75...deci n75 e comandat aiurea,da drumu la vacuum si apar acele oscilatii....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu tind sa cred ca agata geometria.....ca sa elimini n75 schimbal cu n18 si gata....dar cel mai bine probeaza la mana geometria sau cu o pompa de vacuum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar fi catalizatorul de vina cum s-ar curata cel mai corect (sunt impotriva eliminarii lui iar de cumparat unul nou nu as vrea sa mai iau teapa ca la cealalta masina care o am si este pe benzina)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

momentan incearca cele de mai sus....si lasa catalizatorul in pace 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si app, mihaidnt,in logul in mers in tr4, aveai limp,92.4 duty cycle si daia turbo facea doar 1600 mbari si daia a durat o vesnicie sa te apropii de 4000 rpm..a se vedea ca e in limp,daca te uiti se vede ca valoarea n75 de 92.4% ramane asa si cand pedala era 0% sarcina.deci era in limp...

concluzia mea: se vede si in tr 3 si in tr4 ca ia limp pt ca face suprapresiune...geometria e de vina....

dar fa o rocada cum zice si valentin intre n18/si n75....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara /
Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie .
Sunt posesorul Unei Skoda Octavia 2 An 2008 105Cp .1.9 TDI
Am observat ca daca bag talpa in ea in viteza a treia imi opreste turibina .
Am scanat cu vcds si am urmatoarea eroare :

000564 - Reglare presiune turbo 

P0234 - 000 - limita superioară Depăsită - intermitent
împrejurări cod:
Stare defect: 00110000
Priorit.defect: 0
Frecv. defect: 2
Resetare contor: 255
rulaj: 254469 km
Indicator de timp: 0
Data: 2000.00.00
timp: 01:26:43

împrejurări cod:
RPM: 3339 /min
viteză: 83.0 km/h
sarcină: 92.9 %
tensiune: 13.98 V
valori binare: 11000000
pres.absolută: 2029.8 mbar
pres.absolută: 2448.0 mbar
Ma ingrijoreaza cea care specifica turbina .
Am facut un log in mers pe grupa 03.10.11
Cred ca am factut bine in a treia si bs003 si bs011

 

http://www.fileshare.ro/e3171870530

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara /

Imi cer scuze daca nu am postat unde trebuie .

Sunt posesorul Unei Skoda Octavia 2 An 2008 105Cp .1.9 TDI

Am observat ca daca bag talpa in ea in viteza a treia imi opreste turibina .

Am scanat cu vcds si am urmatoarea eroare :

000564 - Reglare presiune turbo

P0234 - 000 - limita superioară Depăsită - intermitent

împrejurări cod:

Stare defect: 00110000

Priorit.defect: 0

Frecv. defect: 2

Resetare contor: 255

rulaj: 254469 km

Indicator de timp: 0

Data: 2000.00.00

timp: 01:26:43

împrejurări cod:

RPM: 3339 /min

viteză: 83.0 km/h

sarcină: 92.9 %

tensiune: 13.98 V

valori binare: 11000000

pres.absolută: 2029.8 mbar

pres.absolută: 2448.0 mbar

Ma ingrijoreaza cea care specifica turbina .

Am facut un log in mers pe grupa 03.10.11

Cred ca am factut bine in a treia si bs003 si bs011

http://www.fileshare.ro/e3171870530

http://www.fileshare.ro/e3171870766

http://www.fileshare.ro/e3171870768

bs-urile le faci doar pe loc,motor pornit,intri la basic setings ,selectezi grup003 dai start,se tureaza motorul singur la 1407 rpm si se aprinde spira in bord,dai log (dr jos) ,apoi start si ladi vreo 3 min.la fel si pt bs011(doar ca aici tre sa incingi bine turbina inainte,10 min de forje apoi imediat bs011).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna seara .

Le-am facut exact (sper) cum este specificat la indicatiile date.

Sper sa se poata trage o concluzie

http://www.fileshare.ro/e3171878136 bs03

http://www.fileshare.ro/e3171878137 bs11

bs 011 arata urat ,la inceput turbo off se duce catre 989mbar ,turbo on si el e cam mare(efort aiurea pt actuator+rata recirculare marita la egr-valoarea egr on de aprox150 mg/cursa-adik in motor intra prea multe gaze).

din ce vad tot aici la bs011 ,turbo off incepe sa creasca de parca n75 ar scapa vacuum(nu cred) si apoi se stab pe la 1009 mbar catre mijlocul si sfarsitul bs-ului.

de verificat la mana geometria,eventual actuator dat jos si verificata parghia ce intra in turbo sa se miste usor,daca se cere,se curata geometria,iar apoi as mai merge cu infiletarea surubului de stop pana se obtine recircularea dorita,implicit un turbo on mai mic(dif dintre turbo on si off la rece =150 mbar si la cald=180).

eu merg pe geometrie ancrasata...de aceea ai luat/ iei limp

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!