Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Stai man, nu dispera :D!

Prima eroare este legată de a doua cred. Din cauză că nu a funcţionat corespunzător N75 nu ai mai avut vacuum la capsulă şi de aici eroarea.

Iar a doua eroare este de natură electrică, verifică mufa şi firele care vin la N75, dă cu nişte spray de contacte la mufă şi verifică cu un ohmetru rezistenţa lui N75

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

exact.daca n75 nu e alimentat/nu fuctioneaza din diverse cauze(electrice),fire,mufa,chiar n75 in sine,,,,automat ca nu da drumul la vacuum mai departe catre capsula turbo si de aici si negative deviation(lipsa vacuum=lipsa boost=negative deviation=tija turbo sta mereu la turbo off=geometrie deschisa).

e simplu de rezolvat.verifica mai intai cu un aparat de masura pe pinii lui n75 daca are continuitate....daca are inseamna ca e cv la mufa,fire...

rezistenta lui n75 - 14-20 ohmi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu logurile, primul este treapta 3 si 4 al doilea este decat treapta 3 si al treialea pe bs dupa forja! daca o las la relanti putin scade valoarea pe on pe la 1152! 

1.xls

2.xls

3.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am si eu o problema la un audi a6 2.5tdi .Parca masina nu mai trage cum tragea.Am doua log-uri facute:primu este prin august si al-2-lea este facut astazi ,am vazut niste diferente marisoare intre cele doua .problema e ca nu reusesc sa le atasez 

 

am reusit sa le transform in pdf din csv.cred ca asta era problema

3.pdf

4.pdf

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu logurile, primul este treapta 3 si 4 al doilea este decat treapta 3 si al treialea pe bs dupa forja! daca o las la relanti putin scade valoarea pe on pe la 1152!

eu unul nu pot deschide logurile de pe telefon.imi.arata numai caractere "ca pe peretii pesterilor ":))

salut am si eu o problema la un audi a6 2.5tdi .Parca masina nu mai trage cum tragea.Am doua log-uri facute:primu este prin august si al-2-lea este facut astazi ,am vazut niste diferente marisoare intre cele doua .problema e ca nu reusesc sa le atasez

am reusit sa le transform in pdf din csv.cred ca asta era problema

in logul vechi iti facea suprapresiune iar in cel nou turbo intra destul de tarziu....oricum maf pare bun de schimbat.

in logul nou face pres ceruta pe la 3000 rpm,in schim in cle vechi facea pres ceruta pe la 2000-2200 rpm,dar cu observatia ca erai aproape de un limp cu acel overboost de ~ 2400 mbari de pe la 3132 rpm.

cel mai bine e sa faci si bs003 si bs011.

in cel vechi-parea ca agata geometria,in cel nou pare o lipsa de vacuum....momentan nu e cert nimic pana la bs003 si bs 011.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,am schimbat si eu actuatorul de la un Crafter cu motor CECA si as vrea o parere daca am reglat ok tija dupa logurile atasate.

Multam.

 

1.xls

2.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat n75 - are 16 ohmi

am gasit un fir belit din cele 2 si l-am izolat, sper sa nu mai fie altul pe care nu il vad si care sa faca probleme!

pe firele care vin la n75 aveam 800 si ceva de kiloohmi pe unu si 60 si ceva pe celalalt cu motoru oprit!

cu motorul pornit pe la 2200 de turatii, pe fire vin 11-11,7 volti

asta a constatat aparatu de masurat. nu stiu cat ajuta ce am scris mai sus. sunt curios daca este ceva program pentru partea electrica care sa gaseasca buba!!!

in alba zici ca toti meseriasii nu sunt asa meseriasi, toti isi dau cu parerea dupa experienta lor din urma cu alte masini si nu dupa faptele concrete constatate!

inca nu am renuntat la ideea de a veni la unul din voi care sunteti aici pe forum mai deschisi la minte ca sa rezolv!

sunt dispus sa vin pana la 200 km intr-o zi de sambata sau duminica si sa o rezolv! tot deranjul il platesc, nu banii sunt problema, ci sa o stiu facuta ca masina are de mers destul si nu imi permit sa merg cu ea partial functionala!

azi voi sterge erorile postate in poza din postarea de mai sus si incerc sa fac si un log sa va uitati ce parametrii am acum dupa schimbarea actuatorului, furtunaselor si supapei unisens.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am facut 3 log-uri in mers la bora 1.9 TDI 116 cp pt ca nu mai trage - parca nu intra turbina si a crescut consumul.

Turbina a fost reconditionata in urma cu 8 luni, acturatorul este nou.

LOG-01-001-010-011.xls

LOG-02-001-010-011.xls

LOG-03-001-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

revin cu update - big update !!!

fratilor, mecanicii astia sunt de coma - cat au reparat actuatorul au scos valva n75 in timp ce motorul functiona si bineinteles ca a aparut eroarea pe care nu au binevoit sa o ştearga si care aparea la mine pe vcds!!! am vorbit azi cu ei si i-am luat putin la p...a ca masina inca da aceeasi eroare plus asta cu firele la n75 si atunci si-au adus aminte ca nu au sters eroarea pe care eu vedeam!

concluzia e ca valva merge bine.

acuma, am eu o problema si cred ca eu sunt al 2-lea prost pt. ca am pus o supapa unisens noua dar nu gasisem inca pe original asa ca am luat una dinaia de metal incapsulata(cica e pt. combustibil dar vad ca isi face treaba). supapa asta unisens am pus-o eu dar cred ca nu in sensul care trebuie!!! :)))

intrebare: in ce sens trebuie sa tina vid si in ce sens trebuie sa traga aer? initial eu am pus-o cu stutzul care lasa sa vina aer pe el inspre n75 ? e bine asa? sau trebuie pusa fix invers?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sensul este de la valva N75 spre pompa de vacuum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut.si mersi pt sfat.ok in primu log imi agata putin turbina si zilele trecute am desfact-o si curatato.in al 2-lea log nu imi face presiune.ok...eu cand am dat turbo jos am observat ca turbo meu era prins in trei prezoane in loc de 4 cat are el si nici garnitura nu am gasit.posibil de acolo sa am pierdere de presiune?precizez ca se vedea clar cum era afumat partea cu prezonu rupt .este vorba de o turbina vnt20.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, detin un golf 5 1.9 tdi BLS 2006, de ceva timp masina in treptele 1 si 2 scoate un fum negru si masina nu trage, da in nas daca pot spune asa. In treapta 1 turbina intra brusc la peste 3000 rpm si la fel mult fum negru, la fel si cu treapta a 2. Cateodata, simt ca nu intra deloc cum ar trebui turbina. De asemenea, cu capota ridicata, motorul pornit, accelerez si se observa iesind gaze din zona turbinei.

Am facut si test in mers si atasez rezultatele, poate ma ajutati cumva.

treapta3.xls

treapta 4.xls

bs11.xls

bs003.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut colegi.

 

Am facut aseara niste loguri cu ajutorul colegului pronet si postez aici rezultatele ca sa va puteti exprima si voi parerile. Concluziile noastre au fost ca turbina furnizeaza prea tarziu ceea ce i se cere din soft. 

 

Fizic, la volan, se simte ca masina nu are zvac/vlaga sub 2500 ture. Apoi, dupa 2500 (cel putin in tr. 1,2 si 3) te arunca-n scaun. In ture mari, dupa 2700 pana la 4300 trage f bine. Lag-ul se simte bine si la schimbarea treptelor. Schimbat din 3 la 4400 in 4, pedala la fund, dat in nas pt 1 secunda si apoi incet incet a reinceput sa traga. Toate astea se pot vedea pe log. 

 

Eu sunt nou in ale log-urilor asa ca va rog si las pe voi, cei cu experienta, sa ma ajutati, indrumati. 

 

Masina are turbo mai mare, vnt20 de la Cipos si soft de la Dragos. 

 

Multumesc anticipat!

LOG-01-003-010-011.pdf

LOG-01-011-xxx-xxx.pdf

Modificat de Andrei_Tdi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! Cine ma poate ajuta din nou cu un log :icon_bounce: ?multumes

5.pdf

Modificat de andrey_honda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Colegilor, vă rog să puneţi toate fişierele solicitate (log în mers, bs003 şi bs011) şi în formatele indicate la Best answer. Dacă le puneţi în format pdf nu se pot face grafice pentru uşurarea interpretării şi nu stă nimeni să buchisească logurile valoare cu valoare.

 

@Kostelinho

Posibil să ai ceva scăpări de vacuum (încercuit cu roşu) şi ca geometria să cam agaţe (încercuit cu albastru)

Copy of bs11.xls

În acelaşi timp mie îmi pare că este şi EGR de curăţat pentru că atunci când ai EGR complet închis ar trebui să indice debitmentrul undeva peste 450, iar la tine este în jur de 400, ceea ce indică o recirculare de gaze (ar putea fi şi o neetanşeitate, dar din logul în mers nu prea reiese asta, MAF-ul dând valori bune).

După mine ar fi aşa de verificat:

- în primul rând EGR pt că ancrasarea lui duce rapid şi la ancrasarea geometriei

- geometria, dacă se mişcă uşor

- furtunaşele de vacuum

- locul pe unde ies gaze din turbină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Vin cu problema intampinata la Seat Alhambra AUY. Motorul scoate fum negru la accelerare in sarcina. Precizez ca masina are turbo nou original Garret. Atasez un log. Multumesc

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit! acest reply este in special pt. lupo-bv !

am schimbat sensul la supapa aia unisens si ghici? nu mai apare nici o eroare! acum mere masina ca la formula1 cu pedala in podea, trage liniar si trage bine al naibii golf4, nu stiam ca sunt asa bune!!! :))

multumesc pentru ajutor tuturor de aici ca m-ati ajutat sa ii dau de cap, multumesc mecanicului ca a facut ce am zis eu si nu in ultimul rand - multumesc mie pentru ca inca gandesc logic si doamne-ajuta ca sunt medic si stiu ca bazele unui diagnostic bun sunt simptomele pacientului, nu ce zice pacientul sau mecanicii dupa ureche - stiu ei care sunt - nu e vorba de cei de pe forum, ci din teren pe unde am fost cu masina!

thanks again to all!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut. am reusit sa fac si eu log in mers cu ustensile de imprumut :) as dori si eu o interpretare. masina nu are tuning,este passat din 2000,motor atj,4 motion. personal mi se pare ca trage greut de la 100-110 km la ora dar probabil mi se pare mie.post-158207-0-73379200-1448098147_thumb.post-158207-0-90859600-1448098147_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu cred că ţi se pare, debitmetrul pare destul de obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde reiese asta? fluctuatiile la MAF? turbo-ul lucreaza in parametrii?geometria? mersi de reply

Modificat de gsv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

După 3000 rpm valoarea măsurată scade sub valoarea specificată (grupul 003). Pentru mai multe vezi ce am scris bold-uit câteva posturi mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!