Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut Swat Cat,

Inainte de a face logul masina a facut vreo 150 km (timp in care nu a luat nici un limp mode), a stat cam jumatate de ora oprita, apoi a mers la relanti vreo 20 de min.

Nu mai tin minte exact insa banuiesc ca atunci cand a fost facut logul apa era in 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, va rog sa ma ajutati si pe mine, am un passat b5 motor AFN 110 cp, deseori masina prinde limp mode si apare aceasta eroare:codul 0057 intake mainfold Pressure 17-00 Control difference intermitent. am facut un log in mers dar nu a mai aparut aceasta problema, poate imi spuneti care ar fi problema?

Wednesday.doc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut

Incearca sa transformi in Excel fisierul rezultat in urma Log-ului. Sau posteaza-l pe cel original. In .doc nu se prea intelege mare lucru... :blah_:

00575 - Intake Manifold Pressure: Control Difference

Possible Symptoms

* Reduced Power

Possible Causes

* Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective

* Hoses incorrect connected, disconnected, blocked or leaking

Possible Solutions

* Check Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75)

* Check Hoses

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va multumesc pentru ajutor, dar daca se spoate ceva mai concret...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Metamorfoza :biggrin:

Cred ca agata capsula vacuumatica sau geometria, dar numai in zona de boost mare. Merge bine pana la 1700-1800mBar, dupa aia agata.

Daca continui sa mergi tare cu ea asa, risti sa rupi turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

geometria nu prea merge bine.... nu e ceva de speriat dar nu urmareste valoare specificata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Swat Cat. Ar ajuta o curatare de turbo? sau e mai grav.Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

grav nu e deloc... doar ca o sa ai niste variati de putere ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Postez si eu un log al unui coleg de forum: LOG_Octavia_2__003_010_011.xls

Pareri?

Multumesc! :))

Foarte interesant... Logul tau arata cam la fel cum arata si la mine; Aceeasi problema - la revenire (sau la mers "normal") Actual e cu cca 200-300mBar mai mare decat cea ceruta. La colegul tau e mai mult. De mentionat ca la sarcini partiale se pastreaza proportia - adica daca creste "requested" creste si "actual" cu aceeasi valoare.

Este ca se si aude turbina pe la turatiile alea?

E remapata masina?

Multumesc.

post-3446-1257710233_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca nu pierzi vacuum .si actuatorul nu e gripat partial merita sa dai o "atentie" turbinei :P, parerea mea. Verifica daca agata la mana, daca are un scartait metalic dealungul cursei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal all,

Revin cu o problema care ma sacie de ceva vreme:

In turatii joase nu trage deloc masina.

ce am facut pt a scapa de problema (si nu am scapat):

- inlocuit debitmetru (a mers mai bine o luna si problema a revenit)

- schimbat toate garniturile la furtunurile de admisie

- curatat intercooler

- schimbat pompa tandem cu una bosh din 2003

- curatat accuator

Va rog sa ma ajutati ca nu mai pot de nervi....

Modificat de psycho_mishu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglat?? Asta nu stiam... poti sa ma ajuti in privinta asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat debitmetru si filtrul de aer iar rezultatele sunt:

-masina si-a recapatat vitalitatea, urca usor in turatii si trage direct proportional cu apasarea acceleratiei;

-nu mai am trepidatii la relanti, merge super-rotund

-nu mai scot fum

Inca nu am testat dar probabil si consumul va scadea si va reveni la normal; imi manca putin cam mult in ultima vreme.

Pretul a fost de 380 ron cu debitmetrul meu la schimb. Bosch este cel cumparat de mine.

Cheers.

ne spui si noua de unde ai l-ai luat? (sau daca nu la mine pe PM)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am scimbat actuator si dupa mai multe teste am reglat tija;in primul log,este facut de la 2000 la 4000,care a iesit bine dupa mine;cel de_al doilea este mai lung,si am avut niste presiuni mai mari,dar nu am luat limp;am hotarat sa il las asa,dar astazi in viteza a patra,aveam cam 100 si acceleram am luat limp;parerile voastre va rog;numai bine

cristi5.zip

cristi6.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAm mare presiunea obtinuta. SIgur geometria lucreaza bine fara sa agte? DAca DA, atunci mai trebuie umblat la reglaj.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar la log nr 5 primul este reglata bine tija?nu sant bune

valorile date?

de ce la al doilea a urcat presiunea daca tija este bine reglata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci 2 loguri unul dupa cealalta si nu o sa iasa pefect identice. In cazul in care ai pb la geometrie nu o sa fie corectiile intodeauna de aceeasi valoare, sunt cazuri cand vanele trec peste zona critica si sunt cazuri cand se impotmolesc acolo. Si geometria mea face figuri, sunt cazuri cand logul este curat si sunt cazuri cand corectia topaie (se si simte) dar pana acuma nu am luat limp.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa faci 2 loguri unul dupa cealalta si nu o sa iasa pefect identice. In cazul in care ai pb la geometrie nu o sa fie corectiile intodeauna de aceeasi valoare, sunt cazuri cand vanele trec peste zona critica si sunt cazuri cand se impotmolesc acolo. Si geometria mea face figuri, sunt cazuri cand logul este curat si sunt cazuri cand corectia topaie (se si simte) dar pana acuma nu am luat limp.

dar la primul log valorile sant bune?mai reglez tija sau o las asa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am o skoda octavia 1.9 motr alh si am erorile astea:

5 Faults Found:

17849 - EGR Valve (N18): Open Circuit or Short to Ground

P1441 - 35-10 - - - Intermittent

17957 - Boost Pressure Regulation Valve (N75): Open or Short to Ground

P1549 - 35-10 - - - Intermittent

17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground

P1252 - 35-10 - - - Intermittent

18027 - Glow Plug Relay (J52): Open or Short to Ground

P1619 - 35-10 - - - Intermittent

17552 - Mass Air Flow Sensor (G70): Open or Short to Ground

P1144 - 35-10 - - - Intermittent

le sterg in 2 zile sunt inapoi

am dus masina prin vreo 3 sevice si nimic.. nu ii da de cap..

aveti careva ideie ce ar fi?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zile sa verifice incarcarea bateriei :), numai acolo e problema.

la skoda te refereai?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!