Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Multumesc tuturor de raspunsuri. Actuatorul si vacumul nu am ce verifica la ele ptr ca sunt verificate....... Soft NU am pe masina, daca as fi avut, cred ca s-ar fi vazut cu VAG-ul. Cum verific daca am soft sau NU ??

Valva N 75 sau MAP-ul se pot verifica separat cu VAG-ul sau altfel ?? Adica nu vreau sa le inlocuiesc degeaba, am impresia ca am aruncat banii pe fereastra cu turbina daca incepe sa se comporte la fel ca inainte. Daca ma duc la AVD sa reclam turbina si dupa verificari imi spun ca NU este turbina vinovata, ce fac ?? Cum depistez problema ??

app,am uitat sa iti zic ca maf-ul tau e "gata". daca te uiti si tu pe logul in tr4 ,unde presiunea actuala e f apropiata de cea specifica,o sa observi ca dupa 3100 rpm,valorile maf scad sub specific.deci si asta e dus.trebuie altu.(bosch)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Laurentiu_LWR si @nervoss: O sa merg la AVD sa se verifice turbina si daca sunt amabili, poate vor sa-mi depisteze si problema. 

 

@lupo_bv: Recircularea cine o face asa de mare, EGR-ul ?? Daca ar fi probleme pe pompa vaccum, cum o depistez ?? 

 

@mario20vest: Cum verific daca MAF-ul este terminat ?? Adica vreau sa fiu sigur ca MAF-ul este problema, nu sa patesc ca turbina ptr ca sunt sigur ca am schimbat-o degeaba.  

  

Multumesc tuturor ptr sprijin. Astept in continuare sfaturile voastre !! 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rata de recirculare chiar nu are treaba cu vacuumul in cazul tau.tu ai vacuum pe egr,el se deschide cat trebuie,dar la tine intra prea multe gaze arse in motor.

cauze pt o rata mare de recirculare :clapeta shutt off ramane partial inchisa,filtru aer imbacsit(daca ar fi infundat peste masura,in loc sa traga aer proaspat cat trebuie,motorul ar absorbi mai multe gaze de esapament cand egr se deschide),catalizator infundat(se creaza o presiune mai mare intre motor si catalizator,si automat cand egr deschide,pleaca mai multe gaze catre admisie-egrul este amplasat intre motor si catalizator),geometrie reglata incorect(la fel ,daca vanele geometriei stau mai apropiate decat trebuie,se creaza o presiune mai mare intre motor si turbo=>pleaca mai multe gaze prin egr).

nu stiu care dintre cele 4 variante se potriveste la tine,dar nu stiu ce sa zic de cei de la adv turbo,eventual ei o sa te puna sa le duci turbina in sacosa,o sa o puna pe banc,o verifica,si o sa iti zica ca nu are nimik,sau ca are cv.

de regula alte probleme ale motorului duc la ancrasari de geometrii(fum excesiv,MAF prost,epurator,nivel mare ulei in baie,etc),am mai discutat aici mai in trecut de acesti factori ce pot duce la defectarea turbinei.

pai de MAF,cum zic si cei de la ross,faci log in mers,te asiguri ca presiunea turbinei este cat cere ecu,apoi faci citirea valorilor maf dupa 3000rpm.ar trebui sa fie pe toata plaja peste prescris.dar la tine dupa 3000 rpm scade sub prescris.ia un maf bun de la un coleg/prieten si fa o proba.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@mario20vest: "clapeta shutt off" te referi la clapeta EGR ??

EGR-ul a fost curatat imediat dupa schimbarea turbinei, daca nu lucreaza cum trebuie inseamna ca pompa vaccum nu face vaccum cat trebuie ptr a deschide clapeta, zic si eu. Cand opresc motorul, aud acea clapeta cand inchide.  

Filtrul de aer este schimbat la AVD, deci are 5 luni, a fost una din conditiile acordarii garantiei. Fiind o masina cu o vechime de 10 ani, posibil catalizatorul sa aibe probleme. Cum depistez treaba asta, mecanic sau cu VAG-ul ??? Geometria turbinei zic ca sare din discutie, fiind reglata pe un stand profesional chiar daca nu s-a tinut cont de uzura motorului.

AVD daca ar fi o firma care se respecta, normal ar trebui sa demonteze/monteze turbina, pe garantie. Si daca se dovedeste ca turbina NU prezinta defect, sa-mi depisteze cauza, ceea ce cred nu o vor face. 

O sa fac o diagnoza cu un alt Golf, cu acelasi tip de motor ca al meu si sa compar parametri la MAF, si tot ce tine de turbina. Nu imi da nimeni un MAF de proba ca sa stea omul cu masina pe bara vreo 3 zile. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unor log/uri? Mentionez ca masina este foarte lenesa pana la aproximativ 2400 de turatii si am luat un limp cu eroarea stocata P0299.

Atasez log si eroarea mai jos. Multumesc!

post-141991-0-74591200-1445625821_thumb.

post-141991-0-16665400-1445625830_thumb.

post-141991-0-51594100-1445625943_thumb.

post-141991-0-86696500-1445625948_thumb.

Modificat de razem
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te uiti in freeze frame turbo nu atinge presiunea ceruta...posibil sa ai pierderi de vacuum,vreun furtun de vacuum crapat/spart,n75 sa iti faca figuri sau tija prea lunga,ptr. ca in log nu se vede sa ai actuatorul spart sau vreun furtun de presiune spart sau sarit partial....si ca sa primesti mai multe informatii despre interpretarea log-urilor urmeaza indicatile ptr. postarea log-urilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou!

Imi spuneti va rog ce piesa este in poza si cum se schimba?este situata sub vasul de antigel si e principala problema pt.care masina nu trage.Am incercat sa o desfac,dar curge antigel dupa ce desfac colierul.

Multumesc!

post-75918-0-86092900-1445883737_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Ma poate ajuta cineva cu interpretarea unor log/uri? Mentionez ca masina este foarte lenesa pana la aproximativ 2400 de turatii si am luat un limp cu eroarea stocata P0299.

Atasez log si eroarea mai jos. Multumesc!

logul cand il faci,tre sa apara 100% pedala de acceleratie pe toata plaja ,pana spre 4000rpm.

mai fa un bs011 si bs003.

ca sa vedem partea electropneumatica.

Va salut din nou!

Imi spuneti va rog ce piesa este in poza si cum se schimba?este situata sub vasul de antigel si e principala problema pt.care masina nu trage.Am incercat sa o desfac,dar curge antigel dupa ce desfac colierul.

Multumesc!

actuatorul pt racire motorina pe retur.eu asa stiu.

am mai intalnit,se sparge membrana si pierzi vacuumul din sistem

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma poate ajuta si pe mine cineva cu interpretarea log-urilor ! Am postat acum cateva zile. Multumeasc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou!

Imi spuneti va rog ce piesa este in poza si cum se schimba?este situata sub vasul de antigel si e principala problema pt.care masina nu trage.Am incercat sa o desfac,dar curge antigel dupa ce desfac colierul.

Multumesc!

Cum ti-ai dat seama ca pierzi vacuum pe acolo,sau ca ar fi membrana spartă?Se poate verifica cumva supapa aia? Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut din nou!

Imi spuneti va rog ce piesa este in poza si cum se schimba?este situata sub vasul de antigel si e principala problema pt.care masina nu trage.Am incercat sa o desfac,dar curge antigel dupa ce desfac colierul.

Multumesc!

Cum ti-ai dat seama ca pierzi vacuum pe acolo,sau ca ar fi membrana spartă?Se poate verifica cumva supapa aia?
scoti furtunasul din ea,si tragi cu gura cu un alt furtunas si ar treb sa tina vacuum
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu un alt log, facut de colegul nostru @nervoss, in special pe MAF...... se pare ca MAF-ul meu e dus.

Este posibil ca MAF-ul sa bage atata presiune ?? Sau mai sunt si alte cauze ?? Astept parerile voastre. Multumesc anticipat !!!

dof_tr4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Exact,scoti furtunasul sau ii pui altul in cap si tragi cu gura.Daca e buna ar trebui sa se ridice  tija care culiseaza pana sus si sa ramana acolo.Daca nu se ridica decat putin si nici nu tine aer inseamna ca are membrana sparta si trebuie schimbata.La mine din cauza ei nu tragea masina si tremura cand opream motorul pt.ca nici supapa de la egr nu inchidea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut! Am revenit cu un LOG tr a 3-a si a 4-a dupa ce am schimbat jantele (de la 17 la 15). Pe loc la accelerari bruste, peste 3000 imi scoate un nor de fum negru, parca peste admis. Am verificat toate tubulaturile insa nu am reusit sa verific si intercoolerul. Va rog sa va uitati peste LOG-uri. Multumesc anticipat!!!

LOG 003 010 011 Vit 3 Jante 15.xls

LOG 003 010 011 Vit 4 Jante 15.xls

LOG 003 011 Jante de 15.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare, sunt kypa, cu golful alh de 1.9 tdi cu eroarea p1556 cu negative deviation

am postat in sectiunea "scanarea cu vcds" ca mi-a aparut eroarea asta. am sters-o si a aparut din nou!

va spuneam acolo ca am scos furtunasul ce duce la capsula de la actuatorul turbo si am tras aer pe ea cu gura si aer tot venea cat trageam, nu tinea vid deloc... si am tras multe guri fara sa iau stutzul de la gura! -> nu am pompa de vid :)

asadar am facut un log in mers azi, sper ca l-am facut ok, in treapta 3 de pe la 1700 ture pana la 4000 am tinut pedala in blana apoi am oprit logul. nu stiu daca trebuia sa las logul sa mearga pana revin turatiile inapoi sub 2000... (???)

ce sa-i fac la log ca sa il pot uploada?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@kypa: urmeaza pasii din susul paginii, postate de colegul lupo_bv.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N-ai presiune deloc. Ca să primeşti nişte sfaturi cât de cât fă ce scrie la Best Answer punctul 1.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am pus toate 3 logurile, unu in mers si 2 pe loc. intrebarea mea este: cat timp trebuie sa inregistrez logul pe loc? cateva secunde sau imi zice el cand e gata? abia am reusit sa tin pedala in jurul a 1400 ture, nu e usor deloc si singur nu se tureaza motorul!

 

loguri kypa.zip

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, detin un golf 5 1.9 tdi BLS 2006, de ceva timp masina in treptele 1 si 2 scoate un fum negru si masina nu trage, da in nas daca pot spune asa. In treapta 1 turbina intra brusc la peste 3000 rpm si la fel mult fum negru, la fel si cu treapta a 2. Cateodata, simt ca nu intra deloc cum ar trebui turbina. De asemenea, cu capota ridicata, motorul pornit, accelerez si se observa iesind gaze din zona turbinei. Totodata, cand opresc motorul, nu se opreste lin, ci mai tremura putin.

Am facut si test in mers si atasez rezultatele, poate ma ajutati cumva.

 

 

treapta3.xls

treapta 4.xls

bs003.xls

bs11.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Turbo are reglage de origine?pt tremurat verifica clapeta de shutt off de langa egr...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • buna atasez un log cu rugamintea de a mi-l interpreta cineva. Multumesc

deviatie pozitiva.posibil geometrie ancrasata.urmeaza pasii de la best answer si mai fa bs003 si bs011.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!