Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Nu are soft modificat,poate este altceva,geometrie murdara sau care agata poate desi nu cred.Mai astept pareri.

Modificat de gabi_74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dar ce nu.ti place la masina? ce simptome te nemultumesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

Salutare, daca are careva timp sa arunce o privire pe logurile atasate, sunt in vit 3, ca in 4 nu am avut loc sa pot face, aglomeratie mare. Vreau sa stiu cum se prezinta, consumul e putin cam mare.

Daca are careva timp sa arunce o privire pe cele 2 loguri, multumesc

din ce vad eu: imi pare ca masina are soft modificat(presiunea turbo ceruta plus ciclul n75 care la final de log sta in 70%).posibil sa si gresesc.

in schimb geometria e super ok reglata(ori e reglaj de fabrica,ori ....) pt ca in ambele loguri apre acel 19.9% duty cycle corespunzator primei valori de wot.e momentul acela cand geometria se deschide.

ca sunt mici valuri in presiunea generata,posibil geometria sa agate fff putin,posibilitati sunt multe.

pt detalii mai amanuntite ne trebuie bs011 ,dar inainte sa incingi bine turbina,ii dai niste forje spre 3500rpm timp de cateva minute,apoi faci imediat bs011.

maf-ul este f bun.citeste bn pe toata plaja.

 

Are depuneri, sotia merge incet ca e tot cu copilu dupa ea, mai e si fricoasa..... mai mult de 80 nu merge. Eu vara circul cu motoru.....De aici incolo o iau eu la talpa si isi revine. Toti senzori sunt noi, turbo il curat in fiecare an personal, softul eu nu l-am schimbat, asa am luat masina din DE. Geometria e reglata de mine cu mult chin dar a iesit, am verifcat-o  dupa fiecare curatare. Multumesc de ajutor, tuturor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tony ,am inteles.ce sa-i faci sotiei....asa sunt mai toate doamnele la volan,ma ales ca e si cu copilul.cand o prinzi ,da-i pana sar vanele de la geometrie pe esapament.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor,

Deoarece am tot fost plecat cu munca, revin cu pareri despre audi-ul 2.0tdi, care imi facea probleme. Cum v-am si spus in urma cu cateva pagini, am schimbat EGR-ul, nou (VDO Siemens), dar masina nu si-a revenit. Tot la fel de puturoasa era si isi revenea cand si cand. Dupa cum spuneau si alti colegi, nu la toate masinile, Turbo ON si OFF sunt la fel. Eu am avut 950 OFF si 1170 ON, motorul cald si masina nu tragea. 
E, dupa ce am reglat geometria, din surubul limitator, infiletandu-l cu un increment de o jumatate de tura, dupa care log in mers, am ajuns sa traga masina. Valorile obtinute sunt 958 OFF si 980-1000 ON. Stiu, poate spuneti ca turbo ON e mic, dar asa merge masina bine.
Deci problema la mine era o reglare necorespunzatoare a tijei de la turbo, doar la ON, pt ca la OFF nu am umblat, deoarece era cat presiunea mea atmosferica. 

Va multumesc tuturor pentru implicare!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare! Stiti pe cineva in Oradea (Salonta) care face loguri (si se pricepe la interpretare. Mi se pare ca la service unde am intrebat daca se face loguri, nu pricep la interpretare)? Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa iti faca ei log,il incarci aici si il interpretam noi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

 

Am luat de curand un Golf 4 1.9 2002 si am observat ca intra in limp mode la turatie de peste 3000 pe VCDS imi datea 17965 - Charge Pressure Control  P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent. am mai citit pe forum si am considerat ca este de la N75, am schimbat electrovana N75 cu una noua, la fel, la peste 3000 limp, doar ca de data asta pe test da eroarea 17964 - Charge Pressure Control  P1556 - 35-10 Negative Deviation - Intermittent. Am atasat un log in mers in viteza a 3-a pentru interpretare. Ce sa fie? Astept pareri.

LOG-01-003-010-011.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am luat de curand un Golf 4 1.9 2002 si am observat ca intra in limp mode la turatie de peste 3000 pe VCDS imi datea 17965 - Charge Pressure Control P1557 - 35-10 - Positive Deviation - Intermittent. am mai citit pe forum si am considerat ca este de la N75, am schimbat electrovana N75 cu una noua, la fel, la peste 3000 limp, doar ca de data asta pe test da eroarea 17964 - Charge Pressure Control P1556 - 35-10 Negative Deviation - Intermittent. Am atasat un log in mers in viteza a 3-a pentru interpretare. Ce sa fie? Astept pareri.

poeitive deviation,adica ecu nu poate mentine presiunea actuala la valorile de referinta,(prin intermediul geometriei,e un lant de factori).nu stiu ce motor ai,dar tie iti face mai multa presiune decat trebuie,si astfel iei limp(limitare din injectie).

de regula positive dev=geometrie ancrasata,blocata.

negative dev=lipsa vacuum.

trebuie sa faci si un bs003,si bs011.

cineva sa aranjeze va rog logul,poate il deschid si eu pe tel.:)) multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua, detin un golf 5 1.9 tdi BLS 2006, de ceva timp masina in treptele 1 si 2 scoate un fum negru si masina nu trage, da in nas daca pot spune asa. In treapta 1 turbina intra brusc la peste 3000 rpm si la fel mult fum negru, la fel si cu treapta a 2. Cateodata, simt ca nu intra deloc cum ar trebui turbina. De asemenea, cu capota ridicata, motorul pornit, accelerez si se observa iesind gaze din zona turbinei.

Am facut si test in mers si atasez rezultatele, poate ma ajutati cumva.

Am revenit cu logurile BS003 si BS011. Am refacut test in treptele 3 si 4.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

 

Am un 2.0 tdi blb 140 cai repamat undeva la 170cp si 400Nm.

Masina trage foarte bine, dar pe VAG-COM la debitmetru am valori de 455-460mg/str si cateodata 300-305mg/str.( unul bun este intre 180-300mg/str)

Dupa capul meu debitmetrul da semne de oboseala, desi masina trage destul be bine pe turatii joase, dar cred ca intotdeauna e loc de mai bine.

Ce imi recomandati, scurt si la obiect: BOSCH sau Pierbug? Argumentele in afara de pret sunt binevenite!

Modificat de Unrealist
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor,

Am un 2.0 tdi blb 140 cai repamat undeva la 170cp si 400Nm.

Masina trage foarte bine, dar pe VAG-COM la debitmetru am valori de 455-460mg/str si cateodata 300-305mg/str.( unul bun este intre 180-300mg/str)

Dupa capul meu debitmetrul da semne de oboseala, desi masina trage destul be bine pe turatii joase, dar cred ca intotdeauna e loc de mai bine.

Ce imi recomandati, scurt si la obiect: BOSCH sau Pierbug? Argumentele in afara de pret sunt binevenite!

scuze ca ma iau de tine...habar nu ai de acele valori de care pomenesti.asta o fac nu cu rautate ci intr-un scop constructiv pt a-ti demonstra ca nu ai procedat corect in diagnosticarea maf-ului.

valorilea alea sigur le-ai vazut in ralanti.valoarea de 300mg/curs e afisata cand egr functioneaza(in motor intra si gaze arse),deci 300 mg sunt aer proaspat citit de maf,diferenta pana la 450 sunt gaze.Iar valoarea de 450 o vezi dupa 2-3 min de mers in ralanti,cand egr se inchide complet si intra doar aer proaspat.ala e principiul de functionare.

pt diagnosticare maf exista log in mers,se face citirea dupa 3000rpm.

ai la best answer cum se face log,citesti,faci log,incarci aici,si iti explicam daca e obosit sau nu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor, intampin o problema cu turbina la masina din semnatura: Am inlocuit turbina, cu sh, la AVD Turbo pe data de 09.06.2015, a mers f bine masina, am mers numai in turatii normale (de la 2500 rpm in sus). Pe data de 30.06.2015 am fost la userul @nervoss (un baiat exceptional) sa vad cum se prezinta turbina pe diagnoza, dupa spusele colegului @nervoss, turbina se prezenta f k. De vreo 1 luna, a inceput sa se auda dimineata sau cand motorul era rece, acel fluierat la debraiere, exact cum imi facea turbina pana sa o schimb. Dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aude DAR ieri seara am accelerat sa ma duc la 120 km/h si surpriza, AM LUAT LIMP. Nu am apucat sa merg la diagnoza dar sigur s-a inregistrat acel limp.

Vin cu intrebarile: O turbina curatata de "meseriasi" sa ma tina doar 4 luni ?? (am garantie si o sa merg la ei ptr reparare/inlocuire). 

                            Ce o poate defecta asa de repede ??  (am mers in turatii mari tocmai ptr a evita defectarea turbinei).

                            Ce ar trebui sa mai verific cu Irinel (@nervoss), pe Vag-Com ??? (el se pricepe destul de bine la diagnoza dar poate mai sunt senzori, parametri, etc de verificat).

Orice sfat este bine venit.

Salut tuturor, am refacut diagnoza dupa sfaturile voastre. Se pare ca turbina face presiune mare, ca si inainte de schimbare. Ce creeaza presiune asa de mare ?? MAF-ul se pare ca ar fi k.  Astept parerile voastre referitor la log-urile atasate. Multumesc anticipat !!

LOG-01-003-xxx-xxx.xls

LOG-01-011-xxx-xxx.xls

PH33DOF-003-010-011_tr3.xls

PH33DOF-003-010-011_tr4.xls

Log-PH33DOF-WVWZZZ1KZ5W121638-152800km-94945mi.txt

Modificat de rata
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ rata 

 

verifica si vacuum-ul de la turbo.

e posibil sa se fi spart membrana sau sa iti fi ruginit si nu mai deschide geometria cand se creeaza presiune tocmai pentru a elibera acea presiune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@adi_m

Si turbina veche se comporta la fel, adica facea presiune mare de aceea am schimbato crezand ca are geometria gripata. Turbina asta (sh de la AVD) incepe sa se comporte la fel ceea ce ma gandesc ca altceva o determina sa bage presiune mare....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica vacuum-ul ...e langa turbo,nu e turbina, e ala care inchide sau deschide geometria si daca e ruginit sau blocat cu geometria inchisa iti creeaza suprapresiune si iti intra in LIMP mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"Ala care inchide sau deschide geometria" se numeste actuator si este actionat de vacuum...

Rata a reconditionat turbina de curand si a fost verificat si actuatorul...deci tind sa cred ca este din alta parte...

Daca cititi pe diferite site-uri...chiar si aici pe forum scrie clar ca turbina nu se strica de nebuna...este efectul unor alte defectiuni...drept pentru care daca avem probleme cu turbina si reparam doar turbina fara sa aflam cauza sunt sanse sa se strice din nou...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor, intampin o problema cu turbina la masina din semnatura: Am inlocuit turbina, cu sh, la AVD Turbo pe data de 09.06.2015, a mers f bine masina, am mers numai in turatii normale (de la 2500 rpm in sus). Pe data de 30.06.2015 am fost la userul @nervoss (un baiat exceptional) sa vad cum se prezinta turbina pe diagnoza, dupa spusele colegului @nervoss, turbina se prezenta f k. De vreo 1 luna, a inceput sa se auda dimineata sau cand motorul era rece, acel fluierat la debraiere, exact cum imi facea turbina pana sa o schimb. Dupa ce se incalzeste motorul, nu se mai aude DAR ieri seara am accelerat sa ma duc la 120 km/h si surpriza, AM LUAT LIMP. Nu am apucat sa merg la diagnoza dar sigur s-a inregistrat acel limp.

Vin cu intrebarile: O turbina curatata de "meseriasi" sa ma tina doar 4 luni ?? (am garantie si o sa merg la ei ptr reparare/inlocuire).

Ce o poate defecta asa de repede ?? (am mers in turatii mari tocmai ptr a evita defectarea turbinei).

Ce ar trebui sa mai verific cu Irinel (@nervoss), pe Vag-Com ??? (el se pricepe destul de bine la diagnoza dar poate mai sunt senzori, parametri, etc de verificat).

Orice sfat este bine venit.

Salut tuturor, am refacut diagnoza dupa sfaturile voastre. Se pare ca turbina face presiune mare, ca si inainte de schimbare. Ce creeaza presiune asa de mare ?? MAF-ul se pare ca ar fi k. Astept parerile voastre referitor la log-urile atasate. Multumesc anticipat !!

daca te uiti la bs 11 par destul de corecte valorile asa ca poate ca nu e de la reglaje.nici nu se vede ca ar agata geometria.

O alta varianta ar fi de la masurarea presiunii si asta cred ca ar fi mai plauzibil in cazul tau deoarece daca pui in grafic presiunea versus ciclu N75 vei observa ca N75 continua sa scada fara nici o corectie si atunci cand presiunea ajunge la 2500 mbar , mai mult daca maresti bs 11 vei vedea ca N75 balbaie destul de tare la 1150 mbar.

Acum ca are soft sau nu e greu de spus , tu sti mai bine,oricum eu as incepe prin a suspecta MAP ul ca masoara aiurea si as incerca sa il inlocuiesc dar de preferat nu cu o chinezarie ca e un fel de salt din lac in put, si apoi poate inlocuirea N75 .

Apoi dupa ce ai certitudinea ca masurarea presiunii se face corect, ca N75 lucreaza corect apoi trebuie vazut mai departe daca e necesar sa te atingi de turbo.

Apoi tre sa stii ca vine frigul la rece membrana actuatorului sufera mult deci in urmatoarele saptamani temp scade sub zero si vor aparea baietii cu pozitiv deviation la greu si la stia singurul remediu e lungirea tijei.

deci la tine problema vine din alta parte,exact cum a zis si laurentiu.si cei de la avd turbo au scula aia GATE TEST12 care face treaba nu jucarie,deci reglajele turbo sunt ff bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

   Multumesc tuturor de raspunsuri. Actuatorul si vacumul nu am ce verifica la ele ptr ca sunt verificate....... Soft NU am pe masina, daca as fi avut, cred ca s-ar fi vazut cu VAG-ul. Cum verific daca am soft sau NU ?? 

   Valva N 75 sau MAP-ul  se pot verifica separat cu VAG-ul sau altfel ?? Adica nu vreau sa le inlocuiesc degeaba, am impresia ca am aruncat banii pe fereastra cu turbina daca incepe sa se comporte la fel ca inainte. Daca ma duc la AVD sa reclam turbina si dupa verificari imi spun ca NU este turbina vinovata, ce fac ?? Cum depistez problema ?? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa vezi daca ai masina resoftata cel mai simplu e sa verifici presiunea specificata pe un motor stoc si sa compari cu ce iti spune logul tau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu as face un drum pe la ei...

Avand in vedere ca se ocupa cu turbine ar trebui sa depisteze si problema...

Nu cred ca iti spun ca nu e de la ei si te trimit la plimbare...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Soft nu are, trage cat un motor de 1.9, se vede si din presiunea specificata pentru turbo, 2040 mbar in wot. Cand a schimbat turbina a schimbat si actuatorul, sau cel putin a fost verificat. In primele loguri dupa schimbarea turbinei, presiunea masurata era mai aproape de cea specificata, dar cu oscilatii(care nu prea se amortizau, cum e normal) in jurul valorii specificate.

Si eu i-am recomandat sa mearga la cei care au schimbat turbina si sa faca ei o verificare mai amanuntita.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • versus_rmd
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!