Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Mario am sta mai mult pe log la bs011 dar nush de ce a salvat decat atat....si era incinsa grav turbina....stii de ca ma gandesc la actuator...pentru ca inainte sa il schimb nu aveam intreruperi iar turbina imi lucra dar tregea cam greu pana la 1800 rpm

Si mai zimi te rog cum se verifica la mana geometria

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario am sta mai mult pe log la bs011 dar nush de ce a salvat decat atat....si era incinsa grav turbina....stii de ca ma gandesc la actuator...pentru ca inainte sa il schimb nu aveam intreruperi iar turbina imi lucra dar tregea cam greu pana la 1800 rpm

Si mai zimi te rog cum se verifica la mana geometria

La mana se verifica asa.trebuie dat jos actuatorul de pe turbo(cele 2 piulite si siguranta ce uneste tija actuatorului cu parghia ce intra in turbo).si apoi misti de parghia turbinei cu mana .orice mica agatare/intrerupere,simtita la mana inseamna ca geometria agata.parghia aceea trebuie sa se miste asa usor,practic si gravitatia ii face fata si o trage in jos(aici poate nu intelegi ce vreau sa zic).adik daca dai parghia in sus(spre cer),ea aproape ca trebuie sa pice libera).

Inainte cu actuatorul spart iti intra turbo greu pt ca acesta nu putea acumula suficient vacuum sa traga geometria.vanele ,constructiv vorbind au tendinta de a se deschide in momentul cand gazele de esapament "bat" in ele.adica se duc catre turbo off/genereaza presiune mica turbina/fluxul de gaze este aplicat aproape perpendicular axei turbo.asta e si principiul de funnctionare.

Cu cat gazele sufla tangential rotorului/mai pe varful paletilor ,cu atat turatia turbinei creste,implicit si boostul dezvoltat.

La tine dupa vreo 1800rpm ale motorului pompa de vacuum putea face fata cat de cat pierderii prin fisura membranei,plus ca pozitia vanelor nu mai e atat de inchisa,plus ca la un moment dat/anumita inclinatie membrana fisurata se autoetanseaza partial tinand mai mult vacuum.

Iar acele intreruperi pot fi si de la un egr problematic care nu se inchide complet in wot(ori el are probleme,ori electrovalva,etc).

E posibil sa o fi luat-o razna egr-ul dupa schimbarea actuatorului.probleme pot aparea oricand.(scuze ca mai bat campii si sunt pesimist).

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am intels o sa pun logul bs011 si bs003 de cel putin 1 min acum le fac maine dimi le pun

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@eryco.

Acelasi lucru ti l am spus ca si @Mario(salut cu ocazia asta) in topicul celalalt in care ai postat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cele bune

Bs011: geometria nu da semne sa agate,in schimb sunt ceva mici probleme pe partea electropneumatica.

Daca faci sub forma de grafic o sa vezi in partea de sus acele zig-zag-uri.

Bs003- rata recirculare cam f. mare.coboara pana la 130 mg/ cursa. Nu trepida motorul in timpul testului?

O recirculare marita poate veni si de la o tija turbo reglata prea scurt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mihai_alexandru_pma

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a doua log-uri?

Primul este al unui A3 BKD, care are ceva intarzieri in acceleratie in jurul turatiei de 1800-2000rpm.

Cel de-al doilea este al unui G4 AJM (soft TCM de 150cp de ~4ani), care nu are probleme, log-ul a fost doar pt verificare.

 

Multumesc de ajutor!

 

LOG-A3-003-010-011.xls

LOG-G4-003-010-011.xls

Modificat de mihai_alexandru_pma
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Ma poate ajuta cineva cu o interpretare a doua log-uri?

Primul este al unui A3 BKD, care are ceva intarzieri in acceleratie in jurul turatiei de 1800-2000rpm.

Cel de-al doilea este al unui G4 AJM (soft TCM de 150cp de ~4ani), care nu are probleme, log-ul a fost doar pt verificare.

Multumesc de ajutor!

La g4,turbo corecteaza f bine,maf-ul citeste ok si peste 3000rpm.mai mult nu ai ce sa ii ceri.

La audi ,exista oarecare ptobleme.geometria nu corecteaza f bine,over,under,over (boost).ceva specific la edc16 dupa 150k km-200k km,ori actuator turbo cu probleme,ori geometria agata .in schimb maf-ul e in parametrii.

Ar fi bun un bs011 cu turbo f bn incins.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviuvectranu

buna ziua ,am si eu un golf 4 din 2001 cu motor ajm de 116 si cand acelerez in orice treapta incepe sa smuceasaca ,trebuie sa apas acceleratia usor ca sa nu smuceasca,am facut log in mers cu trepta 3 si cu trepta 4 si un log in treapta 3 cu mufa la debitmetru scoasa atasez si rog colegi care stiu in a le interpreta

 

nu stiu dc nu pot atasa logurile  vagul la salvat in format csv,va rog ajutati.ma nu stiu ce sa mai fac cu masina,multumesc

Modificat de silviuvectranu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă nu reuşeşti să le salvezi ca *.xls, arhivează-le în format zip şi ataşează-le aici (apasă pe More Reply Options ca să apară opţiunea de ataşare). Rar-ul nu merge ataşat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviuvectranu

 

Gata.. am reusit sa le pun arhivate cu zip va multumesc tr= treapta de viteza ,rog pe cineva care stie in interpretare sa ma ajute... va multumesc anticipat !

 

 

log tr 4.zip

log tr3.zip

LOG tr 3 fara debitmetru.zip

Modificat de silviuvectranu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Debitmetrul este obosit rău.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

silviu daca tot te ai invatat sa postezi poti face si un log bs 003 si 011 cu motorul cald,asa vei primi un raspuns mai complet...din punctul meu de vedere cred ca pierzi vaccumarrow-10x10.png pe undeva,turbina face presiunea ceruta f tarziu,...

 
 
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi le.a arătat aranjate pe telefon

Sau dacă nu ma înșel mi le aranjează telefonul ca ma întreabă când le deschid dacă vreau ca virgula sa le separe.

post-123601-0-13659400-1437512802_thumb.

post-123601-0-47930000-1437513118_thumb.

post-123601-0-23102300-1437513232_thumb.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

silviuvectranu

salut  ! crezi ca ar trebui sa schimb debitmetru? multumesc


dar vacumul il face pompa de vacum ,corect? am vazut acolo la pompa de vacum un stut cu un furtun care pleaca spre servofrana,am schimbat tot acel furtun care intra in servofrana dar se cam misca stutul de la pompa de vacum si altceva pompa de vacum in sine ce  vacum ar trebui sa faca, adica -1 bar sau.... poate chiar pompa de vacum s.a defectat ,va multumesc din nou si  as dori a mai spune ca capsula vacumatica de la turbo este noua cea veche era sparta .Acum sincer nu stiu cum sa rezolv problema ce ma sfatuiti ?

 

Modificat de silviuvectranu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având în vedere că valoarea măsurată  a debitmetrului nu atinge valoarea specificată nici măcar când ai supra presiune, eu zic că este de schimbat.

Pe de altă parte presiunea măsurată atinge presiunea specificată destul de târziu şi aici ar putea fi ceva probleme de vacuum cum a spus colegul mai sus sau altceva, dar pentru a vedea sigur asta trebuie să faci un log în BS 003 şi unul în BS 011 cam timp de 1 minut

log tr3.xls

log tr 4.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut rog interpretare logului din atasament.. este a unui prieten  un golf 4

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de livake77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Având în vedere că valoarea măsurată a debitmetrului nu atinge valoarea specificată nici măcar când ai supra presiune, eu zic că este de schimbat.

Pe de altă parte presiunea măsurată atinge presiunea specificată destul de târziu şi aici ar putea fi ceva probleme de vacuum cum a spus colegul mai sus sau altceva, dar pentru a vedea sigur asta trebuie să faci un log în BS 003 şi unul în BS 011 cam timp de 1 minut

Sunt 100% de acord.posibil lipsa vacuum suficient catre actuatorul turbo.

Cauze,pot fi multiple: furtunas fisurat(se da jos si se verifica cu gura sa tina vacuum), daca furtunasul tine,verifica cu el tragand cu gura sa vezi daca tine actuatorul turbo,ca nu cumva sa fie membrana fisurata.apoi mai poate fi joc mare in stutul pompei vacuum,sau furtun admisie spart(putin probabil).

Pt a vedea cel mai bine partea electro-pneumatica,ne trebuie bs011.

Am intalnit cazuri cand membrana actuatorului fisurata creea lagul la inceput,dupa care turbo era corectat destul de bine.

salut rog interpretare logului din atasament.. este a unui prieten un golf 4

Cam lenta masina din ce vad eu.in ce treapta de vit.s-a facut logul?presiunea turbo e corectata bine.maf-ul dupa 3000rpm citeste mai putin decat prescrisul.

Sunt putin cam incurcate coloanele.sper sa nu fi gresit.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai primul log cel in tr3 pare foarte lent,22 secunde.tie ti se pare ca trage masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tocmai pt asta a facut si logul ... ce  concluzie se poate trage din log ??ce nu merge sau merge prost pe  masina ?? pe unde trebuie umblat ?

Modificat de livake77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tot vă place să citaţi posturile anterioare vă dau şi eu un citat din Regulament :D

15. Butoanele Reply si Quote ("citat") ajuta în momentul în care se doreste citarea unui pasaj din alt post (propriu sau apartinând altcuiva), pentru a face referire la el. Acest lucru are sens doar daca acel post nu este chiar ultimul, în caz contrar acesta se va repeta în mod inutil. Folosirea nejustificata a quote/citatului, va fi sanctionata cu avertisment verbal, iar in cazul repetarii cu warning;

Pe lângă faptul că încalcă regulamentul aspectul este foarte urât. Când trebuie...trebuie, dar unele sunt inutile şi m-am cam plictisit de şters la ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!