Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Adica cu un alt debilmetru?

Crezi ca este debilmetru de vina si de aia sa am intreruperile pe la 2500-3000 rpm?!

Crezi ca are intreruperile la 2000 si ceva rpm cand mafu cere 850 si ii vine 1000 si ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Refa logul si vedem dupa...de fapt ar fi bine sa faci vreo 2-3.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai, ai inlocuit MAF-ul?

Nu vad nimic schimbat

 

@farasunet

NU este facut logul cum trebuie. Citeste pe forum cum se face si revino cu un log bun.

Vad totusi ca ai cateva secvente de Limp din cauza suprapresiunii (geometrie/actuator blocat)

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alt log

Din ce vad in log,acel spyke de 2500mbar si valoarea de 93% duty cycle map,iar apoi un mic underboost ma duc cu gandul la o geometrie care agata.pt asta ne mai trebuie un bs011,dar inainte trebuie sa incingi bn turbina.faci acel bs011 dupa niste forje.

Apoi treaba cu intreruperea,poate veni si de la un egr cu probleme.pt egr ne trebuie un bs003.

Intreruperea poate fi si de la injectoare cum zici tu,si de la pompa electrica motorina din rezervor(daca ai asa ceva).

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in afara de intreruperile alea nu are nimic trege de rupe si nu imi ia limp mode

De la injector zice si mecanicu ca are variatia cam mare de 1.50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema. Intra in limp mode dupa 3000 ture. Nu prea stiu sa citesc bine datele dar din cate oberv face presiunea mai mare in turbina decat trebuie?

Intradevar logul nu e corect.se merge cu treapta a3 a cst la 1500rpm,apoi blana pana spre 4000rpm.deci trebuie sa apara in log la pozitie pedala acceleratie 100%.

Oricum in logul postat de tine apar de ex la sec 103->106 niste valori de wot(wide open throttle/pedala la blana) si vedem ca in loc de 2000mbar tie iti baga 2500.deci geometrie ancrasata.

Pt siguranta raspunsului ne mai trebuie un bs011 dar trebuie inainte de asta ,incinsa bine turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai actuatorul doar ce l-am schimbat avea membrana sparta....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in afara de intreruperile alea nu are nimic trege de rupe si nu imi ia limp mode

De la injector zice si mecanicu ca are variatia cam mare de 1.50

.

Daca esti tipicar ,si iti pasa si de geometrie,o sa postezi si un bs011.

Legat de valorile injectoarelor,poti face un log pe grupurile 004,013,018,le selectezi pe toate 3 si apoi mergi normal in trafic simuland conditiile unde intrerupe motorul.sa vedem cum arata valorile injectoarelor in momentul cand ai acele intreruperi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mario20west te rog sa imi interpretezi si mie logurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eryco.degeaba zici tu ca masina trage de rupe...de obicei motor similat de la 1500 la 4000 de rot scoatem 10-12 sec max.,tu ai scos cam 17 sec,daca logul e facut in treapta a 3a...si nu in a 4 a...deci parerea mea este ca mai trebuie gadilit un pic reglajul pana se elimina overboostul ....poate asa scoti un timp mai bun....reglajul de fabrica e sfant...o turbina se regleaza cu multi nervi..

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

Temp uleiului nu e pe modulul instrumente?

Ba da,il gasesti in modulul instrumente
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si in cazul meu trebuie sa mai lungesc tija sau sa o scutez....si de ce am intreruperile dupa 2500 rpm ca asta ma streseaza

Si inca ceva logu era in urcare trage mai greu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asigura te intai ca geometria nu agata.cum ti a zis mario...

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai astept sa vada el logurile

Pai astept sa vada el logurile

Pai astept sa vada el logurile

Pai astept sa vada el logurile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu logurile

Nu cred ca ajuta logul pe gr. 013 pentru ca valorile "ingheata" dupa 1500rpm. Era interesant de vazut valori pe 023 in mers.

BS pe 011 nu arata mare lucru. Parerea mea e ca este totusi o problema la geometrie/actuator. Nu am retinut daca s-a inlocuit N75 cu unul verificat si functional. Intre 2268 si 2962 rpm esti in pragul unui limp.

 

farasunet

Un LIMP clar pe la 2600 rpm, dar ai avut noroc si ai scapat de el dupa al treilea log. Cred totusi ca este o chestiune de timp (scurt) pana vei lua din nou Limp din cauza suprapresiunii.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuida dar am inteles ca actuatorul se vede daca e reglat bine in bs011 am pus cu turbina incinsa bine

Sa inlocuit n75 cu unul de pe alta masina care e ok

Si tot asa face

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima data cand am schimbat actuatoru la pus ca pe cel vechi si imi lua limp mode pe la 2500 rpm...dupa am fost si a mai lungit tija si am intreruperile ....in principiu ce ar trebui sa fac sa o mai lungesc?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am revenit cu logurile

Legat de bs011.vezi ca ai lasat prea putin sa logheze.prima coloana time stamp iti arata durata testului.lasa macar 1 min sa vedem mai multe cicluri de on si de off.

Legat de bs003,ai logat doar 7 secunde,si anume doar ciclul de off.on nu apare deloc.si aici la fel lasa 1 min sa logheze.

Din logul facut pe 004 ,013,018.

Reiese ca inj 4 are o val destul de mare,dar problematic iti este syncro angle care la tine iese din specificatii.ai toleranta intre -3>+3.la tine e +3,x.tu ai edc 15.deci trebuie sa reglezi acel unghi la o valoare de -0,6°>0,0°…posibil o sa mai scada si valoarea accea mare de pe inj 4.

Referitor ca ai schimbat actuatorul,posibil mersul in timp fara ca geometeia sa mai lucreze a dus la depuneri .cel mai bine trebuie verificata la mana geometria.

Despre tija ca trebuie lungita sau scurtata.vreau mai intai un bs011 facut corect.adik lasat macar 1 min sa logheze,si in plus de asta mai intai sa incingi bn turbina,ca la cald agata geometriile de obicei.

Sau daca tu esti sigur ca geometria nu agata.pot zice doar ca tija mai trebuie lungita.cat ,cum,o sa iti raspund dupa ce vedem starea geometriei.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!