Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Salut, revin cu o întrebare, la reglarea turbinei se ia de referință presiunea atmosferica data de senzor sau cea din localitatea mea? De unde aflu exact presiunea? Am intrat pe 5 site-uri și am găsit 6 valori diferite.

Ca mie pe senzor îmi arata 999 iar pe un converter mi.a dat ca în Constanța ar fi 1032mb iar pe aici se scrie de 950-980

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Motorul functioneaza cu informatiile senzorilor de pe masina. Asadar referinta va fi valoarea citita de masina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Te iei dupa casuta nr 2 din grupul 010 de pe engine.acolo ai pres atm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor.

De curand am cumparat un Skodilac si astazi am reusit sa-i fac primul log. Vreau sa-mi spuneti daca trebuie sa-mi smulg parul din cap sau...sa stau linistit ca masina-i buna!! :)

Va rog...fara menajamente! Sunt la primul diesel...

 

Multumesc

LOG-01-003-010-011.1.xls

Modificat de Nazy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor.

De curand am cumparat un Skodilac si astazi am reusit sa-i fac primul log. Vreau sa-mi spuneti daca trebuie sa-mi smulg parul din cap sau...sa stau linistit ca masina-i buna!! :)

Va rog...fara menajamente! Sunt la primul diesel...

 

Multumesc

Imi cer scuze, dar se pare ca nu salvasem log-ul in formatul usor de interpretat. Sper ca forma aceasta sa fie cea care trebuie.

Sorry!!!

 

Astept raspunsurile dvs.

LOG-01-003-010-011.xls

Modificat de Nazy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut domnilor.

De curand am cumparat un Skodilac si astazi am reusit sa-i fac primul log. Vreau sa-mi spuneti daca trebuie sa-mi smulg parul din cap sau...sa stau linistit ca masina-i buna!! :)

Va rog...fara menajamente! Sunt la primul diesel...

Multumesc

Imi cer scuze, dar se pare ca nu salvasem log-ul in formatul usor de interpretat. Sper ca forma aceasta sa fie cea care trebuie.

Sorry!!!

Astept raspunsurile dvs.

Salut.e ok formatul logului.

Banuiesc ca unul e in tr3 si urmatorul in tr4.

In primul log,se observa un comportament putin serpuit(e o deviatie destul de mica fata denspecific,dar exista).

Ori geometrie care agata putin,ori ceva specific la edc16 este actuatorul turbo(dupa 150k-200kkm oboseste) care nu mai face treaba suficienta ducand la aceea serpuire.

Eventual ,posteaza si un bs 011.dar turbina sa fie f bn incinsa inainte de bs.

Legat de maf,acesta este sub specific pe toata plaja logurilor.obosit.eventual o proba cu unul bun si vazut rezultatul.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Intradevar este unul in tr.3 si unul in tr.4.

 

In concluzie totul pare ok, una peste alta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc.

Intradevar este unul in tr.3 si unul in tr.4.

In concluzie totul pare ok, una peste alta?

Sa zicem ca e ok.dar daca chiar iti doresti ca graficul sa fie cat mai liniar,se poate.verificare geometrie la mana,etc si vazut de unde sare iepurele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut Domnilor 

Ma poate ajuta si pe mn cineva cu interpretarea Log-ului de mai jos va rog , detin un G5 1.9 tdi 77 kw de 105 cp, masina o detin din octombrie si pana acum am schimbat de 2 ori conducta egr inclusiv egr , doresc sa aflu daca detin presiunea prea mare in Turbina sau de la ce se poate sparge aceasta teava intr-un timp asa de scurt. multumesc 

LOG-01-010-011-009.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu este facut corect in primul rand se face pe canalele 3, 10 ,11 in treapta a-3-a plecand de pe la 1600 cu pedala la maxim apasata si nu iei piciorul pana pe la 4000-4500rpm....sa ma completeze colegii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am inteles. Il iau de la capat revin cu altul. Ms frumos

Dar aveti idee din ce motiv se poate aparge conducta de egr?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu sunt cunoscător de mecanica așteaptă răspunsul unui user mai avizat.

Preventiv fa și niște log-uri în BASIC SETTING canalele 3 și 11(parca astea erau, vezi sa fie pe turbo și Egr) cel pentru turbo se face cu motorul la 90 grade și turbina foarte intensa(de preferat după ce faci locul în treapta 3 imediat le faceți pecelelalte ca o sa ai turbina încinsă) iar locul în mers se face de asemenea cu motorul la 90 grade.

Încă ceva, locurile în Bs lasă-le măcar 3-4 cicluri(adică un minut)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,in loguri este un BXE inainte si dupa curatare geometrie.Dupa,nu trage decat pe la 2200-2300,fum mult negru,fluiera chiar si la relanti ,parca miauna.E normal ca la relanti egr-ul sa ramana inchis(se vede in al 2-lea log)?

 
000665 - Boost Pressure Regulation 
               P0299 - 000 - Control Range Not Reached - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00110000
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 1
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 219455 km
                    Time Indication: 0
                    Date: 2000.00.00
                    Time: 15:53:25
 
             Freeze Frame:
                    RPM: 2205 /min
                    Speed: 78.0 km/h
                    Load: 76.1 %
                    Voltage: 14.52 V
                    Bin. Bits: 11000000
                    Absolute Pres.: 2029.8 mbar
                    Absolute Pres.: 1091.4 mbar

LOG-01-003-010-011BXE inainte si dupa.zip

Modificat de fff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/16683/P0299/000665

16683/P0299/000665 - Boost Pressure Regulation: Control Range Not Reached
Possible Symptoms
Reduced Power Output
Limp Mode

Possible Causes
Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking
Charger Pressure Control defective
Turbocharger faulty
Diverter Valve faulty

Possible Solutions
Check Hoses/Pipes to/between Components
Check / Clean / Replace Charge Pressure Control
Check Turbocharger
Check Diverter Valve

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,am citit inainte sa postez ,turbo nu este ,poate furtunas vacuum,tubulatura,electrovalva  sau actuator.

Modificat de fff
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o rugaminte, daca ma poate ajuta cineva sa citesc si eu logurile din attach. ca simptome, daca apas pedala la maxim, ma "zguduie" dupa ce trec de 2000 ture. 

 

sunt 2 loguri, primul cu treapta a 3-a in panta, apoi pe drum drept (cat mi-apermis drumul), al doilea cu treapta 3 relativ drum drept, apoi cu 4 in panta.

 

motor bmp

 

mersi,

LOG-tr.3-panta+dr.drept.xls

LOG-tr.3 plan+tr.4 panta.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Verifica pompa de motorina din rezervor  ,axa cu came,stare oringuri injectoare,incarcare DPF .....

Din log nu am ce comenta atata timp cat motorul urca de la 1800 rpm la 3700 rpm in 63 secunde.......mult prea lenes

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe prima jumatate de log, eram pe urcare. motorul nu mai tragea de la 3400 rpm. pe a doua umatate de log, in 20 sec urca la 4000 rpm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si 20 sec de la 1800 la 4000 e mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. am ceva probleme cu sharanul meu, a devenit foarte puturos, nu mai are demaraj si mai tare de 140 km/h nu vrea sa mearga. ma ajutat un prieten sa fac un log, cine mar putea ajuta sa il descifrez?? nu am reusit sa uploadez fisierul original asa ca am facut un print screen. multumesc anticipat.

post-146038-0-06067500-1435441437_thumb.

post-146038-0-43162000-1435441457_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa nu se poate pune in grafic, dar din cate se vede in poza , maf-ul e cam obosit.

Schimbă maf-ul, faci alt log in mers si il postezi format "xls"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Transforma in format xls si posteaza din nou.

In mare ce pot sa zic ,turbo merge bine,are un mic underboost spre final.am vazut si 19.9% n75duty,deci lungimea tijei turbo e optima.

Maf-ul dupa 3000rpm nu mai citeste corect,deci e decalibrat.

Pt mai multe detalii incarca fisierele in format xls,eventual faci si un bs003,si bs011(aici tre sa ai turbo bn incins)si eventual o proba cu un maf bun de la un prieten/cunostinta.

De regula un maf uzat duce si la neatingerea vitezei maxime,printre altele.

Si mai fa un log in mers pe 001,008,011/003,008,011.

Vezi ca nu mai ai grupul 010 sa vezi apasarea acceleratiei,dar nu e nici o problema,ca vad ca stiti cum se face un log.faceti la fel si pe grupurile adtea,dati wot in tr3 si va duceti spre 4000.

Eventual un alt log in mers pe 001,008,011, la 140km/h sa vedem de ce nu urca mai mult.

Mai verifica temp aerului admis(parca grup 006),la 100km/h mers constant sa nu depaseasca cu mai mult de 10°c temp mediului ambiant.

Asteptam rezultate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc de replici , am reusit sa atasez in format xls. o  sa fac astazi mai tarziu alt log pe canalele 01,08,11 vedem ce zice , am sa incerc sa schimb maf-ul , il pun pe al lui fratemiu e de pe un touran de 105 cp, dar am impresia ca sunt la fel.. problema e ca sapt viitoare tre sa ma pun la drum cu masina , am de facut vreo 2000 de km, nu ma deranjeaza atat de tare ca nu urca peste 140 km/h , dar imi este frica sa nu fie turbina sau altceva si sa ma lase pe drum..

o duminica placuta tuturor

LOG treapta 3.xls

LOG-treapta4.xls

Modificat de emilulu2006
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare am facut alt log pe grupurile 1,8,11  cu un maf schimbat , nu se simte nici o diferenta in bine....nush ce poate sa aibe masina asta.

LOG treapta 3 maf schimbat.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, daca iau jos furtunul care vine intre turbo si radiatorul mic ce vine asezat in aripa dreapta fata este vreo problema? caci trebuie sa schimb o laterala de plastic care tine scutul de la baie si nu intra fara sa dau furtunul jos, va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!