Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

salutari din nou, revin iarasi cu probleme si anume ca pana si turbina cea noua face presiune mare, am sa va atasez un log sa va dati si voi cu parerea.

 

P.S. masina in cauza este un Golf 5 2007 BXF 90 CP

am incercat sa deslusesc ce scrie in log-uri si am observat presiune mare face intre 2100 si 2600, deci care ar mai fi motivul? avand in vedere ca le-am tot luat prin eliminare (schimbat senzor MAP, debitmetru, bloc valve si mai este ceva dar nu imi mai aduc aminte). Tin sa precizez ca masina nu intra in limp mode si nici nu inregistreaza vreo eroare si la vechea turbina presiunea mare o facea intre 3000 si 3500 de ture.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In bs011 daca te uiti,o sa iti dai seama ca reglajul tijei(ea pare bn reglata dar o sa mai umbli si la ea eventual dupa reglarea surubukui de stop) si al surubului de stop nu e tocmai corespunzator.la "con" face 1260 mbar ceea ce e mult.

La "dec"e bine 980 .eu zic sa mai strangi surubul limitator pana ajungi la un 1150. Diferentele dintre turbo on si off trebuie sa fie de 150mbar cu turbo rece si 180mbar cu turbo fierbinte.

In logul cu treapta a4-a nu ai luat limp ,dar se vede un zig zag (poate fi si de la geometrie care agata- o sa zici ca in bs011 nu prea se vede a agata in partea de jos a graficului(e ceva si acolo dar insesizabil),dar astea depind si de temperatura la care se afla turbo la acel moment.

Debitmetrul e ok (reiese din logul in tr4).

Egr-ul functioneaza destul de bn(mici variatii)-rata de recirculare e buna.

Eu zic sa reglezi surubul de stop si mai vedem dupa.

Ai si un lag la turbo se vede in bs011 face cam greu presiunea.

Si inca ceva iti multumim ca ai pus tot ce trebuia loguri bs003,011.bv tie. Nu mai zic si de grafic.felicitari.esti un bun exemplu.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poti sa imi pui o poza exemplificativa cum reglez surubul stop? Si niste indicati ar fi bune. multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bv rdn,ai fost mai rapid.acelasi link voiam sa il postez si eu.:))

Planetara ,in tr 4 si 5 nu ia limp(cel putin ce reiese din loguri) pt are mai mult timp la dispozitie pt a corecta presiunea.dar cred ca in afara de reglajul incorect,mai e vb si de o geometrie care agata(uneori).

Mai fa un bs 011 cu motor rece si unul cu motor la 90°C si turbo sa fie incins bine de tot(dai niste forje si apoi imediat faci masuratoarea).sa nu opresti motorul daca ai de gand sa ii dai forje(deteriorezi turbo- trebuie lasat sa se raceasca cu ulei).

Dar ma gandesc ca o sa zici ca nu poti incinge turbo in mers pt ca o sa ia limp.atunci lasi sa ajunga la 90 (in mers sau pe loc). Si apoi o turezi pe loc de mai multe ori.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ia si in treapta a 4 a. In a 5 a nu ia. Am observat ca daca nu se incalzeste destul si accelerez mai brusc ia limp. Daca o incing nu mai ia limp in veci. Am dus-o in 4500 si nu ia. Am furtunase mai mici in diametru decat stoc. Influenteaza in vreun fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nu afecteaza diametrul furtunelor dar pentru a fi 100 % sigur poti masura vacuumul care ajunge la actuator cu o pompa de vacuum...trebuie sa fie minim 600 mbar sau 18 inch HG(depinde de unitatea de masura a respectivei scule).

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In mod normal nu afecteaza diametrul furtunelor dar pentru a fi 100 % sigur poti masura vacuumul care ajunge la actuator cu o pompa de vacuum...trebuie sa fie minim 600 mbar sau 18 inch HG(depinde de unitatea de masura a respectivei scule).

In mod normal nu afecteaza diametrul furtunelor dar pentru a fi 100 % sigur poti masura vacuumul care ajunge la actuator cu o pompa de vacuum...trebuie sa fie minim 600 mbar sau 18 inch HG(depinde de unitatea de masura a respectivei scule).

Eu zic ca diametrul conteaza.e vorba de debitul/fluxul vacumului .e vb ca vacumul se transfera mult mai repede pe furtunele originale(daca zici ca erau mai mari decat cele actuale). Acum o sa ziceti ca de ce nu punem noi unele mai mari ca cele de fabrica.pt ca automat creste si volumul instalatiei si dureaza mai mult pana se creeaza vacuumul.sunt si furtunele calculate pe diametru,lungime in functie de cat baga si pompa respectiva.

E posibil ca acel lag la turbo ce se vede in bs011 (linia care urca de la 980mbar catre 1260 este oblica,ar fi trbuit sa fie cat mai verticala) sa se traga de la furtune. Actuatorul turbo depune o munca fara nici un sens pt a creste presiunea pana la 1260 mbar.

Eu asa as fi facut prima data,as fi reglat surubul de stop si apoi loguri si bs-uri noi.

Si apoi m-as orienta spre geometri(curatare)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu ma refeream la faptul ca diametrul furtunului pus de catre Planetara nu poate fi cu mult mai mic decat cel original, cel original are diametru interior 3.5mm iar el cel mai probabil a pus de 3.2mm  care se gaseste in comert. Diferenta in acest caz este aproape nesemnificativa si nu cred ca afecteaza in mod direct cursa actuatorului...

Legat de furtunele de vacuum, acum un an am schimbat si eu la masina tot circuitul de vacuum si am pus furtun cu cativa lei/metru. Ieri am schimbat din nou toate furtunele dar de aceasta data am pus furtun OE deoarece dupa doar 1 an cel ieftin se intarise foarte tare si la toate imbinarile se desfacuse panza de pe cauciuc. Diferenta de pret este destul de mare dar eu sunt de parere ca nu merita facuta economie la sistemul de vacuum, urmarile pot fi destul de costisitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da,banuiesc ca o diferenta de 0.3 mm nu afecteaza viteza de reactie a actuatorului.

I-am sugerat in prima faza sa regleze surubul de stop pana atinge un 1150mbar.si apoi noi loguri si bs-uri.

Dar eu zic ca si geometria face figuri uneori.el zice ca atunci cand e rece turbina ia limp .cand e cald turbo ,nu ia limp.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in momentul in care mai strange surubul de stop actuatorul trebuie dat jos de pe turbina pentru a facilita operatiunea iar prin miscarea cu mana a geometriei isi poate da seama daca agata sau nu. Mai mult, acea miscare la extreme a geometriei cateva minute o sa ajute in cazul in care sunt mici depuneri...

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutari din nou, revin iarasi cu probleme si anume ca pana si turbina cea noua face presiune mare, am sa va atasez un log sa va dati si voi cu parerea.

P.S. masina in cauza este un Golf 5 2007 BXF 90 CP

Ma poate ajuta careva cu un sfat va rog?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă o să citeşti numai pagina asta o să afli că mai trebuie să faci ceva pentru a primi un sfat. Dacă mai citeşti şi câteva pagini în urmă sau foloseşti funcţa search o să afli şi de ce este nevoie de nişte informaţii suplimentare şi cum le poţi obţine de la maşină.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca te referi la log, este atasat cu o pagina in urma, daca mai trebuie ceva te rog sa imi spui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nenea2u,

Piesele pe care le-ai enumerat sunt noi si au ramas pe masina sau au fost puse doar de proba? Pentru a fi mai usor de gasit problema fa un bs003 si un bs011 si posteaza-le aici deoarece ajuta mult...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Toate piesele enumerate au fost luate de pe un alt golf V perfect functional si nu, nu au ramas pe masina, din pacate alt log nu pot face deoarece nu detin un vcds, log-ul atasat de mine il am de la baiatul care mi-a schimbat turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la postul 8792. Am verificat electrovalva de comanda turbo si am descoperit ca un orificiu era partial infundat. Am desfacut electrovalva si am curatat-o si gresat-o si acum vad ca nu mai iau limp, nici la rece si nici la cald. E posibil sa fi scapat asa ieftin ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, este posibil, de accea este bine sa faci mai multe verificari inainte de a incepe sa inlocuiesti piese care ulterior se dovedesc a fi bune...

Cu ce ai gresat electrovalva?

Modificat de Rdn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am gresat axul cu o vaselina de la liqui molly long life. Am avut ca am folosit la injectoare.

Am facut vreo prostie cu vaselina acolo ?

 

 

OFF topic: Vreau sa imi achizitionez un tester vacuum. Ce imi recomandati dintre astea 2 tipuri? Fac acelasi lucru? Din cate am vazut cel care are si pompa, pot testa actuatorul daca scapa vacuum si pot aerisi sistemul de franare.

post-72374-0-90206500-1425667679_thumb.j

post-72374-0-91799700-1425667687_thumb.j

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu_LWR

Eu il am pe al doilea...care doar masoara...primul e mai scump cred...dar ar avea mai multe avantaje...de ex ai putea sa vezi la ce valoare deschide o valva...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la postul 8792. Am verificat electrovalva de comanda turbo si am descoperit ca un orificiu era partial infundat. Am desfacut electrovalva si am curatat-o si gresat-o si acum vad ca nu mai iau limp, nici la rece si nici la cald. E posibil sa fi scapat asa ieftin ?

Da ,ai scapat ieftin.electrovalva de fapt ramanea mai mult deschisa(ma refer la sectiunea de curgere a vacuumului,nu la timp),si automat geometria era controlata defectuos,ducand la suprapresiune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Un filmuletz zic eu extraordinar care surprinde multe aspecte discutate in acest topic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut am facut  un log in mers la caddy 2007 ..rog interpretare rezultate ..stima

post-134766-0-43390700-1425741834_thumb.

post-134766-0-42320200-1425741835_thumb.

post-134766-0-51798700-1425741902_thumb.

post-134766-0-90771500-1425741902_thumb.

post-134766-0-43390700-1425741834_thumb.

post-134766-0-42320200-1425741835_thumb.

post-134766-0-51798700-1425741902_thumb.

post-134766-0-90771500-1425741902_thumb.

Modificat de livake77
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logurile nu sunt facute cum trebuie...si anume se fac in treapta 3 si 4 ,de la 1500 la 4000 de ture cu pedala apasata la fund...si motor la 90 de grade bineinteles ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!